Mergi la conţinut
Autentifica-te  
AndreiRN

Honda GL500/650

Recommended Posts

Sfarsitul anilor '70 si inceputul la '80 Honda a scos un produs asa de atractiv si practic ca sa vandut cu zecile de mii.

Un motor de 2V transversal cu racire lichida si ax cardanic. S-au vandut in multe forme dar mie ochii imi picasera pe Silverwing, fratele mai mic a lui Goldwing. In '83 au marit capacitatea la 650cc si au adaugat ceva extrem de nou pt acele timpuri. Injectia si turbina de alimentare au creat motocicleta anului sau daca nu ma insel a decadei, CX650 Turbo. Cand am vazut una pt prima data mi-a sangerat inima dar acuma sa pus praful pe una in garajul meu.

Silverwing este o motocicleta de "batrani" datorita puteri mici raportata la masa mare si a transmisiei prin ax cardanic dar se intinde la drum lung superb. Este ca un autobuz pe doua roti dar prinde destul de usor 160km/h.

Are porbagaje fff incapatoare si pe langa doua persoane confortabil asezate mai poti duce si continutul a doua valize si un cort. Pe serpentine la munte nu este prea indemanatica datorita puteri reduse si trebuie sa fi in viteza potrivita.

Motorul este superb ambalat (pt mine) si are un sunet tipic 2V si niciodata nu am avut probleme de incalzire.

post-6621-1184621021_thumb.jpg

post-6621-1184621079_thumb.jpg

post-6621-1184621115_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

e mare rau jucaria - dar bine spus raportul putere/kilogram ...lasa de dorit.Evident nu am mers cu asa ceva, nu stiu nici daca se gasesc aici dar la ditamai hardughia un motor doar de 650...

sunt curios insa de acea CX 650 Turbo --> o sa caut ceva detalii sa vad si eu cam ce performante avea

probabil ca tehnologia actuala inlocuieste cu succes turboul de pe motorete desi constat cu uimire ca si Kawa si Suzuki au avut ceva turbouri pe motorete

si daca tot suntem la motoare mari cum se numea imensitatea aia cu multi cilindrii ca nu mai retin.Ai mai spus o data dar...

Tot de la Honda era

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am citit, modelul turbo al CX/GL a experimentat cateva zeci de inventii si inovatii, preluate in mare parte de la motocicletele de curse. A fost considerat modelul cel mai novator al Honda, chiar daca performantele lui nu au fost ceea ce te-ai astepta acum sa fie. Din cate stiu, varianta T valoreaza mult pentru colectionarii care doresc sa posede un model legendar, chiar daca nu te poti sparge in fitze cu el. E ca vinul vechi, nu e pentru oricine, numai pentru conaisseuri.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

CX650Turbo mi-a atras ochiul de acum 24 de ani si am citit tot ce am putut despre acest model dar fiind extrem de rar doar de 2 ori am vazut un exemplar.

Acum 3 ani am fost sa vad unul de vanzare si sa strans inima in mine cand l-am testat.

Dupa ceva negocieri si strambaturi de nas proprietarul, un politist, mi-a oferit-o cu $1100 ca avea mare nevoie de bani.

Am scos bani si am calarit-o acasa.

Are un mod interesant de functionare.

Are injectie si turbina de alimentare si sub 4000 rpm are cuplu si putere medie dar cand ii dai gaz pe autostrada apare o explozie de putere de simti ca fuge seaua de sub tine. Ma uit la viteza si am depasit 170km/h fara sa-mi dau seama.

Imi este draga si am mers cu ea la una din intalnirile Ride for Kids organizate de Honda. O spalasem la detaliu si o dadusem cu ceara de lucea ca scoasa din cutie. M-au intrebat daca nu cumva o tin in dormitor si s-au gasit o gramada sa faca poze sau sa filmeze.

Acuma imi este rusine ca sta acoperita in garaj.

post-6621-1184855498_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

am avut un cx 500 ....e o motocicleta fantastica-va spun cinstit , daca as avea ocazia ca in aceeasi bani sa pot avea un r1 sau altele asemenea si de cealalta parte un gl 500 sau cx 500 nici n-as sta pe ginduri -cx ar fi alegerea....nu vad frumusetea motociclismului in gaz maxim pe autostrada....domnu rn te rog mai scrie despre gl 500.....am mers sute de km dintr-un foc pe cx 500 si e foarte confortabila...despre gl 650 sau cx 650 e am citit ca performantele motorului se apropie mai mult de cele de 750cmc....honda a facut un lucru fenomenal cu cx 500 -fiabilitate, confort, viteza[ pentru 500 cmc 170 km/h e ceva, si pentru ce iti trebuie mai mult?], mers pe drumuri mai proaste fara probleme, reglajul jocului la supape fara probleme....andrei rn , cind mai ai ceva de spus despre cx , te ascultam...ce ai putea sa ne spui despre consum de exemplu? ceva de genul 5%?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

GL 500 are un scaun considerabil pt confortul dorsalelor cele mai sensibile. :thumbup: Trebuie sa treci cu grija prin toate vitezele atunci cand esti incarcat bine dar odata ajuns in a cincea se intinde la drum superb. Carena mare iti ofera o protectie enorma. Ai impresia ca esti in masina. Am radio si doua difuzoare si se aude chiar bine pana pe la 100km/h. Motorul imi este drag prin simplitatea si fiabilitatea lui. Nimic nu ii trebuie. Curatat o bujie sau ajustatul supapelor sunt lucruri extrem de rare. Doar daca pui multi km sau daca ai vreo benzina proasta e nevoie. Axul cardanic ..... o singura data m-am uitat daca are ulei si atat. Vopseaua sa ars un pic de soare pe dreapta spate dar .... trebuie sa o tin acoperita si sa o dau ce ceara la 6 luni. Pensionarul de la care am luato a ingrijit-o superb.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
GL 500 are un scaun considerabil pt confortul dorsalelor cele mai sensibile. :thumbup: Trebuie sa treci cu grija prin toate vitezele atunci cand esti incarcat bine dar odata ajuns in a cincea se intinde la drum superb. Carena mare iti ofera o protectie enorma. Ai impresia ca esti in masina. Am radio si doua difuzoare si se aude chiar bine pana pe la 100km/h. Motorul imi este drag prin simplitatea si fiabilitatea lui. Nimic nu ii trebuie. Curatat o bujie sau ajustatul supapelor sunt lucruri extrem de rare. Doar daca pui multi km sau daca ai vreo benzina proasta e nevoie. Axul cardanic ..... o singura data m-am uitat daca are ulei si atat. Vopseaua sa ars un pic de soare pe dreapta spate dar .... trebuie sa o tin acoperita si sa o dau ce ceara la 6 luni. Pensionarul de la care am luato a ingrijit-o superb.

:scooter: cum adica , sa treci cu grija prin toate vitezele? ce ulei ii pui domnu inginer?din ce am citit , ca de avut am avut numa' cx 500- am inteles ca gl 650 consuma cam multicel , ceva de genul 7,8 nu mai tin bine minte, si ca per-total ar fi mai reusite cele de 500?silverwing are intinzator de lant automat?oricum ,pe soselele alea imense ale voastre , mergind lin intr-o simbata dupa-amiaza cu un silverwing spre casa , nu se poate asculta decit creedence clearwater revival[ cotton fields,lodi,travellin band si alte minunatii- o Doamne unde e virsta de douazeci de ani?]...pe la voi e seceta nea andrei?....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
1.cum adica , sa treci cu grija prin toate vitezele?

2. ce ulei ii pui domnu inginer?

3. gl 650 consuma cam multicel,

4. silverwing are intinzator de lant automat?

5. nu se poate asculta decit creedence clearwater revival[ cotton fields,lodi,travellin band si alte minunatii

6. Doamne unde e virsta de douazeci de ani?

7. pe la voi e seceta nea andrei?

1. Cu un motor mai puternic, VFR, Magna, Turbo, unde cuplul este cu surplus poti schimba chiar si doua viteze odata sau o ti doar cateva secunde intr-o viteza dar cu motorul mai mic accelerezi in fiecare viteza timpul necesar.

2. Rottela 15W - 40 Universal pun la toare vehiculele mele, benzina sau motorina.

3. Mie mi-a iesit consumul de 45 - 50 mile/gallon. Depinde destul de mult cum conduci. Am tras de VFR cateva ore cu +180 si ..... am ramas prematur fara benzina.

4. Hmmmm, pai toate au intinzator de lant automat(arborele cu came)

5. Pai, Willie Nelson(On the road again), Kenny Roger, ....... country mi-a intrat in sange si acuma ..... vreu un cal.

6. Cine se uita la varsta uita de visuri. Incercarea moarte nu are.

7. La noi seceta e la ea acasa dar noi importam apa de 70 de ani asa ca avem la bidoane mari. Da, in iarna asta a plouat doar 40% din normal si vara nu ploua 8 luni. Dar pesti nu sufera de sete in curte si briza Pacificului tine temperatura pe la 28C. (http://weather.yahoo.com/forecast/USCA1239_c.html) Chiar pot spune ca nu am avut inca zile fierbinti. Dar nici nu m-am departat prea mult de plaja sau birou. Curtea este plina de pomi umbrosi si vita de vie umbreste jumate din casa si tine racoare.

post-6621-1184968989_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
1. Cu un motor mai puternic, VFR, Magna, Turbo, unde cuplul este cu surplus poti schimba chiar si doua viteze odata sau o ti doar cateva secunde intr-o viteza dar cu motorul mai mic accelerezi in fiecare viteza timpul necesar.

2. Rottela 15W - 40 Universal pun la toare vehiculele mele, benzina sau motorina.

3. Mie mi-a iesit consumul de 45 - 50 mile/gallon. Depinde destul de mult cum conduci. Am tras de VFR cateva ore cu +180 si ..... am ramas prematur fara benzina.

4. Hmmmm, pai toate au intinzator de lant automat(arborele cu came)

5. Pai, Willie Nelson(On the road again), Kenny Roger, ....... country mi-a intrat in sange si acuma ..... vreu un cal.

6. Cine se uita la varsta uita de visuri. Incercarea moarte nu are.

7. La noi seceta e la ea acasa dar noi importam apa de 70 de ani asa ca avem la bidoane mari. Da, in iarna asta a plouat doar 40% din normal si vara nu ploua 8 luni. Dar pesti nu sufera de sete in curte si briza Pacificului tine temperatura pe la 28C. (http://weather.yahoo.com/forecast/USCA1239_c.html) Chiar pot spune ca nu am avut inca zile fierbinti. Dar nici nu m-am departat prea mult de plaja sau birou. Curtea este plina de pomi umbrosi si vita de vie umbreste jumate din casa si tine racoare.

:scooter: traiti sefu....am o intrebare , matale fiind mai batrin si maiexperimentat....ce zici de honda cb 750 c [custom] de prin anii 80....sunt cotate destul de bine si la voi ca si la nemti , sau...cred ca au un motor foarte durabil....

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
....ce zici de honda cb 750 c [custom] de prin anii 80....sunt cotate destul de bine si la voi ca si la nemti , sau...cred ca au un motor foarte durabil....

Nu varsta conteaza ci conditia mecanica. Am vazut motociclete de 40 de ani care aratau superb.

Masoara compresia pistoanelor ca sa iti dai seama de uzura interna.

Mergi cu ea putin fara maini ca sa vezi daca trage cumva.

Cateva frane si accelerari ca sa vezi jocurile lagarelor.

CB750 a fost si inca mai este o motocicleta super si am vazut cateva reconditionate frumos.

Fierul vechi este mai prietenos.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

De CB 750 am auzit si eu numai de bine

Sunt tare curios sa ma sui pe una ca prea o lauda multi

Am un amic care a vrut sa isi ia una dar din pacate actele nu prea erau OK

Poate cine stie o sa merg pe o mult laudata si voi putea sa scriu cate ceva despre ea

E destul de greu totusi sa faci un mic tur cu o motoreta veche care insa e apreciata si in zilele noastre

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, intrebarea este buna si inclin sa zic da, se potrivesc dar nu am incercat ca sa fiu sigur. Acasa am si de 500 si de 650 si transmisia/motorul sunt identice vizual dar pana nu faci rocada nu sti ce probleme apar.

Cand a aparut modelul de 650 multi s-au plans ca de ce nu este macar 750cc.

Mult timp a disparut technologia pana la aparitia la ST1100 care de fapt are V4 transversal si este unul din cele mai fiabile motoare existente. O sa deschid un alt topic despre acest model.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Guest
Comentezi ca oaspete. Dacă ai un cont, te rugăm să te autentifici.
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×