Mergi la conţinut

Un sfat va rog la categ 900!


Recommended Posts

vreau sa ma lamuriti mai intai cu privire la greutatea la gol a lui zx9r ca am gasit mai multe date pe site-uri...

mie imi place zx9-le ca deocamdata am un zxr 750(de care sunt f multumit dar cu privire la whellie-uri nu-l pot lauda :( e cam greu si puturos in ture medii).din cate stiu cbr-u e f tare la capitolu stunts dar periculos in cazu exploatarii sportive(nu stiu de ce...)

astept sfaturi numai de la cei ce au mers pe una din ele si stiu ce zic...nu ma intrereseaza chestiile gen fiabilitate,probleme si din astea.

multumesc :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si actual/ fost posesor de CBR io sunt de partea Hondei. Am un CBR din 97 pe care vreau sa-l dau ca mai am un R1. CBR-ul e o mobra ffffoarte civilizata, iarta multe greseli dar s-ar putea sa ai o surpriza dupa ce cobori de pe kawasaki care sunt ceva mai violente decat honda. Ca si fiabilitate nu am de ce sa ma plang, am facut cu ea dastui km si nu mi-a facut vre-o figura. Normal ca daca te dai la ea fuge, se ridica sus dar civilizat si dupa mine controlabil. E o mobra pe care poti s-o incaleci si ca experimentat si ca mai putin experimentat. Io am facut o prostie la un moment dat la ea (m-am jucat la reglajul manetei de frana) si am intrat intr-o curba mai tare decat trebuia. Curba lunga, din spate ma ajungea o alta mobra, pe contrasens veneau tiruri, frane aproape zero, i-am dat treapta inferioara, a sarit putin de cur si s-a asezat inapoi pe viraj. Poate e doar o perere subiectiva dar mie Honda m-i se pare mult mai controlabila. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

900rr este printre regine. are stabilitate si manevrabilitate la viteze f mici, intra rapid in ture dar arunca brusc putere dupa 4000rpm, iese usor din curbe daca esti atent, si in linie dreapta e imbatabila.

e mai rigida decit 600rr si mai putin prietenoasa.

nu simte 2 persoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot eu :beer:

si-a luat un prieten de-al meu un zx9r din 2003 spt trecuta si m-am dat si io cu el freo 300 de km, si la drum intins si in oras. Ca parere subiectiva m-i s-a parut mai moale decat cbr-ul dar am mers pe urma in paralel si s-a schimbat situatia (2003, 143 de cai, km putini, etc). Ca manevrabilitate e mai buna honda, sta mai bine pe curbe (cu 10 km/h mai rapida?),mai stabila, cel putin asa am simtit-o eu. Kawasaki are saua mai inalta si rezervorul mai lat, io nu mi-am gasit o pozitie foarte comoda pe ea. Lucru care trebuie sa-l schimbe la el este parbrizul, se impune unul racing(mai bombat) ca nici io si nici el nu vedeam decat jumate din bord si la viteza mare te sufla rau vantul.

Bafta in alegerea ta, oricare ar fii ea :beer::beer:

PS: de ce nu ai incercat sa te dai cu ambele motoare si sa vezi tu care-i treaba? La mine prima impresie conteaza mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat fireblade!Recomand 98-99.Superadevarat din toate punctele de vedere-raport bun fiabilitate si pret,trage bine,super pe viraje,iertatoare,salta imediat pe o roata.Majoritatea celor care fac stunt afara au fireblade 95-99 sau k2 sau k3. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt multumit de fireblade. e iertatoare, trage, are frane bune si ma scos din multe situatii .

Situatii: parcari garaj, ai intrat in boscheti ca nu ai avut amortizor ghidon, wheelie la Raul Doamnei in curba(bun cauciucul), are consum un pic cam mare. Eu i-as scoate uleiul si aerul din roti sa fie mai usoara in curbe.

In rest e o motocicleta buna.Recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce aveti cu kawa,dar va dati cu parerea despre ea fara sa o fi avut vreunul dintre voi. Modelul fabricat dupa ''99 se ridica foarte usor pe o roata(zx9),sta foarte bine pe viraje,pe liniile drepte nu mai spun,este mult mai nervoasa decat cbr-ul iar despre frane sunt BESTIALE,asa ca..........lasati-o mai moale cu cbr-ul. Nu contest e o motoreta foarte buna,dar mai e o problema......depinde cine se da cu ea. Pe o distanta de 2-300km nu prea ai cum sa-ti dai seama de calitatile sau minusurile pe care spuneti voi ca le are. Eu cred ca ficare din cele doua au plusuri si minusuri. :beach:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se paru ca unii dintre bikeri au fost cam ,,carcotasi'' cu kawa si partinitori cu honda,si cu riscul ca ma repet, ambele bestii exceleaza la unele capitole. Din cate stiu nu exista motocicleta suprema. Sau poate ma insel ?Am un amic care poseda un cbr de 600,si la fiecare ,,iesire'' o cam tavalea pe jos. Ce sa inteleg,ca e motoreta de vina sau e dobitoc el ? :help:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ofence pt posesorii de kawa care s-au simtit jigniti de comentariile "noastre" a posesorilor de honda. N-a zis nimeni ca zx9 e de cacat dar nici n-a venit vre-un posesor cu multi km la bord sa-l sustina. M-am dat cu zx9 din 2003, intradevar sare pe-o roata din gaz dar m-i s-a parut mai moale comparativ cu cbr 97. Pe curbe cbr-ul este regina si citeste toate testele comparative facute pana in 2003(vb de frane clasice nu de etriere radiale) unde frana de pe cbr era de referinta. Nici kawa nu sta prost la capitolul asta dar una peste alta sa fim seriosi: cine si de cate ori a folosit o motoreta la toata capacitatea ei? de cate ori s-au folosit TOTI 130-150 DE CAI AI MOBREI? Odata pe linie dreapta si de 5 ori in depasire ?! Degeaba ne cacam pe noi ca nu avem in tara nici macar un circuit de viteza adevarat unde sa te duci si sa-ti rupi gatul legal cu mobra. O ardem pe-o roata pe centru si visam la autostrazi si sosele pe care sa ne vada lumea si sa putem merge tare linistiti, fara frica vreunui BMV manelist

Bafta si asfalt uscat(la vara ca acum a inceput sa ninga)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate,subscriu la ce a spus Bugs Bunny,oricum fiecare isi alege cei place indiferent de sfaturile pe care le primeste.Eu am kawa(zx9) de ceva timp,si sincer nu m-a dezamagit niciodata :thumbup: ,dar asta nu inseamna ca nu as face un drive cu cbr-ul.Oricum salut toti posesorii de Honda si......ASFALT CURAT :scooter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

tocmai mi-am luat un cbr 900 rr, fost posesor de zxr 750.

Diferente?

de la cer la pamant, chia daca au amandoua peste 120 cp, cbr-ul o motocicleta mult mai civilizata, motor mai culturat, calitatea pieselor finisarilor mult mai buna.

Imi lipsesc upside down-urile de pe kawa, brutalitatea si culoarea verde. in rest, cbr-ul mai comoda, grasuta ca aspect dar mult mai usoara. 205kg plin fatza de 243kawa plin. e o diferentza.

Alt aspect, cbr-ul este ft raspandit si la noi si altundeva dar la capitolul service cam lipseste de pe topic-uri... oare de ce? In schimb e plin de kawasaki. :yes:

Cu zx9r nu m-am dat, dar are 143cp, arata ca o adevarata motocicleta, mai usoara decat zxr750-ul, alta treaba.

Am auzit numai de bine despre ea. depinde ce isi doreste fiecare de la mobra lui.

in FINE, chiar daca am cbr si il laud, am sa raman mereu indragostit de culoarea verde. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Kawa salta usor la modelele mai noi dupa cum s-a spus-dupa 99.Baiatula cerut insa parerea pt un model din 95.Aia din 95 chiar ca e o balena si cum s as salte la aproape 250 kg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...

fara nici un dubiu: cbr 900 RR

modelele 893 sunt cele preferate ptr elaborari si nu cele 919 din 98-99

consumul e foarte mic daca sunt reglate bine carburatoarele

gasesti piese cate vrei si sunt foarte fiabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

eu am zx9r din 2002 si bate la cur cbr-ul 1000 din 2001.

am testat asta pe pielea mea si pot spune ca in ceea ce priveste modelul 2002, Kawasaki rules!

acuma nu stiu despre modelele mai vechi, s-ar putea sa fie mai bun cbr-ul din 95 decat zx9 din acelasi an, nu am avut placerea sa calaresc inca una sa fac o comparatie dar in ceea ce priveste modelele mai noi nu exista discutie dupa parerea mea. Hai noroc si sa le testam sanatosi pe ambele ca oricum fata de orice conserva sunt net superioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu vreau sa fiu carcotas, dar in 2001 nu se facea CBR 1000, ci doar CBR 929 cu 150CP stoc. In 2002 a aparut modelul 954, care are un pic peste 150CP tot stoc. Nu stiu cat are zx9r din 2002...dar cred ca totusi....nu e chiar asa de superior lor. Oricum, pentru anul 95, Hondele au fost de referinta in domeniul 900cc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

suzuky is no 1 pt mine ne-am contopit si acum ne intelegem de minune cu toate ca ma izbit de cateva ori dar asa e la inceput cu vitezanele si apropo dece va place asa de mult yamaha sau kawa in loc de atea doua modele as prefera sa merg pe honda care ê destul de buna dar nu imi place desingul :scooter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...