Mergi la conţinut

hyosung gt 125 r/honda cbr 125/kymco quannon 125?


gilera dna

Recommended Posts

Deci am un Kymco Quannon 125 si sunt foarte multumit de ea.

Quannon 125, primul transport la noi in atra a venit pe la inceputul lui iunie.

gandestete ca are motor de honda, si e doar 2700 euro tti.

E ieftina, pentru ca primul model de motocicleta sport a celor de la Kymco, si au avut nevoie de un pret mic sa atace piata.

Eu am facut abia 300 Km, si ti-am zis sunt multumut de ea.. O sa vedem cum se comporta dupa 2- 3 mii incolo.

Mie nu-mi place design-ul la quannon,si hyosung are motor suzuki

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Vreau sa acizitionez una dintre motocicletele astea de 125:hyosung gt 125 r/honda cbr 125/kymco quannon 125..

Pe care s-o aleg tinand ccont de faptul ca vreau sa fac multi km(deci tre un motor bun)aproximativ 150-200 km/zi.....Si inca ceva,sunt ff pretentios la design.

Ce parere aveti de Honda Cbr 125 la design ca de restul nu are rost sa intreb!

Care ar fi cea mai buna alegere??

1.hyosung gt 125 R

Motor DOHC, 4 Supape / cilindru. Racire cu ulei

Sistem pornire Electric

Capacitate cilindrica 125 CC

Numar cilindri 2

Lungime x latime x inaltime 2,060 x 655 x 1,125 mm

Ampatament 1,445 mm

Garda la sol 130 mm

Masa proprie 166 kg

Cutie de viteze 5 viteze

Frana fata Disc

Frana spate Disc

Anvelopa fata 110/70-17 54H

Anvelopa spate 150/70-17 69H

Capacitate rezervor 17L

Pret:13.700 lei

Pret cu TVA inclus

[ 2.Kymco Quannon 125

greutate 136 kg

motor 4-timpi

(răcit cu aer/răcit cu ulei)

cutie de viteze 5 - trepte

capacitate cilin. 124,1 cmc

putere maximă 8,3 kW la 9250 Rpm

cuplu maxim 9,8 Nm la 7500 Rpm

sistemul de frânare disc/disc

pneuri 110/80-17 / 140/70-17

pret: 2.690,- EUR

toate taxele incluse

3.Honda cbr 125

MOTOR

Tip SOHC cu 1 cilindru in 4 timpi, 2 supape, racit cu lichid

Capacitate cilindrica 124,7cc

Alezaj x cursa 58 x 47,2mm

Raport de compresie 11 : 1

Putere maxima 10 kW / 10.000 min-1 (95/1/EC)

Cuplu maxim 10,6Nm/8.250min-1 (95/1/EC)

Turatia de ralanti 1.450min-1

Capacitatea baii de ulei 1,3 litri

SISTEM DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL

Carburatie Injectie electronica PGM-FI

Filtru de aer Uscat, tip cartus de hartie

Capacitatea rezervorului de benzina 10 litri

SISTEMUL ELECTRIC

Sistemul de aprindere CDI

Avans aprindere 8° BTDC (ralanti) ~ 32° BTDC (8.000min-1)

Tip bujii CR8E (NGK); U24ESR-N (ND)

Starter Electric

Capacitatea bateriei 12V/6AH

Reglarea automata a amplificarii (ACG) 290W

Far fata 12V 55W x 1(faza scurta)/55W x 1(faza lunga)

TRANSMISIE

Ambreiaj Multidisc in baie de ulei

Actionare ambreiaj Mecanica, prin cablu

Tip transmisie 6 viteze

Reductie primara 3.350 (67/20)

Rapoartele cutiei de viteze 1: 3,454 (38/11)

- 2: 1,941 (33/17)

- 3: 1,450 (29/20)

- 4: 1,173 (27/23)

- 5: 1,041 (25/24)

- 6: 0,923 (24/26)

Reductie finala 2,800 (42/15)

Transmisie finala Lant cu O-ringuri

CADRU

Tip Dubla traversa din aluminiu turnat

SASIU

Dimensiuni (L x l x H) 1.920 x 675 x 1.070mm

Ampatament 1.294mm

Unghiul furcii 25°

Distanta de fuga 88mm

Diametru de bracaj 2,5m

Inaltimea seii 776mm

Garda la sol 172mm

Greutate la gol 118.9 kg

Greutate la plin 127.3kg (Fata: 61kg; Spate: 65,9kg)

Capacitatea maxima de incarcare 180kg

Greutate totala 307.3kg (Fata: 148.1kg; Spate: 159.2kg)

SUSPENSII

Tip Fata Furca telescopica de 31mm, 109mm cursa suspensiei

Tip Spate Amortizor, 120mm cursa suspensiei

ROTI

Tip Turnate din aluminiu cu 6 spite

Dimensiunea rotilor Fata 17M/C x MT1.85

Dimensiunea rotilor Spate 17M/C x MT2.15

Dimensiune anvelope Fata 80/90-17M/C 44P

Dimensiune anvelope Spate 100/80-17M/C 52P

Presiune anvelope Fata 200 kPa

Presiune anvelope Spate 225kPa

FRANE

Tip Fata Disc de 276 x 4 mm cu etrier cu doua pistonase si placute din metal sinterizat

Tip Spate Disc 220 x 4 mm cu etrier cu 1 pistonas si placute din metal sinterizat

--------------------------------------------------------------------------------

Pret:3.995e

salut dc te intereseaza eu am de vanzare un hyosung gt 125 adus de 2 zile din germania este din 2003 pornire la buton 0765340197 :scooter::scooter::scooter:

post-12232-1186347171_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi k hysoung are motor de hyousung nu de suzuki,gtr 125 mi se pare oki are cel mai mare gabarit dintre toti 125,viteza maxima ajunge pe la 130,uitate si la sachs xtc e in jur de 3000eur si ara bine tot 4 timpi.

wixu: cat ceri pe hyousung?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E parerea ta!Cbr-ul nu-mi place!Tu ce parere ai de el daca il stii,in leg cu rotile alea......

Buna,

Am citit si eu postarile pe aceasta tema si constat ca de fapt nu prea-ti place nimic la 125. Presupun ca nici nu dispui de prea multi bani pentru ca altfel ti-ai lua ceva mai mare fara sa-ti mai faci atatea probleme. La calasa 125 se stie ca RS-ul si CBR-ul se km bat cap in cap, parerile sunt impartite si nici nu poti face o comparatei intre un motor in 2 timpi si unu in 4. Probabil ca designul la RS iti place mai mult (insa nu si ca e in 2 timpi) iar la Cbr te deranjeaza rotile (si nu stiu de ce ca doar nu vrei sa-l imiti pe Rossi).

Acum fiecare face ce vrea cu banii lui si-si alege ce vrea sa conduca, in fond e viata fiecaruia in joc. Eu iti spun doar ca CBR-ul este tot tot ce-i mai bun la raportul calitate, fiabilitate, design si pret.

E alegerea ta, succes :thumbup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
  • 4 years later...

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...