Mergi la conţinut
Autentifica-te  
zzz

enduro DR 650 SE e - PARERI VA ROG

Recommended Posts

e suzuki ... stiu

ce pareri aveti?

pun si o poza cu el

nu vreau sa-mi rup capu' cu el

vreau un drum forestier, sa merg cu el pe oriunde. nu cross sau hard enduro

se poate?

cine mai are asa ceva va rog sa-mi spuneti cate ceva despre intretinere, probleme frecvente, ponturi daca aveti si tot asa

va urez tuturor un sezon enduro minunat

IMI CAM PLACE ENDURO... :Jumpy:

post-3671-1142426039_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

e perfect pt ce ai u nevoie.....dar vezi ca e destul de puternic si te pune pe burta imediat....daca nu ai grija.....despre moto ce sa iti spun......arata perfect.....de curiozitate.....cat ai dat pe ea? :D

pt niste pareri avizate incearca sa vb cu merdenea,treijumate sau altii care au dr`uri....vezi ca sunt destui :P

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

l-am luat in rate de la un prieten...e bun pretul

dar e diferenta intre asta din 97 si cele de pana in 96

m-am dat cu el anu trecut dar nu prea pe off road

deocamdata nu intentionez sa ma dau extrem cu el

sper sa nu ma puna pe burta...ma cunoaste deja

care are vreun XT 600 E sa-mi dea si mie o tura sa vad diferentza ?

VISUL MEU E XT-ul...vezi avatarul

dar si Suzi e buna...is cam pe acelasi nivel...se aseamana

cat poate sa tina un motor dinasta fara interventie majora ???

e intretinut bine si voi incerca sa-l intretin la fel...

are 27.000 km

am si carte service

ASTEPT PARERI

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

daca o sa pui uleiuri bune in el si nu o sa il tii numai in rosu eu zic ca o sa te tina destul de mult......acum depinde si ce uzura are el....in momentul asta :) si mie imi place xt`ul :D eu am un tdr 125 :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

o sa incerc sa am grija de el

pana acum cred ca a fost bine intretinut

are carte service din germania pana la 21.000 km

acum are 27.000 km

e bun si io zic ca ma tine

iti doresc sa-ti indeplinesti visele

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

eu am adus motoru in ro si lam vandut lu prietenul tau, pot sa iti spun ca a fost al doilea dr,se care lam adus si am fost foarte multumit de ele. Este foarte fiabil, cu uleiuri bune si "servisul" la timp faci 50.000km fara sa baci nasu in motor. Eu am facut putin hard enduro cu primul si am fost multumit. Crampoane pe el si dai span!!!!

BAFTA !!

post-68-1142473443_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Eu am XT600E, cu 65.000 km la bord, merge perfect, totul parca e nou pe el (e din 1990).

Ca fiabilitate pare super. Gindeste-te ca intra 3,3 litri de ulei in motor (super ungere si racire).

Am comparat (puse alaturi) Xt-ul si Dr-ul, si pot spune ca nu se compara la finisaje. XT e o bijuterie pe linga DR.

Cu DR nu am mers, asa ca nu pot spune nimic altceva...

Dar despre XT stiu cam tot ce se poate sti. Unele tin pina la 150.000 km...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Speed zi-mi si mie de ce in toate actele apare an fabricatie '93 ?

E clar ca e din 96 sau 97

pana la urma din ce an e ?

cum fac sa mearga flash-ul ???

in rest motocicleta este BETON...stiu ca ma va tine mult pentru ca am sa am grija de ea...

sunt incepator asa ca nu ma voi aventura prea tare cu ea...

cristi-mic ... o sa ne intalnim si o sa le comparam....iti dau DR-ul o tura

are radiator de racire pentru ulei...porneste la sfert si cred ca ma va tine mult si bine....o sa vin prin tulcea ca nu e departe si poate le comparam...

peste vreo cativa ani o sa-mi iau XT 600E sau XT 660R....sau poate ceva mai hard enduro sau spre cross....mai am timp sa ma decid...

motoru meu e din 96-97 ....tu cred ca ai comparat XT-ul cu un DR mai vechi

al meu e ultima generatie de DR 650.....e altceva decat DR -urile de pana in '96

ne mai auzim...pe aici sau pe drum...orice fel de drum (acum nu mai conteaza)

Salut,

eu am adus motoru in ro si lam vandut lu prietenul tau, pot sa iti spun ca a fost al doilea dr,se care lam adus si am fost foarte multumit de ele. Este foarte fiabil, cu uleiuri bune si "servisul" la timp faci 50.000km fara sa baci nasu in motor. Eu am facut putin hard enduro cu primul si am fost multumit. Crampoane pe el si dai span!!!!

BAFTA !!

<{POST_SNAPBACK}>

Speed tu l-ai invatat pe prietenul meu sa opreasca direct din cheie ???

cica nu e prea bine...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

am avut si io unu la fel din 99.. e super fiabil si usor de intretinu.. am facut cu el 5000km fara nici o prob . dak ii schimbi uleiu+filtru la timp si mergi normal o sa te tina de te plictisesti de el... :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
am avut si io unu la fel din 99.. e  super fiabil si usor de intretinu.. am facut cu el 5000km fara nici o prob . dak ii schimbi uleiu+filtru la timp si mergi normal  o sa te tina de te plictisesti de el...  :thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

aham...asa sper si eu

stiu ca-s bune motoarele...se fabrica si azi...da nu stiam cati au mai avut si ce probleme au in general...

o sa-mi fie mila sa-l bag in teren sau noroaie dar asta e...macar putin... :jump:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
aham...asa sper si eu

stiu ca-s bune motoarele...se fabrica si azi...da nu stiam cati au mai avut si ce probleme au in general...

o sa-mi fie mila sa-l bag in teren sau noroaie dar asta e...macar putin... :jump:

<{POST_SNAPBACK}>

Acum am luat si io un Dr 650 RS din 1990 cu 37700 km la bord

De mers merge fara sunete suspicioase.....

Dar spune-mi o chestie....al tau daca mergi la 2000 ture si tragi de gaz raspunde imediat?

Ca al meu trag astept o sec pana trece de 3000 ture si dupa aia trage ca nebunu'....

Si cand pornesti de pe loc asa-i ca tre turat un pic?

In rest mie mi-a placut ca il manevrezi foarte lejer , desi la mine cu pornirea la pedala tre sa dai tata nu gluma!!!! :dance:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Acum am luat si io un Dr 650 RS din 1990 cu 37700 km la bord

De mers merge fara sunete suspicioase.....

Dar spune-mi o chestie....al tau daca mergi la 2000 ture si tragi de gaz raspunde imediat?

Ca al meu trag astept o sec pana trece de 3000 ture si dupa aia trage ca nebunu'....

Si cand pornesti de pe loc asa-i ca tre turat un pic?

In rest mie mi-a placut ca il manevrezi foarte lejer , desi la mine cu pornirea la pedala tre sa dai tata nu gluma!!!! :dance:

<{POST_SNAPBACK}>

al meu e mai nou din '97

nu e acelasi motor

nu am turometru la el

dar trage binisor in turatii medii din cate am vazut

la plecare da...cica DR-urile in general fac asa...trebuie putin turat

in rest numai de bine

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Acum am luat si io un Dr 650 RS din 1990 cu 37700 km la bord

De mers merge fara sunete suspicioase.....

Dar spune-mi o chestie....al tau daca mergi la 2000 ture si tragi de gaz raspunde imediat?

Ca al meu trag astept o sec pana trece de 3000 ture si dupa aia trage ca nebunu'....

Si cand pornesti de pe loc asa-i ca tre turat un pic?

In rest mie mi-a placut ca il manevrezi foarte lejer , desi la mine cu pornirea la pedala tre sa dai tata nu gluma!!!! :dance:

<{POST_SNAPBACK}>

Pe motociclism.ro am vazut ca te dai "coiutz", ca dai lectii de mers...

Ce observ eu e ca te cam plangi de pornirea la kick.Daca erai asa coiut o porneai max. din a2-a talpa.

Nu ma dau eu ala care le are da macar nu m-apuc sa vb.aiurea,iar cu pedala e chiar lejer dupa ce o "simti".

Eu am DR 650 se din '95 si la fel am faza cu rasp. la gaz brusc.Model misto a fost ala de 600 din '87-88 care avea pompa de spritz si raspundea imediat.

Dar la fel ca si cu pedala daca "simti" un pic acceleratia eviti secunda aia naspa .

Spor

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Pe motociclism.ro am vazut ca te dai "coiutz", ca dai lectii de mers...

Ce observ eu e ca te cam plangi de pornirea la kick.Daca erai asa coiut o porneai max. din a2-a talpa.

Nu ma dau eu ala care le are da macar nu m-apuc sa vb.aiurea,iar cu pedala e chiar lejer dupa ce o "simti".

Eu am DR 650 se din '95 si la fel am faza cu rasp. la gaz brusc.Model misto a fost ala de 600 din '87-88 care avea pompa de spritz si raspundea imediat.

Dar la fel ca si cu pedala daca "simti" un pic acceleratia eviti secunda aia naspa .

Spor

Hai sa ne intelegem....

Am zis ca dau lectii de mers pe motor nu neaparat pe DR....Unele "legi" sunt universale...

Iar Dr-ul abia acum l-am luat am cam 5 km. pe el.... ca actele inca nu-s gata

In rest sunt convins ca dupa 50 de porniri o sa il pornesc la a doua pedala

Deci nu ma dau "coiut" pe DR ....

Ce mi s-a parut mie un pic neplacut era ca la turatii joase are intarziere la raspuns....fata de XL-ul de 600 care trage lejer de la 2000 ture....dar astea au fost primele pareri care pot fi subiective

Si daca nu trege bine la turatii joase nu stiu cum o sa se comporte la plecare in pante abrupte.....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
...Si daca nu trege bine la turatii joase nu stiu cum o sa se comporte la plecare in pante abrupte.....

Daca il bagi pe pante abrupte va trebui sa-i schimbi foaia pe spate si sa-i pui cu 48 de dinti(standard are 42), pt. ca altfel o sa prajesti ambreiajul mergand tot timpul cu el.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Daca il bagi pe pante abrupte va trebui sa-i schimbi foaia pe spate si sa-i pui cu 48 de dinti(standard are 42), pt. ca altfel o sa prajesti ambreiajul mergand tot timpul cu el.

mersi mult de sfat

deocamdata nu l-am bagat in hard ... nu am cauciucuri de hard si nici nu vreau sa-l chinui

cand ma fac mare imi iau si un cross pe care sa-l chinui

salutari

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Daca il bagi pe pante abrupte va trebui sa-i schimbi foaia pe spate si sa-i pui cu 48 de dinti(standard are 42), pt. ca altfel o sa prajesti ambreiajul mergand tot timpul cu el.

Pe ce l-am bagat pana acum nu am forjat ambreiajul...

Am cu el 4500 km. acum ...merge super

Faza cu plecarea a fost din carburator... avea niste mizerii si la ture mici nu tragea bine...

la hard enduro nu se preteaza, dar macar te distrezi fain cu el in oras si pe poteci...

Si am cauciucuri enduro 4

A sa nu uit...am mers si pe o Yamaha Tenere din 1998 (al meu e din 1990)...

Cu parere de rau pt. fanii Yamaha...dar Dr-ul rullez...chiar si pe asfalt e mai stabil si mai nervos.

Iar pe enduro ... nu am cu cine discuta.

Atat ca arata mai bine...

Iar de tipul care zicea ca XT-ul lui tine pana la 150.000 km... sorry da "mananci rahat"!!!!

Nu exista din stiinta mea monocilindrice enduro care sa treaca de 70-80 mii fara capitala (si alea fara a fi bagate pe enduro), daramite dublu...

Asa ca lasa-ne.....

Nici alea multicilindrice de strada de 600 nu trec toate de 100.000 !!!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Misto scula...sa o stapinesti sanatos...

Eu am DR 650 RSE din 92 si sint multumit de ea. Pentru cross sau hard enduro este cam grea...m-am dat doar pe forestiere si nu am avut nici o problema, am schimbat cauciucurile cu unele cu profil mai spre cross si acum musca din poteca, aderenta e brici...

Motorul e destul de puternic, pozitia in sa e buna, singura chestie e ca e cam grea...180kg la gol...

Mi-ar fi pe plac un DR350, cu care poti face mai multe...

post-5769-1156330276_thumb.jpg

Aici e cu cauciucurile vechi (de strada)...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un dr 650 rse din 95 si merge super singurele mele probleme e ca e de vanzare si ca am facut prea multi km pe asfalt si tre sa pun alte cauciucuri mai spre enduro dar intr-adevar nu prea merge pe hard din cauza greutatii ...

Il vand pt nevoie de bani dar merge bine si nu a necesitat reparatii deloc, pt drumuri forestiere e brici :beer:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×