Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

DoktorBig

expirat vand Minsk 125

Recommended Posts

Modelul motocicletei: Minsk

An de fabricatie: 1991

Capacitate cilindrica: 125

Putere:

Nr. de Kilometri:

Situatia actelor:

Starea motocicletei: foarte buna

Culoare:negru

PRET: 1000 ron

Oras: Slobozia/Ialomita

Persoana de contact / nr. de telefon: 0724421742

Alte detalii...Motocicleta este in stare foarte buna,curata si fara modificari.Persoana de contact Ezeanu Leonard.

post-6566-1142202734_thumb.jpg

post-6566-1142202824_thumb.jpg

post-6566-1142202845_thumb.jpg

post-6566-1142202868_thumb.jpg

post-6566-1142202886_thumb.jpg

post-6566-1142202734_thumb.jpg

post-6566-1142202824_thumb.jpg

post-6566-1142202845_thumb.jpg

post-6566-1142202868_thumb.jpg

post-6566-1142202886_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Este inmatriculat.Actele sunt in regula.Nu stiu exact cu verificarea tehnica cat mai este valabila in rest nici o problema.Motocicleta este a unui prieten.Pentru informatii contactati proprietarul Ezeanu Leonard tel.0724421742

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Un mountain-bike decent (nu o chinezarie d'aia care se descompune de la sine), cu amortizoare, frane disc, jante k lumea costa in jur de 20 de milioane. Sunt si bicle de cateva mii de euro, dar asta e alta poveste. Un minsk e f usor de condus, de parcat, de ridicat pe cric, de demontat, de reparat. Piesele se gasesc, originale si ieftine, sau de la dezmembrari fara probleme, consuma foarte putin carburant, e fiabil si f usor de intretinut - fara baterie, reglaje la aprindere (e electronica). Un minsk in stare buna, cu acte e pomana la 10 milioane dupa parerea mea, este totusi o motocicleta si una buna. Eu am cautat foarte mult pana am gasit unul in regula. Erau destule la 8 milioane si chiar mai ieftine, dar toate aveau bube, ba la mecanica, ba la acte.

Merge si pe camp si in oras, si pe ploaie, pe iarba, pietris si din aceste motive se gaseste in toata lumea: www.minskclubvietnam.com

Daca sunteti incepatori, aveti nevoie de motor pentru oras sau pescuit ori alte chestii, n-aveti chef sa reparati mereu si sa nu cheltuiti mult cu intretinerea, asta e un motor bun la pret bun.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Un mountain-bike decent (nu o chinezarie d'aia care se descompune de la sine), cu amortizoare, frane disc, jante k lumea costa in jur de 20 de milioane. Sunt si bicle de cateva mii de euro, dar asta e alta poveste. Un minsk e f usor de condus, de parcat, de ridicat pe cric, de demontat, de reparat. Piesele se gasesc, originale si ieftine, sau de la dezmembrari fara probleme, consuma foarte putin carburant, e fiabil si f usor de intretinut - fara baterie, reglaje la aprindere (e electronica). Un minsk in stare buna, cu acte e pomana la 10 milioane dupa parerea mea, este totusi o motocicleta si una buna. Eu am cautat foarte mult pana am gasit unul in regula. Erau destule la 8 milioane si chiar mai ieftine, dar toate aveau bube, ba la mecanica, ba la acte.

Merge si pe camp si in oras, si pe ploaie, pe iarba, pietris si din aceste motive se gaseste in toata lumea: www.minskclubvietnam.com

Daca sunteti incepatori, aveti nevoie de motor pentru oras sau pescuit ori alte chestii, n-aveti chef sa reparati mereu si sa nu cheltuiti mult cu intretinerea, asta e un motor bun la pret bun.

<{POST_SNAPBACK}>

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Cateva detalii: Motocicleta are un singur proprietar de cand a fost adusa in tara in 1991 si pana in prezent.A fost cumparata de prietenul meu Ezeanu Leonard de la rusii care aduceau prin 90-91 motociclete la noi in tara.Este motocicleta lui de suflet a fost si este foarte bine ingrijita se poate vedea si din fotografii iar motorul este in stare foarte buna de functionare.A fost reparat de doua ori .Ultima data i s-a shimbat cilindrul,ambielajul si piston segmenti.A facut rodajul vara trecuta si merge foarte bine. Baiatul vrea sa treaca la ceva mai mare poate o japoneza.Prima mea motocicleta a fost tot un minsk si acum am un DR BIG de 750.Pentru un incepator este ideala .Nu are baterie,deci ai scapat de platina si eventualele reglaje pe care trebuie sa le faci periodic,are aprindere electronica porneste foarte repede si este foarte usor de intretinut.Piese se gasesc foarte usor si sunt relativ ieftine.Este o motocicleta foarte buna mai ales pentru oras,pentru drumuri mai lungi recomand un ij intr-un piston care pentru mine a fost si va ramane cea mai mare dragoste.Va salut pe toti si sa ne vedem sanotosi pe soselele Romaniei.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×