SLUSAR Adaugat pe 23 Noiembrie, 2007 Share Adaugat pe 23 Noiembrie, 2007 Daca se poate si cum se inmatriculeaza o motocicleta construita de la 0 ? Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patraulea// Adaugat pe 11 Decembrie, 2007 Share Adaugat pe 11 Decembrie, 2007 Daca obtii omologare individuala si implicit carte de identitate de la RAR (ceea ce ma indoiesc...), nu-ti ramane decat sa faci demersurile pentru inmatriculare. Numai bine! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Adaugat pe 16 Decembrie, 2007 Share Adaugat pe 16 Decembrie, 2007 n-ai nici o sansa in romania momentan. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patraulea// Adaugat pe 17 Decembrie, 2007 Share Adaugat pe 17 Decembrie, 2007 n-ai nici o sansa in romania momentan. Nu-l descuraja, poate creeaza el precedentul !!! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daddy Adaugat pe 27 Decembrie, 2007 Share Adaugat pe 27 Decembrie, 2007 Da poti sa faci inmatricularea, dar motocicleta ta trebuie sa fie construita la standardele actuale, va fi testata pe banc de probe la RAR Bucuresti si daca corespunde vei primi omologare individuala. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Adaugat pe 28 Decembrie, 2007 Share Adaugat pe 28 Decembrie, 2007 pai nu vreau sa-l descurajez, si eu vreau sa-mi fac un chopper pt mine, asa cum il visez, dar momentan in romania nu exista un producator autorizat de motociclete, nu mai zic de cadruri, ca asta e cel mai important. RAR e un, cum draq sa-i zic ca mi se face sila, mare zero sa zicem, in materie de omologari individuale sau unicat. in primul rand legislatia e la pamant si al doilea nu au echipamente cu care sa-ti probeze motoreta cu toate ca ai facut-o tu la standarde. asa ca, dintre solutiile pe care le-as vedea cat de cat posibile ar fi: ori faci un cadru, faci rost de acte si-l poansonezi tu si speri sa mearga, ori il faci, mergi la rar, ceri cu sefu' i-ai trantit "dreptul", sa nu zicem spaga si gata, se rezolva. sa nu crezi ca e ieftin. cam asta ar fi. va salut! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evergreen0600 Adaugat pe 31 Decembrie, 2007 Share Adaugat pe 31 Decembrie, 2007 in primul rand iti trebuie un proiect facut sau cel putin semnat si asumat de un inginer auto.dupa care faci motocicleta si aduci cu acte la fiecare sudura si piesa din proiect ca a fost facuta/sudata in service autorizat rar conform proiectului.dupa ce termini de construit moto se plateste o taxa de omologare rar extrem de scumpa era acu vreo 3 a ni in jurul a 100 de milioane da nu sunt sigur asa am auzit.o duci la teste la rar(rezistenta etc ca banuiesc ca motopru nu il construiesti yu de la zero ) daca obtii omologare rar poti sa roduci moto respctiva in serie(numai daca o faci pe firma) mai bine iei una gata facuta Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roofcrash Adaugat pe 20 Aprilie, 2010 Share Adaugat pe 20 Aprilie, 2010 HAI ROMANIA !!!!! ahhahahahaha a.k.a. orange count r y choppers! if you are a born to ride guy ... o inmatriculezi/omologhezi in jermania ca cica daca treci granita spre vest... lucrurile incep sa fie mai bune. p.s. nu faceti greseala de a va intoarce in romania daca cumva sunteti pe afara TRAIASCA RARU! HAI POLITIA ROMANA!!! a.k.a. CIUBUCARII HUUUUAAAAA TARANOII TRAIESC INTR_O TARA .. ROMANIA ! au si americanii prostie la greu dar prosti cu salarii bune parca nu-s asa taranoi. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.