M!rra

enduro
Am nevoie de pareri!

20 postări în acest topic

Salut tuturor.

Miam cumparat de curand un motor Honda Cr 250cc, 56cai, la 80kg fara plin.

Motoru merge de rupe.... trage ca nebunu.

Nu am mai condus motocicleta decat un Dt 80, cu 1 zi inainte sami iau motoru asta.

Am experinta f multa cu bicicleta, si imi place sa fac DownHill cu ea si prietenii.

Bazanduma pe experinta de pe mtb... si optimistmul meu ca invat repde sa conduc motocicl miam cumparat acest CR250.

Acum voi ce ziceti? e prea mult pt mine? E acceptabil motoru daca merg incet si invat progresiv, pe etape?

Sami iau altu de 125cc? :aggressive:

Nu vreau sa par prea teribilist...si inconstient....dar mam acomodat oleak cu motoru si am iesit doar de 3 ori;

Intradevar am facut cateva manevre periculoase....(pe sosea)de am accelerat maxim in a2 ...de mia fujit curu si am intrade in drift.

Deci sa il pastrez si sa merg prudent sau sal schimb?

Bafta la ride si asfalt uscat!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

tine`l ,nu are rost sa`l schimbi... :thumbup: dar ai grija..fi prudent :download: niste poze ar fi faine !!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

PASTREAZAL!!!!Dar cel mai imprtant lucru ...pana in vara..(incluzand si vara)mergi foarte prudent!!

Cu acomodatu asa simti tu cand mergi singur ca gata stiu sa merg!!NU e asa(o sa vezi asta cand vei merge cu altii)

trasee usoare la inceput e vor ajuta in perfectionare... nu merita sa il vinzi ca daca intrun an de zile inveti incat sa ii poti da kox la ala de 125 te vei plictisii de el!!

NISTE POZE NEAR MULTUMII!~~ :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

asta e motoru.

42140068gs6.th.jpg

intradevar in doar cateva zile mam acomodat destul de bine... si chiar devine usor de condus :banana: .Multam de sfaturi si pareri.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
asta e motoru.

42140068gs6.th.jpg

intradevar in doar cateva zile mam acomodat destul de bine... si chiar devine usor de condus :banana: .Multam de sfaturi si pareri.

ai grija ... ca cele mai nasoale chestii se intampla exact cand incepi sa prinzi putin curaj

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

in nici un caz sa nu crezi ca ai prins spilul ... mai ai km multi pana sa o stapanesti ... apropo ... ce intaltime are shaua ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ca e mult prea puternic pentru experienta ta! E mult prea agresiv 250-ul. Chiar si la concursuri de endurocross am vazut oameni cu mult mai multa experienta si se dadeau pe 125 si chiar au castigat unii cu 125. Eu zic s-o iei mai usor! O sa iti puna probleme puterea prea mare in situatii limita cand te sperii si tragi prea tare de el. :victory:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

probabil am facut 2000Km in cca 3luni...cu iesiri numa in weekend.

parerea mea e cam prins spilu sau cel putin mai am f putin.

nust daca intradevar are 56cp.....cum se zice... dar a calarito si un prieten(cu experienta) si mia zis ca are sigur 40cp.

bazanduma pe experienta de pe bicicleta... em inceput mai tare(parerea mea)....

desi nu miam luat echipament complet(inka astept armura si cizmele)

si desi suspensia spate nui setata bine(revine prea repede....park as avea numai arc, iar la sarituri ma salta tare de spate) am inceput sa sar...si sa urc pante....(pe unde urca enduristii ).

ps: stie careva ce gaz are shoku de spate?(parerea mea ca nu are destul gaz......sau nu are ulei)

un mic clip...cu ce am invatat in cateva zile pe un deal din zona. :jump:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Super fain motoru.Buna alegere ai facut dupa parerea mea, si eu vreau una dar numa peste vreo 2 luni. Cit ai dat pe el? Are acte? si o ultima intrebare iti consuma mult ulei????? BAFTA la ea. :thumbup:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

fratioare..cred ca pot sa iti spun asa..ma dau in enduro de vreo 15 anisori si cele mai naspa accidente le-am avut cu un CR de 250 ca al tau.ce ti-ai cumparat tu este un motor exclusiv ptr profesionisti.asta nu trebuie sa mearga incet ca se strica.nu te lua dupa copii care fac de 1an sau 2 enduro si cred ca le stiu pe toate.motorul trebuie lucrat in ture mari ca sa arda amestecul .primul semn daca stii sa mergi cu el este cand nu iti mai curge ulei prin partea de jos a esapamentului.tu faci ca toti incepatorii teribilisti..azi is iau permisul si maine hayabusa ca de 400 sau 500 e prea mic.

ca fapt divers iti recomand dupa dt-ul ala care e o basinuta de bicicleta de enduro sa incerci ceva in 4T in jurul cilindreei de 200,300 cc.aste stiu sa mearga si incet.motoarele in 2 timpi trebuie sa stii sa le conduci,altfel risti sa le supraincalzesti si sa le calezi.si apoi tine-te distractie cu reparatii si piese comandate care vin la 6 luni.iar costurile de intretinere a acestei motociclete sunt enorme,chiar daca nu tii cont de cei 12-14 l consumati la suta si uleiul aferent,motoarele trebuie facute destul de des,si asta inseamna set motor nou care duce spre 400-500 eu lejer.un 4t gen suzuki 250-350 dr e practic indestructibil si chiar daca nu ai performante de cross,il poti folosi excelent in enduro,cu costuri asa de mic de intretinere de nici nu le simti.

ROG CEILALTI ENDURISTI SA SE ABTINA ASUPRA COMENTARIULUI MEU,ESTE O PARERE PERSONALA,SI NU AM SCRIS ASTA CA SA INCEP CINE STIE CE DISCUTII ABSURDE PE TEME IMPUSE CU OAMENI CARE NU AU NICI O LEGATURA CU ENDURO...DACA SUNTETI IN STARE SA SFATUITI UN COPIL CARE COBOARA DE PE UN DT 80 SI SE URCA PE UN CR DE 250

SA PASTREZE MOTORUL NU SUNTETI NORMALI. :ranting:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

foarte adevarat atillas!

Acuma inca o parere de-a mea daca vrei neaparat 2t ia un 125 e super-suficient pt ce vrei tu sa faci cu el si are un mic avantaj ca e nitel mai usor si mai manevrabil.

Dar ideea este ca un 4t e net superior la capitolul fiabilitate, si o sa ajungi tot cam pe unde ajungeai cu un 2t.

Prin paduri, pe coclauri nu e neaparata nevoie de ceva extrem de puternic cat de ceva extrem de usor.

Ciaules

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca gresesti, Atillas, motoarele in 2 timpi de puterea asta nu cred ca sunt facute pentru maini de incepatori. 4t sunt perfecte pentru ei datorita liniaritatii curbei de putere. La primele motoare turbo principala problema era ca saltul de putere aparea exploziv, cand nu te asteptai, ducand la accidente daca asa ceva se intampla in curbe, de exemplu. Aceeasi problema o au si motoarele in 2 timpi, mai ales daca au sistem gen power-valve care intra in actiune doar de la o anumita turatie. ultimul lucru pe care-l vrei de exemplu la mijlocul unei pante, unde tragi din greu sa ajungi la capat, e sa iti apara un salt neasteptat de putere pe care ca incepator nu-l poti stapani, si sa fuga motorul de sub tine.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

salut

scuze ca ma bag poate e prea tarziu sau poatenu.cum a zis unul din baieti cr 250 e putin brutal mai ales daca vii de pe 80.singurul care poate sa decida ce sa faci esti tu celelalte sunt doar opinii.da te cu ea, daca vezi ca nu faci fata da-o.totusi daca o tii pune mult accent pe tras de fiare.fara conditie fizica nu faci nimic cu 250-doar te plimbi.succes

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut...Eu am CR 125 si vreau sa iti zic....Cum mnezo teai gandit tu asa sa iti iei 250?...eu inca ma speriu ce poate in 125,dar un 250...Opinia mea:schimbo cu un 125 pana mai poti...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

salut , si eu vreau sa mi iau un astfel de motor, as vrea s ami dai adresa de mess s amai schimbam niste pareri cand o voi avea si eu

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

fac cross de 7 ani si 2000km pe dealuri.....in 3 luni :pokey:

nu ca nu cred,dar zic ca cam mult :banana:

si referitor la daca e cam tare,zic ca nu si tine-l,dar MARE grija!!!!!

la mine:stern rupt;coaste rupte;mana,degete,tendoane mana dreapta rupte;pulpa dreptu sfartecata,incisiv(dinte)rupt,umar dislocat.

maruntisurile nu le mai trec :scooter:

post-12871-1195158715_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce pedigree are sfetnicul!!!!

Stiu ca este antic comentariul, dar este in continuare citit.

Daca as fi in locul unui astfel de curios precum cel ce a initiat topic-ul, as asculta de batranii experimentati si nu de fracturati si ipiti la loc de nu stii cand or sa se destrame!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

interesante si chiar f intersante opinile pe forumu asta,,,, poate ca nici nu se mai uita proprietaru de cr pe el :) una ii sigur asa...pe filmuletu ala de pe you tube cu tine...telescopu de spate ii varza ..gata de el:)

eu fac enduro si chiar motocroos de 10 ani dar atatea fracturi cate am citit mai sus ... niciodata:)pt a evita cine stie ce comentari ...calaresc un yz 450 f 2007...sigur acuma o clavicula si 2 degete si incheietura se admit...

cu privire la cr...LASO N CET""

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Un set pentru honda cr 250 2t  an 92-96 De unde pot achizitiona  

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Guest
Comentezi ca oaspete. Dacă ai un cont, te rugăm să te autentifici.
Răspunde la topic...

×   Ai adăugat conținut cu formatare.   Șterge formatarea

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Descarca aplicatia PRO-BIKE Market
    Bursa de motociclete, echipamente, piese si accesorii

    pro-bike market on app store pro-bike market on Google Play Market

    Descarca aplicatia PRO-BIKE Forum
    Participa la discutii direct din aplicatie

    pro-bike forum on app store pro-bike forum on Google Play Market