R1der Adaugat pe 30 Decembrie, 2006 Share Adaugat pe 30 Decembrie, 2006 trayaska mirku frathe...........va e greu sa scrieti normal????????????????????????????????/// la ce nu te mai risti? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xjr1200 Adaugat pe 30 Decembrie, 2006 Share Adaugat pe 30 Decembrie, 2006 n am intrat in viata mea pe mirc,pe cuvantu meu...is unele lukruri pe care nu le mai fac..prefer sa fiu sigur ca ajung akolo unde mi am propus..mai ma jok eu cateodata,dar in general is cuminte.si sigur nu o sa mai franez fata pe suprafete alunecoase Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiRN Adaugat pe 30 Decembrie, 2006 Share Adaugat pe 30 Decembrie, 2006 Este mult mai .............. Sters Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 31 Decembrie, 2006 Share Adaugat pe 31 Decembrie, 2006 Poate o fi mai usor cand o eventuala paguba la motor chiar si una minor nu te afecteaza sa nu mai zic de cele ale pilotului.Personal nu vreau sa experimentez derapaje spate caci le-am facut din greseala de cateva ori in scoala si o data dupa si nu mi-au placut.Culmea e ca nu am cazut dar nici acum nu stiu cum de am scapat Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiRN Adaugat pe 4 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 4 Ianuarie, 2007 Personal nu vreau sa experimentez derapaje spate caci le-am facut din greseala de cateva ori in scoala si o data dupa si nu mi-au placut. Offff, se simte superb sa intri in curba pe nisip sau iarba si sa blochezi roata din spate. Pui piciorul stang jos si te invartesti in jurul lui cu motorul. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 4 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 4 Ianuarie, 2007 :) prefer sa nu incerc Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Adaugat pe 4 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 4 Ianuarie, 2007 yo nu mai ma jok ku de astea.mi am luat portya de spital etc...mi o ajuns.risc eu mult,dar makar riskuri inutyle sa nu mi asum.. io nu yo joc nu jok cu nu ku portia nu portya mi-o nu mi o macar nu makar riscuri nu riskuri inutile nu inutyle nu-mi nu nu mi Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiRN Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 io nu yo joc nu jok cu nu ku portia nu portya mi-o nu mi o macar nu makar riscuri nu riskuri inutile nu inutyle nu-mi nu nu mi Esti Off-topic. 25% warn. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xjr1200 Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 macycasan,ai inteles ce am vrut sa spun?daca da,intr adevar inutil komentariul tau.asa scriu mai repede,am mai zis o Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 macycasan,ai inteles ce am vrut sa spun?daca da,intr adevar inutil komentariul tau.asa scriu mai repede,am mai zis o cu mine vorbeai? nu se poate sa fi vorbit cu mine, numele meu se scrie cu i. imi cer scuze de offtopic. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretender Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 cu sinele de tramvai e aiurea treaba. putem scapa totusi de emotii atunci cand le incalecam! cu cat unghiul de atac la incalecarea sinei este mai deschis, cu atat mai mult scade riscul de a ne varsa pe asfalt. am avut si eu oarece aventuri pe sinele de tramvai insa am scapat fara tranta. oricum, sina de tramvai o incalec doar daca este singura solutie pentru a inainta. cea mai urata gafa ca incepator am facut-o pe DN1A, intre Cheia si Sacele. am intrat cu viteza prea mare intr-un viraj si nu am reusit sa copiez curba. drept urmare am renuntat de bunavoie la asfalt si am sarit cu motorul pe terasament si apoi pe iarba din decor. cu putina sansa am reusit sa tin motocicleta in pozitie verticala. insa de atunci am priceput de ce trebuie sa franezi inainte de viraj, mai ales acolo unde nu cunosti foarte bine drumul. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxstudio Adaugat pe 3 Iunie, 2007 Share Adaugat pe 3 Iunie, 2007 cum am iesit prima data in oras cu prima mea mobra de incepator (un cbr 600 din 2000) am si reusit sa ma tavalesc! Greseala simpla si prosteasca de incepator : frana fata apasata brusc cu roata stramba = tavalire fulgeratoare ...noroc ca aveam doar 10-15km/h ca eram in sensul giratoriu si nu am patit nimic ..si nici mobra (doar o mica zgarietura)! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 3 Iunie, 2007 Share Adaugat pe 3 Iunie, 2007 lasa ca trece important e sa nu uiti si sa o iei ca pe o experienta Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxstudio Adaugat pe 3 Iunie, 2007 Share Adaugat pe 3 Iunie, 2007 lasa ca trece important e sa nu uiti si sa o iei ca pe o experienta ..hehe a si trecut ! deja de atunci am facut peste 1000 de km cel putin in ultimele 2 sapt fara nici un incident si am si reusit sa trec de viteza "critica" de incepator (80km/h) ..deja am ajuns la 120km/h 8-> Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciupinadan Adaugat pe 3 Iunie, 2007 Share Adaugat pe 3 Iunie, 2007 Se poate sa descrieti cateva probleme pe care le ati intampinat cand ati inceput sa mergeti pe motor prima oara : Cazaturi , emotii , accidente (cum si de ce) sa stie si lumea la ce sa fie mai atenta . Bafta si drum uscat (si eventual niste caldura nu ar strika nimanui :))) pai eu,ca sa vezi,mi-am luat un gsx600f.l-am probat de mai multe ori dar tot prin curte unde avem un atelier.intr-o sambata inainte sa plecam acasa,un coleg ma f.... la cap sa dau o tura sa vada si el cum suna motoru si ce repede o ia.nu termina de zis ca ma si vad pe el,si incep demonstratia(nu zic pe jos beton acoperit de pietricele si praf):dau intaia maxim,dupa care dintr-o data o gropita inainte,pe care ce sa o mai iau in seama, si a doua cu turatie aproape la maxim.va dati seama ca roata spate s-a ridicat la iesirea din groapa si cum a atins pamantul pe praful ala cu pietre am mai vazut doar cerul si apoi motorul la vreo 10 metri.cand am vrut sa fac demo-ul pentru o tura nu am mai luat nimic pe mine si fara casca,deci nu zic ca toata partea dreapta a corpului numai sange,o saptamana nu am putut dormi,si si acum motorul e stricat,paguba de 400 euro pana acum. de acum mai fac demo doar pe calculator Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 3 Iunie, 2007 Share Adaugat pe 3 Iunie, 2007 luati-o usurel fratilor ca nu iarta Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clientu Adaugat pe 21 Iunie, 2007 Share Adaugat pe 21 Iunie, 2007 nisipul, noroiul si balega in curbe... cele 3 elemente definitorii de prin orasele din Romania, care pot face minuni... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda_cbr Adaugat pe 27 Iunie, 2007 Share Adaugat pe 27 Iunie, 2007 cei cu motoare de viteza !!! nu o mai luati pe sinele de tranvai ... adevarate cratere Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
k100rs Adaugat pe 13 Iulie, 2007 Share Adaugat pe 13 Iulie, 2007 dupa vreo doua iesiri capatasem impresia ca stapaneam motorul. fals. pe afara, drumuri secundare. giratorii presarate pe ici pe colo. vin cu incredere, destul de tare, zic ca il traversez mai in viteza si....surpriza!!! frana nu a fost la nivelul asteptarii si nu am reusit s-o rezolv cu inclinare mai mare. asa ca m-am trezit pe iarba, in afara drumului. bafta a fost ca motorul s-a culcat pe-o parte tocmai spre final, cand terminasem cu topaitul si scazuse si viteza. si cu alta mobra eterna greseala: in disperare de cauza cand franeaza unul tare in fata ta cam pe nepusa masa, franez pana s-a blacat fata. de aici pana jos timpul a fost mai mult decat scurt. stiu doar ca ma uitam dupa motor cum aluneca pe-o parte si nu-mi doream decat sa se opreasca! la cat mai putine greseli, caci costa!!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stiuca Adaugat pe 21 Iulie, 2007 Share Adaugat pe 21 Iulie, 2007 Yo am avut o experienta cu o kawa ceva mai fericita in sesul ca era prima moto de viteza pe care o conduceam asa cum vroiam yo in afara orasului pe varianta si cum o alergam yo asa ca sa vad cam ce poate mi sau intamplat 3 incidente in numa 30 min si anume:intr-o depasire de coloana de 4 masinii un slk mi-a tasnit in fata in depasire si abia am avut timp sa franez al doilea incident a fost ca era o curba la stanga,aveam viteza,nu am stiut sa fac asa zis counterstering asa si am luato inainte ca era o bifurcatie si apoi am intors si a treia a fost la semafor am prins galben pentru la stanga si am asteptat sa dea verde,a dat verde am plecat mai greu ca sa oprit motoru si cand sa iau si yo stanga imi vine din stanga un idiot cu un audi care intra pe rosu gata sa dea peste mine acolo m-am speriat rau ca am pus frana de fata si mi-a fugit roata si am zis ca am cazut dar i-am dat drumu la frana si a revenit dar piciorul meu drept sa lovit in carena de ma durut o saptamana in loc,acolo sub genunchi in stanga asa ca dupa ce am scapat de toate astea in 30 min tremuram ca un rahat dar abia astept sa imi cumpar un kawa de viteza. ASFALT USCAT SI ATENTIE MARE Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macintosh Adaugat pe 10 August, 2007 Share Adaugat pe 10 August, 2007 cu sinele de tramvai e aiurea treaba. putem scapa totusi de emotii atunci cand le incalecam! cu cat unghiul de atac la incalecarea sinei este mai deschis, cu atat mai mult scade riscul de a ne varsa pe asfalt. am avut si eu oarece aventuri pe sinele de tramvai insa am scapat fara tranta. oricum, sina de tramvai o incalec doar daca este singura solutie pentru a inainta. explica-mi si mie te rog ca nu am inteles: cand spui unghi deschis te referi la 0-90 sau 90+ ? (grade) Adica trebuie sa intram pe sina cat mai din scurt sau incet, treptat? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alie89n Adaugat pe 16 August, 2007 Share Adaugat pe 16 August, 2007 fa cont ca miam cumparat motocicleta si 3 zile dupa mam distrus incercand sa o ridic pe o roata cred ca am pus prea multa fortza Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorjel Adaugat pe 16 August, 2007 Share Adaugat pe 16 August, 2007 explica-mi si mie te rog ca nu am inteles: cand spui unghi deschis te referi la 0-90 sau 90+ ? (grade) Adica trebuie sa intram pe sina cat mai din scurt sau incet, treptat? Ideal este sa intri pe sina perpendicular (adica fix 90 de grade). cu cat abaterea de la unghiul asta e mai mare cu atat cresc si sansele ca tu sa te tavalesti (am patit-o). Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macintosh Adaugat pe 17 August, 2007 Share Adaugat pe 17 August, 2007 Ideal este sa intri pe sina perpendicular (adica fix 90 de grade). cu cat abaterea de la unghiul asta e mai mare cu atat cresc si sansele ca tu sa te tavalesti (am patit-o). da, asa este, am vazut si eu azi...la intrare ca am depasit un autobuz oprit in statie si mergeam incet, nu am avut probleme, in schimb la iesire a alunecat un pic sub mine si m-am stresat un pic....mare grija ! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roockie Adaugat pe 12 Decembrie, 2007 Share Adaugat pe 12 Decembrie, 2007 da, asa este, am vazut si eu azi...la intrare ca am depasit un autobuz oprit in statie si mergeam incet, nu am avut probleme, in schimb la iesire a alunecat un pic sub mine si m-am stresat un pic....mare grija ! mie mi s-a intamplat sa am emotii atat la intrare cat si la iesire ... unghiul era mic si roata de la gixerul meu (de pe fata ) e destul de ingusta .... si o ia razna .... ideea e sa nu accelerezi pe sina .... eu de cand ii tai gazul chiar in mom cand vreau sa intru pe linia de tramvai nu mi-a mai facut probleme .... asta referitor al roata de pe spate .... la roata de pe fata nu ai ce sa ii faci .... fie ca ii tai gazul sau nu ea tot pe unde vrea te arunca ... important e sa ai unghi cat mai apropiat de 90 si sa mergi cat mai incet .... pe mine nu ma intereseaza ca sunt claxonat de soferi .... eu merg incet cand trec peste linii de tramvai .... e SANATOS Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.