Mergi la conţinut
  • 0

Race Tek


sabinrace

Întrebare

Salut tuturor.

Sunt Sabin Zabarcencu.Motociclist din 1991, Pilot FRM 1998-2003, Formula USA 2004-2005.

In 2005 am incheiat activitatea sportiva, in favoarea serviciilor de custom&racing.

In acest moment sunt presedintele RaceTek Romania.

RaceTek Garage este un service moto cu capacitate max de 35 moto din care 5 in lucru.

A fost creat pe bazele unui service Mobil Racing cu aproape toata tehnologia de ultima ora.

RaceTeK creeaza si creste datorita suportului tehnic si experientei de care dispune.

Majoritatea Vedetelor din lumea Moto Romaneasca folosesc si ajuta RaceTeK.

RaceTeK beneficiaza de spatiu si angajati pentru a tine deschis Garajul tuturor motociclistilor ce-i poate ajuta.

Suntem in aproprierea intersectiei Sebastian-13Septembrie intr-o suprafata de 108m2, pazit si incalzit non-stop.

Hotelul dispune de 15 locuri stocare si intretinere pentru orice anotimp, 25E/Luna.

Servicii:

Intretinere moto.

Reparatii carene-sub carene-vopsitorie-autocolante.

Reparatii cutii de viteze-quloase-vibrochene-cilindrii-etc.

Reprezentatii in fata firmelor de asigurare cu servicii complete in urma accidentelor.

Reparatii-tuning-seting, suspensii-geometrii.

Reglaj-curatare carburatoare-injectii, harti injectie.

Orice tip de sudura-rectificare in orice mediu.

Consultanta in afara Garajului in vederea cumpararii de vehicole la cerere cu programare.

Practic rezolvam orice problema de orice nivel dupa standardele cele mai inaltae cerute.

Toti banii castigati din serviciile oferite sunt investiti in RaceTek pentru a urca la cele mai inalte standarde.

Cu toate ca n-am facut reclama in revist sau tv de specialitate in numai 4 luni de la deschidere, garajul se bucura in acest moment de 14 moto in Hotel si 7 in lucru.Asta dovedeste recomandarile facute de clientii nostri.

Tariful este de 18 euro-ora si pentru a intelege mai bine, un schimb de placute frana fata (demontat,curatat,degripat,sigurantat) toate cu solutii din stoc costa 12 euro.In cazul motocicletelor noi dupa 2003 acest serviciu costa 9 euro.Toate lucrarile noastre sunt trecute in fisa motocicletei si se dau garantii in functie de produsele ptr care ati optat.

Acest topic nu are ca tinta cresterea clientelei ci ridicarea standardului de reparatii-intretinere moto in Romania.

Va multumesc pentru timpul acordat.

RaceTek-Garage-0726 974 121

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 274
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0

salut

am un gsx r600 din 2001....cred ca am probleme cu pompa de apa....ea ar trebui sa porneasca odata cu motorul, nu?...nu neaparat dupa ce se atinge o anumita temperatura? caci nu o face.....oricum as vrea sa o aduc daca ai timp de ea + altele(schimbare ulei, filtru...reglaj lant poate si altele)...problema e ca daca are ceva la sistemul de racire nu as vrea sa o duc prin bucuresti...voi aveti o platforma pe care sa o transportati sau ar trebui sa ma interesez de unde fac rost?

cu respect

mihai s

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Nu avem transport. Inca !

Taxi furgoneta foarte ieftin. 60 ron-20km. La comanda... Poate si mai ieftin...

Daca pompa nu se invarte tot timpul, atunci e rupta ! Extrem de rar se intampla asemenea evenimente la gsxr 600...

Aceasta dauna este datorata unui factor extrem de periculos sau pur si simplu a unei gresite reparatii a radiatorului, cu tot felul de solutii ...

Daca nu o aduci la mine atunci verifica debitul de apa prin radiator, demonteaza si curata termostatul si toate conductele accesibile cu presiune de aier.

Te rog raspunde la aceste intrebari exact cum sunt puse:

1.De cate ori ai dus-o cu acul la rosu ?

2.Cat a fost maxim de incinsa?

3.S-a oprit singura cand era incinsa?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

salut...

ms de rasp dar motocicleta este cumparata recent si imi este greu sa raspund la intrebarile astea ptr ca nu stiu ce a facut fostul proprietar cu ea

eu mai sus de 3000 nu am dus-o

am tinut motorul pana la 100 grade

si nu s-a oprit singura....am oprit-o eu

o pompa trebuie sa aibe tur si retur

rezervorul de lichid de racire are un furtun in partea inferioara care se duce spre motor....si un furtun in partea superioara stanga care e liber sub motor...e normal?...e pentru supraplin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

sal! daca tot e de povestit povestesc si eu: am urmatoarea problema la un r1 2004, cand merg prin oras si se incalzeste tare si porneste ventilatorul de cateva ori incepe si merge prost la ralanti si (sau) se opreste. daca iau contactul din cheie si il pun inapoi merge k un timp dupa care tre sa repet figura. la drum intins nu face tot tipul, poate doar cand ajung in orasul de destinatie (apa sta la 80*). e un defect foarte aleator dar a devenit deranjant. aveti vreo idee? cred ca saptamana viitore as putea veni si la o consultatie la garaj. ar fi buna si o programare. cu stima, andrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

toate r1 2004-2006 se incalzesc f tare....in oras, si eu m-am speriat cand am luat-o la primele ture prin aglomeratie dar am pus intrebarea asta pe un forum de r1 de afara si am fost calmat ca asa vine de la ma-sa ;).....vina apartine radiatorului prea mic si prost "calculat" pentru puterea motorului.....cat timp iti pornesc ventilatoarele nu-ti face griji :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Da.R1 se supraincalzeste in orasi. De aceea exista lichidul de racire motul factory racing care are temperatura de fierbere foarte ridicata.

Iti recomand sa schimbi lichidul de racire si sa arunci termostatul. Ea oricum merge si asa dar ii prelungesti viata prin aceste operatiuni.

Despre problema electrica nu stiu ce sa zic.

Vin-o la service sa ne uitam la ea .Te rog suna cu o zi inainte sa iti creez spatiu in program.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
toate r1 2004-2006 se incalzesc f tare....in oras, si eu m-am speriat cand am luat-o la primele ture prin aglomeratie dar am pus intrebarea asta pe un forum de r1 de afara si am fost calmat ca asa vine de la ma-sa ;).....vina apartine radiatorului prea mic si prost "calculat" pentru puterea motorului.....cat timp iti pornesc ventilatoarele nu-ti face griji :)

Nu asta e problema cu incalzitu, stiu ca se incalzeste de iti arde piciaorele daca mergi in short, probl e ca dupa aia incepe si nu mai sta la ralanti....ok o sa vedem....sabin te sun azi. sanatate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Este un senzor pe injectie care se auto ancraseaza la 10000km.

Vin-o la garaj ca ti-l resuscitez.

Durata operatiunii 3 ore. Cost 180 ron.

Coxanelule... Duty Free.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

hai sa lasam topicul asta in pace.....ai vazut ca am scris ceva aici aiurea ?;) cred ca i-am raspuns destul de ontopic baiatului si mai ales.....i-am spus amandoi acelasi lucru....si eu am r1, si eu am problema asta.....si ii voi scoate termostatul ca este foarte "obositoare" chestia asta cu incalzitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Userul are alta problema. Dar acum ca si tu o vei avea stiti amandoi la ce garaj v-o puteti reabilita.

Termostatul si lichidul, nu doar termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Salut.

Nu inteleg ce anume in quloasa ai de facut.

Oricum orice ai avea se poate face in maxim 2 saptamani de la data aducerii la RaceTeK.

Nu lucram cu Yamaha Otopeni ci cu Yamaha Factory Racing Usa, care imi trimite piesele ( cazul modelelor comercializate in SUA) in maxim 7 zile de la comanda-plata.

De obicei motocicletele care inca merg nu au nevoie de piese noi ci de ajustari ale pieselor originale pentru a fi realiniate in parametri.

Nu cunosc exact cazul tau dar in general motocicletele care necesita lucrari in quloasa se prezinta astfel:

1- porneste foarte greu la rece.

2.-nu mai trage

3.scoate fum negru la descelerare.

4.emana sunete la relanti.

5.merge neregulat la relanti.

6.Innegreste bujiile

Cel mai indicat ar fi sa vi sa-ti diagnostichez motocicleta si sa-ti spun exact ce si cat.Aceasta operatiune implica masurarea compresiei si implicit a amestecului.

Costa 50 euro fara tva si dureaza 4-6 ore.

Foloseste te de numarul afisat mai jos si vin-o cu ea la test.

Pentru operatiunea de resuscitare a quloasei RaceTeK da o garantie de 2 ani fara limita de Km cu obligativitatea de a veni din 2 in 2 luni la inspectii de 30 minute-10 euro ce uneori trag dupa sine eventuale schimburi de ulei sau alte consumabile.

P.S. Mai exista tot la RaceTeK tot cu garantie de 2 ani varianta de 5 unghiuri pe supapa din 3 la serie si de adaugare prin alte mijloace a 10% putere in plus fata de serie (noua).Variantele oscileaza intre 150euro ptr pastile si reglaj pana la 450 quloasa Racing.

Multumesc de detalii!

Din simptomele pe care le-ai enumerat, FZR-ul meu e un pic "indecis" la relanti. Deasemenea compresia e destul de mica (5, 6, 7 si 8 - pe cilindrii).

Ne vom auzi la telefon cel mai probabil pentru ajustarea supapelor cu pastile.

2 saptamani e rezonabil. 150 euro e rezonabil. --- cu conditia de a fi niste coordonate ferme.

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Incinge-o cat vrei...

Cum ti se pare noua suspensie?

Termenele sunt respectate in proportie de 90%, daca apar noi probleme cum ar fi garnitura de quloasa etc vei fi anuntat, dar de obicei salvez aceste garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Incinge-o cat vrei...

Cum ti se pare noua suspensie?

Termenele sunt respectate in proportie de 90%, daca apar noi probleme cum ar fi garnitura de quloasa etc vei fi anuntat, dar de obicei salvez aceste garnituri.

acu e prea dura, simte orice pietricica, da cred ca ma obisnuiesc :jump: , da nu stiu ce zici de garnitura de qulasa?! oricum, mai vin la tine, sa mi pui antigel care nu se inncinge, motul dala. ;) . si ce termene sunt respectate ca nu inteleg? :wacko: . hai sa treiesti, vorbim! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

M-am hotarat:

As vrea sa o aduc cat mai repede pentru ajustarea supapelor ("resuscitarea qulasei" - cum zici tu).

Daca poti da un PM cu detalii despre programare (orar si adresa) - si mai bine. Daca nu, te voi suna, dar mai pe seara (se munceste mult pe aici...).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Userul. Simti cva cu noul management ignition sistem? :yahoo: dar cu noul management injection sistem? :taunt:

Iti dau un linc sa -l vezi pe al treilea:

http://www.widebandcommander.com/productinfo.aspx sau poti sa astepti sa-l cumpar eu alaturi de dyno 46. :search:

Dan: In primul rand cred ca ne serbam impreuna ziua de nastere pe Pro-Bike... 5 Ian.

Maine dupa 15 poti suna sa iti spun daca motocicleta ta este bine pe compresie si daca nu atunci ce se intampla cu supapele si distantele.

Sabin: du-te...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Salut tuturor.

Sunt Sabin Zabarcencu.Motociclist din 1991, Pilot FRM 1998-2003, Pilor A.M.A.-Formula USA 2004-2005.

In 2005 am incheiat activitatea sportiva dedicandu ma serviciilor de custom&racing Bike.

In acest moment sunt presedintele RaceTek Bucuresti Ro.

RaceTek Garage este un service moto cu capacitate max de 35 moto din care 5 in lucru.

Suntem in aproprierea intersectiei Sebastian-13Septembrie intr-o suprafata de 75m2, pazit si incalzit non-stop.

Servicii:

Intretinere moto.

Reparatii carene-sub carene-vopsitorie-autocolante.

Reparatii cutii de viteze-quloase-vibrochene-cilindrii-etc.

Reprezentatii in fata firmelor de asigurare cu servicii complete in urma accidentelor.

Reparatii-tuning-seting, suspensii-geometrii.

Reglaj-curatare carburatoare-injectii, harti injectie.

Orice tip de sudura-rectificare in orice mediu.

Consultanta in afara Garajului in vederea cumpararii de vehicole la cerere cu programare.

Practic rezolvam orice problema de orice nivel dupa standardele cele mai inaltae cerute.

Toti banii castigati din serviciile oferite sunt investiti in RaceTek pentru a urca la cele mai inalte standarde mondiale.

Cu toate ca n-am facut reclama in revist sau tv de specialitate in numai 4 luni de la deschidere, garajul se bucura in acest moment de 14 moto in Hotel si 7 in lucru.Asta dovedeste recomandarile facute de clientii nostri.

Tariful este de 18 euro-ora si pentru a intelege mai bine, un schimb de placute frana fata (demontat,curatat,degripat,sigurantat) toate cu solutii din stoc costa 12 euro.In cazul motocicletelor noi dupa 2003 acest serviciu costa 9 euro.Toate lucrarile noastre sunt trecute in fisa motocicletei si se dau garantii in functie de produsele ptr care ati optat.

Acest topic nu are ca tinta cresterea clientelei ci ridicarea standardului de reparatii-intretinere moto in Romania.

Va multumesc pentru timpul acordat si sa ne vedem cu bine pe soselele Lumii.

RaceTek-Garage-0726 974 121

Salut Sabin.

Te rog poti sa-mi spui daca merita sa cumpar o Honda CBN 250 din 1979 in stare impecabila,2 cilindrii, 6 viteze, 35000Km , 1200 E ( e singura pe bikeshop.ro ) ? Stiu ca o consultanta e pe bani dar e in provincie si e cam greu.

Multumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

parerea mea e ca motorul trebuie vazut ascultat mers cu el si repetat aceste operatiuni astfel in cat sa iti poti da seama daca are sau poate ascunde ceva

Un mecanic oricat de bun ar fi el nu poate sa iti spuna daca merita sa cumperi o jucarie doar daca ii spui despre ea

Suma e mica dar afla de la mine care am motor vechi ca piesele sunt destul de scumpre dar nu de negasit

Succes

PS: are 250 cmc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salut baieti.

Mi-ai trezit o amintire cu aceasta motocicleta. Am avut si eu ptr un an aceeasi motoreta.

Este un motor fiabil care tine o vesnicie. Destul de puternica ptr c cilindrica si cu siguranta un bun motor ptr inceput.

Pretul mi se pare ok.La acel nr de km as verifica lantul de distributie si intinzatorul.Daca n-au fost inca schimbate atunci probabil le-a cam venit timpul.

In rest nu iti pot ura decat bafta si momente frumoase alaturi de ea.

P.S. Din pacate sau fericire preturile de reparatie si intretinere (piesele) motocicletelor nu difera cu cat motorul este mai vechi sau mai nou. In cazul acestei motociclete, piesele sunt relativ usor de gasit si montat. Sper ca cei x proprietari ce au avut-o anterior sa nu fi folosit uleiuri auto sau aditivi ce i-ar putea scurta viata. Uita te atent pe suruburile din jurul motorului caci acestea iti spun imediat la ce fel de mecanici a fost dealungul vietii si cat a avut de suferit.

Succes.

Alt P.S. La aceeasi bani iti poti procura un motor de 600cc din anii 90 enduro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
parerea mea e ca motorul trebuie vazut ascultat mers cu el si repetat aceste operatiuni astfel in cat sa iti poti da seama daca are sau poate ascunde ceva

Un mecanic oricat de bun ar fi el nu poate sa iti spuna daca merita sa cumperi o jucarie doar daca ii spui despre ea

Suma e mica dar afla de la mine care am motor vechi ca piesele sunt destul de scumpre dar nu de negasit

Succes

PS: are 250 cmc?

Da, 250 cmc, 6 trepte (cam ciudat pentru capacitatea asta) si 2 cilindrii. Numai ca nu stiu daca are si 2 carburatoare. Cred ca e o problema sa le reglezi egal pe amindoua.

Salut baieti.

Mi-ai trezit o amintire cu aceasta motocicleta. Am avut si eu ptr un an aceeasi motoreta.

Este un motor fiabil care tine o vesnicie. Destul de puternica ptr c cilindrica si cu siguranta un bun motor ptr inceput.

Pretul mi se pare ok.La acel nr de km as verifica lantul de distributie si intinzatorul.Daca n-au fost inca schimbate atunci probabil le-a cam venit timpul.

In rest nu iti pot ura decat bafta si momente frumoase alaturi de ea.

P.S. Din pacate sau fericire preturile de reparatie si intretinere (piesele) motocicletelor nu difera cu cat motorul este mai vechi sau mai nou. In cazul acestei motociclete, piesele sunt relativ usor de gasit si montat. Sper ca cei x proprietari ce au avut-o anterior sa nu fi folosit uleiuri auto sau aditivi ce i-ar putea scurta viata. Uita te atent pe suruburile din jurul motorului caci acestea iti spun imediat la ce fel de mecanici a fost dealungul vietii si cat a avut de suferit.

Succes.

Alt P.S. La aceeasi bani iti poti procura un motor de 600cc din anii 90 enduro.

Multumesc pentru raspuns. De un lucru imi mai e frica : sa nu o mai pot vinde peste un timp, din cauza vechimii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

sa stii ca in ciuda faptului ca sunt vechi aceste motociclete au avantajul ca sunt foarte fiabile in timp.Daca o sa te uiti la preturi si la km o sa vezi ca inca merg si o fac f bine.Si a mea e veche si trage de rupe.Si arata destul de bine la motor.

Problema sincrinizarii carburatoarelor nu e foarte mare atata timp cat o faci cu vacuumetre sau pe banc reglate cu lere

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

IOI.

Lera e pentru altfel de reglaje. Carburatoarele se regleaza cu vacumetrele, cu siringa,si cu indicatorul air fuel.

Va rog opriti-va aici cu presupunerile si inventiile ca e topicul lui RaceTeK si nu e loc de joca.

Mai bine nu spui nimic decat sa spui ceva care defapt ar strica motoretele altora...

Au mai venit unii care le regleaza cu ata de papiota si tot la mine au ajuns...

Ia-ti motocicleta linistit ca sunt oameni priceputi la noi in Romania care ti-o pun pe picioare orice hibe ascunse ar avea.

Uita te te rog in rezervor daca e ruginit. Aia nu ti-o repara nimeni !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×
×
  • Creează O Nouă...