Becutzu R6 Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 5 Ianuarie, 2007 Salut , sunt nou si pe aici si in ale motociclismului asa ca ma poate ajuta si pe mine cineva? Trebuie sa-mi schimb cauciucul spate si am gasit unul de 190 doar ca motorul meu are in talon 180 . Cel pe care il am acum pe motor e de 180 si mi s-a spus ca nu e bine sa-l pun pe cel de 190 dar nu mi s-a spus de ce. Am o Yamaha r6 din 99 , daca stiti , va rog mult lamuriti-ma si pe mine. Multumesc !!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Adaugat pe 6 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 6 Ianuarie, 2007 nu e bine pt ca ala de 180 asa e gandit de fabrica ....multi care au gume pe 190 isi pun de 180 ca e guma mai mica si se apleaca mai rpd ...asa ca iti poti pune si tu de 190 ...dar nu inteleg dc nu iti cauti de 180 ?? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Adaugat pe 7 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 7 Ianuarie, 2007 eu aveam anul trecut pe suzuki rf-ul ce-l aveam atunci de 180, in loc de 160 standard...a durat putin pana m-am obisnuit dar dupa aia totul a fost ok. la CBRul ce-l am acum e 180 stock, dar in primavara pun sigur de 190 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R1der Adaugat pe 7 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 7 Ianuarie, 2007 la unele modele de motorete in manualul de service specifica si ce dimensiune mai mare poti pune 180-190 cred ca s-ar pupa insa manevrabilitatea probabil ca scade Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 7 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 7 Ianuarie, 2007 Nemaifiind pereche cu fata, motocicleta se va apleca diferit pe curba, uneori mult mai greu. In linie dreapta nu se simte diferenta. Desigur, majoritatea vrea sa dea bine si monteaza cel mai lat pneu posibil fara sa se mai gandeasca la implicatii. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilio Adaugat pe 8 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 8 Ianuarie, 2007 Nu secompenseaza balonul prin faptul ca cel de 180 este pe 55 si cel de 190 este pe 50 inaltime talon? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 8 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 8 Ianuarie, 2007 Poate la lungime da, dar unghiul difera. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_skif Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Pata de contact la 190 e mai mare(aderenta mai buna),si e un pic mai stabila cu inaltime 50 a talonului fata de 55,in schimb e posibil sa te ,,inclini'' mai ,,greu'',desi nu cred. Monteaza 190 si ai sa observi ca te inveti repede cu el . Am prieteni care au montat 190 in loc de 180 si au zis ca merge mai bine. Nemaifiind pereche cu fata, motocicleta se va apleca diferit pe curba, uneori mult mai greu. In linie dreapta nu se simte diferenta. Desigur, majoritatea vrea sa dea bine si monteaza cel mai lat pneu posibil fara sa se mai gandeasca la implicatii. Daca nu stiai,la R6 dimensiunile la anvelopele fata-spate sunt:120/70/17 - 180/55/17,si la R1 120/70/17 - 190/50/17. Dupa cum observi dimens. pe fata la ambele motorete sunt identice,iar spatele este apropiat,se compenseaza inaltimea talonului cu latimea. Desfasurarea la ambele anvelope este identica. Pt a fi mai sigur le poti ,,masura'' din ochi punandu-le una langa cealalta si vezi care e mai inalta. Deci ambele anvelope fata-spate sunt pereche ca dimensiune kiar daca montezi 190 sau 180 pe spate. Nu cred ca va afecta comportamentul motoretei in mod negativ. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Pata de contact la 190 e mai mare(aderenta mai buna),si e un pic mai stabila cu inaltime 50 a talonului fata de 55,in schimb e posibil sa te ,,inclini'' mai ,,greu'',desi nu cred. Monteaza 190 si ai sa observi ca te inveti repede cu el . Am prieteni care au montat 190 in loc de 180 si au zis ca merge mai bine. Daca nu stiai,la R6 dimensiunile la anvelopele fata-spate sunt:120/70/17 - 180/55/17,si la R1 120/70/17 - 190/50/17. Dupa cum observi dimens. pe fata la ambele motorete sunt identice,iar spatele este apropiat,se compenseaza inaltimea talonului cu latimea. Desfasurarea la ambele anvelope este identica. Pt a fi mai sigur le poti ,,masura'' din ochi punandu-le una langa cealalta si vezi care e mai inalta. Deci ambele anvelope fata-spate sunt pereche ca dimensiune kiar daca montezi 190 sau 180 pe spate. Nu cred ca va afecta comportamentul motoretei in mod negativ. eeee uite ca nu ai citit bine pe google ....la r6 pe fatza e 120/60/17 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_skif Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 eeee uite ca nu ai citit bine pe google ....la r6 pe fatza e 120/60/17 Nu m-am uitat pe google,m-am uitat la alte R6(doua la nr)si aveau 120/70/17,care e ADEVARUL ? Daca e asa kum spui fac cinste cu Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 yo iti zic ce vad pe talon ...si stiu ce guma am pe motor...te astept cu o cola Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_skif Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Ai dreptate,in talon scrie una si in cartea tehnica a motoretei alta. La zx9 a-l meu,scrie in talon 180/55/17(an fabr 2000) si in cartea tehnica fabricantul imi da 190/50/17,pe cine sa cred ? Merge si cola in loc de Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrenalin Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 dilema asta inca o mai am si eu. am un 900rr din '97 cu 180 pe spate si ma gandeam sa il incalt cu un 190. singurul argument contra ar fi ca producatorul a gandit-o cu 180 cred ca o sa incerc totusi, si, daca nu ma acomodez, o schimb si gata. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_skif Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 11 Ianuarie, 2007 Eu zic ca te acomodezi repede cu noua dimensiune,si da mai bine pe motor 190-ul. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 mai nou conteaza si cat de mare e guma la terase ?? ps : si pe site-ul yamaha tot ca in talon scrie ...abia astept vara , ca am multe sticle de suc de primit Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_skif Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 mai nou conteaza si cat de mare e guma la terase ?? ps : si pe site-ul yamaha tot ca in talon scrie ...abia astept vara , ca am multe sticle de suc de primit As vrea sa-ti dau dreptate,dar nu cred ca omul a intrebat daca da mai bine la terase o guma mai lata,dar ce sa-i faci ,,unii e mai buni ca altii" Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 ce scrie in talon arata idiotenia celui care ti-a facut RAR-ul ... eu cand am mers sa imi fac RAR-ul pandele ala s-a uitat pe cauciu ce scrie ... si a trecut repede acolo .. 170 pe spate la un zx6r, dar dupa asta clar urmeaza un 180 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 13 Ianuarie, 2007 La zx6 am avut pe spate 17o/60. Am primit o guma cadou 180/55 si am montat-o...Asa mi-am transformat mobra intr-un tren de viteza, caci pe curbe nu mai avea stare, se ridica si cobora intruna. Chino, ce dimensiune ai la pneul fata? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Becutzu R6 Adaugat pe 16 Ianuarie, 2007 Autor Share Adaugat pe 16 Ianuarie, 2007 Merci mult pentru sfaturi !!! Am intrebat daca merge cel de 190 pentru ca imi vinde un prieten cauciucurile lui de pe un CBR de 1000 cu 100 de euro si mi se par foarte ieftine, nu pentru ca ar da bine la terase. Multumesc !!!. Inca ceva as vrea sa intreb : Unde va spalati motoarele ??? La ce spalatorii ??? Eu am instalatia electrica schimbata si mi-e cam frica sa las orice ageamiu sa bage jetul pe sub carene . Poate ma indrumati si spre cineva care stie. Multumesc !!! Merci mult pentru sfaturi !!! Am intrebat daca merge cel de 190 pentru ca imi vinde un prieten cauciucurile lui de pe un CBR de 1000 cu 100 de euro si mi se par foarte ieftine, nu pentru ca ar da bine la terase. Multumesc !!!. Inca ceva as vrea sa intreb : Unde va spalati motoarele ??? La ce spalatorii ??? Eu am instalatia electrica schimbata si mi-e cam frica sa las orice ageamiu sa bage jetul pe sub carene . Poate ma indrumati si spre cineva care stie. Multumesc !!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 17 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 17 Ianuarie, 2007 Poti sa il speli si la spalatorie, dar sa ii arati tu pe unde sa dea cu apa si pe unde nu. Stiu un caz cu apa intrata in ram-air soldat cu urmari grave pentru motor. Eu mi-l spal singur si din cand in cand mai pun jetul pe radiatoare si eventual pe jante. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Adaugat pe 21 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 21 Ianuarie, 2007 La zx6 am avut pe spate 17o/60. Am primit o guma cadou 180/55 si am montat-o...Asa mi-am transformat mobra intr-un tren de viteza, caci pe curbe nu mai avea stare, se ridica si cobora intruna. Chino, ce dimensiune ai la pneul fata? pe fata am 120/60/17 ... spate am zis 170/60/17 ... sta destul de bine pe curba ... nici eu nu ma aplec prea tare ca nu am cine stie ce km in cîrca ... zici ca mergea mai bine cu 180/55 ? 55 inseamna garda mai joasa ? PS: Voiam sa cumpar zx6-ele tau de inainte te-am si sunat sa te intreb daca era ok cand l-ai dat ca l-am vazut la vanzare prin nov. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 24 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 24 Ianuarie, 2007 Imi amintesc, Nu merge 180/55, tocmai fiindca ZX6 - ele are 120/60 si nu pe 70, de aia te-am si intrebat. Deci 170, 180, 190 este latimea cauciucului si 50, 55, este talonul acetuia. Urmareste mereu nivelul uleiului, caci modelul asta consuma mai mult din fabrica(tine-l mai bine peste maxim - niciodata la minim) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 bun de tinut minte ... eu am facut cam 190 km cu 16 litrii ... cam 8.5 / 100 km ... asta mers prin Bucuresti si forja in 1-a si a 2-a tie cum iti consuma ? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Chino, se vede ca esti incepator, nici o problema, omul cat traieste invata... :) Sher s-a referit ca modelul asta, ZX-6R, (sau fostul sau motor nu neaparat modelul in sine) consuma mai mult ulei, nu benzina cum i-ai raspuns tu...adica ai grija cu nivelul uleiului. Iar referitor la cauciucuri ia vezi aici : http://www.motorbikes.be/en/compare/745/145/ Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chino Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Share Adaugat pe 25 Ianuarie, 2007 Laur Da sunt incepator, wtf nu mi-e rusine; am inteles ca se referea la consumu de ulei ... de aceea am si zis "bun de tinut minte ... " (observi la sf puncte puncte ) Apoi l-am intrebat de benzina cat ii consuma lui ... pusesem si intrebarea la sfarsit "cum iti consuma?" era clar ca schimbasem subiectu ... whatever .. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.