Mergi la conţinut

HONDA VARADERO


Recommended Posts

Cine ce stie despre modelul acesta? Nu prea am vazut discutii despre el. Mai devrme eram inclinat sa imi iau ori un BMW R 1200 GS ori KTM 990 dar m-am urcat saptamana trecuta pe un Varadero si sincer mi-a placut. Nu e extrem de greu pentru oras,ajung bine cu picioarele la sol, iar pe autostrada e beton. Avea genti laterale si topcase,incalzire la manere, o gramade de extrase. E Honda pana la urma. Cineva care are, pareri? Asigurarea e mult mai ieftina decat la BMW SAU KTM. Ce parere va dati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sora mai mare a africii-twin nu a fost niciodata la fel de populara. poate datorita greutatii, masivitatii, impotentei de-a lungul intregii plaje de (poli)valentze enduro. Printre alegerile diversilor temerari care s-au incumetat la excursii adevarate, tururi lumesti sau partial lumesti prin necunoscut, nu prea s-a numarat si Varadero ... de regula BMW este campionul acestor alegeri, intre motocicletele mari.

daca urmaresti plimbari solitate, un monocilindru iti asigura senzatii mult mai placute (KTM 640LC4 Adventure e kiar minunat) iar daca touringul 2up e prioritatea ta, atunci cu siguranta varadero vine ca si 8ziune in urma celor 2 modele amintite de tine !

Foarte fiabila, iti inspira increderea si confort - capitol unde se situeaza departe de KTM kiar langa BMW (dar cumva din nou in urma) - Varadero e o continuare nereusita a traditiei honda cu touringul polivalent. "nereusita" deoarece nu are nimic in comun (afara poate de aspect) cu partea de enduro, impotenta kiar si pe drumuri grav avariate ca sa nu zic de forestiere oricat de usoare !

Eu cred ca BMW este o alegere mult mai potrivita pentru strazile Romaniei, facand fata cu obraz curat si pe drumuri oricat de ostile. KTM este de departe alegerea ideala pt soft enduro (preponderent enduro), insa confortul pe sosea este (mult) sub cel BMW sau Honda Varadero.

Desi teoretic Varadero este un soft enduro, practic nu vei fi in stare (decat daca te keama Sala, Meoni (Dumnezeu sa-l odihneasca), Coma sau Despres ... si nici kiar in acest caz prea multe) sa faci nimic in afara asfaltului de calitate ! Iar pt strict touring sunt motociclete mult mai indicate (de ex kasavacii ZZR1200 sau yamahana FJR).

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

m-ai cam desumflat, ma asteptam la pareri mai bune despre modelul asta, sincer. drumurile nu ar fi o problema, eu locuiesc in suedia, unde chiar si in cel mai indepartat si uitat de lume sat e un asfalt impecabil. voiam ceva sa ma duca zi de zi la munca(undeva la vreo 70 de km dus-intors), dar sa fie capabil sa mearga si pe un drum forestier usor, eventual pe nisipul une plaje, si sa pot ajunde de exemplu cu el in romania si sa ma intorc acasa. nu imi trebuie neaparat pt 2 persoane, dar vreau sa pot pune ceva bagaje pe el. ce motor imi trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

m-ai cam desumflat, ma asteptam la pareri mai bune despre modelul asta, sincer. drumurile nu ar fi o problema, eu locuiesc in suedia, unde chiar si in cel mai indepartat si uitat de lume sat e un asfalt impecabil. voiam ceva sa ma duca zi de zi la munca(undeva la vreo 70 de km dus-intors), dar sa fie capabil sa mearga si pe un drum forestier usor, eventual pe nisipul une plaje, si sa pot ajunde de exemplu cu el in romania si sa ma intorc acasa. nu imi trebuie neaparat pt 2 persoane, dar vreau sa pot pune ceva bagaje pe el. ce motor imi trebuie?

pai tu vrei unul sa faca tot- si distante lungi si distante scurte, si pe sosea si pe plaja. nu exista asa ceva. ia un k12gt, cum am zis e cel mai versatil, cel mai aproape de ce vrei tu. daca ai bani si vrei doar sosea ia din asta din care am eu acum- k1200gt/2006, nu exista alta mai buna de touring.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ce stie despre modelul acesta? Nu prea am vazut discutii despre el. Mai devrme eram inclinat sa imi iau ori un BMW R 1200 GS ori KTM 990 dar m-am urcat saptamana trecuta pe un Varadero si sincer mi-a placut. Nu e extrem de greu pentru oras,ajung bine cu picioarele la sol, iar pe autostrada e beton. Avea genti laterale si topcase,incalzire la manere, o gramade de extrase. E Honda pana la urma. Cineva care are, pareri? Asigurarea e mult mai ieftina decat la BMW SAU KTM. Ce parere va dati?

Parerea mea e sa iti iei KTM - ul

La gol are 199 kg , castiga Dakarul de prea multi ani ,

si mi se pare o motocicleta supla > indicata pt. un pic de funn enduro.

Si din punctul meu de vedere e singurul Dual veritabil al zilelor noastre ... BMW -ul e prea mare si cilindrii

aia nu au nici o treaba cu enduro.Chiar si fratele mai mic de 650 mi se pare destul de impotent la capitolul soft enduro.

Eu cred ca Ktm -ul se va descurca destul de bine si pe asfatl, daca e incaltat cu gume bune.

Si mai e ceva .... vezi si pretul ca nu e tot una daca dai 12000 euro sau dai 15000 !!!

Bafta tie

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are motoru de VTR (+) (nemuritor + cuplu + trage bine de jos + educatie aleasa ) (consum -)

Cam grasa - ma cam sparie kg ( -)

Amortizoare cam subti la ditamai vaporu (-)

Parerea mea e sa-l iei mai ales ca zici ca nu te duci la raliu.

Intr-adevar are motorul de pe VTR dar cu alte "maruntaie". Sunt alte setari ale motorului, iar la capitolul consum sta cu mult mai bine decat VTR-ul. Practic consumul mediu este in jur de 5,5 l/100km. Oricum are si afisaj pe bord al consumului instant...

Mie mi-a placut mobra. In ciuda masivitatii este totusi foarte manevrabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit si la ktm, imi place cum arata e bestial. dar am citit pe multe forumuri ca ar fi probleme cu faptul ca se cam strica. probabil de la vibratii, nu stiu. dar honda e honda. aici se gasesc f multe la preturi destul de convenabile si la extrem de putini km. e totusi suedia si astia merg doar 3 luni pe an(marea lor majoritate), dupa care se plictisesc si le vand. asa ca o sa ma gandesc sa aleg intre ktm si varadero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit si la ktm, imi place cum arata e bestial. dar am citit pe multe forumuri ca ar fi probleme cu faptul ca se cam strica. probabil de la vibratii, nu stiu. dar honda e honda. aici se gasesc f multe la preturi destul de convenabile si la extrem de putini km. e totusi suedia si astia merg doar 3 luni pe an(marea lor majoritate), dupa care se plictisesc si le vand. asa ca o sa ma gandesc sa aleg intre ktm si varadero.

Dreptate ai si tu cand vorbesti de fiabilitate...

Dar gandeste-te ... o iei o tii 2-3 ani si dupa ce iese din garantie o zbori.

Dar, in aia 2-3 ani faci legea !!!

Daca iei second .. da mai mare incredere vei avea in Varadero ....

Dar pt. teren accidentat .... mai puti si problema e ca te tenteaza sa vezi daca poate pana cazi

o data cu ea spargi carenele si dupa aia ai ce scoate din buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai copii, ce e aia fiabilitate ? cine da o definitie pe intelesul maselor ???

in mod cert cand spui "vibratii" nu vorbesti de 950 - 990 ci de LC4, care e considerat indestructibil, by the way .. si asa cum zicea un tatic al motoarelor, e motorul cel mai adesea selectat pt turul lumii ! vibratii ? so what ? am auzit legende ca ti se desprind suruburile ... dar am mai auzit si altele, cum ca iarna vine mos craciun, sau ca manole si-ar fi zidit nevasta, ca exista elfi in paduri si ca triunghiul bermudelor ar fi straniu. omul are elan cand e vorba de SF, e cunoscut ca prolific mai ales dupa cateva beri.

serios, KTM LC4 e un motor jos palaria, de departe cel mai atractiv monocilindru !

insa revenind la fierul potrivit pentru ce zice omul nostru, gasesc KTM-ul mare, 990 Adventure cel mai atractiv ! pe autostrada merge excelent, pe plaja e neintrecut. sa faci un tur de europa pe orice fel de drum cu oricate bagaje, e pur si simplu un job pentru care a fost destinat. KTM a aruncat pe piata modelul asta special pt tine, om bun, asa ca nu ma intarzia, mergi la coada la dealerul cel mai apropiat

dac-ai stii cat te invidiez ca-ti poti permite sa alegi in tre R1200 GS si KTM 990 Adv ... moritorii normali numai viseaza la asta ! insa daca m-as vedea vreodata pus in aceeasi situatie cu tine, practic sunt 90% convins ca as lua KTM-ul ... pe bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat eram in romania singura mea alternativa era sa ma uit prin reviste si pe net si sa imi calaresc ij-ul. dar acum ca imi pot permite o sa imi cumpar motorul mult visat. nu iti imagina ca aici e extrem de usor, pe langa pretul motorului, al hainelor, accesoriilor, trebuie platita si intretinerea lui, trebuie platit garajul, si mai ales lucrul care te omoara aici e asigurarea. eu am noroc ca am carnet de peste 6 ani si sunt trecut de 25 de ani.iti dau un exemplu, am un prieten are 22 de ani carnet de 2 ani, si-a luat cbr900rr si a dat pe motor undeva la vreo 5000 de euroi. asigurarea pe an il costa 8500 de euro. da ai citit bine! cu cat e mai nou motorul, si ai varsta mai mica cu atat e mai scumpa asigurarea. mai ales daca e motor de viteza. si mai conteaza daca ai avut sau nu accidente cu motorul sau cu masina(se ia si asta in calcul). e o tara extrem de civilizata, in care se pune accent extrem de mare pe viatza omului, a ta si a celor din jurul tau. sunt convins ca 95%din bikerii de acasa ar ramane fara carnete din prima zi daca ar conduce aici.si cred ca pana la urma va ramane ktm-ul asta nou. dar il voi lua secondhand la primavara prin aprilie, ca sa il gasesc inca nou cu rodajul facut, si mult mai ieftin decat unul de la reprezentanta. pana atunci il astept pe mos craciun(adika tot eu) sa vina cu casca, cizmele si costumul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
Intr-adevar are motorul de pe VTR dar cu alte "maruntaie". Sunt alte setari ale motorului, iar la capitolul consum sta cu mult mai bine decat VTR-ul. Practic consumul mediu este in jur de 5,5 l/100km. Oricum are si afisaj pe bord al consumului instant...

Mie mi-a placut mobra. In ciuda masivitatii este totusi foarte manevrabila.

daca ai avut motorul asta vreodata in batatura nici nu ai deschide discutia despre consum..modelul asta consuma in medie 10 la suta,fiind criticat pe zeci de forumuri din cauza asta..au incercat sa modifice injectia,etc etc si au reusit sa mai scada 1 l la consum,dar in momentul cand intri pe drumuri mai accidentate si ai o gramada de accelerari si decelerari consumul se duce la 11 l lejereanu..eu m-am dat cu motorul asta in grecia cateva luni cand tocmai iesise pe piata si nu am reusit sa obtin indiferent de situatie un consum mai mic..treaba cu 5,5 l la suta sunt povesti de adormit copii..ganditi-va ca africa twin consuma o gramada si are motorul de 750 ,dar varadero cu 1000 de cc?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Eu si sotia tocmai am cumparat un Varadero de curand. Astazi ne-am intors de pe un traseu ceva mai lung. Bucuresti-Curtea de Arges, Vidraru, Transfagarasan, Sibiu, Brasov, Sinaia , Bucuresti. Momentan sunt mult prea plecat in al 9-lea cer, insa cateva concluzii concrete pot sa va spun din proprie experienta.

Consumul, intradevar , este cam mare. In oras nu coboara sub 10% , indiferent de modul de condus. Afara, depinde de stilul fiecaruia. La un mod mai sportiv, (160 km/h pe autostrada), urcat pe Transfagarasan in regim mai sport, a consumat cam 8%. La un regim de mers economic, a consumat cam 6%. Asta luand in calcul 85 de kg ale mele, 65 ale sotiei , plus cam 20-25 kg bagaje.25 este limita maxima recomandata de producator. Cine spune ca nu are vlaga in ea, sa se mai gandeasca. Sau sa mearga cu una la un drum ceva mai lung , nu sa cumpere tigari de la colt. In urcare , are un tupeu fantastic. In curbe se aseaza foarte bine, franele sunt promte si la foarte eficace, sistemul CBS punand in valoare tot sistemul de franare. COnfortul este bun, spre foarte bun. Dar aici probabil sotia este ceva mai sensibila. Poate altii nu au nimic de comentat.Gropile din asfalt nu pun probleme absolut de loc, probabil datorita greutatiii si a amortizoarelor foate bune. Cel de pe spate e reglabil. Si foarte comod la reglat. Depinde de fiecare. Protectia la vant se situeaza la inaltime. Din punt de vedere al galagiei facute, sincer imi place foarte mult. Aud motorul ,nu este deranjant deloc, insa aud clar duduitul tobei. Adica ceea ce ne place cel mai mult. Cat despre enduro, eu unul mi-am cam luat gandul. Am incercat-o pe un drum forestier , pietruit si este foarte dificila. Fara experienta serioasa, poate pune probleme foarte mari. Este foarte inalta ( am 1.83 si nu pun toata talpa jos la semafor), centrul de greutate este sus. In trafic inaltimeea se transforma in avantaj , deoarece vezi mult mai usor, si iesi in evidenta, deci esti vazut mai usor. Insa la cat de mare este, daca o scap la semafor pe masina de langa tine, cam trebuie sa ii cumperi omului toata usa. Problematica la sub 20 km/h, insa se conduce ca o bicicleta la peste 40 km/h. Din punctul meu e vedere se potriveste unei perechi care calatoreste in weekend si concediu, fara sa fie vitezomani , dar cu pretentii apropo de bagaje. Un cuplu care prefera confortul si placerea de a admira peisajul, fara sa caute inclinare si mai mare in urmatoarea curba.

Unde cred eu sa se mai putea finisa putin.

Aerodinamicitatea - are botul mare si lat deci rezistenta la inaintare este mare.

Seile, poate trebuiau putin mai groase.

Bordul, ofera putine informatii. Vitale, dar putine. Preferam litrometru , nu led de rezerva a benzinei , si avarie.

Ghidonul ,poate era mai bine sa fie o idee putin inspre pilot. Eu stau putin aplecat in fata, iar daca vreau sa stau drept , imi cam frec ouale de rezervor.

Consumul. E mare. Orice ar spune cei de la Honda, pentru o motocicleta , 10-11 % in oras, nu e normal.Credeam ca la mine e o problema, insa am aflat ca toate consuma la fel.

Puncte tari.

Franele- de vis.

Dinamicitatea - trage excelent si la turatii mici si la turatii mari.

Confortul.

Protectia la vant.

Sper ca peste cativa ani, sa spun ca si altii ca si fiabilitatea este excelenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Parere pur personala:KTM:prea extrem pt touring.BMW cel mai bun:e o balena si nu e cel mai bun la nimic,adica nu e cel mai rapid , nu e cel mai frumos ,nu e cel mai economic ,dar in totalitate e foarte bun la drumuri lungi.Honda Varadero:tot balena ca BMW-ul, foarte aratos si fiabil,consumul rezolvat la modelele cu injectie.Mai are unele neajunsuri,dar in totalitate e bun mai ales pretul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 years later...

Salutare la toata lumea. M-ar putea ajuta cineva cu niste dimensiuni pentru arcul spate de Vara? Reconditonez un enduro-touring clasic ( Cagiva Elefant 900) si caut un arc similar la dimensiuni ce l-as putea folosi. Pentru Varadero se gasesc multe progresive...

M-ar putea ajuta cineva cu o lungime a arcului decomprimat si un diametru interior ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...