Mergi la conţinut
  • 0
Autentifica-te  
king bushido

sfat incepator

Întrebare

Salut, as vrea si eu niste sfaturi din partea baietilor cu experienta de pe aici, sunt in cautarea unui motor si nu stiu ce sa-mi cumpar tinand cont ca sunt incepator (fara permis :P ), as vrea sa-mi iau un gsx-r dar nu stiu daca ar fi bine pt. mine sa sar la un motor asa mare, am auzit diverse pareri: e moarte sigura, R.I.P esti terminat si multe altele :blahblah1: . Asa ca va stept cu sfaturi ce motor mi s-ar potrivi cel mai bine. Multumesc si asfalt uscat :scooter:

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

25 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

• 0

RS-ul e are aspect agresiv dar doar atat........... oricum vezi si u ce talent ai la condus la scoala.......eu am inceput cu 900.......stai linistit ca si cu un 125 poti sa iti rupi gatu la fel de repede ca cu un miar......... totul depinde de noroc pe o parte si de tine pe de alta parte

Link la postare
  • 0

Daca vrei ceva manevrabil si fiabil cauta un CBR 600F in stare buna...este potrivita pentru inceput si are pozitie misto la ghidon pentru tine care esti la inceput...eu am inceput cu un gsxr de 750 dar merg incetisor ca sunt incepator ca si tine...in schimb am condus CBRu lui fratimiu ala de 600F si mi s-a parut super misto...

Link la postare
  • 0

iati un honda 600rr ca e foarte bun,stai bine si pe curbe,dar sa nu iti iei niste rasnite vechi ca ai sa vezi cat ai de reparat si intretinut de iti vine acru,...........dupa anul 2004 .................

Link la postare
  • 0
GSX-R 1300..ideal 4 u
multumesc dar cred ca e ceva prea mic pt mine :hunter: dar tu ce motor ai de ma iei pe mine la mishto...tu nu ai fost niciodata la inceput sau ai condus de cand te ai nascut? oricum multumesc si asfalt uscat.