Mergi la conţinut

TOURING fara limite


Recommended Posts

OK. Inteleg , ca este cam scump. Insa, ca tot ce e in viata , daca vrei ceva de calitate , trebuie sa platesti.

Acum , intrebare: daca ai dispune de ceva mai multi bani, ce ai alege ??Triumph Trophy, BMW K1200LT, sau 1150 RT , poate chiar GOLDWING.....???

Trophy are pozitia de condus ceva mai sportiva....ori mie asta nu prea imi place....ca fiabilitate , nu cunosc foarte multe despre Triumph , dar BMW-ul e mai mult decat recunoscut la acest capitol , ca fiind printre cele mai bune.Echiparea este mai bogata , ( o sa incalzita pe ploaie face toti banii), un casetofon pe ea nu deranjeaza deloc, ba dimpotriva, iar protectia impotriva vantului este mult mai buna. Asta, daca nu luam in calcul si diferenta de confort pentru pasager.

Cum sta pasagerul in fotoliul de la Goldwing sau K1200LT si cum sta pe Triumph. Diferenta e clara si este in favoarea primelor doua.

Dar la un touring mai conteaza si marimea rezervorului, cruise control, perioada dintre revizii , modul de transmisie..etc......

daca iau Touring, nu iau ca sa plec pana la Sinaia. Am nevoie pentru drumuri lungi. Foarte lungi.....Sa pot fi capabil sa merg pe zi si 1000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 85
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am ales RT. Nu imi laud alegerea, pur si simplu imi place.

Din ce am citit pe www.bmwsporttouring.com, inteleg ca sunt destui care dupa ce au mers pe 1200RT au renuntat la Goldwing-ul din dotare sau la LT.

Pune problema simplu: RT-ul iti ofera toate avantajele Goldwing si LT la o greutate mult mai mica.

Radio-CD mi-a placut, la casti nu ascultam muzica, imi distragea prea mult atentia. La boxe e O.K.

Cruise control, de asemenea placut. Computer de bord, daca vrei are (singurele chestii utile la el: presiunea in pneuri si nivelul de ulei, celelalte chestii nu le folosesc).

Sa incalzita pe ploaie face toti banii. Protectia la vant excelenta.

Dar ceea ce te impresioneaza sunt: frana, trenul de rulare (si implicit confortul). Pana acum am facut cel mai mult 500 km. intr-o zi, pe drum prost si ne-am dat jos fresh si eu si pasagera. Am mai mers si in grup. cu cativa prieteni De cand am RT-ul nu intelegeam exact de ce se opresc ceilalti (la distante altfel rezonabile), eu nu eram obosit.

Cu dragstarul am facut si mai mult pe zi, obositor sua chiar foarte obositor, dar tot fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Inteleg , ca este cam scump. Insa, ca tot ce e in viata , daca vrei ceva de calitate , trebuie sa platesti.

Acum , intrebare: daca ai dispune de ceva mai multi bani, ce ai alege ??Triumph Trophy, BMW K1200LT, sau 1150 RT , poate chiar GOLDWING.....???

Trophy are pozitia de condus ceva mai sportiva....ori mie asta nu prea imi place....ca fiabilitate , nu cunosc foarte multe despre Triumph , dar BMW-ul e mai mult decat recunoscut la acest capitol , ca fiind printre cele mai bune.Echiparea este mai bogata , ( o sa incalzita pe ploaie face toti banii), un casetofon pe ea nu deranjeaza deloc, ba dimpotriva, iar protectia impotriva vantului este mult mai buna. Asta, daca nu luam in calcul si diferenta de confort pentru pasager.

Cum sta pasagerul in fotoliul de la Goldwing sau K1200LT si cum sta pe Triumph. Diferenta e clara si este in favoarea primelor doua.

Dar la un touring mai conteaza si marimea rezervorului, cruise control, perioada dintre revizii , modul de transmisie..etc......

daca iau Touring, nu iau ca sa plec pana la Sinaia. Am nevoie pentru drumuri lungi. Foarte lungi.....Sa pot fi capabil sa merg pe zi si 1000 de km.

Daca as avea bani as lua Trophy-ul de 1200 ... desi am fost mare fan GoldWing ... dar cand l-am vazut in realitate ca de mare e mi-am dat seama ca nu am nevoie de yaht.

Mai eu ti-am dat un sfat. Nu de alta dar de 10 ani merg pe motor si de 15 imi plac.

Iar tu acum vi si imi spui cu ce se mananca Triumph Trophy!

Nu te supara, dar ai mers pe el macar 5 metri ?

Daca nu te rog frumos nu mai face comparatii aiurea si in necunostinta de cauza.

La tine toate comparatiile sunt in favoarea cui vrei tu.

Si daca esti asa bun de ce ne mai intrebi ce si cum ?

Ia ce vrei ... eu te-as sfatui acum la un Audi ... ca le are pe toate din cele de mai suns.

Nu te mai omara cu motocicletele ca te cam bate vantul pe ele si fara sa incalzita racesti la co.ie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia ce vrei ... eu te-as sfatui acum la un Audi ... ca le are pe toate din cele de mai suns.

Nu te mai omara cu motocicletele ca te cam bate vantul pe ele si fara sa incalzita racesti la co.ie.

Daca vrei ceva protectie la vant sau daca ai mers pe ploaie la sub 15 grade si ti-a placut saua incalzita, nu inseamna ca nu ai nevoie de moto. Iar daca vrei o moto mai confortabila, nu inseamna ca esti mai putin motociclist, mai friguros sau mai putin barbat.

Exista alegeri pentru toate preferintele. Chiar daca uneori trebuie sa faci unele compromisuri.

Ca design, nu imi place RT-ul, o consider chiar urata (ca multe BMW). Imi place insa la toate celelalte capitole.

Nu pot sa compar Trophy cu RT, nu am mers cu Trophy, mi-ar place. Triumph este o legenda in lumea moto. Pt. mine, pe Trophy o dezavantajeaza in primul rand transmisia pe lant. M-am saturat de uns lantul la fiecare 300km, reglaj la 5.000, etc. la alta moto.

Daca te intereseaza drumuri lungi, cardanul este cea mai buna varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, un touring adevarat are cardan , nu lant. Nu stii unde vei ajunge maine, si cati km vei face.

E mai usor de intretinut cardanul si mai fiabil. Si fata de ce spuneai despre Triumph, ca este o legenda.....exprimarea este corecta : "o legenda". Triumph era o motocicleta adevarata ( poate chiar cea mai buna), acum ceva ani. Insa nu mai este . Sunt motoare care castiga in fata celor de la Triumph. si asta nu o spun eu , ci mai multe teste. Motosadik a luat-o ca pe ceva personal. Am un vecin . Are o Dacie din 79. "nu o dau nici pe Mercedes"...numa asa o tine....si numa pe crick.

e o vorba cu vulpea si cu strugurii....dar in fine...fiecare cu parerea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Never say never!

Si mie imi plac ouale tot reci. La masina nu am folosit niciodata incalzirea la scaune. Dar cand pleci cu moto la 15-16 grade, iar noaptea, la 7 grade, te prinde ploaia, iti vine un gand negru sa vezi ce poate sa faca butonul ala de domnisoare pt. tine. Si parca iti scoate un zambet la amintirea primei ploi pe moto, cand, desi aveai echipament de protectie, de ploaie nu.

La moto, GPS-ul nu inlocuieste harta. Daca pleci cu moto, vrei drumuri frumoase, iar GPS-ul nu stie scenic routes, tot trebuie sa te uiti macar o data pe harta, sa programezi GPS-ul. Mai departe, cand ajungi la intersectii ii spui sclavului GPS: scoate manusa, scoate harta si spune pe unde, si tu iti vezi de drum.

Sau cand ai trecut de mia de km. in ziua respectiva si ai hotarat ca vrei sa tragi undeva peste noapte, tot sclavului GPS ii ceri sa iti gaseasca primul loc de dormit, si el iti da chiar si nr. de telefon de la primul hotel, sa poti sa stii ca e ocupat, atunci ii gasesti utilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, un touring adevarat are cardan , nu lant. Nu stii unde vei ajunge maine, si cati km vei face.

E mai usor de intretinut cardanul si mai fiabil. Si fata de ce spuneai despre Triumph, ca este o legenda.....exprimarea este corecta : "o legenda". Triumph era o motocicleta adevarata ( poate chiar cea mai buna), acum ceva ani. Insa nu mai este . Sunt motoare care castiga in fata celor de la Triumph. si asta nu o spun eu , ci mai multe teste. Motosadik a luat-o ca pe ceva personal. Am un vecin . Are o Dacie din 79. "nu o dau nici pe Mercedes"...numa asa o tine....si numa pe crick.

e o vorba cu vulpea si cu strugurii....dar in fine...fiecare cu parerea lui.

Cred ca ai citit prea mult de pe net ...

In primul rand nu are rost sa argumentez ca Triumph 675 a mancat pe paine si pe circuit toate jappo din aceeasi clasa.

Ca Tigerul a iesit (subiectiv) pe locul doi la capitolul "Alpen Masters".

Si ca Rocket 3 e cel mai mare cruieser de serie produs vreodata si ca ........................... lista e mai lunga.

Niciodata nu au fost Triumphurile mai bune si paradoxal mai ieftine decat acum !!!!!!!!

Asta nu are nici o legatura cu legenda, care prea putin ma intereseaza.

Eu nu laud acest motor pt. ca am citit nus ce rewiews despre el ... ci pt. ca am mers pe el !!!

Asa ca e o mare diferenta intre a citi si a merge ...

Mie personal nu imi place cardanul ... la auto e ok in rest nu imi trebuie greutatea in plus.Dar daca as avea ar fi tot ok.

Acum exista (si am vazut pe Trophy de fabrica) sistem de ungere de lant automata. Pe Louis e cu 135 Euro.

Asa ca adio uns la 300 km. Eventual strangere la 5000.

Si daca tot vorbiti de BMW ... o gramada de bani pt. un motor total nerafinat si ciudat de multe ori ... nu neaparat in sensul bun.

Cutia de viteze troncane, cand cuplezi in tr. unu bubuie, cand accelerezi brutal in trepte joase ceva troncane in motor.

Cand folosesti ambreiajul in mers scoate iar nus' ce masa de sunete ...

Poate aste nu conteaza pt. voi ... eu m-am lecuit defintiv de BMW. La zgomotele care vin din motor si la cutia de viteze de cacat pe care o fac sigur nu isi merita banii.

Am mers si pe GS-ul de 650 si pe noul f 800 s si pot sa sun ca primul m-a dezamagit prin lipsa de nerv si incapacitatea pe drumuri mai grele, iar al doilea la aproape 10.000 euro cat face nou ... troncane mult prea mult. In rest merge bine.

Iar de chestia cu semnalizarea ce sa spun ... altii au un boton ei pt. acelasi lucru au 3 ... de nus' cate ori am apasat claxonul si in loc sa fiu atent la drum cautam disperat butonul de decuplare a semnalizarii ... Incapatanare si prostie fara rost.

Din nou primul factor pt. care recomand Trpohy este greutatea mica (si pretul mic) !!!! Care mai ales in Romania e cruciala!!!

Ce faci daca iti scapa din mana un monstru de 350 kg. cu bagaje pe el si rezervorul plin ?

Iar pe gropile romanesti tre sa fie un adevarat aparat de masaj la scala mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa faci touring cu orice (poate mai putin cu sportivele, care te obosesc datorita pozitiei, dar daca vrei cu adevarat - poti). Am facut si cu Kawasaki Eliminator de 250, cu Yamaha Dragstar 650A, cu BMW R1200C si am inceput de curand touring cu R1200 RT.

Totul este sa vrei touring, prin asta inteleg drumuri lungi prin zone cu peisaj (ceea ce implica si distante lungi pana ajungi acolo), de multe ori cu pasager (iar pasager+drum lung = bagaje). Iar daca vrei touring, in masura in care ai de ales, te orientezi treptat spre comfort (ca sa faca plimbarea lunga mai usor de dus), fiabilitate si intervale lungi pana la revizie.

Pentru comfort te uiti la: pozitie, tren de rulare (suspensie), sa si dupa aceea la celelate lucruri de care nu ai cu adevarat nevoie, dar care fac drumul lung mai placut (protectie la vant, etc.).

Nu stiu concurentul serios la sistemul de rulare telelever-paralever de la BMW, care sa reuseasca sa iti dea comfortul suspensiei + no-dive la franare, in acelasi timp. La acest capitol important pt. touring - nu cunosc concurentul BMW.

In plus, posibilitatea de reglare a tariei amortizorului (functie de calitatea drumului) si a pretensionarii arcului spate (functie de incarcare) - toate de la buton - acest sistem ESA - te face sa folosesti cu adevarat aceste lucruri. Sa nu imi spui ca te opresti din drum, scoti saua pasagerului, surubelnita si cheia si te apuci sa le ajustezi cand dai de drum prost, dupa care din nou - cand dai de drum bun, cand se aseaza pasagerul, bagaje, etc.

La fiabilitate sunt multe moto care stau bine (in principiu: japoneze si BMW). Intervalul de revizie la RT este de 10.000, la multe japoneze e de 5.000 sau 7.500, unele merg si pe 10.000. In rest, pozitie, protectie la vant, capacitate de bagaje iti ofera orice moto de touring, mai mult sau mai putin.

Despre troncanitul la cuplarea in treapta intai, la BMW este caracteristic, se aude la fel la o moto noua si la una de 200.000 km. La noul RT au rezolvat problema asta, mai face doar la cuplarea in treapta intai cu motorul rece, dar pana acum nu stiu moto care sa nu o faca, cu motorul rece. Oricum, nu e o problema.

Chestia cu semnalizarea la BMW - este cu adevarat o problema pana reusesti sa te obisnuiesti (iar asta dureaza cam 2.000 km.).

Despre rularea pe drumuri proaste, sau alternare drum prost-bun: aici BMW sta foarte bine. Daca are asfalt, drumul poate sa fie oricat de prost (cret, gropi, etc.). Pe drumuri forestiere bune - RT se descurca cu dificultate. Pe drumuri forestiere cu pietris mai mare, bolovani, noroi - nu e de mers cu RT.

Despre greutate - vezi ca Triumph (si multa japoneze) triseaza la acest capitol: iti dau greutatea la uscat ("dry weight"), adica asa cum nu poti sa o folosesti (fara ulei, benzina, etc.). La asta mai adaugi cel putin 30kg.+bagaje. BMW iti da greutatea gata de drum (toate fluidele/lichidele si 90% rezervor plin).

Si nu iti da nimeni nimic pe gratis, pretul redus la Triumph are motivele lui.

Nu fac reclama la BMW. Nu spun ca nu exista moto mai tare (cu exceptia trenului de rulare). Spun doar ca trebuie sa o incerci, daca esti orientat spre touring.

Iar daca vrei BMW, mai spun ca trebuie sa te adresezi altcuiva decat dealer-ului din Romania (datorita adaosului mare practicat si lipsa/ineficienta serviciilor de vanzare). Pe partea de service moto - sunt O.K. si la reprezentanta din Romania, service-ul moto este de calitate comparativ cu service-ul auto de la AB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fac reclama la BMW. Nu spun ca nu exista moto mai tare (cu exceptia trenului de rulare). Spun doar ca trebuie sa o incerci, daca esti orientat spre touring.

Iar daca vrei BMW, mai spun ca trebuie sa te adresezi altcuiva decat dealer-ului din Romania (datorita adaosului mare practicat si lipsa/ineficienta serviciilor de vanzare). Pe partea de service moto - sunt O.K. si la reprezentanta din Romania, service-ul moto este de calitate comparativ cu service-ul auto de la AB.

Frate cand ma uit pe net si vad ca o motocicleta cu 12 CP in plus si la tot atati km. cat are si a mea costa mai mult decat dublu Trophy-ului ... scuze ce ai scris tu mai sus nici nu mai conteza.

Cat despre toate "dotarile" ale mi se par mai mult pt. gay ... sau dupa cum am mai spus daca vrei adevarat confort ia-ti masina !!!!!

Mie chiar nu imi trebe reglare electronica a suspensiei fiindca eu o singura data reglez suspensia : cand iau motorul.

Apoi uit de ea. DEFINITIV.

Si de unde ti-a rezultat tie ca Trophy-ul nu e comod?

Am zis eu asa ceva sau vreun alt posesor de Trophy? Sau doar asa ti se pare din poze sau din vise?

Nu iti fa griji ... nu o sa ma orientez spre BMW. Nu au rafinament. Si sunt si prea scumpe. Si au si prea multe chestii in plus pe ele. Si RT-ul cel putin din fata arata urat. Scuze dar mie asa mi se pare.

Comod e , puternic e , nu consuma mult,protectie aero-dinamica excelenta, bagaje cat trebe, stabilitate pana la Dumnezeu ... astea le am deja la aprox 4000 Eu.

De fiabil motorul toti zic ca e foarte fiabil ....

De ce sa dau dublu pentru ce am deja ?

Mai bine cu banii aia imi mai iau un motor.

Daca ar fi sa ma reorientez (dar nu se va intampla prea curand) mi-as lua Triumph Sprint ST, care de altfel costa nou cat unul de al tau second de prin 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW RT e pentru poponari nerafinati si plini de bani, iar Triumph Trophy e pentru barbati rafinati, "atenti" la punga si carora le place pe lant. E o prostie sa compari Trophy (fabricat pana in 2002, daca nu gresesc) cu RT.

Eu nu le-am comparat. Am povestit doar din ce am experimentat. Am inceput cu lucrurile esentiale, dupa care am vorbit si de chestiile de care nu ai nevoie, dar care iti plac ca sunt acolo.

Am spus ca BMW e urata, dupa mine. O calaresc fara sa ma uit la ea.

Am ales RT nu pentru nume, ci pt. ca m-au impresionat trenul de rulare si frana la un R1200C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se tot vorbeste despre motoare mai mici(ref. la cm2) recomandate incepatorilor,...dar nimic concret. Va rog dati-mi cateva exemple de motociclete care ar putea fi recomandate incepatorilor,(in masura in care este posibil),pe mine personal m-ar ajuta foarte mult( facand abstractie de pret). Deocamdata m-am oprit la o Honda Transalp 600(50 PS) model ''97. Este oare alegerea potrivita ? ?

Se tot vorbeste despre motoare mai mici(ref. la cm2) recomandate incepatorilor,...dar nimic concret. Dati-ne cateva exemple de motociclete care ar putea fi recomandate incepatorilor, (in masura in care este posibil, pe mine personal m-ar ajuta foarte mult) facand abstractie de pret. Deocamdata m-am oprit la o Honda Transalp 600(50 PS) model ''97. Este oare alegerea potrivita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW RT e pentru poponari nerafinati si plini de bani, iar Triumph Trophy e pentru barbati rafinati, "atenti" la punga si carora le place pe lant. E o prostie sa compari Trophy (fabricat pana in 2002, daca nu gresesc) cu RT.

\in numele celor care apreciaza BMW-ul si stiu ce inseamna , da-mi voie sa te felicit. Dovedesti ca esti un barbat adevarat. Chiar daca mirosi putin a oaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW RT e pentru poponari nerafinati si plini de bani, iar Triumph Trophy e pentru barbati rafinati, "atenti" la punga si carora le place pe lant. E o prostie sa compari Trophy (fabricat pana in 2002, daca nu gresesc) cu RT.

Eu nu le-am comparat. Am povestit doar din ce am experimentat. Am inceput cu lucrurile esentiale, dupa care am vorbit si de chestiile de care nu ai nevoie, dar care iti plac ca sunt acolo.

Am spus ca BMW e urata, dupa mine. O calaresc fara sa ma uit la ea.

Am ales RT nu pentru nume, ci pt. ca m-au impresionat trenul de rulare si frana la un R1200C.

Eu nu am zis poponari. Am zis GAY ... nu e acelasi lucru.

Pai da din experienta , dar doar experienta BMW. Si totusi Honda Goldwing a inventat notiunea de Grand Touring.

Mie nu imi place lantul dar ii accept eficienta. As prefera un motor hibrid ... in fiecare roara cate un motor electric.

Si asa nu mai ne certam pe lant/cardan/curea.

E foarte potrivita Honda Transalp pt. incepatorii care vor touring !!!!

E docila , manevrabila, fiabila, potenta, consuma putin si nu iti baga in cap gargauni (ca nu cere ture inalte) Si DA ieftina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo-ul nu iti era destinat tie. Citeste putin mai atent mai sus si o sa intelegi cine miroase a oaie. De acord cu Transalp-ul.

E super. Cunosc pe cineva care are 50 de ani si a cumparat un Transalp. Credea ca este una din cele mai fiabile motociclete de pe piata. Ceea ce cumparase el, era din 94 si arata superb. De mers, torcea cuminte . DIn pacate, cea de-a 2-a persoana nu sta asa confortabil . Poate Varadero de 1000 ? e ceva mai mare , dar am inteles ca si ele sunt foarte reusite.

Personal, aleg cardan-ul. Cred ca din comoditate. Cunostintele mele mecanice nu sunt asa evoluate ca sa pot sa trag singur o concluzie. Si majoritatea celor care posteaza comparatii din punctele lor de vedere, sunt subiectivi. "Parerea mea"...vorba unui clasic in viata. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. Manu: Daca vrei sa vezi ce e cu RT-ul, da-mi un mail si pot sa iti arat la un sfarsit de saptamana (inteleg ca esti tot din Bucuresti).

Pt. Marcomar: Transalp-ul e o moto execelenta. Am mers cu ea cam 400 km., stiu doi detinatori fericiti, numai vorbe bune. Pasagerul nu sta tocmai bine, dar nici rau. Dar daca vrei de incepator cu capul pe umeri, cred ca 600 este deja mare, iar pozitia un pic cam sus. Pozitia sus are avantaje de siguranta (vezi mai bine, esti vazut mai bine, in caz de accident cu o masina - ai o sansa in plus sa zbori peste) dar ca incepator iti va fi mai greu.

Off-topic: O moto buna de incepator e si Kawasaki Eliminator 250 (vezi ca au mai multe variante de putere, inclusiv una de 39CP).

Avantaje: greutate mica (130 kg); foarte manevrabila si iertatoare; fiabilitate; putere suficienta cu pasager si bagaje pt. incepator; suporta si drumuri forestiere; sa joasa; ciclistica buna; pret scazut; depreciere mica (daca nu o iei noua). Dezavantaje - nimic dureros pt. incepator: locuri rider si pasager te indeamna la opriri mai dese (dar ca incepator oricum te opresti des); radiatorul pozitionat jos cere curatare regulata (vara) - cu furtun cu apa, dureaza 3 min.; lant; se incalzeste destul de greu.

Am inceput cu ea, am tinut-o 3 ani, multi km. fara probleme (si avea mai mult de 10 ani vechime). Am luat-o cu 1800 USD si am dat-o cu 1500 EUR.

Sa nu te gandesti ca ai nevoie de cel putin 50 CP ca incepator, ca incepatorii care vor "cel putin de o mie".

Cam atat avea si Dacia, dar la 900 kg si aerodinamicitate de caramida. Sa nu te gandesti ca vrei mai mare ca sa o tii mai mult, orice moto iti vei lua, tot o sa vrei sa o schimbi, iar daca o iei cu ceva vechime nu prea pierzi la revanzare. Si atunci de ce sa nu incepi cu una mai potrivita pt. incepator si sa experimentezi mai multe?

Experienta mea ca detinator include: Kawasaki, Yamaha si mai nou BMW. Am povestit de fiecare, asa cum am vorbit de RT.

Am mai mers cu: Transalp, Varadero, Goldwing, R1200C, etc.

Vorbind strict de acest topic, pt. touring cea mai buna varianta ramane cardanul.

Pt. Motosadik:

Preferi:

- ABS la moto?

- Frana integrala, cu dozaj automat fata-spate (mai exact partial-integrala: la mana: fata+spate; la picior: doar spate)?

- Frana tip racing - Brembo?

- preferi injectia versus carburator la touring (rece-cald, mare-munte)?

Exista un pret pt. toate astea. La auto si la moto nu platesti doar pretul pt. nume, ca nu vorbim de mac donalds sau vreun cicolete. La moto si la auto pretul pe care il dai pt. nume vine si cu ceva util in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai sa-mi dau si eu cu parerea....parerea mea.....turing faci cu orice cand esti entuziasmat si la inceput, pe urma ti se urca prostia la cap si cauti motoreta ideala care inca nu s-a fabricat.....pentru mine si pentru keith si tania[ un cuplu din anglia care au plecat in lume pe un cx 500 honda si s-au intors dupa 17 ani]un turing valoros este honda cx 500- spatioasa , nepretentioasa, frumoasa si devreme acasa a si mai are si cardan , foarte stabila si foarte fiabila si mai are si una dintre cele mai mari sei de motoreta facute vreodata.pe urma xj 900 f yamaha care merge sute de mii de mile fara taine[ fara abs , gps , garmin, stan si bran si tom si jerry].....asaaaa...alt turing -honda gl 500 [ tot un cx da' mai bengos].....yamaha supertenere, care are o gramada de atuuri - sea foarte comoda , putere, fiabilitate, e lunga in craci , nu prea ii pasa de gropi, lant[daca se rupe cardanu-n drum ce faci?].....alt turing simplu si frumos -suzuki vx 800 , atuuri - indestructibila, cuplu barosan ,rotesti mansonul de acceleriu si ai plecat, comoda [ si costa doi bani].....fj 1200 sport turingul prin excelenta......ca final cred ca triumph tiger din seria de 850 cmc nu se strica si este foarter comod , puternic , bengos si frumos.....nu mai vorbesc de triumph trophy.......sincer frumoasa motocileta cu adevarat frumoasa.......in tirg in vitan a pornit cineva un boxer .....brrrrrrrrrrrr....ceva ca un aspirator ,un sunet ceva gen risnita.....kawasaki gpz 1100 iar un turing mortal - munti de cuplu, unele au si abs, i-auzi abs , ditamai seaua numai buna sa incapa doua dihanii pe ea si fiabilitate cit cuprinde .....mai sunt multe da' nu le mai spun, si-am incalecat pe-o sea si v-am spus povestea-sa , s-am incalecat pe-o roata si v-am spus povestea toata.......nu gadgeturi ci natura vie, salbatica, nu plastic ci otel si crom.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...
  • 1 year later...

de sub pamant zici sau cum?

Sper sa nu se supara nimeni pt.ca reactivez acest topic exact la doi ani de la ultima postare.

Prezint si eu un turer de exceptie.Honda Pan European 1300 ST.Pe cel din dotare bineinteles.

1300 cc,137 HP,127 N,vit.max 235 KM/H,sase viteze,manere incalzite ,parbriz reglabil electric manual,ABS,sistem franare dual,reglaj manual garda la sol sau elasticitate suspensie spate,sa reglabila manual,consum la drum lung vit.peste 170km/h 9l/100km,la 120km/h 5l/100km, 325 kg greutate echipat,rezervor de 28 l asigura o independenta de 500 km mers cuminte sau 400 km mai sportiv.Dupa cum se vede si din initialele ST este daca vrei un sport sau un tourer.Din barfe este plictisitor de fiabil iar din experienta pot spune ca in doi ani si 30.000 km nu a avut absolut nicio defectiune.Ulei ,benzina si pedale.Am schimbat cauciucul spate la 25.000 kmiar cel de pe fata il schimb acum la 30.000.Placutele de frana originale schimbate la 15.000 km.Ca si defect major este pretul f.mare si la nou si la sh.

post-32401-0-12632100-1300383442_thumb.j

post-32401-0-57239800-1300384018_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×
×
  • Creează O Nouă...