SamuraiJerk Adaugat pe 29 Iulie, 2006 Share Adaugat pe 29 Iulie, 2006 am probleme serioase cu telescoapele de la nipru si cateva nedumeriri: :) 1. telescoapele de niru 11 solo sunt diferite de varianta cu atas? (exista nipru 11 solo?) 2. exista posibilitatea sa reconditionez telescoapele mele care nu mai fac mare lucru? Sau sa schimb numai componente cum ar simeringuri. (cum sau unde?) 3. pot sa cumpar de undeva telscoape noi? (la ce pret si de la cine?) multumesc anticipat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Adaugat pe 31 Iulie, 2006 Share Adaugat pe 31 Iulie, 2006 telescoapele se repara, nu merita luate noi, sunt la fel atas/solo. Daca esti din Bucuresti du-te la Ural Moto sa ti le faca, tre sa cumperi ulei hidraulic. Vb cu ei ia nr asta de tel:0722 293 236 Cristian Ciornei Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oaspete Adaugat pe 31 Iulie, 2006 Share Adaugat pe 31 Iulie, 2006 telescoapele se repara, nu merita luate noi, sunt la fel atas/solo. Daca esti din Bucuresti du-te la Ural Moto sa ti le faca, tre sa cumperi ulei hidraulic. Vb cu ei ia nr asta de tel:0722 293 236 Cristian Ciornei ...telescopul de pe atas are un arc mult mai tzapan...cam ca si cel de pe motor pus pe trei persoane altfel , partea de amortizor este la fel.Se pot regla supapele din amortizor ca sa-ti percuteze cum vrei tu..... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Adaugat pe 31 Iulie, 2006 Autor Share Adaugat pe 31 Iulie, 2006 multumesc pentru raspunsuri, din pacate nu sunt din bucuresti ce concluzie am tras: - am sa desfac telescopul de pe atas si o sa ii pun un arc de pe telescoapele de pe moto spate - am sa incerc sa repar unul din telescoapele din spate - am sa caut simeringuri pentru telescoapele de fata Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oaspete Adaugat pe 2 August, 2006 Share Adaugat pe 2 August, 2006 s-a mai discutat despre telescoapele de niprogena pe aici pe undeva.... simeringuri la cele de fata am gasit la o firma specializata in etansari pentru sisiteme hidraulice.Sunt simeringuri normale . doar cotele sunt , sa zicem mai exotice.Interiorul a potrivit la fix, iar pentru exterior a trebuit sa modific un pic paharele care inchid tuburile.am pus cite trei pe fiecare telescop+un inel de pasla si nu mai curg de atunci.Deci gasesti la SKF sau la orice firma care se ocupa de simeringuri.Cele originale sunt injectate foarte prost. Ai nevoie de o improvizatie(presa..) ca sa poti sa le montezi /demontezi pe cele de pe spate, pentru ca au arcuri destul de puternice si greutatea unui om nu ajunge ca sa rezolve problema... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Adaugat pe 3 August, 2006 Autor Share Adaugat pe 3 August, 2006 adevarat, a mai fost o discutie care nu am reusit sa o mai gasesc apoi cred ca ai postat si acolo cu cele 3 randuri de simeringuri multumesc inca o data din cate am observat eu, pe fiecare telescop din fata este cate un simering cu fusta mai lunga si un fel de ondulatii. cred ca ideea cu 3 simeringuri e mai buna deoarece asa vor fi 3 arcuri care vor strange, cate unul de la fiecare simering. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oaspete Adaugat pe 5 August, 2006 Share Adaugat pe 5 August, 2006 de unde esti? Daca esti din cluj gasesti chestiile astea pe calea zalaului (cred ca N. Coposu ii spune acum) undeva pe partea drepta la vreo 500 m de de curba de la autogara.Ceva unguri au o firma la parterul unei case si fac unele chestii la minut.Acolo au si o bogata varietate de elemente e etansare de vinzare(O-ringuri, simeringuri, snur de etansare...)Ce produc este destul de scump, dat simeringurile au fost mult mai eftine decit la SKF(unde tre' sa doneti si un pic de singe ca sa poti acoperi preturile ) Eu am folosit un 36-47-7 cu fusta supplimentara de praf, si cu observatia ca tre' sa iei vreo2mm de pe diametru din interiorul paharelor de inchidere. bafta! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SamuraiJerk Adaugat pe 10 August, 2006 Autor Share Adaugat pe 10 August, 2006 interiorul paharelor le-ai corectat la strung? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Oaspete Adaugat pe 11 August, 2006 Share Adaugat pe 11 August, 2006 interiorul paharelor le-ai corectat la strung? da! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
resimre Adaugat pe 16 August, 2006 Share Adaugat pe 16 August, 2006 ce cantitate de ulei hidraulic trebuie pus intr-un telescop fata si spate? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Adaugat pe 20 August, 2006 Share Adaugat pe 20 August, 2006 120 in fata si 100 in spate. Poti merge mai bine pe fata cu 100 pana se lasa un pic, la inceput s-ar putea sa fie tzapan. Telescoapele spate se desfac cu o presa, se desfac pana la ultima piesa, se curata. La un Ural am gasit un ansamblu foarte complex de piese in amortizor, cu transferuri si galerii o gramada, cel cu care am lucrat mi-=a zis ca nu a vazut asa ceva la o japoneza.. Dar totul ruginit in interior. Si cu pasla si o-ringuri in plus si curatare cu motorina tot nu am reusit sa facem ceva cu amortizoarele, pierd ulei rapis. Au macar arcul foarte tare, e motocicleta cu atas. Am acasa un amortizor de atas nou, cred ca e de Nipru, o sa ii fac o poza daca vrei! Il vand cu 50. Mai exista riscul sa fie de Ij, dar nu cred. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grasu Adaugat pe 9 Iulie, 2007 Share Adaugat pe 9 Iulie, 2007 salut.va rog sa imi spuneti si mie cum sa desfac telescoapele de pe fata si cum le montez inapoi am un kawasaki zx7r cum procedez.mersi mult Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Adaugat pe 13 Iulie, 2007 Share Adaugat pe 13 Iulie, 2007 salut.va rog sa imi spuneti si mie cum sa desfac telescoapele de pe fata si cum le montez inapoi am un kawasaki zx7r cum procedez.mersi mult de unde sa stim? cauta manualul de service si acolo o sa gasesti scheme si cum sa-l desfaci. cauta pe net. dupa ia exista posibilitatea sa fii ajutat.http://www.repairmanualclub.com/index.php?...SC&limit=30 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.