Mergi la conţinut
  • 0

intrebare?


fritzye

Întrebare

5 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

vorbesti de o evacuare completa sau doar de partea finala?

evacuarile la cele 2 categorii de motoare sunt destul de diverse

o evacuare completa de la un 2T de competitii e mult mai complexa si mai importanta ptr dezvoltarea puterii decat o evacuare racing ptr un 4T unde ai doar galeriile si cam atat ..partea finala fiind cea mai putin importanta

la 2T lucrurile sunt mult mai complexe din cate am inteles

as vrea sa iti dau o explicatie mai profesionala ..dar nu sunt bine documentat in materie, motoarele 2T fiind aproape "istorie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
vorbesti de o evacuare completa sau doar de partea finala?

evacuarile la cele 2 categorii de motoare sunt destul de diverse

o evacuare completa de la un 2T de competitii e mult mai complexa si mai importanta ptr dezvoltarea puterii decat o evacuare racing ptr un 4T unde ai doar galeriile si cam atat ..partea finala fiind cea mai putin importanta

la 2T lucrurile sunt mult mai complexe din cate am inteles

as vrea sa iti dau o explicatie mai profesionala ..dar nu sunt bine documentat in materie, motoarele 2T fiind aproape "istorie"

ms mult de rasp...m-a lamurit putin!intr-adevar sunt "istorie" la clasele mari, dar la 125, 2 timpi face totul :P!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Fara "cimpoi", partea aia cu forma ciudata care iese din cilindru, motorul de 2 timpi pierde mult din performante. Nu e si situatia comunistelor, acolo este folosita o evacuare-teava, la comuniste cred ca merge sa schimbi. Dar nu sunt sigur, la partea asta pricepotii de comuniste ioti pot zice mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
sal am si eu o intrebare...de ce nu merge sa pui o toba de 4 timpi la un motor de 2 timpi??..imi explica cineva pls...de ex eu am vzt un mito cu toba mare de 4 timpi..uita-ti aici....http://www.youtube.com/watch?v=TicJmYXUmbc

va multumesc anticipat!

Cand si daca ai timp, citeste : http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...rii-t24157.html

Vei afla toate informatiile referitoare la intrebarea ta... sper!

Nu e si situatia comunistelor, acolo este folosita o evacuare-teava, la comuniste cred ca merge sa schimbi. Dar nu sunt sigur...

Asa am crezut si eu la primul IJ... mi'am dat seama ca nu e chiar asa cand am prelungit pur si simplu evacuarile si tot ce am obtinut a fost galagie!!! In schimb nu mai "tragea" de loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

La doi timpi o parte din compresie este in toba. Cand motorul face urmatorul ciclu trage si ceva gaze nearse de pe toba. Era un site care explica mai bine dar nu il mai gasesc. Daia cei de la curse merg cu toba si daca dai gauri in toba nu o sa mearga mai bine.

http://fpp.hamradio.si/roost/tech/exhaust/

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...