• 0
andreislbz

service
reglat carburator-surubul de aer

Întrebare

Cum se regleaza surubul ala de aer? Ca unii au zis sa-l infiletez de tot si sa desfac apoi 3 ture si jumatate, altii au zis sa-l desfac si dupa sa infiletez 2 ture si jumatate. Motorul e de 50 in 2 timpi piaggio. Diferente mari nu se simt la relanti cand il reglez asa ca nu stiu cum sa-l las. Are numai surubul pentru aer si surub de relanti, altceva nimic.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

11 răspunsuri la această întrebare

  • 0

Deci frate! ii ridici un pik ralanti`ul! sa zicem la un 3500 de ture.. daca n`ai turometru la ureche! dupoa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitzie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatzie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pik inapoi , un 45 grade dupa care te duci si`i dai goneta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Deci frate! ii ridici un pik ralanti`ul! sa zicem la un 3500 de ture.. daca n`ai turometru la ureche! dupoa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitzie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatzie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pik inapoi , un 45 grade dupa care te duci si`i dai goneta!

lol, am facut si merge bine, sta si mai bine cand e rece, nu se opreste

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((

reglajul se face in functie de carburatoare, nu la toate carburatoarele se da un nr fix de ture inapoi,

Sincronizez carburatoare, curatare injectoare ,reglare consum CU BUJIE TRANSPARENTA, spalare carburatoare, nichelare

Reparatii scutere; motociclete , segmentare etc, preturi avantajoase

sudura argon manete frana, ambreiaj, scarite etc

vopsire scutere, motociclete , lipire carene, vopsire electrostatica

tapiterie shei

SI LA DOMICILIU-bucuresti-giurgiu

tel 0766801145 ionut

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((

trebuie sa aiba surub de aer, da carena jos sa ai acces la carburator mai bine. cand il gasesti regleaza-l pana se tureaza bine dupa care fa testul la bujie, scoate-o, curat-o si mergi cativa km cu ea, scoate-o iar si vezi ce culoare are. daca e neagra mai trebuie desfacut surubul de aer, ai prea multa benzina in amestec, daca e alba mai trebuie putin strans. curata bine bujia de fiecare data si fa reglajul pana iese maronie.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

salutare baieti.am si eu un piaggio nrg mc 3.....si m'a pus necuratu sa umblu la reglajele din carburator.am reusit odata sa il fac(cat de cat)....imi scotea bujia maronia(cum am citit mai sus)....dar cand ii dadeam "gaz" da in nas....si apoi pleaca pana la 40 km/h (normal mergea 90-100,chiar mai mult)....si se ineaca:blink:

mai sus de 50 nu urca:(

:unsure:

ce trebuie sa fac?unde sa umblu?la amestecul de aer cu benzina sau la surubul de aer:confused:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salut baieti , am si eu un scuter piaggio zip in 2 T, si nu stiu cum sa ii reglez corect carburatorul,

deci ii dau turatia mai mare la relantiu ( din surubul de amestec ulei cu benzina), si dupaceea desfac incet incet surubul de aer nu si in acelasi timp trebuie sa il turez din acceleratie la maxim si sa reglez ?sau nu am treaba cu acceleratia ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salutare.... am o yamaha wr 450 2005 ca da rateuri in decelerare.. i—am pus benzina mai buna si parca merge motorul mai rotund da tot da rateurile.. de multe ori imi taie si alimentarea in true mai mari si apoi da rateurile. Va rog sa ma ajutati

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

F

Are o singura bujie iridium si este ok... in schimb are toba titanium care nu este stock si pe deasupra este si lovita...

Are o singura bujie iridium si este ok... in schimb are toba titanium care nu este stock si pe deasupra este si lovita...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

la o aprilia rs 50 din 2005 cum se regleaza aerul la carburator ,daca nu vrea sa porneasca nu stiu din ce motiv am bagat piston nou su segmenti si anvarte electromotorul motorul dar tot nu porneste daca anvart de roata porneste care sa fie defectu ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!


Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.


Autentificare

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.