Mergi la conţinut

Husquvarna TE 610


Recommended Posts

Ce parere aveti despre Husquvarna TE 610, in comparatie cu alte hard enduro-uri cum ar fi Honda XR 600,650, Yamaha ttr 600, mult mai scumpele KTM-uri EXC 525, etc......

As vrea sa stiu cum se comporta in teren un TE 610,cam cat este de fiabila, ce autonomie are, costurile de intretinere, in comparatie cu celelalte modele.

Vreau sa imi iau si eu una in viitorul apropiat dar ma cam sperie cifrele.Ce parere aveti??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salutare .husqvarna nu cred ca e mai prosta decit japoneze sau ktm dar nu e folosita la noi prea mult si de aceea cu pisele mai greu(comanda doar )si de aia nu prea se inghesuie lumea si tot asa ca un cerc vicios.ktm a fost promovat mult mai bine si de aia au fost vinzari multe de moto noi si implicit de second hand si tot asa .din cite stiu husqvarna a luat locul 1 la campionat mondial 2005.

eu am o 610 te/tc pe care am stricat o ,recunosc,dar dupa ce am mers aproape 1000 km fara ulei (idiot ca stiam ca pierde pe la capac)cind s a bulit colivia de pe axu de la biela.cind am desfacut in afara de colivia aia pistonul cam zgiriat ,cilindru f putin ,fiind cromat dur,si cam atit.

nu cred ca japonezele sau ktm ar fi rezistat mai mult.

ce nu i mi place la modelu asta e ca are vibratii la turatii asa fiind conceput.dar in schimb la ciclistica f bun.si cred ca pt enduro soft e bun si yamaha ,honda la 600cc dar la peste 150 kg pe cind husky are 110 kg si o gramada de cai,ceea ce e o mare diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .husqvarna nu cred ca e mai prosta decit japoneze sau ktm dar nu e folosita la noi prea mult si de aceea cu pisele mai greu(comanda doar )si de aia nu prea se inghesuie lumea si tot asa ca un cerc vicios.ktm a fost promovat mult mai bine si de aia au fost vinzari multe de moto noi si implicit de second hand si tot asa .din cite stiu husqvarna a luat locul 1 la campionat mondial 2005.

eu am o 610 te/tc pe care am stricat o ,recunosc,dar dupa ce am mers aproape 1000 km fara ulei (idiot ca stiam ca pierde pe la capac)cind s a bulit colivia de pe axu de la biela.cind am desfacut in afara de colivia aia pistonul cam zgiriat ,cilindru f putin ,fiind cromat dur,si cam atit.

nu cred ca japonezele sau ktm ar fi rezistat mai mult.

ce nu i mi place la modelu asta e ca are vibratii la turatii asa fiind conceput.dar in schimb la ciclistica f bun.si cred ca pt enduro soft e bun si yamaha ,honda la 600cc dar la peste 150 kg pe cind husky are 110 kg si o gramada de cai,ceea ce e o mare diferenta.

subscriu

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la mai multe curse... eu azi am vazut 3 :beach:

Ai vazut la concurs de cross, unde cei de la hobby vin cu ce au prin curte. Topicul era despre Husquarna ca motocicleta de "hard enduro" si raspunsul meu era on topic si strict legat de fiabilitate - la concursurile de enduro nu exista husquarna. Si nici la hobby hard enduro.

Nimeni nu risca sa ramana in padure sau in varful muntelui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza-te... la 2timpi ktm-urile is cele mai nefiabile... de ce? pentru ca au cele mai mari grade... pentru acei 3 cai in plus o renuntat la fiabilitiate... si intr-adevar, is cele mai turbate motoare, cu transfere cat china si cate-s stelele pe cer, cu grade de gandesti -i masina de tocat carne...

da nu-s fiabile...

asa, stimate mare domn expert in ktm-uri... ce-s alea grade in cilindru? da transfere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intereseaza-te... la 2timpi ktm-urile is cele mai nefiabile... de ce? pentru ca au cele mai mari grade... pentru acei 3 cai in plus o renuntat la fiabilitiate... si intr-adevar, is cele mai turbate motoare, cu transfere cat china si cate-s stelele pe cer, cu grade de gandesti -i masina de tocat carne...

da nu-s fiabile...

asa, stimate mare domn expert in ktm-uri... ce-s alea grade in cilindru? da transfere?

Hai ca te-ai ambalat :D

Sa-ti explic ...

Presupun ca la mobra trebuie sa te pricepi bine la mecanica. Eu NU ma pricep la mecanica pentru ca am avut tot timpul motociclete destul de noi (mai exact 2 noi, una de 7 ani si una de 2 ani). Si nici nu intentionez sa invat. Doar schimb placute si intind lantul. De restul se ocupa mecanicul la revizii.

Posturile mele se bazeaza pe simpla observare a realitatii inconjuratoare si pe informatii sintetizate de pe diverse forumuri in ultimii 3 ani (www.motociclism.ro, www.probike.ro, www.thumpertalk.com, www.advrider.com, www.ktmtalk.com).

Vorbind strict de putere, daca vei avea ocazia sa mergi si cu alte motociclete de enduro in afara de mobra, vei observa ca:

- sunt multe motociclete mai puternice decat KTM la, sa zicem, populara clasa de 450 4 timpi (Husaberg, Honda CRF/X si crosserul Yama YZ).

- desemenea, la 250 in 2 timpi si Honda si Yama fac motociclete mai puternice.

In momentul asta cred ca KTM e leader de putere numai la 250 in 4 timpi cu aproape 40 cai la 250 SXF/ EXC F. Ai mers cu ea? Mie mi-a placut tare.

Si inca un argument legat de fiabilitate si te-am lasat: ai idee care au fost cele mai folosite motociclete la cel mai greu raliu hard enduro RedBUllRomaniacs? Mai mult de jumatate erau KTM 2 timpi. si mai mult de 80% dintre motocicletele aliniate la start erau KTM. Restul Yamaha, 3 sau 4 Honda, 1 Husaberg, 1 Suzuki, 1 Gas Gas. Din pacate nici o Husquarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Presupun ca la mobra trebuie sa te pricepi bine la mecanica.

2. Eu NU ma pricep la mecanica pentru ca am avut tot timpul motociclete destul de noi (mai exact 2 noi, una de 7 ani si una de 2 ani).

3. Posturile mele se bazeaza pe simpla observare a realitatii inconjuratoare si pe informatii sintetizate de pe diverse forumuri in ultimii 3 ani (www.motociclism.ro, www.probike.ro, www.thumpertalk.com, www.advrider.com, www.ktmtalk.com).

4. daca vei avea ocazia sa mergi si cu alte motociclete de enduro in afara de mobra,

5. sunt multe motociclete mai puternice decat KTM la, sa zicem, populara clasa de 450 4 timpi (Husaberg, Honda CRF/X si crosserul Yama YZ).

6. 250 in 2 timpi si Honda si Yama fac motociclete mai puternice.

7. In momentul asta cred ca KTM e leader de putere numai la 250 in 4 timpi cu aproape 40 cai la 250 SXF

8. Mai mult de jumatate erau KTM 2 timpi. si mai mult de 80% dintre motocicletele aliniate la start erau KTM. Restul Yamaha, 3 sau 4 Honda, 1 Husaberg, 1 Suzuki, 1 Gas Gas.

9. Din pacate nici o Husquarna.

1. si aia, da io fiind pe clasa a 11-a imi trebuie o sursa de bani, repar "mobre"

2. da, esti rasfatat si de bani gata.

3. da, deci nu pe experiente proprii... la mine da!

4. am avut draga, fii linistit, vara asta am calarit o yamaha dt de 125...

5. am zis clar la 2TIMPI!

6. fals! poate FACEAU, actualmente nu fac.

7. treaba lui... am zis clar 2TIMPI!!!

8. evident... la KTM faci ocursa beton si arunci motoru... i f puternic, nu fiabil... tine o cursa!

9. pai da, pt. ca in Romania nu-s populare deloc... n-are nimeni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Cine are KTM, nu o sa creada niciodata ca Husky e mai rea (pentru ca probabil nu a mers). Eu am Husky, 130kg, 54CP... Dau jet la orice LC4.

KTM e mult mai mediatizat si mai cunoscut ca brand... daca il dai jos pe unu de pe un ktm si-l intrebi de Husaberg sau de CCM, zice ca il injuri... Cumparati-va in continuare LC4, ca o sa va fie bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are KTM, nu o sa creada niciodata ca Husky e mai rea (pentru ca probabil nu a mers). Eu am Husky, 130kg, 54CP... Dau jet la orice LC4.

KTM e mult mai mediatizat si mai cunoscut ca brand... daca il dai jos pe unu de pe un ktm si-l intrebi de Husaberg sau de CCM, zice ca il injuri... Cumparati-va in continuare LC4, ca o sa va fie bine

Asta chiar o subscriu!!>>>OAMENI BUNI!!! inainte de a zice ceva urcativa pe un husqi si va garantez ca va schimbati parerea!!

KTM e prea promovat in RO de aia sunt asa multe...uitativa pe afara si vedeti dif de RO!!

HUSQVARNA RULLLZZZZ!!! :thumbup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am mers niciodata cu husky (dar as vrea) si inainte sa iau KTM eram tentat sa imi iau ca am vazut ca sunt mai ieftine dar am fost sfatuit de un mecanic sa nu imi iau ca nu gaseti piese.Deci daca vrei sa te plimbi ia KTM daca vrei sa iti faci nervi asteptand piese ia husky :D

Shumi daca dai jet la LC4 care nu e race incearca cu 525 exc

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Boss, nu am spus nimic de EXC, care e departe de orice LC4... Comparam aici 2 clase relativ identice, iar EXC, e alta treaba, discutam de POWER VALVE si de alte inventii folositoare unei enduroaice.

Respect pt EXC, dar sa stii ca si piesele de Husky vin repede, iar in comparatie cu KTM, pe langa stai tot timpul sa-i faci cateceva, la asta nu prea ai treaba (daca nu cazi si ii spargi nush-ce-capac sau alta minune si) daca ii dai sa pape benzina si ulei bun (cel putin la a mea nu am avut nici o problema si nici nu am auzit de Husky sa ai mari probleme).

Ne vedem pe camp

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...