Mergi la conţinut
  • 0

Race Tek


sabinrace

Întrebare

Salut tuturor.

Sunt Sabin Zabarcencu.Motociclist din 1991, Pilot FRM 1998-2003, Formula USA 2004-2005.

In 2005 am incheiat activitatea sportiva, in favoarea serviciilor de custom&racing.

In acest moment sunt presedintele RaceTek Romania.

RaceTek Garage este un service moto cu capacitate max de 35 moto din care 5 in lucru.

A fost creat pe bazele unui service Mobil Racing cu aproape toata tehnologia de ultima ora.

RaceTeK creeaza si creste datorita suportului tehnic si experientei de care dispune.

Majoritatea Vedetelor din lumea Moto Romaneasca folosesc si ajuta RaceTeK.

RaceTeK beneficiaza de spatiu si angajati pentru a tine deschis Garajul tuturor motociclistilor ce-i poate ajuta.

Suntem in aproprierea intersectiei Sebastian-13Septembrie intr-o suprafata de 108m2, pazit si incalzit non-stop.

Hotelul dispune de 15 locuri stocare si intretinere pentru orice anotimp, 25E/Luna.

Servicii:

Intretinere moto.

Reparatii carene-sub carene-vopsitorie-autocolante.

Reparatii cutii de viteze-quloase-vibrochene-cilindrii-etc.

Reprezentatii in fata firmelor de asigurare cu servicii complete in urma accidentelor.

Reparatii-tuning-seting, suspensii-geometrii.

Reglaj-curatare carburatoare-injectii, harti injectie.

Orice tip de sudura-rectificare in orice mediu.

Consultanta in afara Garajului in vederea cumpararii de vehicole la cerere cu programare.

Practic rezolvam orice problema de orice nivel dupa standardele cele mai inaltae cerute.

Toti banii castigati din serviciile oferite sunt investiti in RaceTek pentru a urca la cele mai inalte standarde.

Cu toate ca n-am facut reclama in revist sau tv de specialitate in numai 4 luni de la deschidere, garajul se bucura in acest moment de 14 moto in Hotel si 7 in lucru.Asta dovedeste recomandarile facute de clientii nostri.

Tariful este de 18 euro-ora si pentru a intelege mai bine, un schimb de placute frana fata (demontat,curatat,degripat,sigurantat) toate cu solutii din stoc costa 12 euro.In cazul motocicletelor noi dupa 2003 acest serviciu costa 9 euro.Toate lucrarile noastre sunt trecute in fisa motocicletei si se dau garantii in functie de produsele ptr care ati optat.

Acest topic nu are ca tinta cresterea clientelei ci ridicarea standardului de reparatii-intretinere moto in Romania.

Va multumesc pentru timpul acordat.

RaceTek-Garage-0726 974 121

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 274
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
Salut tuturor.

Sunt Sabin Zabarcencu.Motociclist din 1991, Pilot FRM 1998-2003, Pilor A.M.A.-Formula USA 2004-2005.

In 2005 am incheiat activitatea sportiva dedicandu ma serviciilor de custom&racing Bike.

In acest moment sunt presedintele RaceTek Bucuresti Ro.

RaceTek Garage este un service moto cu capacitate max de 35 moto din care 5 in lucru.

Suntem in aproprierea intersectiei Sebastian-13Septembrie intr-o suprafata de 75m2, pazit si incalzit non-stop.

Servicii:

Intretinere moto.

Reparatii carene-sub carene-vopsitorie-autocolante.

Reparatii cutii de viteze-quloase-vibrochene-cilindrii-etc.

Reprezentatii in fata firmelor de asigurare cu servicii complete in urma accidentelor.

Reparatii-tuning-seting, suspensii-geometrii.

Reglaj-curatare carburatoare-injectii, harti injectie.

Orice tip de sudura-rectificare in orice mediu.

Consultanta in afara Garajului in vederea cumpararii de vehicole la cerere cu programare.

Practic rezolvam orice problema de orice nivel dupa standardele cele mai inaltae cerute.

Toti banii castigati din serviciile oferite sunt investiti in RaceTek pentru a urca la cele mai inalte standarde mondiale.

Cu toate ca n-am facut reclama in revist sau tv de specialitate in numai 4 luni de la deschidere, garajul se bucura in acest moment de 14 moto in Hotel si 7 in lucru.Asta dovedeste recomandarile facute de clientii nostri.

Tariful este de 18 euro-ora si pentru a intelege mai bine, un schimb de placute frana fata (demontat,curatat,degripat,sigurantat) toate cu solutii din stoc costa 12 euro.In cazul motocicletelor noi dupa 2003 acest serviciu costa 9 euro.Toate lucrarile noastre sunt trecute in fisa motocicletei si se dau garantii in functie de produsele ptr care ati optat.

Acest topic nu are ca tinta cresterea clientelei ci ridicarea standardului de reparatii-intretinere moto in Romania.

Va multumesc pentru timpul acordat si sa ne vedem cu bine pe soselele Lumii.

RaceTek-Garage-0726 974 121

Suna bine, parca prea bine ca sa fie adevarat!

Ceva "feedback"uri de la clienti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Uite si recomandarile.

Apreciez cel mai mult acest forum mai ales ca este si cel mai in varsta.

Nu va dura mult pana voi intra si eu intre topicurile lui.

Multumesc pentru urare si respect.

RaceTeK Garage cauta ucenic(a) in vederea colaborari pe termen lung.

Se cer urmatoarele:

Sa fie o persoana cu spirit de echipa.

Sa ii placa curatenia-ordinea si sa inteleaga asta ca un mod de lucru.

Sa fie pasionat(a) de fizica si sa ii placa sa gandeasca de 2 ori inainte.

Sa iubeasca motocicletele de orice gen.

Astept CV urile voastre sau direct la Garaj intre 10-17 luni-vineri, 11-14 Sambata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Cum v-am spus de la inceput , rolul posturilor mele nu sunt de a-mi face neaparat reclama ci mai mult de a imparti cu voi ceea ce pe mine ma face fericit, motocicleta si dedesupturile ei...

Ghici cine-i in poza?

Va zic eu...

E chitara cu care voi da concerte in vara asta.

Rock bineinteles.

post-9604-1169415734_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
:)) misto treaba cu chitara...

crezi ca o sa fi singurul care va concerta?

Nici gand.Am cu mine o intreaga formatie de moto la care lucrez in aceasta minunata iarna.

Incerc sa scot in aceasta primavara mai multe moto de viteza ce ies din desingul fabrici cu modele de vopsitorii si geometrii foarte indraznete.

Tin sa multumesc din nou clientilor-prietenilor mei ce isi reconstruiesc motocicletele dupa ideile si metodele mele.

Cum spuneam si la inceput, nu urmaresc prin aceste topicuri cresterea clientelei ci mai degraba selectarea ei in functie de cerinta.

RaceTeK nu face motociclete pe banda si nu face service de intretinere decat ptr clientii pretentiosi.

Asta nu inseamna ca daca cuiva ii arde buza de o problema n-am sa-l ajut dar timpul meu este foarte pretentios si multumesc celor ce inteleg asta.

Pentru gama de clienti ce nu se incadreaza in aceasta categorie RaceTek recomanda alte Garaje care pot tine garantii pe lucrarile sale de minim 6 luni, sunt multe motociclete ce circula prin Buc cu suruburi desfacute, lucrate pe banda banilor castigati pe fuga.

Succes tuturor si aveti mare grija cine va strange suruburile...

post-9604-1170066106_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

13 sept cu Sebastian. Aproape de Rahova, Dr Taberei, Militari, Cotroceni Si Centrul Bucurestiului. Intre Stadionul Steaua si Casa Poporului. Sunt sigur ca l-ai localizat.Pentru mai bune explicatii suna ma sau ia Taxiul.

Ai nr jos in posturile mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

La vara am de gand sa fac o operatiune destul de tricky. SI vreu sa stiu daca se paote sa ma help out.

Acum am un F4 dar urmeaza un F4 Sport, ma rog ceea ce vreau sa fac se face in acelasi mod si la una si la alta pt k sunt identice din acest pct de vedere.

Vreau sa ii pun bascula de 600 RR.

iaca pzoe mia jos.

So.. te bagi?

si ar mia fo o treaba dar daca e vorbim la un tel.

Bafta

post-681-1170602253_thumb.jpg

post-681-1170602271_thumb.jpg

post-681-1170602277_thumb.jpg

post-681-1170602282_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nici o problema.

Daca o faci singur nu uita sa pui loctite pe toate suruburile care le montezi pe noul hibrid si fososeste axul original al basculei strans la 100n.In rest nu vad din explicatia ta probleme.Suna ma.

Succes.

Misto treaba.

P.S. Interesant ar fi sa pui si galeriile de la rr, caci acum iti permite bascula alte nebunii...

Ti le pot aduce la un maxim 250 e daca nu le ai deja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

suna bine cu galeriile :D si asa voiam sa imi trag underseat. Acum ramane sa am F4 Sport si imediat ce am banutii si sculele vin in brate cu ele :P:D.

Am pe cineva care are atelir de strung si ne paote face piese daac e nevoie de ceva in plus.

As vrea sa ii umblu si la motoras ceva sa fie mai fasneatza.. ma rog nu ma intreba de ce nu imi iau direct RR, raspunsul e ca nu imi place cum arata :P. hi hi. Gusturile nu se discuta. :P

Multzam fain once again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Salutare !! Ai timp de un Pegaso 650 sa-l pregatesti de drum?? (schimb ulei +filtru, reglat lant, frane, etc) sau imi recomanzi pe altcineva ? daca da , cu cat sa ma pregatesc?

multumesc anticipat,

Vin-o la service sa iti fac o constatare de reparatie-intretinere.Vom alege impreuna ce vrei sa ai pe ea si pentru cati km vrei sa fi asigurat.Pretul final va fi mai aproape de ceea ce iti doresti la final in acest fel.

0726 974 121

P.S. Respectiva estimare de pret si constatare de service nu te costa nimic si dureaza maxim 30 min.

suna bine cu galeriile :D si asa voiam sa imi trag underseat. Acum ramane sa am F4 Sport si imediat ce am banutii si sculele vin in brate cu ele :P:D.

Am pe cineva care are atelir de strung si ne paote face piese daac e nevoie de ceva in plus.

As vrea sa ii umblu si la motoras ceva sa fie mai fasneatza.. ma rog nu ma intreba de ce nu imi iau direct RR, raspunsul e ca nu imi place cum arata :P. hi hi. Gusturile nu se discuta. :P

Multzam fain once again.

Sunt mai multe posibilitati de ai creste puterea dar punctul de pornire ar fi sa ii iei compresia ... ea ne va spune unde am putea sa mai umblam ptr putere.

Vin-o la service sa iti fac o constatare de reparatie-intretinere.Vom alege impreuna ce vrei sa ai pe ea si pentru cati km vrei sa fi asigurat.Pretul final va fi mai aproape de ceea ce iti doresti la final in acest fel.

0726 974 121

P.S. Respectiva estimare de pret si constatare de service nu te costa nimic si dureaza maxim 30 min.

Sunt mai multe posibilitati de ai creste puterea dar punctul de pornire ar fi sa ii iei compresia ... ea ne va spune unde am putea sa mai umblam ptr putere.

multam fain ,te anunt.chiar nu urc mult in ture la schimbatul vitezelor-m-am mai uitat la bujii, cam negre,in fine o sa vezi cind voi veni. :scooter:

Daca bujiile sunt negre atunci ori ai filtrul de aier foarte infundat ori ai nivelele foarte mari.Pot fi si alte cauze dar acestea 2 sunt primele care trebuiesc verificate.

Hai la garage si o sa pleci fericita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Vin-o la service sa iti fac o constatare de reparatie-intretinere.Vom alege impreuna ce vrei sa ai pe ea si pentru cati km vrei sa fi asigurat.Pretul final va fi mai aproape de ceea ce iti doresti la final in acest fel.

0726 974 121

P.S. Respectiva estimare de pret si constatare de service nu te costa nimic si dureaza maxim 30 min.

Sunt mai multe posibilitati de ai creste puterea dar punctul de pornire ar fi sa ii iei compresia ... ea ne va spune unde am putea sa mai umblam ptr putere.

Daca bujiile sunt negre atunci ori ai filtrul de aier foarte infundat ori ai nivelele foarte mari.Pot fi si alte cauze dar acestea 2 sunt primele care trebuiesc verificate.

Hai la garage si o sa pleci fericita.

Poza e cu R1 meu cum as vrea sa il fac acum...

post-9604-1172347149_thumb.jpg

post-9604-1172347464_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Multumesc.

Foarte frumoasa si exacta gandirea ta.

Asta incerc sa fac si crede ma ca si eu la randul meu sunt unul din clientii altora dar incerc sa cumpar cu banii mei inainte sa mi se ceara, tocmai pentru a ma tine de cuvant fata de "prietenii" mei.

Nu suntem intr-o tara in care aceasta ramura merge cum trebuie. Nici pe departe. Suntem si noi (mici intreprinzatori) afiliati la casele mari de vanzare din exterior. Eu lucrez cu SUA in special dar si cu case Europene sau chiar Malaesia si China pentru a ma apropia cat mai mult de contemporanul avansat.

Am eu probleme cu motocicletele, piesele si tepele la fiecare moto ce imi intra in garaj. Eu sunt tras la raspundere si tot eu sunt ala de tre sa le readuca in parametrii.

Am mii de probleme si mii de minciuni spuse chiar de unii clienti ai mei. Multi ascund adevarul chiar daca stiau de el tocmai pentru a ma inpinge in jos dar asta e ceea ce vreau sa fac si o fac pana la capat.Din circa 200 moto ce mi-au trecut prin maian in ultimele 8 luni au fost 3 care nu le-am putut repara deoarece costurile sau piesele nu s-au justificat in buzunarele clientilor.Imi pare foarte rau si de multe ori fac multe zile de munca fara sa fiu platit doar pentru a tine un nume si o vorba fata de clienti.

Este un drum anevoios dar am inceput ceva si voi continua asta toata viata.

Pe partea cealalta sunt oamenii care vin zilnic la mine si stiu ca atunci cand ne revedem vor avea motocicleta asa cum au visat-o.

E ceea ce vreau sa fac si o fac din pasiune. Le iubesc pe toate...

Daca vreti sa cititi mai multe despre acest garaj :

http://www.pro-bike.ro/forums/sabinrace-t22560.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Sunt mai multe feluri de ati vopsi cadrul motocicletei.

Sunt mai multe feluri de vopsele si aplicatii.

Power coating se refera la vopsitoriile electrostatice.

RaceTeK nu are vopsitorie electrostatica dar este infratita cu una din cele mai tari.

Taxa de vopsitorie electrostatica a unui cadru integral ar fi undeva in jurul a 450 euro.Practic se demonteaza tot ce ai pe motocicleta si pleaca doar cadrul la sablat-vopsit, dupa care se remonteaza-greseaza toate componentele pentru a fi reasamblate.

Daca cauti ceva mai ieftin si mai simplu poti apela la garajele de intretinere.

Succes si inca un secret: Carul motocicletei este dat cu un lac special (zmalt-lac) care protejaza aluminiul de coroziune-oxidare. Poti sa-l slefuiesti si sa il relacuiesti la loc fara sa-l demontezi integral. La RaceTeK asta ar fi undeva la 175 euro si ar dura in jurul a 4 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salve si Hristos a inviat!

Sa trecem la subiect:

E, pai tocmai asta este problema, ca eu nu am cadrul din aluminiu, ci din otel.

Si m-ar mai interesa, cat de curand, o ajustare de supape. Dupa cum stii, e o operatiune considerata (cel putin pentru FZR-ul meu) de intretinere - destul de simplu si repede.

Problema mea este legata de kit-ul de pastile ("valve shims"), pe care mai nici un service nu il are: ai asa ceva in stoc? Sau daca nu le ai si le comanzi abia dupa ce masori jocurile in supape, cam cat ar dura (sa speram ca nu le iei de la Yamaha Otopeni :) )

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salut.

Nu inteleg ce anume in quloasa ai de facut.

Oricum orice ai avea se poate face in maxim 2 saptamani de la data aducerii la RaceTeK.

Nu lucram cu Yamaha Otopeni ci cu Yamaha Factory Racing Usa, care imi trimite piesele ( cazul modelelor comercializate in SUA) in maxim 7 zile de la comanda-plata.

De obicei motocicletele care inca merg nu au nevoie de piese noi ci de ajustari ale pieselor originale pentru a fi realiniate in parametri.

Nu cunosc exact cazul tau dar in general motocicletele care necesita lucrari in quloasa se prezinta astfel:

1- porneste foarte greu la rece.

2.-nu mai trage

3.scoate fum negru la descelerare.

4.emana sunete la relanti.

5.merge neregulat la relanti.

6.Innegreste bujiile

Cel mai indicat ar fi sa vi sa-ti diagnostichez motocicleta si sa-ti spun exact ce si cat.Aceasta operatiune implica masurarea compresiei si implicit a amestecului.

Costa 50 euro fara tva si dureaza 4-6 ore.

Foloseste te de numarul afisat mai jos si vin-o cu ea la test.

Pentru operatiunea de resuscitare a quloasei RaceTeK da o garantie de 2 ani fara limita de Km cu obligativitatea de a veni din 2 in 2 luni la inspectii de 30 minute-10 euro ce uneori trag dupa sine eventuale schimburi de ulei sau alte consumabile.

P.S. Mai exista tot la RaceTeK tot cu garantie de 2 ani varianta de 5 unghiuri pe supapa din 3 la serie si de adaugare prin alte mijloace a 10% putere in plus fata de serie (noua).Variantele oscileaza intre 150euro ptr pastile si reglaj pana la 450 quloasa Racing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

pt SARACI ce oferte de service aveti?

Necontestand calitatea intreb

Si mai intreb si eu ceva: ce poti modifica la quloasa astfel in cat sa porneasca mai usor la rece, sa nu mai inegreasca bujiile, sa traga bine etc- de fapt toate cele spuse de tine mai sus?

Normal in afara de alezaje & co

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

RaceTeK Garage nu se adreseaza celor saraci. Pur si simplu este ceva peste fabrica. Nu intretinere sau reparatii usoare.

In cazul tau ca sa iti faci motocicleta cat mai aproape de serie trebuie adusa compresia la parametrii originali.

Preturile de service sunt afisate mai sus si nu includ TVA.

Garantia pentru respectiva lucrare este de 2 ani fara limite.

Garajul nostru admite o astfel de lucrare si se conformeaza cerintelor respective.

. "Sunt prea sarac sa-mi cumpar un lucru ieftin"

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×
×
  • Creează O Nouă...