• 0
andreislbz

service
reglat carburator-surubul de aer

Întrebare

Cum se regleaza surubul ala de aer? Ca unii au zis sa-l infiletez de tot si sa desfac apoi 3 ture si jumatate, altii au zis sa-l desfac si dupa sa infiletez 2 ture si jumatate. Motorul e de 50 in 2 timpi piaggio. Diferente mari nu se simt la relanti cand il reglez asa ca nu stiu cum sa-l las. Are numai surubul pentru aer si surub de relanti, altceva nimic.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

11 răspunsuri la această întrebare

  • 0

Deci frate! ii ridici un pik ralanti`ul! sa zicem la un 3500 de ture.. daca n`ai turometru la ureche! dupoa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitzie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatzie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pik inapoi , un 45 grade dupa care te duci si`i dai goneta!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Deci frate! ii ridici un pik ralanti`ul! sa zicem la un 3500 de ture.. daca n`ai turometru la ureche! dupoa care incepi sa umbli la surubul de aer si ai sa vezi sau ai sa auzi in ce pozitzie a lui se tureaza mai mult sau scade din turatzie! in pozitzia care se tureaza mai mult de alea 3500 de ture in rasucesti un pik inapoi , un 45 grade dupa care te duci si`i dai goneta!

lol, am facut si merge bine, sta si mai bine cand e rece, nu se opreste

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((

reglajul se face in functie de carburatoare, nu la toate carburatoarele se da un nr fix de ture inapoi,

Sincronizez carburatoare, curatare injectoare ,reglare consum CU BUJIE TRANSPARENTA, spalare carburatoare, nichelare

Reparatii scutere; motociclete , segmentare etc, preturi avantajoase

sudura argon manete frana, ambreiaj, scarite etc

vopsire scutere, motociclete , lipire carene, vopsire electrostatica

tapiterie shei

SI LA DOMICILIU-bucuresti-giurgiu

tel 0766801145 ionut

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
app de carburatoru cum fac si eu la un dr 650 ca nu am reglaj exterior pt aer :| si baga prea mult si nu mere turata :((

trebuie sa aiba surub de aer, da carena jos sa ai acces la carburator mai bine. cand il gasesti regleaza-l pana se tureaza bine dupa care fa testul la bujie, scoate-o, curat-o si mergi cativa km cu ea, scoate-o iar si vezi ce culoare are. daca e neagra mai trebuie desfacut surubul de aer, ai prea multa benzina in amestec, daca e alba mai trebuie putin strans. curata bine bujia de fiecare data si fa reglajul pana iese maronie.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

salutare baieti.am si eu un piaggio nrg mc 3.....si m'a pus necuratu sa umblu la reglajele din carburator.am reusit odata sa il fac(cat de cat)....imi scotea bujia maronia(cum am citit mai sus)....dar cand ii dadeam "gaz" da in nas....si apoi pleaca pana la 40 km/h (normal mergea 90-100,chiar mai mult)....si se ineaca:blink:

mai sus de 50 nu urca:(

:unsure:

ce trebuie sa fac?unde sa umblu?la amestecul de aer cu benzina sau la surubul de aer:confused:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salut baieti , am si eu un scuter piaggio zip in 2 T, si nu stiu cum sa ii reglez corect carburatorul,

deci ii dau turatia mai mare la relantiu ( din surubul de amestec ulei cu benzina), si dupaceea desfac incet incet surubul de aer nu si in acelasi timp trebuie sa il turez din acceleratie la maxim si sa reglez ?sau nu am treaba cu acceleratia ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salutare.... am o yamaha wr 450 2005 ca da rateuri in decelerare.. i—am pus benzina mai buna si parca merge motorul mai rotund da tot da rateurile.. de multe ori imi taie si alimentarea in true mai mari si apoi da rateurile. Va rog sa ma ajutati

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

F

Are o singura bujie iridium si este ok... in schimb are toba titanium care nu este stock si pe deasupra este si lovita...

Are o singura bujie iridium si este ok... in schimb are toba titanium care nu este stock si pe deasupra este si lovita...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

la o aprilia rs 50 din 2005 cum se regleaza aerul la carburator ,daca nu vrea sa porneasca nu stiu din ce motiv am bagat piston nou su segmenti si anvarte electromotorul motorul dar tot nu porneste daca anvart de roata porneste care sa fie defectu ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!


Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.


Autentificare

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

  • Bine ai veit pe Comunitatea motociclistilor si biciclistilor din Romania ”Mai multi prieteni, mai uniti, impreuna pentru o idee si o pasiune fara margini” Ne-am adunat intr-o familie, frati pe sosea si camarazi in comunitate. O pasiune cu doua roti, un million de prieteni pe sa, motociclisti pe Harley sau scuteristi cu acte noi. Te-ai gandit vreodata de ce pe motocicleta nu exista marsarier? Pentru ca echilibrul este imposibil de atins atunci cand mergi cu spatele pe doua roti. Priveste in fata, mergi inainte. Asta facem noi zi de zi pe Pro-Bike. Pasiunea pentru motociclete ne-a adus la un loc si-am vrut sa cream un camin pentru cei ca noi. Suntem multi, gandim la fel, ne dorim si visam la aceleasi lucruri, avem unitate in aspiratii si ne inspiram unul de la celalalt. Ne gasesti povestile pe site, in nenumaratele topicuri scrise cu drag de membri. Am conturat online un loc ce oglindeste realitatea pe care o intalnim zi de zi. Te pregatesti sa devii motociclist? Arunca un ochi pe site si iti vei face o idee despre lumea in care pasesti. Pe forum ne poti intreba orice, fie ca esti incepator, fie ca vrei sa ne dai un sfat. Suntem aici o familie de peste 39.000 de membri. Cu unii te vei iubi, cu altii te vei contra, ca in viata, ca in orice familie. Ca pe motocicleta. stii cum intr-un grup de motociclisti pe sosea doi, trei merg in fata, doi, trei raman mai in spate? Pe Pro-Bike noi nu lasam pe nimeni in urma, stam in linie cu totii. in comunitatea Pro-Bike, ajutorul reciproc este esential. Motociclistii se ajuta intre ei ca fratii, iar membrii comunitatii stiu cum sa ofere ajutorul, dar si sa-ti dea idei pentru a te descurca singur in situatii dificile sau se te directioneze catre un prieten, care are un prieten, al carui prieten iti descurca itele. stii despre ce vorbim, lumea este mare, dar in lumea motociclistilor ne stim cu totii. Iar daca ti-e mai usor sa navighezi online, pe site ai multe instrumente utile: harta serviciilor pentru motociclisti (service-uri si magazine), harta drumurilor din Romania pentru diverse tipuri de motociclete sau harta membrilor, prin care acestia se pot contacta si isi pot vedea locatia. Ba chiar si peste 1600 de manuale de service ca sa iti poti repara sau intretine singur motocicleta. Aici suntem toti campioni. Majoritatea dintre noi suntem campioni ai tastaturii, mereu prezenti, dar altii sunt campioni adevarati, ce si-au luat inspiratia de pe site si au adaugat un strop de competitivitate genetica. Crestem talente, ne place sa indeplinim vise si sa ghidam vietile si rotile catre drumuri cu asfalt intins. Daca vrei sa vezi atmosfera destinsa din comunitatea noastra, este de ajuns sa deschizi galeria cu poze de la intrunirile si evenimentele noastre. O sa te imbeti din povestile in imagini ale calatoriilor, parfumate cu inspiratie de noi destinatii. si daca tot nu esti convins, trebuie sa ne vizitezi si in carne si oase. Ne intalnim adesea si in persoana. Pentru ca viata este prea scurta sa nu facem ceea ce ne place, am ales viata pe doua roti. Ca si tine. si tot ca tine, ne este greu peste iarna sa ne luam ramas bun de la “iubita” cu motor. Asa ca nu ne luam, dar de fiecare data cand o parasim pentru o vreme, mai aruncam o ultima privire in spate. stim ca te regasesti in cele de mai sus, asa ca alatura-te noua. Vrem sa te cunoastem, spune-ne povestea ta.
  • Evenimente viitoare