Mergi la conţinut

Incepator nevoias...


Recommended Posts

Salutare, de curand mi-am luat o "Viroaga" cum i se zice popular si as vrea sa o tratez asa cum ma astept sa o faca si ea, adica REGESTE ;) si de aceea vreu sa-mi dati cat mai multe detalii despre ce as putea sa ii fac ca sa o mentin cat mai mult in forma si sa imi mearga super...Puteti incepe(va rog) prin a-mi spune:-tip benzina-tip ulei motor-tip ulei cardan-la cati km sa fac revizii generale-curatzat nichelul...(sa sclipeasca)---(cred ca ati inteles ideea , orice info e buna pt un incepator)Merci anticipat si astept cat mai multe postari la obiect sper, dar mai merg si pe langa daca au o vaga legatura cu ce am cerut eu ;)ASFALT USCAT TUTUROR(asta imi doresc si eu)!!!Nu stie nimeni nimic? ma indoiesc... :mega_shok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de curand mi-am luat o "Viroaga" cum i se zice popular si as vrea sa o tratez asa cum ma astept sa o faca si ea, adica REGESTE ;) si de aceea vreu sa-mi dati cat mai multe detalii despre ce as putea sa ii fac ca sa o mentin cat mai mult in forma si sa imi mearga super...Puteti incepe(va rog) prin a-mi spune:-tip benzina-tip ulei motor-tip ulei cardan-la cati km sa fac revizii generale-curatzat nichelul...(sa sclipeasca)---(cred ca ati inteles ideea , orice info e buna pt un incepator)Merci anticipat si astept cat mai multe postari la obiect sper, dar mai merg si pe langa daca au o vaga legatura cu ce am cerut eu ;)ASFALT USCAT TUTUROR(asta imi doresc si eu)!!!Nu stie nimeni nimic? ma indoiesc... :mega_shok:

Salut ,bine ai venit "intre noi" :) Eu folosesc benzina de 95 fara plumb OMW,ulei 10W40 Mobil1 semisintetic,la cardan pana la 50.000 de km nu trebe sa umbli,curatat nicel eu folosesc un produs special pentru crom Sonax ,dar gasesti si altele nu neaparat sonax trebe sa folosesti .Ai nevoie de aculmator de 12V 12Ah EN165 dimesniuni 134x80x160 (YB12AL-A2) Bujie NGK Cod:BPR7ES .

Daca te mai intere ceva intreaba.

Asfalt uscat

Barna

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de detalii, destul de coplete si pe deplin bine venite.

Mai am o intrebare, atunci cand mut butonul de pe STOP/OFF pe RUN face un sunet ... parca ar vrea sa porneasca singura fara sa cuplez eu electromotrul, e firesc(apropo dupa o scurta perioada nu se mai aude nimic, circa 10 s)

Merci inca odata de informatii. :scooter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult de detalii, destul de coplete si pe deplin bine venite.

Mai am o intrebare, atunci cand mut butonul de pe STOP/OFF pe RUN face un sunet ... parca ar vrea sa porneasca singura fara sa cuplez eu electromotrul, e firesc(apropo dupa o scurta perioada nu se mai aude nimic, circa 10 s)

Merci inca odata de informatii. :scooter:

Sal ,eu cred ca auzi ,pompa de benzina,fiecare virago XV535 are 2 rezervoare ala de sus este mai mult estetic, fiindca capacitatea este mica,rezervorul principal este sub saua pilotului! In partea stanga sub capacul de ornament situat jos sub saua pilotului gasesti pompa de benzina care in momentul in care butonul de pe OFF pui pe On incepe sa traga benzina si sa inpinga spre carburatoare.

Pompa de benzina cand numai are ce inpinge suna urata sa nu te sperii ,inseamna ca ai ramas fara benzina,in cazul in care ramai fara benzina auzi niste carcarituri din cutia laterala.Iti decomanda,pana cand nu sti consumul exact al motocicletei sa pui in geanta laterala (coburi) 1 L de benzina de "rezerva "

Nu cred ca vriodata o sati porneasca motorul fara sa apesi butonul de start. :nea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai dreptate, se poate sa fie pompa de benzina, ca numai in primele secunde se aude, apoi disparand complet. Cat despre pana de benzina...are buton de utilizare a rezervei de 2,3 litri(sau asta e asa numai teoretic, in practica ne fiind utilizabila functia asta).Sper sa nu ma trezesc fara gaz si sa ma apuc de impins la ea, chiar daca eu am 82 kg, ca ea nu are decat 180 de kg :) .Inca odata merci de info... si mai astept idei, solutii, trucuri(pe care un incepator nu are cum sa le stie)Asfalt uscat si o vara lunga...Cred ca ai dreptate, se poate sa fie pompa de benzina, ca numai in primele secunde se aude, apoi disparand complet. Cat despre pana de benzina...are buton de utilizare a rezervei de 2,3 litri(sau asta e asa numai teoretic, in practica ne fiind utilizabila functia asta).Sper sa nu ma trezesc fara gaz si sa ma apuc de impins la ea, chiar daca eu am 82 kg, ca ea nu are decat 180 de kg :) .Inca odata merci de info... si mai astept idei, solutii, trucuri(pe care un incepator nu are cum sa le stie)Asfalt uscat si o vara lunga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor!

De curand am devenit si eu posesorul unei Viroage si sigur am multe de invatzat pentru inceput...

@NightSirc: deja a trecut aproape o luna de cand ti-ai luat Viraga... ai ceva sfaturi ca de la incepator la incepator? :D

@Barna: stiu ca esti maestrul Viroagelor si as vrea sa te intreb daca e cazul sa-mi pun niste crashbar-uri pentru inceput... sau alte sfaturi pe care nu i le-ai dat lui NightSirc... o sa ne ajute pe amandoi ... :)

Cu multumiri.

Respect si asfalt uscat! :thumbup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

De curand am devenit si eu posesorul unei Viroage si sigur am multe de invatzat pentru inceput...

@NightSirc: deja a trecut aproape o luna de cand ti-ai luat Viraga... ai ceva sfaturi ca de la incepator la incepator? :D

@Barna: stiu ca esti maestrul Viroagelor si as vrea sa te intreb daca e cazul sa-mi pun niste crashbar-uri pentru inceput... sau alte sfaturi pe care nu i le-ai dat lui NightSirc... o sa ne ajute pe amandoi ... :)

Cu multumiri.

Respect si asfalt uscat! :thumbup:

Sal ,maestru nu sunt ,dar deja am vazut si am condus cateva viroage de cand am permis :) Si am un mare avantaj ca ma ocup cu piese de moto aduc piese originale si consumabile am pe stoc (un pic de reclama :punk: ) Deci nu stiu ce sa mai zic despre viroage ,sunt niste motoare de incredere aicia ma refer la treaba ca nu te lasa langa marginea drumului daca il intreti asa cum trebe.Pot sa scriu despre chestiile care si cum fac eu folosesc numai ulei Mobil 1 ,filtre originale dar in caz ca nu am timp sa astept numai si numai filtre Champion ,bujii NGK (sunt cele mai bune pentru modelul asta si nu numai )mare atentie nu cele care sunt fabricate in Franta ! Ulaiul il schimb intre 3000-4000 km dar se poate si la 5000 si peste ceace nu recomand fiindca orice ulei sa fie pierde din calitate !

Eu pe motocicleta am schimbat semnalizarile,scaritele de la pilot- am pus comenzi avansate ,recomand la toata lumea este o chestie foarte comoda dar trebe sa te obisnuesti.

Daca mai vreti sa intrebati ceva ,lejer nu va fie frica :)

Asfalt uscat

Barna

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal ,maestru nu sunt ,dar deja am vazut si am condus cateva viroage de cand am permis :) Si am un mare avantaj ca ma ocup cu piese de moto aduc piese originale si consumabile am pe stoc (un pic de reclama :punk: ) Deci nu stiu ce sa mai zic despre viroage ,sunt niste motoare de incredere aicia ma refer la treaba ca nu te lasa langa marginea drumului daca il intreti asa cum trebe.Pot sa scriu despre chestiile care si cum fac eu folosesc numai ulei Mobil 1 ,filtre originale dar in caz ca nu am timp sa astept numai si numai filtre Champion ,bujii NGK (sunt cele mai bune pentru modelul asta si nu numai )mare atentie nu cele care sunt fabricate in Franta ! Ulaiul il schimb intre 3000-4000 km dar se poate si la 5000 si peste ceace nu recomand fiindca orice ulei sa fie pierde din calitate !

Eu pe motocicleta am schimbat semnalizarile,scaritele de la pilot- am pus comenzi avansate ,recomand la toata lumea este o chestie foarte comoda dar trebe sa te obisnuesti.

Daca mai vreti sa intrebati ceva ,lejer nu va fie frica :)

Asfalt uscat

Barna

Salut Barna,

Multumesc de raspuns.

Te intrebasem daca tu consideri necesar sa pun crashbar pe Viraga... Ca incepator ma gandesc ca o sa am nevoie de asa ceva, cu toate ca nu as vrea sa pun.

Am gasit o poza cu o chestie care-mi place, numai ca nu stiu daca tine loc si de crashbar... (sau asta este numai pentru odihna picioarelor fara rol de protectie?)

cu comenzile avansate nu cred ca e cazul sa le modific pe astea originale ca nu am cracii mari si sunt foarte bine asa.

Despre ulei si alte consumabile chiar sunt in plop... am vazut mai sus ce recomanzi tu, insa eu am luat moto prin cineva si chiar nu stiu cand a fost schimbat uleiul ultima data sau alte consumabile... Deocamdata are doar 6500 km la bord. (sper sa fi fost facut macar un schimb de ulei in tot timpul asta... :D)

Crezi ca ar fi cazul sa-l schimb acum sa stau linistit si apoi sa tin eu cont de km facuti?

Mersi de sfaturi.

Respect si asfalt uscat! :thumbup:

post-10065-1186677800_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ai certitudinea ca a fost schimbat, e indicat sa-i faci schimb de ulei si filtru la cumparare indiferent de tipul motorului.

Cat despre crashbar, nu confundati crashbar-ul cu semnul incepatorului.

Crashbar-ul e o chestie foarte buna si utila (de fapt, am putea spune ca crashbarul e casca motocicletei), si in functie de forma pe care o are poate aduce un plus estetic motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca n-ai certitudinea ca a fost schimbat, e indicat sa-i faci schimb de ulei si filtru la cumparare indiferent de tipul motorului.

Cat despre crashbar, nu confundati crashbar-ul cu semnul incepatorului.

Crashbar-ul e o chestie foarte buna si utila (de fapt, am putea spune ca crashbarul e casca motocicletei), si in functie de forma pe care o are poate aduce un plus estetic motorului.

Salut Avent !

N-am confundat crashbar-ul cu semnul incepatorului... Exact ca tine am gandit si eu, numai ca deoarece nu ma incanta sa pun crashbar (nu-l gasesc inestetic, dar prefer fara), ma gandesc ca o sa fie folositor in eventualitatea cazaturilor... (sper sa nu fie cazul)

Cel din poza de mai sus poate fi considerat crashbar, sau e dor pentru picioare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite o intrebare de la un posesor de Viroaga 535 1996 : L-am cumparat ca imi place, la 11k ,acum are 16k ulei schimbat Motul, filtru de ulei Man, bujii NGK BPR7ES si apoi BPR7ES-i(IRIDIUM) ,filtru de aer CHampion,Ulei in cardan Castrol si mai urmeaza, dar nu trece 120 km/h (sau ar trece ceva ceva dar omorata);problema nu este foarte grava ca nu trece dar e bine sa stiu ca a o rezerva de ceva putere (ma gandesc)-intrebarea mea este se poate sa fie limitata? sau poate ceva ce nu functioneaza corect? sau nu stiu,cum as putea sa verific daca este in regula; vreau si eu o parere de la cei mai vechi in meserie;o idee am ajuns cu ea la reprezentanta Yamaha din Otopeni si nimic ,s-au uitat la ea si cam atat (au zis ca se aude bine) :beer: ;multam anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca sunt si altii in situatia mea si pot invata multe si mai ales pentru ca sunt si binevoitori experimentati care sa dea sfaturi, eu o sa revin cu poze si "sfaturi de la incepator la incepator". :download:

O chestie marunta si probabil "tampitzica" :hunter: pe care am patzit-o e ca nu am stiut, nu am vazut unde e nivelul la ulei atat la cardan cat si la motor...daca stie cineva, va rog. :air_kiss::wub:

Asfalt uscat!!! :scooter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite poate aceste poze te pot ajuta cumva: nivel ulei motor - sub selectorul cutiei de viteze (pe stanga) ; la cardan trebuie sa desfaci surul de umplere si sa verifici; daca intereseaza pe cineva am gasit pe un post pe undeva http://www.repairmanualclub.com/index.php?ACT=dosearch manualul de reparatie manualul utilizatorului daca nu mere http://www.repairmanualclub.com/index.php?ACT=search si undeva mai jos exista un search b ; manualul de utilizare de unde au fost luate si pozele e aici http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp :beer:sa auzim numai de bine! si asfalt uscat!

: Am si o intrebare : cam cat m-ar costa o janta fata fara disc?

post-8886-1187378617_thumb.jpg

post-8886-1187378626_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O noua chestie de incepator :aggressive: Am sub rezervor acea "clapa" pe care scrie CHOKE si nu sttiu exact ce face...iar asta nu ar fi fost o problema daca tatal meu si inclusiv eu nu am si umblat la ea(i-am schimbat pozitia) la inceput accidental apoi voit in incercarea de a o readuce pa pozitia initiala pe care de fapt nu o stiu sigur care era...rezultatul fiind "udarea bujilor" si cred ca si deteriorarea lor dupa noi "ajustari de deschidere" si arse pe aragaz pentru a le usca.Deci daca imi poate spune cineva ce face exact si cum s arevin cu ea la "normal".Asfalt uscat!

uite poate aceste poze te pot ajuta cumva: nivel ulei motor - sub selectorul cutiei de viteze (pe stanga) ; la cardan trebuie sa desfaci surul de umplere si sa verifici; daca intereseaza pe cineva am gasit pe un post pe undeva http://www.repairmanualclub.com/index.php?ACT=dosearch manualul de reparatie manualul utilizatorului daca nu mere http://www.repairmanualclub.com/index.php?ACT=search si undeva mai jos exista un search b ; manualul de utilizare de unde au fost luate si pozele e aici http://www.yamaha-motor-europe.com/communi...ice/manuals.jsp :beer:sa auzim numai de bine! si asfalt uscat! : Am si o intrebare : cam cat m-ar costa o janta fata fara disc?
Merci mult, sunt cu adevarat utile!!! :ninja::thumbup:
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O noua chestie de incepator :aggressive: Am sub rezervor acea "clapa" pe care scrie CHOKE si nu sttiu exact ce face...iar asta nu ar fi fost o problema daca tatal meu si inclusiv eu nu am si umblat la ea(i-am schimbat pozitia) la inceput accidental apoi voit in incercarea de a o readuce pa pozitia initiala pe care de fapt nu o stiu sigur care era...rezultatul fiind "udarea bujilor" si cred ca si deteriorarea lor dupa noi "ajustari de deschidere" si arse pe aragaz pentru a le usca.Deci daca imi poate spune cineva ce face exact si cum s arevin cu ea la "normal".Asfalt uscat!Merci mult, sunt cu adevarat utile!!! :ninja::thumbup:

Tinand cont ca si eu sunt incepator, mai mult decat atat nu-ti pot spune: ala este SOCUL. Eu o pornesc cu socul tras si o tin asa cateva minute pana incepe motorul sa se tureze, apoi il ridic in pozitia initiala. Ce ti s-a intamplat tie cu udatul bujiilor chiar nu stiu...

Mai asteptam sfaturi ! :D

Respect !

:beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care stie ...

Nu imi mai porneste motorul, l-am bagat in garaj seara si a 2-a zi de dimineatza nu a mai vrut sa porneasca m-am tot uitat la el ce ar putea fi, am schimbat buzjiile ca 1 nu dadea bine scanteie (erau ude si negre) iar acum tot nu vrea daca apas shocul porneste pentru 1-2 secunde si se opreste indiferent ce as face nu vrea sa stea pornita mai mult(chiar daca iau shocul sau nu sau chiar daca acelerez sau nu)...pur si simplu nu mai stiu ce ar putea fi ... am dat la automat ca aproape am descarcat bateria...

Daca stie cineva (sau banuieste cineva) o posibila cauza va rog sa nu va sfiiti sa imi scrieti ... nu vreau sa o tin ca bibelou in garaj ca se duce vara ... :aggressive:

Asfalt uscat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care stie ...Nu imi mai porneste motorul, l-am bagat in garaj seara si a 2-a zi de dimineatza nu a mai vrut sa porneasca m-am tot uitat la el ce ar putea fi, am schimbat buzjiile ca 1 nu dadea bine scanteie (erau ude si negre) iar acum tot nu vrea daca apas shocul porneste pentru 1-2 secunde si se opreste indiferent ce as face nu vrea sa stea pornita mai mult(chiar daca iau shocul sau nu sau chiar daca acelerez sau nu)...pur si simplu nu mai stiu ce ar putea fi ... am dat la automat ca aproape am descarcat bateria...Daca stie cineva (sau banuieste cineva) o posibila cauza va rog sa nu va sfiiti sa imi scrieti ... nu vreau sa o tin ca bibelou in garaj ca se duce vara ... :aggressive: Asfalt uscat!
cumpara-ti bujii noi ngk bp 7 es ,incarca-ti bateria,baga benzina si va porni
Uite o intrebare de la un posesor de Viroaga 535 1996 : L-am cumparat ca imi place, la 11k ,acum are 16k ulei schimbat Motul, filtru de ulei Man, bujii NGK BPR7ES si apoi BPR7ES-i(IRIDIUM) ,filtru de aer CHampion,Ulei in cardan Castrol si mai urmeaza, dar nu trece 120 km/h (sau ar trece ceva ceva dar omorata);problema nu este foarte grava ca nu trece dar e bine sa stiu ca a o rezerva de ceva putere (ma gandesc)-intrebarea mea este se poate sa fie limitata? sau poate ceva ce nu functioneaza corect? sau nu stiu,cum as putea sa verific daca este in regula; vreau si eu o parere de la cei mai vechi in meserie;o idee am ajuns cu ea la reprezentanta Yamaha din Otopeni si nimic ,s-au uitat la ea si cam atat (au zis ca se aude bine) :beer: ;multam anticipat!
si eu am patit la fel cu viroaga mea si problema era urmatoarea;membrana vacumatica a unui carburator a sarit din butoias si din cauza asta nu urca in ture si nu trecea de120\h.poti desface capacele membranelor si daca membrana e sarita din butoias ai depistat problema.cu o picatura de super-glue am fixat-o si acum e ok. atentie sa nu picuri lipici in alte locuri ca-i grav,grija sa nu pui invers componente de la un carburator la altul.ave caius!!
Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva care stie ...

Nu imi mai porneste motorul, l-am bagat in garaj seara si a 2-a zi de dimineatza nu a mai vrut sa porneasca m-am tot uitat la el ce ar putea fi, am schimbat buzjiile ca 1 nu dadea bine scanteie (erau ude si negre) iar acum tot nu vrea daca apas shocul porneste pentru 1-2 secunde si se opreste indiferent ce as face nu vrea sa stea pornita mai mult(chiar daca iau shocul sau nu sau chiar daca acelerez sau nu)...pur si simplu nu mai stiu ce ar putea fi ... am dat la automat ca aproape am descarcat bateria...

Daca stie cineva (sau banuieste cineva) o posibila cauza va rog sa nu va sfiiti sa imi scrieti ... nu vreau sa o tin ca bibelou in garaj ca se duce vara ... :aggressive:

Asfalt uscat!

A PORNIT MOTORUL

Acum pentru toti cei care au obiceiul sa lase pe altii sa le puna benzina in rezervor fiti atenti:

-ajung la petrom desfac capacu un pusti care bela ochii la motor parca era una in p*** goala se ofera sa ma alimenteze

-merg cu motoru pana acasa(2km), imi da vreo cateva rateuri ciudate...am zis ca cine stie ce o fi...gunoaie/chestii

-dimineatza dau cheie la motor...si mai dau una si mai dau una ...si apoi povestea de mai sus

-dupa ce umblu la tot ce ma ducea capu mai chem pe cineva sa se mai invarta si el ...

-ne chinuim amundoi, mai dal la automat(reincarcasem bateria)...ce are???poate o fi pompa de benzina scoatem furunu de la iesire sa vedem daca baga benzina in circuit =>ATENTIE: CURGEA MOTORINA

-ia si scoate tot combustibilul din motor(benzina 10%+motorina90%)

-baga 2,5 litri benzina curata

-apucate si impinge cca 1,5 km motorul in a 2-a fara buzjii si cu acceleratia la max ca sa iasa motorina din carburatoare

-putina benzina in capu pistoanelor(de vreo 4-5 ori am incercat)

-IN SFRASIT A IESIT MOTORINA DIN MOTOR SI PORNESTE(dupa 3 zile de nervi si mecanica aiurea)=>FUM CAT VEZI CU OCHI MOTRUL MURDAR CA NAIBA...

:ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting::ranting:

CONCLUZIE

<<<<<NU O SA MAI LAS PE NIMENI SA IMI MAI ALIMENTEZE MOTORUL IN VIATZA MEA>>>>>

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Acum pentru toti cei care au obiceiul sa lase pe altii sa le puna benzina in rezervor fiti atenti:

-ajung la petrom desfac capacu un pusti care bela ochii la motor parca era una in p*** goala se ofera sa ma alimenteze

...

:jawdrop: Ciudata faza. Si intre timp ce iti alimentau motorul, tu ce faceai? Rasfoiai Hustlerul in benzinarie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:jawdrop: Ciudata faza. Si intre timp ce iti alimentau motorul, tu ce faceai? Rasfoiai Hustlerul in benzinarie?

Macar eram vinovat daca rasfoiam Hustler-ul, dar eu am mers ca tot omul normal sa imi iau ceva de baut/mancat si sa achit bonul de benzina :hunter: , nu mi-a trecut o secuna prin gand ca ar fi posibil asa ceva. :ranting:

Asfalt uscat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...