Mergi la conţinut
  • 0

Probleme Pornire Gsxr600


dobre_alex

Întrebare

Salutare. O sa incerc sa descriu cat mai detaliat problema pe care o are trotineta mea :D Am incercat sa o pornesc cand a fost zapada aia mare in Bucuresti deoarece o tin in gradina in fata blocului si am zis ca e bine sa-i mai pornesc motorul. A pornit pentru cateva secunde dupa care s-a oprit si nu a mai vrut,se inecase probabil. Trebuie sa mentionez ca eu am mers cu ea pana la prima zapada,deci am pornit-o fara probleme si la -5 -6 grade.De vreo 3 zile,odata cu incalzirea vremii,i-am scos bujiile afara,le-am uscat si curatat dupa care am incercat din nou sa o pornesc.Dadea semne ca ar vrea sa porneasca,chiar pornea scurt(cam 1 sec) dupa care se oprea.Daca ii dau la automat mai mult incepe sa dea rateuri si scoate si flacara pe toba.Intrebarea mea: sa fie oare sarita de la punct distributia? pentru ca alta cauza pentru acele rateuri nu vad...Benzina ii vine pt ca dupa ce ii dai de 3-4 ori la automat sunt fleasca bujiile,am verificat si scanteia la fiecare bujie...banuiala mea e ca da scanteia pe evacuare de unde rezulta rateurile.Astept sfaturi de la cine se pricepe

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

Un motor ca al tau nu sare asa usor de la punct! Nu ai mentionat anul ,dar daca este pe carburatie mai mult ca sigur sa inecat!

Demonteaza bujiile curata-le cu brake clean ,usuca-le bine,ventileaza cilindri si ar trebui sa porneasca.

La o motocicleta ,ca de altfel la toate metalele, cum se incalzeste putin dupa ce a stat in frig,cum transpira.Mai mult ca sigur asta s-a intimplat si la tine!

Un motor ca al tau nu sare asa usor de la punct! Nu ai mentionat anul ,dar daca este pe carburatie mai mult ca sigur sa inecat!

Demonteaza bujiile curata-le cu brake clean ,usuca-le bine,ventileaza cilindri si ar trebui sa porneasca.

La o motocicleta ,ca de altfel la toate metalele, cum se incalzeste putin dupa ce a stat in frig,cum transpira.Mai mult ca sigur asta s-a intimplat si la tine!

Am uitat!Sa nu accelerezi cind vrei sa pornesti la rece!

Daca faci operatia asta de 2 ori si nu porneste ,atunci este o problema interioara:carburatie,senzor vibrochen,CDI,bobine inductie ,si lista ar putea continua.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

offf...am scos bujiile de mai multe ori,le-am uscat,le-am curatat,am incarcat si bateria ca am omorat-o...e ceva ciudat...daca ii dau de 3 ori la automat cam 4-5 sec sunt ude deja bujiile si incepe sa dea cate un rateu. cand incerc sa o pornesc nu ii trag de gaz,ii trag doar socul(e pe carburatie an fabr 97) da sa porneasca dar nu vrea... o singura data a pornit cand era mai frig si a stat cam 10 sec pana am eliberat maneta de ambreiaj si s-a oprit...(era vascos uleiul din cutie probabil) mai incerc maine daca am timp,iar daca nu vrea trebuie sa o duc la doctor pt ca deja ma depaseste problema si nu vreau sa ma prinda primavara cu ea lesinata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca nu te plimbi cu ea mai las-o un pic pana se incalzeste si fa-i si o curatare de carburatoare + sincronizare . Daca te plimbi fa-o de acum .

In general la carburatie se recomanda in fiecare an sincronizarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

i-am golit carburatoarele si tot degeaba... ieri a dat sa porneasca a stat vreo 2 sec pornita si a murit,apoi se ineaca si nu mai da semne. probabil cuiele poantou ramase pe deschis nu stiu ce sa mai zic.ideea e ca a mers perfect pana in ultima zi si apoi nu a mai vrut...s-a stricat stand pe loc practic.nu ii trebuie sincronizare la carb-uri pt ca mergea perfect,nu avea variatii de turatie la relanti,tragea f tare...daca stie careva vreun mecanic care vine la domiciliu dati un semn,ca nu prea imi vine sa o trambalez prin dube si alte prostii pentru ceva ce s-ar putea rezolva pe loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
i-am golit carburatoarele si tot degeaba... ieri a dat sa porneasca a stat vreo 2 sec pornita si a murit,apoi se ineaca si nu mai da semne. probabil cuiele poantou ramase pe deschis nu stiu ce sa mai zic.ideea e ca a mers perfect pana in ultima zi si apoi nu a mai vrut...s-a stricat stand pe loc practic.nu ii trebuie sincronizare la carb-uri pt ca mergea perfect,nu avea variatii de turatie la relanti,tragea f tare...daca stie careva vreun mecanic care vine la domiciliu dati un semn,ca nu prea imi vine sa o trambalez prin dube si alte prostii pentru ceva ce s-ar putea rezolva pe loc...

Salutare am si eu aceiasi problema, parca e trasa la indigo, dar cu un Cbr 600 F3 pe carburatie 1998, am oprit-o in stare perfecta si acum ma dispera... bujii noi de catalog in 3 sec sunt ude ...daca ai rezolvat problema intre timp da-mi te rog si mie o veste E-mil victorriza@yahoo.com sau 0740-918515 Multumiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Puneti bujii noi, si daca tot se uda si da semne de inecat inseamna ca, electrica(CDI,Bobina) ii de vina pt ca inseamna ca nu se mai pupa aprinderea cu bujiile adica CDI-u si bobina nu mai dau tensiunea si frecv curentului care trebiue la bujii.

Sa vedeti si la masini, in spetza la BMW-urile astea mai vechi ce pretentioasa-i aprinderea cu tipul de bujii fara exact tipul

si seria necesara parca toate celelalte bujii is "sinteroame de dacie" :mad:

La Aprillia mea am patzit acelas lucru: pana nu i-am pus NGK cum scria pe fisa si culmea ca nu noua, una gasita prin atelier :P , facea ca totzi dracii si rar pornea si mergea numai cam la jumate din putere cu orice alta bujie i-am incercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Puneti bujii noi, si daca tot se uda si da semne de inecat inseamna ca, electrica(CDI,Bobina) ii de vina pt ca inseamna ca nu se mai pupa aprinderea cu bujiile adica CDI-u si bobina nu mai dau tensiunea si frecv curentului care trebiue la bujii.

Sa vedeti si la masini, in spetza la BMW-urile astea mai vechi ce pretentioasa-i aprinderea cu tipul de bujii fara exact tipul

si seria necesara parca toate celelalte bujii is "sinteroame de dacie" :mad:

La Aprillia mea am patzit acelas lucru: pana nu i-am pus NGK cum scria pe fisa si culmea ca nu noua, una gasita prin atelier :P , facea ca totzi dracii si rar pornea si mergea numai cam la jumate din putere cu orice alta bujie i-am incercat.

[/quote Am luat biji NGk noi de catalog rezultatul este la fel cu cele vechi , scinteia este buna probabil sincronizarea e de vina... am epuizat toate variantele sunt programat la un doctor in citeva zile .....MULTUMESC MULT

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
S-ar putea sa ai cuiul ponton in carburator blocat sus si astfel iti vine benzina in piston din belshug.

Daca ai ceva apa in carburator din condens ar ajuta daca dai drumul la surubul de jos al carburatorului sa curga ce sa decantat acolo. Altfel trebuie sa deblochezi plutitoarele si cuiul ponton.

nu cred ca e de la ponton =))

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Salutare am si eu aceiasi problema, parca e trasa la indigo, dar cu un Cbr 600 F3 pe carburatie 1998, am oprit-o in stare perfecta si acum ma dispera... bujii noi de catalog in 3 sec sunt ude ...daca ai rezolvat problema intre timp da-mi te rog si mie o veste E-mil victorriza@yahoo.com sau 0740-918515 Multumiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Terminati cu prostiile....motoare inecate. Da-i curent de la o baterie de masina sau roaga 2 prieteni mai voinici sa te impinga, porneste sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Terminati cu prostiile....motoare inecate. Da-i curent de la o baterie de masina sau roaga 2 prieteni mai voinici sa te impinga, porneste sigur.

Exact asta ziceam si io: NU exista motoare inecate ci numai bujii care nu se "pupa" cu electrica aprinderii.

(rezistivitatea bujiei respective in functionare este mult diferita fata de cea necesara)

Va pot arata ca, bujia mea NGK o inmoi literalmente 5-10 min in benzina, o pun sus asa uda, trag si shocu si porneste Aprilia me, stiu sigur pt ca, chiar am incercat si merge. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

SINCRONIZARE carburatoare+injectie ,curatare injectoare,VOPSIRE moto+scutere,vopsea electrostatica pt parti metalice,lipire carene fibra, reglare consum CU BUJIE TRANSPARENTA, segmentare,semeringuri furca(orice reparatie moto +scuter);si la domiciliu pt cei ce nu se pot deplasa, bucuresti -giurgiu

0766801145- ionut

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...