Mergi la conţinut

Taxe Vamale Incepand Cu 2007


adryan954rr

Recommended Posts

Poate se va gasii cineva si imi va putea explica si mie ce si cat se va plati la achizitionarea unui motor din afara incepand cu 2007,si ma refer aici la taxele vamale doar.

Din cate stiunu vor exista taxe vamale ci doar un TVA.......nu stiu exact ce si cat reprezinta de accea poate stie cineva cum se va proceda incepand de la anu pentru aducerea unei motociclete din afara.

Multumesc anticipat............

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

peste tot scrie ca se baga o taxa enorma in functie de capacitatea cilindrica si de euro ,dar atentie la MASINI!!!!!!!cuvantul motocicleta nu e nicaieri

asa ca nu ne ramane decat sa speram ca va fi la fel ca si cu rovigneta..

Doamne ajuta!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2007 nu dispare vama ci dispar accizele. Ceea ce inseamna ca nu mai conteaza daca e din UE sau japoneza. Lucrul nou care apare este taxa de prima inmatriculare care se calculeaaza in functie de an de fabricatie, cilindree si valoarea de catalog. Ex: la mobra mea(cbr 900 din 97!!!!!!!!!!!!!!!) taxa de prima inmatriculare ar fi de 3400 de iepuroni. Noile taxe se aplica la toate VEHICULELE iar mobrele sunt vehicule pe 2 roti!!!!!!

Lucrul bun din asta e ca o sa scada preturile la mobre noi(aproximativ 15- 18%) si lucrul prost e ca nu o sa mai poata nimeni sa aduca mobre in pret bun.

Bafta si asfalt uscat :beer::beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2007 nu dispare vama ci dispar accizele. Ceea ce inseamna ca nu mai conteaza daca e din UE sau japoneza. Lucrul nou care apare este taxa de prima inmatriculare care se calculeaaza in functie de an de fabricatie, cilindree si valoarea de catalog. Ex: la mobra mea(cbr 900 din 97!!!!!!!!!!!!!!!) taxa de prima inmatriculare ar fi de 3400 de iepuroni. Noile taxe se aplica la toate VEHICULELE iar mobrele sunt vehicule pe 2 roti!!!!!!

Lucrul bun din asta e ca o sa scada preturile la mobre noi(aproximativ 15- 18%) si lucrul prost e ca nu o sa mai poata nimeni sa aduca mobre in pret bun.

Bafta si asfalt uscat :beer::beer:

prima inmatriculare in europa sau in romania????

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, tot io sunt

Am intrebat niste flacai de la vama si noile reglementari intra in vigoare de la 01. 01. 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cica UE n-ar pre fi de acord cu legea asta dar noi suntem romani si suntem mai cu mot decat toata lumea. Oricum, de exemplu la turci si la greci (care sunt in UE de ceva vreme) exista niste taxe de mori. Ex: o masina de 6-7000 de iepuroni luata din Germanica ajunge la 10-11000 la ei si la mobre este la fel. La noi se aplica TAXA DE PRIMA INMATRICULARE IN ROMANIA, de ce credeti ca toate firmele de sh din tara au mari reduceri acum? Raspuns: sa vanda tot ca sa aiba parale sa aduca alte mobre anul asta. Daca motorul e intrat in Romania pana la 31. 12. 2006 se aplica legea din 2006, daca a intrat in 2007................

Preventiv, io mi-am luat un R1 acum si-l platesc cand mi-oi vinde CBR- ul pe care nu ma mai grabesc sa-l dau. Bafta si vedem cum ne-o fi norocul :beer:

PS: "o sa fie si o taxa de poluare in functie de "euro" pe care il are vehicolul."

Cate motoare inainte de 2000 au macar euro 1?????????/

Cate parale e un motor mai socotit (ORICE MARCA) dupa 2000 ??????? Vreo 4500-5000 afara+ vama de acum=6-7000. Daca vine taxa de prima inmatriculare, am facut io calculul la o Busa de 2005, cu euro 2, cu 1300 cc capacitatea= 4680 euro+ 8000 minim o iei de afara= 12000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cine o sa mai cumpere mobre sh (chiar si de 1 an) la banii astia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, tot io sunt

Am intrebat niste flacai de la vama si noile reglementari intra in vigoare de la 01. 01. 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cica UE n-ar pre fi de acord cu legea asta dar noi suntem romani si suntem mai cu mot decat toata lumea. Oricum, de exemplu la turci si la greci (care sunt in UE de ceva vreme) exista niste taxe de mori.

Nu stiu ce ti-au spus baietii de la vama dar Turcia nu face parte din Uniunea Europeana!!!

Eu zic sa nu va luati dupa zvonuri. Odata ce Romania intra in UE trebuie sa aplice aceleasi taxe ca si celelate state altfel incalca legea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cu taxa asta or sa dispara 50% din motociclisti ce naiba.eu inca nu mi-am luat motocicleta dar daca asa sta treaba tre sa dau bice sa cumpar pana la 1 ianuarie

meeeeeeeeee tooooooooooo...........fac scoala acusica..........dar,mai prind ceva de la anu??????

e nasoala.........din cate se aude

bafta si asfalt uscat

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, cum ziceti voi dar Turcia A ADERAT LA UE, NU ESTE MEMBRU CU DREPTURI DEPLINE, LA FEL CUM O SA FIE SI ROMANICA DIN 2007. Legea UE se aplica din momentul in care esti membru cu drepturi depline. Daca am avea toate drepturile ca SI statele membre crede-ma ca 90% din populatia cu drept de munca din Romania ar fii la munca in Germania, Spania,Italia, n-ar mai sta aici pe 100 de iepuroni pe luna. Daca de exemplu tu ai fii din Arad si ai avea o slujba cu 200 de iepuroni pe luna dar in acelasi timp ai putea sa lucrezi la unguri pe 500 pe luna, singurul inconvenient fiind naveta de 50 de km pe zi ce ai face??????????

M-as bucura sa n-am dreptate, sa fie doar un zvon, sa poata sa-si aduca tot romanul o mobra buna la un pret decent. Bafta si asfalt uscat :beer::beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

In numarul de octombrie al MotoLife apare un articol "foarte interesant" despre TPI = taxa de prima inmatriculare. Previziunile sunt sumbre !

De exemplu un motor mai vechi de 6 ani de 600 de cmc are TPI = 1717 Euro! In germania un bandit de prin '96 '97 ii in jurul a 2000 de coco. Si partea cea mai faina ii ca la japoneze se va plati si vama. Asa ca facand un calcul simplu Banditul va ajunge la cam 5000 de iuro (2000 pret achizitie, adus+acte 400, TPI 1700 si un pic de vama) super oferta!!! :Jumpy:

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt unul dintre cei care s-a hotarat sa astepte...

Aderarea la UE poate, in cel mai rau caz sa lase taxele la un nivel aproximativ la fel cu cele de azi...

In general noi romanii avem tendinta de a exagera, lucru pe care n-am sa-l inteleg niciodata.....statul roman nu-si poate permite sa ofere inlesniri majore pentru importatorii de autovehicole "first hand" si sa-i lase pe ceilalti sa moara de foame...la propriu, pentru ca in cazul in care aceste taxe vor fi implementate firmele de import second vor disparea in proportie de 100% :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu uitati de taxa de prima inmatriculare care are ca scop protejarea importatorilor de auto noi (dl Tariceanu, fabricantii de golan etc). Poluare.......siguranta........bla bla traiasca Dacia!!!

Noi suntem victime colaterale intr-un razboi in care nu participam (Romanica nu produce moto si importatorii sunt prea mici dpdv financiar ca sa-i suspectam de spaga ) si suntem cei mai afectati / cmc pentru ca marea majoritate a motoarelor sunt in urma masinilor dpdv norma de poluare la an de fabricatie echivalent (care costa ).

Io propun sa-i amenintam cu VOTU!!! (ca alta limba nu inteleg)

:flex:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!!!

Ieri am citi in Evenimentul Zilei ca aceasta lege a fost si in Ungaria in perioada 2004-2005 si U.E a hotarat ca este o lege ilegala taxa de inmatriculare si Guvernul lor acuma returneaza banii>>

Oare ce vor face ai nostrii??? :unknw:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiu ca EU a avertizat deja Romania in privinta TPI asa ca guvernul va trebui sa skimbe legea ..sper sa se si intample dar ma tem de alte chestii pe care le pot inventa romanii

Turcia nu face parte si nici nu a aderat la EU

eu deocamdata nu mai aduc scootere, astept sa vina noul an ca sa vad cum for fi taxele sau daca nu vor mai fi deloc precum se intampla in Europa

daca o masina din Ger vine importata in Italia de exemplu nu se plateste nici o taxa..se merge la o firma care se ocupa cu practici auto si se face inmatricularea ..si atat

e ca si cum in Ro am duce o masina din Timisoara in Bucuresti

banuiesc ca si tarisoara asta de kkt se va adapta la regulile uniunii , cel putin asa sper

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca zvonurile legate de taxele imense de la anu' sunt vrajeli lansate de comerciantii de vehicule ca sa lichideze stocurile, ca altfel pierd multi bani sau vorbe aruncate aiurea de fatalisti.

Au mai fost soparle din astea si in anii trecuti cum ca ar fi urmat sa se inmatriculeze numai motoare care respecta normele de poluare euro X, mari taxe/accize si nu s-a intamplat nimic.

Parerea mea e ca nu va fi mai rau decat acum in privinta taxelor si birocratiei. Am auzit ca in curand, (poate ca s-a aplicat deja decizia asta) - la cumpararea unei moto inmatriculate aici nu mai trebe sa trecem pe la RAR si sa pierdem timp si bani; pur si simplu se va trece pe numele noului proprietar la militie si in evidenta fiscului, cu cheltuiala minima si acte putine.

Pun pariu ca o sa scada taxele la japoneze noi suficient de mult incat pretul final sa fie mai mic, chiar daca n-o sa mai fie valabila smekeria cu taxarea la valoarea reziduala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlut` ..taxa de prima inmatriculare este acea cand ai adus motorul in tzara sji bla bla bal . .. dar de exemplu .. motorul meu este adus sji inmatriculat cu numere de leasing din luna martei sji leasingul expira in martie 2007 .. de aici ce rezulta ? ca va trebuia sa platesc taxele astea enorme cand voi vrea sa`l trec pe numele meu ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezulta ca motorul tau a fost deja inmatriculat in Ro pe firma de leasing... doar poti sa circuli cu el. Concluzionez fara a fi initiat in tainele legislative ca scapi de eventualele taxe cu conditia ca inmatricularea asta provizorie sa nu fie o exceptie. Ramane de vazut. Sa ne anunti daca afli ceva cert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, va invit sa cititi art. 214 din Codul Fiscal din 2007.... unde spune clar .... taxele pt prima inmatriculare a unui AUTOTURISM SAU AUTOTURISM DE TEREN...

Deci, nimik de motorete..

Si de cand stiu de acest Cod de kkt am tot urmarit sa vad daca taxele calculate pt un anumit autoturism (capacitate, vechime, euro..) conform acestui cod corespund cu ce se spune in presa sau cu exemplele aparute la tv.... Tzin sa va anuntz ca nu corespund in nici un fel... adica sunt mult mai mari decat ce apare in codul fiscal....

Pe de alta parte, am vb cu prieteni care lucreaza in vami si nimeni nu stie nimik, de ce va fi....

Concluzia..: avem o lege fundamentala numita COD FISCAL care stim sigur cum e. Altceva, nimic cert. Asa ca... facem AMR -ul pana la ! ianuarie si vom vedea. Oricum tot ce inseamna Romania este o loterie... mai conteaza niste taxe?!!!!!

S-auzim numai de bine! :scooter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...