Mergi la conţinut

Cafe Racer sa fie...


Recommended Posts

De vreme ce dispun de fonduri specific studentesti mi-a fost greu sa ma hotarasc in ce sa-mi sorcovesc mobra.O grama' de idei mi-au crapat capu' si se pare ca una din ele s-a intzepenit intre urechi si ma mobilizeaza intr-o directie:cafe racer.Vad ca nu e foarte popular curentul pe la noi dar va cer acelora dintre voi care se mai precep sa arunce aci pe topic cu vro idee,o schema (in special la indoit si lipit tabla,cum s-ar putea modif un pic cadrul,un telescop central hand-made daca e posibil,o furca springer etc.) si cu tot ce vi s-ar parea deosebit la un astfel de gen.Desi dispun de o vasta colectie in domeniu cateva idei noi nu-mi strica.De fapt cu toate dandanalele mele care imi vantura mintea vreau sa iasa un soi de old racer,un cafe mai primitiv un pic neslefuit dar totusi destul de interesant.Salutare tuturor si toate bune!

P.S. - Multumiri acelora care au deschis si au participat la acest topic mai vechi!

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...p;hl=cafe+racer

Voi incerca sa atasez si ceva imagini cu capra mea pe post de cobai ca sa va faceti o idee...

post-5750-1161727063_thumb.jpg

post-5750-1161727094_thumb.jpg

post-5750-1161727134_thumb.jpg

post-5750-1161727205_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok!Multzam :banana: si daca tot am intalnit din partea voastra atata interes si pasiune pentru acest gen si m-ati rugat insistent sa va detaliez... am sa va tzin la curent cu ce am reusit! :beach: Toate bune tuturor!

end of topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

noroc

buna ideea asta cu cafe racer,cred ca e stilul care da cel mai bine pe ij

pun 2 poze,una cu stilul mai patratzos,cea neagra,si una cu stilul "rotunjit".

Mie imi place mai mult cea neagra si cred ca ij-ul in directia asta ar trebui sa se indrepte.

ce-as face eu:

-bascula spate lungita

-ridicata un pic de spate din suspensii

-evident,rezervorul lungit si poate facut un pic mai putzin inalt

-confectionata shaua in stilul patratzos care sa se potriveasca cu rezervorul

-shaua trebuie sa fie ceva mai scurta decat planul imaginar unde se termina roata spate pt a accentua silueta sportiva a mobrei(asta nu e greu de facut,presupunand ca ai lungit bascula)

-stopul si farul retro

-ghidonul nu e greu de facut,am vazut multe feluri,il faci "dupa gust" :D ,ideea sa fie "lasat"

-rotile sunt ok de ij,poate vopsite negru mat sau altfel in functie de paint job-ul general.

-poate niste burdufuri de cauciuc mai tzapene pe furca,oricum aceste burdufuri nu trebuie sa lipseasca.

uite cat de bine dau burdufurile cu o roata fatza pe tamburi chiar si pe chopper

post-2179-1162556645_thumb.jpg

-paint job-ul este foarte important pt aspectul de sport-retro pe care trebuie sa-l aibe un cafe-racer

mie mi-ar place ceva simplu,neaparat cu ceva numere scrise cu grafica specifica vremurilor trecute,poate si ceva sah de curse.

post-2179-1162557692_thumb.jpg

-in functie de buget,dar foarte importante sunt cauciucurile pe care le poti comanda on line din america pt ca la noi la romanica se poarta adaosuri de la 200% in sus

de ex:

http://www.coker.com/store/customer/produc...=268&page=4

uite si cele 2 poze de care ziceam la inceputul postului dar m-am luat cu vorba :ninja:

post-2179-1162558154_thumb.jpg post-2179-1162558182_thumb.jpg

daca imi mai vin idei mai postez,mie-mi plac foarte mult cafe-urile

bafta la modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata beton ce sa zic d cauciucele alea?!Da' si scoru' pe masura.Legat d paint ma gandeam la o combinatie intre un negru mat (predominant) si albastru mai lucios in contrast sau tot mat.Shaua am de gand sa o fac retro spre clasic,din aia solo in forma d inima sa iasa roata spate in evidentza.Cam asta e dar nu e vremea trecuta sa mai schimb cate ceva.Cum am mai scris si sus vreau sa iasa ceva mai rudimentar,aparent neslefuit.Cam asta e si multumesc pt sfaturi si imag.Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea. Sint nou aici , dar daca pot sa vin cu o sugestie, cred ca cafeeracer ii sta mai bine ij-ului, asta cu o investitie mica. La ij principala problema sint tobele de 2 timpi , care tradeaza originea sa comunista, oricit s-ar munci la restul, plus ca mai este si zgomotul. Si dupa atita munca si multi bani nu mai reusesti sa-l vinzi. Cafeeracer e usor de facut, nu tai cadru si investitia e minima, plus ca ii sta mai bine. Pt. un ceopar se investeste mult, merita un ij atita munca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea. Sint nou aici , dar daca pot sa vin cu o sugestie, cred ca cafeeracer ii sta mai bine ij-ului, asta cu o investitie mica. La ij principala problema sint tobele de 2 timpi , care tradeaza originea sa comunista, oricit s-ar munci la restul, plus ca mai este si zgomotul. Si dupa atita munca si multi bani nu mai reusesti sa-l vinzi. Cafeeracer e usor de facut, nu tai cadru si investitia e minima, plus ca ii sta mai bine. Pt. un ceopar se investeste mult, merita un ij atita munca ?

aceeasi concluzie o am si eu de ceva vreme incoace.Mie imi plac cel mai mult bobber-ele dar daca nu se prea poate...toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toata lumea. Sint nou aici , dar daca pot sa vin cu o sugestie, cred ca cafeeracer ii sta mai bine ij-ului, asta cu o investitie mica. La ij principala problema sint tobele de 2 timpi , care tradeaza originea sa comunista, oricit s-ar munci la restul, plus ca mai este si zgomotul. Si dupa atita munca si multi bani nu mai reusesti sa-l vinzi. Cafeeracer e usor de facut, nu tai cadru si investitia e minima, plus ca ii sta mai bine. Pt. un ceopar se investeste mult, merita un ij atita munca ?

PAREREA MEA =cine asi customizeaza motocicleta credema ca nul intereseaza investitia o face pt placerea lui,viseaza si noaptea cum o sa-i arete motocicleta .Daca investitia e mare si satisfactia personala e pe masura.[tobele de 2 timpi,merita un ij atata munca?]pai si la HARLEY gasesti bube.[daca vrei]Originea sa comunista daca era fascista era buna? MULTI DINTRE PARINTI NOSTRI AU LUCRAT LA MOTOCICLETE COMUNISTE CA TU EU SI ALTI SA AVEM PLACEREA SA NE PLIMBAM CU ELE.ASFALT USCAT :beer:

post-8697-1163020397_thumb.jpgpost-8697-1163020348_thumb.jpgpost-8697-1163020301_thumb.jpgpost-8697-1163020260_thumb.jpgpost-8697-1163020221_thumb.jpgpost-8697-1163020152_thumb.jpgpost-8697-1163020096_thumb.jpg[attachmen

t=54855:attachment]poate te inspira si pozele astea :beer::beer::scooter:

post-8697-1163020064_thumb.jpg

post-8697-1163020185_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pasiune, da cit esti dispus sa bagi intr-un ij ? Baga,daca ai lovele, vezi ca s-ar putea sa bagi cam mult. Nu zic sa nu bagi,da intre cafeeracer si ciopar e diferenta de investitie si plus ca ciopar in 2 timpi e cam aiurea. Da care nu are ce face, spor la treaba. Eu nu am vazut pe unu care sa nu-si faca un custom si mai apoi sa nu-l vinda. Baga 1000 euro si da-l tot cu banii astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de conversatiune,doar ca am sa va rog sa va dati PM-uri in contradictia asta pentru a nu denatura tema topic-ului.Ideea e ca un custom nu tine de felul motorului (2T sau 4T) iar miezu' e sa iasa ceva unic care sa iti placa in primul rand tie ca proprietar.Nici eu nu agreez o investitie majora care ar depasi cu mult valoarea motociletei modificate insa fiecare cu pasiunile lui.Eu mi-am propus un cafe pt ca in opinia mea un IJ se preteaza cel mai bine pe genul asta insa nu am de gand sa fac investitii colosale cu atat mai mult cu cat deocamdata nici timp pt ea nu prea am (anul IV la fac,licentza,examene,restante si RR-uri;dans frate cu alte cuvinte)motiv pt care voi amana proiectul.Sau il voi lucra dar nu ca pe o prioritate.Visez la un Shadow pe care sa il fac bobber dar deocamdata pe langa alte impedimente ma impiedic de vro 3000 de euri pe care nu-i am insa chiar in eventualitatea achizitionarii unei japo tot n-as investi prea mult;gandesc eu acum pt ca microbu te mai prinde.Cam asta e si toate bune!

Am uitat sa-i multumesc lui etzrider pt imagini,sunt calumea si chiar nu le stiam pe astea.Inca odata multam tuturor si va mai astept sugestiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...
De vreme ce dispun de fonduri specific studentesti mi-a fost greu sa ma hotarasc in ce sa-mi sorcovesc mobra.O grama' de idei mi-au crapat capu' si se pare ca una din ele s-a intzepenit intre urechi si ma mobilizeaza intr-o directie:cafe racer.Vad ca nu e foarte popular curentul pe la noi dar va cer acelora dintre voi care se mai precep sa arunce aci pe topic cu vro idee,o schema (in special la indoit si lipit tabla,cum s-ar putea modif un pic cadrul,un telescop central hand-made daca e posibil,o furca springer etc.) si cu tot ce vi s-ar parea deosebit la un astfel de gen.Desi dispun de o vasta colectie in domeniu cateva idei noi nu-mi strica.De fapt cu toate dandanalele mele care imi vantura mintea vreau sa iasa un soi de old racer,un cafe mai primitiv un pic neslefuit dar totusi destul de interesant.Salutare tuturor si toate bune!

P.S. - Multumiri acelora care au deschis si au participat la acest topic mai vechi!

http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...p;hl=cafe+racer

Voi incerca sa atasez si ceva imagini cu capra mea pe post de cobai ca sa va faceti o idee...

Honda mea se preteaza la asa ceva. De vanzare 30 mil negociabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Pfff... de un an ma macina si pe mine sa-mi fac inceputurile in mecanica moto modificand un IJ in cafe-racer.

Daca tot ai neovie de ajutor, uite ce idei aveam eu:

1. Rezervor mai lung, mai subtire (cel putin in sectiunea frontala, vei vedea mai jos de ce) si mai putin inalt.

2. Saua foarte scurta, direct pe cadru, sa se termine undeva deasupra amortizoarelor.

3. Amortizoarele originale, sau inlocuite cu unele mai sport, dar tot cu doua! Nu are rost sa faci monoamortizor.

4. Gaseste doua semighidoane sa se potriveasca, si vezi cum le pot adapta intre juguri (sub jugul superior).

5. Cobori farul mai jos (il lasi pe cel original, ca e retro), sa se vada "ceasurile" (astea eu le-as schimba, dar nu stiu cu ce).

4. Scaritele si comenzile aduse un pic mai in spate. Asta vezi tu unde, dupa ce faci saua, rezevorul si ii pui semighidoanele, sa iti dea o pozitie cat mai race.

5. Tobele... aici e o discutie, ca din cate am inteles eu, din umilele mele cautari de a intelege mtorul 2T, toba e un element vital al motorului, si nu stiu cum si cat se pot modifica.

DAR, am un mare DAR... ca un motor sa fie cafe-racer, trebuie sa prinda 100 de mile pe ora... Oare putem scoate asta din IJ? :aggressive:

Dup-aia... un tonomat iti mai trebuie si o strada libera. Cafe-racerii stiu de ce!

Spor la modifcari! Asteptam poze si detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...