Mergi la conţinut
  • 0

raspunsuri la probleme tehnice


serviceumi

Întrebare

Recommended Posts

  • 0
cat ?????

700 euro ? ala isi bate joc ?

inca de astea nu am mai auzit la un motor de 75 cc

gaseste altu sau mergi la honda la reprezentanta ca sigur iti poate aduce pe comanda

<{POST_SNAPBACK}>

Dupa nr moto se pare ca esti din Cluj.Salutere!Poate ii faci rost de la Ungaria de un set nou, acolo sigur gasesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

strada icoanei asta pe unde e. in bucuresti? in ce sector?

am facut comanda la unul in ungaria dar dpa ce mi-a spus ca a gasit nu mi l-a mai trimis.nici la telefon nu l-am mai gasit.aste e.

ideea e ca motocicleta e un nsr de 75 (asa am gasit pe unele pagini).deci ma gandesc ca merge smecheria cu 125.oricum cadrul si greutatea nu sunt de o motocicleta de 75cc.un mecanic care se pricepe mi-a spus asta.asa ca o sa insist pe 125.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Am si eu o mica problema. Am o jawa de 350 din 90 motorul merge perfect insa toate cele 4 telescoape lasa de dorit.Dupa cunostintele d-neavoastra se mai pot reconditiona ele...caci luandu-ma dupa altii am auzit ca nu s-ar merita sa achizitionez altele noi.Eu sunt putin cam nou in domeniul asta si de asta sunt pe alaturi cu mecanica la ea.....In cel mai fericit caz imi poate spune cineva de unde as putea achizitiona un manual de reparatii pt modelul 638?....Multam fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

am si eu o mica problema.. dupa ce am fost cu motorelu la united motors la service unde baietzii mi-au curatzat si mi-au reglat carburatoarele, am schimbat si uleiul si filtru de ulei, si peste cateva zile dupa ce am schimbat uleiul , nu a vrut sa mai porneasca intr-o dimineatza ( stiu ca sunt -4 grade dar de obicei o pacaleam eu cu socul tras ) am luat-o cu un amic am bagat a 2-a si hai sa o impingem... dupa ce mi-a dat un mare rateu pe toba intr-un sfarsit a pornit , am lasat-o 2 3 minute sa se incalzeasca asa catushi de putzin si am plecat.... pe langa faptul ca dupa ce motorul s-a incalzit ( 30 min de mers) si am impins socu la zero , relantiul imi statea bine la 1.200 de ture , cand vreau sa am dau la ea... peste 6 mii ture incepe parca sa se inece pt 1 secunda dupaia isi revine si nu e deloc placut . Acum mai nou , exact cand mi-e lumea mai draga relantiul scade de la 1.200 de ture la 400 , nici nu simtzi ca e pornit motoru si are un sunet asa ca de marait de caine, daca vreau sa plec de pe loc trebuie sa o dau pe la 7 mii ture , pana la urma daca reusesc sa plec fara sa se inece de tot imi da iar un rateu pe toba si ishi revine.... in cazul in care nu reusesc sa plec, nu vrea sa mai porneasca decat impinsa si asta dupa ce iar a dat mult asteptatul rateu.... Ce ash putea face,? credetzi ca scap doar cu un mic periat al bujiilor sau e ceva mai grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salut,

Am o probleme la o cutie de viteze de Ij planeta 5 si anume nu reusesc sub nici o forma sa o pun la punct, sa intre in toate 4 vitezele cu toate ca piesele arata foarte bine, nu sunt urme de uzura mare, distantierele sunt la locul lor etc. Aici mai vine o intrebare: cite seibi distantoare tre puse in capatul axulul care actioneaza furcile ca eu am doua si am impresia ca intra cam greu capacul cand inchid cutia.

Si inca ceva - atunci cand semnele de pe cautator si de pe ax sunt cap la cap in ce viteze sau intre ce viteze ar trebui sa fie???

Sper sa ma poti ajuta!

Merci mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Am gasit in sfarsit motorul de 125cc de la un nsr. mai am probleme cu aducerea din germania si apoi cu instalarea. stie cineva la ce ar trebiu sa fiu atent? am cam tot ce-i trebuie de la electric pana la toba dar sper sa nu am probleme cu potrivirea pe cadru. stiu ca e cam mult de explicat dar rog pe cineva care are timp sa ma ajute. Poate cand o sa pun mana pe el o sa scriu un topic si va rog din suflet sa ma ajutati acolo.

BAFTA!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salut!

Am si eu o intrebare! Am o Honda Nsr de 125 limitata la 13 kw. Ce efecte negative ar avea asupra motocicletei daca as delimita-o?

Spune-mi te rog si prin ce proceduri se poate realiza delimitarea. Am mai cautat si eu pe citeva siteuri si sunt citeva date insa nu stiu daca dupa delimitare moto va fii expusa sau nu unei uzuri mai mari? Cam cu cit creste consumul (momentan e 3,5-4)?

Merci anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

SAL... super marpha ideea cu service online....

Am si eu o problema...varamiu are un kawasaki elimantor de 250 din 92 care a cumparat-o in august fara sa stie mare lucru despre ea...(consumabile) decit ce a zis fostu proprietar care putea sa ne abureasca

Ma rog problema este ca nu a mai fost pornita de 1,5 luni pina saptamina trecuta...am dat la automat dar nu a pornit de nici o culoare...aproape ca e murit bateria..ma rog am incarcato si tot nu a pornit....am recurs la alternativa de a pornit tractat...dar to nu a pornit....fostu proprietar a zis ca totusi are o problema cu pornirea dar nu a gasit motivul....ca o fi de la aprindere...ca o fi de la carburator ....nu sia dat seama nici el nici mecanicul la care se ducea...poate ma puteti ajuta cu un sfat...ma rog motocicleta dadea sa o ia numai cind tineam aceleratia in blana daca o slabeam murea....

multumesc anticipat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Buna...

Am o yamaha XS 400 model 12E... 33KW an fabricatie 1985 si in ultimul timp mi-a facut cateva probleme si nu am gasit rezolvarea acestea:

- se accelereaza destul de greu mai ales in sarcina... chiar daca trag acceleratia pana la capat merge 20-30(se acceleareaza mai repede daca apas ambriajul) secunde inecata si dintr-o data o ia din loc ... se cunoaste si din zgomotul motorului... dupa ce se accelereaza incepe sa dea rateuri... iar acestea(rateurile) se acentueaza dupa ce dau drumul la acceleratie...

- tot din aceasta perioada mi-a crescut consumul de la aproximativ 5% pana la 6,5 - 7%

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Eu unu sunt fericit pt ca mi-am reparat motorelu, problema era de al carburatoare dupa cum a zis si YMihai , le-am curatzat reglat, bujii noi NGK si merge mai bine ca inainte.... ma unge la suflet cand vad cat de bine se aude si cat de bine trage .... sper ca totzi care posteaza aici sa aibe un Happy End asa ca mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Buna.....

Ma intereseaza si pe mine unde pot sa conectez un turometru electronic.... Inainte am avut turometru prin cablu... Cel electronic care il am acum pleaca 3 fire de la el... dupa parearea mea unu e masa, unu plusul, si unul impulsul... problema principala unde ar trebui sa leg firul impuls? o alta problema este sa identific cele 3 fire...

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

de obice, firul de impuls se leaga la bobina de inductie la borna - (cea de care este legata platina)

identificarea firelor se face in principiu dupa culori: rosu este + iar negru (sau albastru) este -

daca nu ai aceste culori, desfa "obiectul" si urmareste unde sunt legate firele pe cablaj. in general, un fir este legat la "masa" (poti urmari pe cablajul de cupru o portiune mai mare), asta este -

sau poti vedea daca pe cablaj sunt condensatoare electrolitice montate in paralel pe alimentare (in general sunt). acestea au marcata pe ele borna -. daca ai gasit asa ceva, cele 2 fire care se leaga pe condensator sunt alimentarea.

dar trebuie sa ai minimum de cunostinte de electronica....

atentie insa, nu orice turometru merge oriunde. ele sunt construite pt 2T sau 4T, pt. 2, 4, 6, 8 cilindri, etc

un turometru construit pt un motor 4T, 4 cil. (auto) nu va indica cum trebuie pe un motor 4T, 2 cil. de ex

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

salut!!

Am o mica problema la un R6 2001: becul de neutral se aprinde cand vrea el respectiv cu motorul in viteza, cu pornirea pe cuplat el sta aprins. Daca ridic cricu se stinge.... Acelasi lucru se intampla si cu motorul in neutral.... becul e aprins frumos pana ridic cricul .... se stinge.In plus motorul poate porni si daca e in viteza ceea ce nu ar trebui din cauza releului de pornire care te lasa sa pornesti doar daca e cutia in neutral sau daca esti in viteza cu cricul ridicat si ambreiajul strans. Nu imi este clar care piesa face figuri... switch-ul de neurtal, releul de pornire sau switch-ul de ambreiaj sau de cric?

Va multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Bravo!!! o tema super.

Am nevoie de un sfat va rog, mi-am cumparat un lant nou ( kitt RK) numai ca lantul este legat din fabrica si nu prea imi vine sa-l tai si sa-l nituiesc din nou.

Imi doresc prea mult...? sau e prea dificil ca sa se demonteze bascula si ce o mai fi necesar ca sa se monteze lantul ?

Dati-mi un sfat care ar fi solutia cea mai buna (pt. motor), si daca stiti pe cineva serios care sa faca cu grija treaba asta.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
salut.

am un Suzuki rg 250 Gamma din 1986 (2 cilindrii , 2 timpi) dar nu am cartea tehnica :) . mi-am desfacut motorul caci se gripase si nu stiu cuplul de strangere. ma puteti ajuta?

<{POST_SNAPBACK}>

sal!... eu am kTm de 250 2T shi daca nu ai gasit 1ti dau cuplurile de strangere pe care le am io , macar sa ai o idee asha, sau daca suruburile corespund la marime poti sa le strangi exact la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
sal!... eu am kTm de 250 2T shi daca nu ai gasit 1ti dau cuplurile de strangere pe care le am io , macar sa ai o idee asha, sau daca suruburile corespund la marime poti sa le strangi exact la fel.

<{POST_SNAPBACK}>

multumesc f. f. mult. eu nu am gasit nimic pana acum si intrasem un pic in panica caci mi-am rezolvat in mare parte problemele.

o sa masor acasa suruburile si o sa vad si din ce material sunt blocul si chiuloasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Acum 1 luna am schimbat uleiul (incins motor ... alea alea tot ce trebuie ) , era curatel , am facut insa idiotenia sa pun 3 litri de ulei pe gaura pe care scria 2600 cmc , nu se vedea nivelu prea bine pentru motocicleta a fost coborata dintr-o bascula vre-o 10 cm .

Acum 1 sapt am ridicat-o iar cu fundu pe sus si am observat ca nivelul uleiului este peste ochiuletul de vizitare . Am scurs vre-o 300 de ml si am avut surpriza sa vad ca miroase a benzina .

Imediat l-am inlocuit din nou , inclusiv filtrul

De ce dracu mirosea a benzina ? - (nu am fum alb , nu am fum negru , acum cu uleiul schimbat ), trebuie sa resegmentez ? am membrana de la pompa de benzina sparta ? , am garnitura de chiuloasa arsa ? , 2 amici motociclisti mi-au dat niscaiva motive , insa as vrea si un raspuns de la voi .

Mercy .

Dupa primul schimb nu i-am dat mai mult de 8000 de ture din 15000 disponibile si nici mai mult de 160 km/h .

Uitam - Japoneza , 600 cmc , supersport 4 cil 4 timpi -1993

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

salut! Va rog, un sfat. Am o problema cu un moped pe care l-am cumparat acum 2 saptamani si mi s-a prajit aprinderea. Are aprindere pe platina si mi s-a ars o bobina din magnetou care avea functie dubla: aprindea bujia si aprindea si lumina.Acum am anulat bobina si am montat una externa de dacie, dar nu da scanteie cum trebuie, si in plus, am ramas si fara lumini.

Intrebarea mea este daca se poate schimba magnetoul cu totul si daca se potriveste altul de firma diferita? Mopedul este RIZZATTO CALIFFA din 1961.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...