Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

ElSpa

arhivat Ducati Monster 1000cc 2003 custom showbike

Recommended Posts

Are 2400 mile (cam 3300 km), modificate puternic streetfighter.

Motocicleta are in prezent cam 102-103 CP la roata cu centrala data la maxim (am dyno-ul sa o dovedesc pentru cine e interesat de motor), se ridica din gaz in a 1-a, a 2-a si cu putin curaj si in a 3-a. Motor racit cu aer.

Frane Brembo cu placute Brembo, jante Marchessini foarte usoare, cam 450 grame (fata) si 650 grame (spate).

Motorul a fost tinut in showroom la Ducati, chiar a participat la 2 saloane moto la Bucuresti, kilometrii sunt reali (la ducati este imposibil de modificat kilometrajul daca nu se schimba si calculatorul motocicletei).

ITP valabil 2008.

Motocicleta este modificata DUCATI PERFORMANCE total. Toate piesele sunt originale Ducati.

Modificari (la cele mai importante o sa pun si pretul):

- vopsea custom perla cu dunga Performance in serigrafie - 450 euro

- proiectoare streetfighter

- centrala Ducati Performance (un fel de PowerCommander mult mai smecher) - 550 euro

- evacuare dubla full race Termignoni cu tobele sub sa, schimbat tot traseul galerie + finale (sunt chiar tobe adevarate de competitie, fara nici o restrictie, tevile de la galerie catre spate sunt infasurate in spuma aterminca) - 2400 euro

- bujii iridium (are cate 2 pe fiecare cilindru)

- furca race full reglabila Marzzochi - 1800 euro

- ghidon Magura - 250 euro

- ambreiaj uscat cu capac de carbon descoperit pentru o racire mai buna ( cam cum vedeti la motoGP )

- pinten carbon - 200 euro

- aripa spate carbon - 200 euro

- oglinzi Ducati Sport Clasic - 200 euro

- carcasa filtru custom cu capacul taiat, filtru K&N,

- kit lant performance, pinion de 14

Am mers cu 240 cu pinionul normal si 220 cu pinionul asta nou. Cred ca merge si mai mult, dar fiind naked e foarte greu pentru pilot sa o mentina la viteza aia.

Zgomotul este extraodinar, ambreiajul uscat se aude incredibil, tobele la 8000 de ture sparg geamuri, nu stiu multe viteziste sa faca asa zgomot.

Pe viitorul proprietar il informez: nu o sa ia niciodata rar-ul pe bune din cauza zgomotului, consuma 10 la suta in Bucuresti si cam 6 afara, nu e in nici un caz motocicleta de incepatori la 3000 de ture deja incepe sa impinga foarte tare (daca tragi brusc in a 2-a de gaz risti un flick flack frumos); cu toate astea ii garantez ca nu o sa se mai dea jos vreodata de pe motorul asta .

O vand cu parere de rau pentru ca am nevoie de bani pentru o masina.

pret 8500 euro.

0722 340 642

PS: In poze e in 2 variante, naked sau streetfighter, am piesele pentru amandoua, iar transformarea dureaza 30 min .

post-2532-1152825861_thumb.jpg

post-2532-1152825871_thumb.jpg

post-2532-1152825881_thumb.jpg

post-2532-1152825894_thumb.jpg

post-2532-1152825861_thumb.jpg

post-2532-1152825871_thumb.jpg

post-2532-1152825881_thumb.jpg

post-2532-1152825894_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Stiu motorul si ii recomand cu caldura unui cunoscator... ambrambureii sa se abtina. E SUPER !

Bafta la vanzare!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

pai cam orice aparat digital are si functie de inregistrare. sau cu telefonul, vorba ta. te-ai laudat cu sunetul esapamentului, asta e. sa-l auzim si noi.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×