Motobikes Posted April 28, 2022 Share Posted April 28, 2022 O călătorie în Africa este o inspirație pentru orice motociclist. Dar și un test. În 1994, Jürgen Swora, inginer de profesie, construia un rezervor suplimentar pentru a-l monta pe codița Hondei sale Africa Twin. Scopul? O călătorie în Libia, alături de tovarășul său, Jörg Diehl. Tura de vis cu motorul în Africa s-a transformat însă într-o idee de afaceri. Din ce mai mulți motocicliști au devenit interesați de aceste rezervoare suplimentare, despre care se poate spune că au devenit primul produs al SW-Motech. Celor doi întreprinzători bikeri li s-a alăturat și Kai Jockel, iar în 1999 compania pleca în mod oficial la drum. SW-Motech in 1999… Cei trei parteneri s-au pus pe treabă în ceea ce nu era mai mult decât un vechi hambar părăsit din Bracht, un sat din nord vestul Germaniei. Se pare că acest scenariu este unul de succes, întrucât și MotoMus, importatorul SW-Motech România, și-a început activitatea în condiții similare. De la bun început, nemții au avut o viziune clară, împletită în jurul a trei principii care descriu orice produs SW-Motech: funcționalitate, longevitate, design. Astăzi, peste 300 de oameni lucrează pentru SW-Motech, atât la sediul central al companiei, aflat în Rauschenberg, Germania, cât și în cea de-a doua unitate de producție, aflată în Brno, Cehia. SW-Motech livrează produse în peste 70 de țări, acestea incluzând sisteme de bagaje, inclusiv suporturi detașabile, accesorii pentru navigație și alimentarea cu electricitate, dar și echipamente dedicate ergonomiei și siguranței riderului sau care îi sunt de folos în întreținerea motocicletei. SW-Motech în 2019! Nucleul solid al SW-Motech, atât la propriu cât și la figurat, este reprezentat de o înaltă competență în prelucrarea metalului. Există cutii de aluminiu de SW-Motech care au văzut toate colțurile lumii, aflându-se pe drumuri de peste un deceniu. Și încă păstrează bagajele aventurierilor uscate, curate, și în siguranță. Dar sacul germanilor pare să fie aproape unul fără fund, întrucât portofoliul SW-Motech include peste 3.000 de produse. Mai mult, marii producători de motociclete ai lumii, atât europeni (BMW, Ducati, KTM, Moto Guzzi), cât și japonezi (Kawasaki, Suzuki și Yamaha) apelează tot la SW-Motech ca partener pentru dezvoltarea și producția de articole OEM. Creativitatea este o altă caracteristică definitorie pentru stilul de lucru al SW-Motech, care a permis germanilor să atragă atenția pieței moto de la bun început. Astfel, în 2000, la doar un an de la lansarea companiei, SW-Motech a prezentat primul suport detașabil pentru genți din lume, iar în 2003 inelul de tip QUICK LOCK pentru rezervor, care a revoluționat piața genților pentru rezervor. În 2011, SW-Motech introducea suportul pentru telefon/GPS QUICK LOCK cu amortizor de vibrații, un alt produs care ușurează mult viața motocicliștilor. Șei moto custom de la SW-Motech Un alt reper important din istoria SW-Motech este anul 2018, atunci când compania a inițiat un amplu program axat pe customizarea șeilor de motociclete, potrivit pe cerințele specifice ale fiecărui client. [embedded content] Desigur, nimic din toate acestea nu ar fi fost posibil fără pasiune, iar despre pasiune este vorba la festivalul moto Open House. Organizat de SW-Motech, evenimentul se desfășoară chiar în Rauschenberg, la sediul companiei, iar în 2022, după doi ani de pauză pandemică, acesta este programat pentru 15 și 16 iunie. În 2019, la aniversarea de 20 de ani ai SW-Motech, peste 20.000 de vizitatori au venit aici, ceea ce spune totul despre lunga călătorie a celor trei prieteni, începută cu un raid tineresc pe continentul african. 2007 – Activitatea pe nișa produselor OEM se bucură de un boost, atunci când Kawasaki alege SW-Motech pentru a produce gențile textile care se găsesc înăuntrul valizelor laterale ale Kawasaki GTR 1400. Ce înseamnă „garantat SW-Motech”? Înaintea intrării în producție, fiecare produs SW-Motech este riguros testat. De exemplu, gențile sunt pulverizate cu apă timp de șase săptămâni, apoi, „uitate” la o sursă de lumină artificială pentru încă patru. Aparate de testare scutură timp de o lună un suport lateral, cu diferite frecvențe și din diverse poziții, iar încuietoarele sunt deschise și închise automat de 400 de ori pe zi, pentru două săptămâni. Apoi, se verifică produsul. Doar dacă materialul textil își păstrează culoarea, dacă interiorul genții rămâne uscat, dacă sudurile și încuietorile au rezistat, doar atunci, se trece la producție. Desigur, odată aceasta încheiată, fiecare articol este verificat încă o dată, înainte de a fi trimis la depozit. Sursa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.