Mergi la conţinut
Autentifica-te  
giovan

enduro KTM LC4 400 SC pilotaj

Recommended Posts

Sunt prea mic pt un KTM :shout: ce sa fac ? Vreau sa imi cumpar si am descoperit ca e foarte inalt, nu ajung cu picioarele jos cum trebuie, treb sa il inclin destul de mult pe o parte sau sa sar de pe el la stop :shout: . Mentionez ca am 1,70. Care mai avetii asceeasi problema ? Pana acum am avut un speed unde ajungeam lejer cu picioarele jos, acum cand m-am urcat pe ktm m-a luat ameteala :). E normal sa stai asa pe el ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Este normal ca asa sunt fabricate, dar dupa un anumit timp te obisnuiesti !!! Daca vrei poti sa umbli la amortizorul din spate si sa il lasi putin mai jos (iti recomand sa te duci la un mecanic) !!!

Eu am 1.72 si ajung numai cu varfurile dar imi este mai mult decat destul !!! Bine ca eu vorbesc de supermoto ca daca as avea roti de enduro as ajunge numai cu un singur picior cu varful, dar cum am mai zis : cu timpul te obisnuiesti !!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Este adevarat dar nu se merita !!! Toata lumea se gandeste la inaltimea lui si la inaltimea motocicletei, dar nimeni nu se gandeste si la kilogramele care le are - care de fapt conteaza foarte mult si te poate ajuta sa ajungi cu picioarele jos !!!

Ai zis ca ai 1.70 dar nu ai mentionat cate kg ai !!! Cel mai bine e sa te duci la un magazin si sa te urci pe KTM si abia atunci o sa iti dai seama ce si cum !!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

mda... pai ai de ales... ori ... tzopai.. ori... stiu si eu?!?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Gataaa , mi-am luat :)

e supeer .... nu ajung cu picioarele cum trebuie .. dar m-am invatat. de ex la semafor ajung doar cu varful picioarelor jos, sau un pic mai mult daca ma las pe o parte. Mi se pare mai greu pe un drum accidentat unde mai trebuie sa te sprijini in picioare :blum: . Am luat deja cateva cazaturi in noroi, asta ca nu am avut un punct de spirjin, in rest incerc sa stau cat mai mult posibil pe ea. M-am suit si pe un ktm lc4 din 93 cred de 600 cc si era mai jos ca al meu, nu stiu de ce. Eu l-am lasat mai jos cam 10 cm cred din furca, suspensia pe spate la cel mai moale si desurubata pana sus. Cam asta e, merci mult pt ajutor.

Daca iesiti pe undeva in weekend .. anuntati-ma si pe mine . 0743823900 Sorin

merci

post-6518-1156510891_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Na ca ma bag si eu in seama :wub:

Hmm, iti dau o sugestie: daca ai cauciucuri de cross, trebuie sa le schimbi cu altele de enduro pentru ca cele de cross sunt mai balonate..in fine, nu pierzi kilometri din inaltimea motorului dar scade ceva.. :beer:

!si eu am un LC4 400 din 1997 ! :ktm:

PS: daca vreti stickere pentru ele, PM!

post-8248-1158890834_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
VEZI CA SE POATE REGLA DIN TELESCOPUL DE PE SPATE.BAFTA

Vezi ca nu se regleaza inaltimea din telescopul de pa spate!Piulitele alea sunt pentru a regla "sag-ul"(nu stiu cum ii zice in romaneste dar o traducere ar fi "lasare")

Pentru cei care nu stiu motorul trebuie sa se lase pe arc cand nu este nimeni pe vreo 2-3 cm(=lasarea la gol=),se masoara de la un puct de pe sa pana la centrul roti de exemplu, cand sta pe cricul central sau pe stand ( roata nu atinge pamantul!) si respectiv cand sta pe roti si o ti de coarne. Apoi te urci pe ea cu tot cu echipament ,asa cum esti cand te duci pe munte, si stai in pozitia de condus cu picioarele pe scarite(pui pe cineva sa tina de ea)si cand masori trebuie sa se mai lase inca vreo 10 cm(=lasarea la plin=).Daca nu poti sa reglezi una fara sa dereglezi rau pe alta inseamna ca ai arcul slabit si trebuie schimbat. Asta e valabil doar pt motoarele de cross sau enduro si tineti cont ca vin din fabrica setate pentru un om cu greutate medie de 85 kg.

Sunt cateva metode prin care sa reduci inaltimea sei:

# 1 Muti prinderea de sus a telescopul spate putin mai sus(am avut un f650 cumparat second si avea telescopul prins mai jos in tentativa de a mari garda la sol)

# 2 Cauti sa cumperi si sa schimbi bratele suspensiei (oasele) cu unele mai lungi:post-1356-1158967012_thumb.jpg

# 3 Urca telescoapele de pe fata mai sus in jug;tine cont ca motorul va lua curbele stranse mai usor dar va fi mai instabil la viteze mari

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

foarte tare baieti. Am reusit sa ii dau de cap, ajung nu ajung :) reusesc sa nu cad :P. Acum am alta mare prb. Nu mai da scanteie . Am masurat, peste tot, am curatat toate contactele ..eetc. Curent am, adica se aprinde stopu spate cand dau la pedala, am curent si la cele 3 fire care intra in cdi, am pus bujie noua si nica. Ce sa fie ? cdi-ul ? ..

merci

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×