Mergi la conţinut
  • 0
serviceumi

service raspunsuri la probleme tehnice

Întrebare

215 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

marfa.

yama XT 600 ,an 1994 electric starter 46 CP

CAT ULEI INTRA CU TOT CU FILTRU SCHIMBAT ? DACA STII LA SIGUR !!!

SAU DE UNDE UN MANUAL DE REPARATII PENTRU INPRICINATA ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am si eu o problema, si tot pt. un XT 600 E / 2003: Am cumparat de curand un set de lampi de semnalizare(blinkere) cu LED-uri, foarte shic de altfel, dar dupa montarea lor corecta, indiferent de directia selectata, functioneaza toate patru in acelasi timp ( similar cu luminile de avarie). Probabil ca este ceva legat de releul vechi, probabil ca "comanda" noilor lampi se face la curenti mult mai mici si cin' stie ce draq....

Rog help!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

In ce priveste manualul de reparatii, am eu fro doua, unul in germana si altul in franceza, plus cartea tehnica originala. Da-mi un mail la alona@fx.ro.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Am si eu o problema, si tot pt. un XT 600 E / 2003:  Am cumparat de curand un set de lampi de semnalizare(blinkere) cu LED-uri, foarte shic de altfel, dar dupa montarea lor corecta, indiferent de directia selectata, functioneaza toate patru in acelasi timp ( similar cu luminile de avarie). Probabil ca este ceva legat de releul vechi, probabil ca "comanda" noilor lampi se face la curenti mult mai mici si cin' stie ce draq....

Rog help!

<{POST_SNAPBACK}>

Cred ca sunt legate totusi pe dos. La fiecare semnal, ai pe motocicleta doua fire:

unul de masa si unul de comanda. Trebuiesc identificate. Firele de masa au la toate patru aceeasi culoare.Cele de comanda sunt de obicei bicolore,identice fata spate, pe aceeasi parte. Si la semnale ar trebui sa fie la fel, daca le-ai luat la set,

de la o pravalie serioasa. Daca nu, iddentifica-le la cineva care se pricepe. Daca totul este ok si tot nu merge, mai vorbim.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

sal- sunt din bucuresti am un rusnaq- ij jupiter 3 pe 6 voltzi- si as dori daca ma puteti ajuta cu reglajul avansului si al platinelor, tocmai am schimbat platoul cu platine si nu ii mai dau de kap.... adresa voastra de service sau un nr de tel -instructiuni ceva,.....mercy :notworking:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Cred ca sunt legate totusi pe dos. La fiecare semnal, ai pe motocicleta doua fire:

unul de masa si unul de comanda. Trebuiesc identificate. Firele de masa au la toate patru aceeasi culoare.Cele de comanda sunt de obicei bicolore,identice fata spate, pe aceeasi parte. Si la semnale ar trebui sa fie la fel, daca le-ai luat la set,

de la o pravalie serioasa. Daca nu, iddentifica-le la cineva care se pricepe. Daca totul este ok si tot nu merge, mai vorbim.

<{POST_SNAPBACK}>

1- nu le-am luat la set ci la bucata, iar pe ambalaj nu era nici o schema , nimic (au costat 20 euro bucata - fiuuuuuu!!!).

2- le-am luat de la POLO- de la Kassel sapt. trecuta, magazin serios, ce mai....

3- daca le leg invers, nu merg deloc, asa ca le-am legat sigur bine din acest punct de vedere,iar in plus culorile sunt la fel cu firele lampilor vechi.

4- Prin carcasa transparenta se intrezaresc in interior niste piese electronice, de unde am dedus ca au propriul lor circuit de temporizare=>cred ca pentru functionarea corecta ar fi suficienta alimentarea cu cc si nu cu impulsuri de la un releu. dar nu stiu unde se afla releul de semnalizare, insa cred ca-l gasesc daca-l caut cu atentie:-)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

va salut.

vreau sa cumpar de la cineva o yamaha fzr 1000,imi place insa nu a pornit la cheie deloc.Tipul a zis ca a stat mult.Dupa asta a turnat in carburator ceva benz. si a pornit dar nu merge bine.Pompa de benz . daca astupi furtunul cu degetul aproape se opreste.Credeti ca ea e de vina???Ce credeti ca are??? Are rost sa o cumpar o pot face???

mersi

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

De curand mi-am cumparat o aprilia rs 50 si mor de ciuda ca nu prinde decat 50km/h. Am inteles ca e limitata. Imi poate spune cineva cum o fac sa fuga mai tare? Si in afara de limitator ce se mai poate modifica sa cresc viteza? la ce viteza poate ajunge maxim? Daca aveti idee unde e amplasat limitatorul si cum as face sa-l scot (m-as descurca singur?)

Multumesc anticipat !

post-1476-1097971981_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
va salut.

vreau sa cumpar de la cineva o yamaha fzr 1000,imi place insa nu a pornit la cheie deloc.Tipul a zis ca a stat mult.Dupa asta a turnat in carburator ceva benz. si a pornit dar nu merge bine.Pompa de  benz . daca astupi furtunul cu degetul aproape se opreste.Credeti ca ea e de vina???Ce credeti ca are??? Are rost sa o cumpar o pot face???

mersi

<{POST_SNAPBACK}>

Daca a stat mult e normal sa porneasca greu. A avut benzina "trezita" in carburatoare. Pompa de benzina este de joasa presiune si atunci e normal sa o tii cu mana. Trebuie pornita 10-15 min., dupa care verifici bujiile sa aiba culoare potrivita. Daca sunt afumate, sau uleioase e problema. De asemenea, desfa filtrul de aer si verifica sa nu fie ulei venit pe epuratorul de gaze. De aici incolo, totul e chestiune de aspect si de pret. Eventual spune-mi nr. km., an fabricatie. Bafta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
De curand mi-am cumparat o aprilia rs 50 si mor de ciuda ca nu prinde decat 50km/h. Am inteles ca e limitata. Imi poate spune cineva cum o fac sa fuga mai tare? Si in afara de limitator ce se mai poate modifica sa cresc viteza? la ce viteza poate ajunge maxim? Daca aveti idee unde e amplasat limitatorul si cum as face sa-l scot (m-as descurca  singur?)

Multumesc anticipat !

<{POST_SNAPBACK}>

Da, se pot scoate limitarile. Nu, nu te poti descurca singuri. Spune-mi de unde ai luat-o si cati km. are.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salut,

1) Am un Ducati 600 SuperSport din 96, ieri dupa vreo 30 min de mers continuu la 180 cand sa ies de pe autotstrada ambreiajul meu era moale total, adica daca strangeam de el nu simteam decat arcul manetei si nimic altceva, am reusit sa retrogradez din a 5-a in a 1-a fara probleme si am oprit e dreapta...am lasat-o sa se raceasca si dup-aia mi s-a intarit ambreiajul si totul a fost ... OK ...

Am breiajul hidraulic (d-ala cu lichid) din cunostinta mea. Lighidul nu prea se vede bine in rezervorul de langa ghidon.

2) La motor am 2 locuri unde pot sa verific lichidul din motor ...unul pe dreapata si unu pe stanga ... nu sunt la acelasi nivel ... cel de pe dreapta cred ca e indicatorul pentru ulei ..dar nu stiu cel de pe stanga pentru ce e (e plasat undeva mai jos.

3) La acelasi motor cand sunt cu motoru pornit si cu rotile oprite nu vrea sa iasa pe Neutru ...numai cu motoru oprit sau cu rotile in miscare ... am incercat tot felul de manevre cu ea pe loc dar pur si simplu nu vrea sa iasa pe neutru cand am motoru pornit. De la ce poate fi?

Multumesc anticipat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Kelu, sunt sigur ca ti-a fiert lichidul de ambreiaj si a aparut" blocajul cu vapori".

Este ca si cand ai avea aer pe conducte. Inlocuieste-l RAPID cu un lichid care are punctul de fierbere peste 250 C si ai grija sa-l aerisesti ca lumea. Sunt convins ca daca executi totul corect, scapi de TOATE problemele. Succes!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Kelu, sunt sigur ca ti-a fiert lichidul de ambreiaj si a aparut" blocajul cu vapori".

Este ca si cand ai avea aer pe conducte. Inlocuieste-l RAPID cu un lichid care are punctul de fierbere peste 250 C si ai grija sa-l aerisesti ca lumea.

Asta am banuit si eu..ca avand ambriajul hidraulic si patind faza asta am comparat-o cu faza cand ai aer in instalatia de frana. Toata operatia intentionez sa o fac NUMAI la cineva specializat. Nu inteleg de ce am ajuns in situatia asta pentru ca motocicleta a fost dusa NUMAI la reprezentanta.

Sunt convins ca daca executi totul corect, scapi de TOATE problemele. Succes!

Te referi ca scap si de problema legata de ieserea in munctul mort? :huh:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
;) SAL.......sunt din Buc. si am un MZ-ETZ-250 (IFA),am probleme la incrcarea bateriei. Intai am avut la pornire si pana la urma am descoperit ca virgula cablul de la bobina de inductie fiind cu fibra carbonica s-a inpuscat, l-am schimbat si porneste si la mana. Durerea mare este alta. nu-mi mai incarca bateria si cand cuplez contactul pe noapte se duce de tot curentul si se opreste. Nu stiu ce sa-i mai fac si va rog sa-mi spuneti unde pot gasi un servis serios sa-mi rezolve problema. Ma intereseaza sa-mi verifice instalatia electrica si eventual s-o schimb sau sa gaseasca si sa opereze buba . Va multumesc ......Sanatate ...Tony B)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salut.In prinul rand mi se pare super ideea cu service-ul on-line.

Eu am o honda ns-1 de 75cc.Mi s-a infundat conducta care aducea ulei la motor si mi-a distrus setul. Acum daca tot terbuie sa-l schimb as vrea sa-i pun un kit de 125cc.E posibil?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am gasit un kit de 75cc dar tipul vrea 700 de euro pe el. Mi se pare mult mai ales ca nu cred ca as mai putea sa o vand nici macar cu 1500 de euro cat am dat pe ea. Ce ma sfatuiti?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

cat ?????

700 euro ? ala isi bate joc ?

inca de astea nu am mai auzit la un motor de 75 cc

gaseste altu sau mergi la honda la reprezentanta ca sigur iti poate aduce pe comanda

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Cred ca sunt legate totusi pe dos. La fiecare semnal, ai pe motocicleta doua fire:

unul de masa si unul de comanda. Trebuiesc identificate. Firele de masa au la toate patru aceeasi culoare.Cele de comanda sunt de obicei bicolore,identice fata spate, pe aceeasi parte. Si la semnale ar trebui sa fie la fel, daca le-ai luat la set,

de la o pravalie serioasa. Daca nu, iddentifica-le la cineva care se pricepe. Daca totul este ok si tot nu merge, mai vorbim.

<{POST_SNAPBACK}>

sal !

la yamaha ai masa (fir) negru .... la toate modelele si plusul e verde sau maro !nu mai sint sigur dar cred ca dreapta e verde

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

am si eu o intrebare, la o yamaha xs 850 motorul este in 4 timpi 3 cilindri, nu tine relantiul decit dupa ce se incalzeste bine de tot(25 MIn de mers) la rece sta ca normal ii tragi socul dar dupa 5-10 min cind il bagi la loc ca e clar ca s-a incalzit ca incepe sa creasca turatia destul de bine, si vrei sa pleci, hat , ca da sa moara relantiul, si nu este din reglajul surubului de relanti ca am incercat sa o tin eu un pic turata di acceleratie si nu tine figura, si in plus sa zicem ca am plecat cind incep sa ma dau la ea si sar de 4-5000 de ture incepe sa dea ceva rateuri si sa se balbaie un pic dupa carre iar zvacneste, iara balbaie, ce credeti, e din reglajele carburatoarelor?, bujiile sunt puse noi de mine. unde as putea regla isftin dar in primul rind bine carburatoarele si cat ma-r costa cu aproximatie? mutumesc.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Salut.In prinul rand mi se pare super ideea cu service-ul on-line.

Eu am o honda ns-1 de 75cc.Mi s-a infundat conducta care aducea ulei la motor si mi-a distrus setul. Acum daca tot terbuie sa-l schimb as vrea sa-i pun un kit de 125cc.E posibil?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu sunt convins ca se poate, m-ar mira.Daca ai ramas fara ungere, ai distrus si ambielajul si pistonul cu segmentii si cilindrul.Toate astea fac ! 700 euro.Daca vrei sa-l salvezi cu bani mai putini (si performante pe masura), du-te pe str,Icoanei, la nr. 10 (daca nu ma insel) si le poti reconditiona.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
am si eu o intrebare, la o yamaha xs 850 motorul este in 4 timpi 3 cilindri, nu tine relantiul decit dupa ce se incalzeste bine de tot(25 MIn de mers) la rece sta ca normal ii tragi socul dar dupa 5-10 min cind il bagi la loc ca e clar ca s-a incalzit ca incepe sa creasca turatia destul de bine, si vrei sa pleci, hat , ca da sa moara relantiul, si nu este din reglajul surubului de relanti ca am incercat sa o tin eu un pic turata di acceleratie si nu tine figura, si in plus sa zicem ca am plecat cind incep sa ma dau la ea si sar de 4-5000 de ture incepe sa dea ceva rateuri si sa se balbaie un pic dupa carre iar zvacneste, iara balbaie, ce credeti, e din reglajele carburatoarelor?, bujiile sunt puse noi de mine. unde as putea regla isftin dar in primul rind bine carburatoarele si cat ma-r costa cu aproximatie? mutumesc.

<{POST_SNAPBACK}>

Mai mult ca sigur ai nivelul mic la benzina din carburatoare.Demonteaza, daca te pricepi si verifica nivelul.Costul pentru un reglaj profi este intre 600 si 800 ML.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×