Mergi la conţinut
  • 0
Autentifica-te  
gabi_papi

service Probleme Aprilia Rs125

Întrebare

Am o aprilia rs din 99 luata de 2 saptamani si deodata a inceput sa scoata f mult fum alb. Eu cred ca mananca ulei mult. Stie cineva de unde pot regla nivelul de ulei care se amesteca cu benzina??? Si la turatii mici cam intrerupe, ce sa-i fac???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

12 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0
Am o aprilia rs din 99 luata de 2 saptamani si deodata a inceput sa scoata f mult fum alb. Eu cred ca mananca ulei mult. Stie cineva de unde pot regla nivelul de ulei care se amesteca cu benzina??? Si la turatii mici cam intrerupe, ce sa-i fac???

Prima data vezi daca nu ramane shocul tras, sau nu-l elib tu d tot.Sau ar mai putea fii faptul ca pui ulei d amestec cu vascozitate mica(daca-i cam ca apa d fluid nu-i bine),sau ti decalibrat jicloru, sa-neaca,sa uda bujia ? Si 1 pic daca sa uda bujia si-i bai la astea, am patzit si io. Altceva ns sa mai poata fii :unknw:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Prima data vezi daca nu ramane shocul tras, sau nu-l elib tu d tot.Sau ar mai putea fii faptul ca pui ulei d amestec cu vascozitate mica(daca-i cam ca apa d fluid nu-i bine),sau ti decalibrat jicloru, sa-neaca,sa uda bujia ? Si 1 pic daca sa uda bujia si-i bai la astea, am patzit si io. Altceva ns sa mai poata fii :unknw:

Mam uitat la bujie si asta lucreaza bine, nu e uda, nu e murdara, e ok. Shocu ramane tras la maxim. Am folosit ulei Valvoline de scuter care e tot de 2T, asta sa fie cauza? Motoru nu se ineaca, dar scoate foarte mult fum si merge intrerupt(cred k tre marit putin avansu), dar fumu tot ramane. Mie rusine sa o scot la plimbare, zici k sunt trabant cu fumu dupa mine. Ce este jicloru si pasta cum il calibrez si pe unde il gasesc pe la motor???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Mam uitat la bujie si asta lucreaza bine, nu e uda, nu e murdara, e ok. Shocu ramane tras la maxim. Am folosit ulei Valvoline de scuter care e tot de 2T, asta sa fie cauza? Motoru nu se ineaca, dar scoate foarte mult fum si merge intrerupt(cred k tre marit putin avansu), dar fumu tot ramane. Mie rusine sa o scot la plimbare, zici k sunt trabant cu fumu dupa mine. Ce este jicloru si pasta cum il calibrez si pe unde il gasesc pe la motor???

e la carburator cel mai bine ar fi sa il desfaci si sa il cureti perfect, dar nu maine ca e sarbatoare :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Dar fumu asta alb care tot ma ineaca???? Care e cauza?? Folosesc ulei de scuter de 2T Valvoline. Uleiul nu e bun? Mananca prea mult ulei???(sa reglez pompa de ulei, cat sa ii dea in amestec cu benzina?) sau care ar mai fi cauza fumului???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Mam uitat la bujie si asta lucreaza bine, nu e uda, nu e murdara, e ok. Shocu ramane tras la maxim. Am folosit ulei Valvoline de scuter care e tot de 2T, asta sa fie cauza? Motoru nu se ineaca, dar scoate foarte mult fum si merge intrerupt(cred k tre marit putin avansu), dar fumu tot ramane. Mie rusine sa o scot la plimbare, zici k sunt trabant cu fumu dupa mine. Ce este jicloru si pasta cum il calibrez si pe unde il gasesc pe la motor???

Asta-i baiu, daca shocu ramane tras la maxim baga mai multa benz decat tre in functionarea normala, incearca dupa 5 min d mars cu shocu tras sa ii dai drumul incet, treptat sa-l deschizi si o sa vezi ca dispare si turatia scade putin. Daca da sa moara

motoru mai trage-l putin inapoi ca acuma-i frig afara. Apropo la cate ture iti merge motoru in relanti atunci cnd scoate fum?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Asta-i baiu, daca shocu ramane tras la maxim baga mai multa benz decat tre in functionarea normala, incearca dupa 5 min d mars cu shocu tras sa ii dai drumul incet, treptat sa-l deschizi si o sa vezi ca dispare si turatia scade putin. Daca da sa moara

motoru mai trage-l putin inapoi ca acuma-i frig afara. Apropo la cate ture iti merge motoru in relanti atunci cnd scoate fum?

La vreo 1000-2000 de ture. Si inca ceva: la rezervor am un furtunas care duce in filtru si apoi in carburator si inca 2 care se vad k sunt taiate si nush de unde sunt. Pe unu vine f rar cate 2 -3 picaturi de benzina? Are idee careva ce sunt cu alea 2 ???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
La vreo 1000-2000 de ture. Si inca ceva: la rezervor am un furtunas care duce in filtru si apoi in carburator si inca 2 care se vad k sunt taiate si nush de unde sunt. Pe unu vine f rar cate 2 -3 picaturi de benzina? Are idee careva ce sunt cu alea 2 ???

1000-2000 ii un relanti bun pt RS.

Si la mine-s taiete vo 2 si mere bine, alea-s tot felul d vacumuri; dar daca zici ca scoate fum nu ti taiat ala d ulei, ca-i numa 1 si la AF1 d 125 si la RS 125 si ar fi mare bai pt motor.

Pune-i ulei mai gros si vezi dup-aia.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
1000-2000 ii un relanti bun pt RS.

Si la mine-s taiete vo 2 si mere bine, alea-s tot felul d vacumuri; dar daca zici ca scoate fum nu ti taiat ala d ulei, ca-i numa 1 si la AF1 d 125 si la RS 125 si ar fi mare bai pt motor.

Pune-i ulei mai gros si vezi dup-aia.

Spune-mi ce ulei e mai bun pt motoru meu de 2T....ce marca si cam cat costa???

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Spune-mi ce ulei e mai bun pt motoru meu de 2T....ce marca si cam cat costa???

Eu am folosit si inca mai folosesc Husqvarna pt drujbe(ii rosu) ii cam 30Ron/l era 25Ron acum aproape 1 an.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Eu am folosit si inca mai folosesc Husqvarna pt drujbe(ii rosu) ii cam 30Ron/l era 25Ron acum aproape 1 an.

Sa pun ulei de drujba la moto???? Io ma gandeam la Motul k auziem k e cam scump dar e bun...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Sa pun ulei de drujba la moto???? Io ma gandeam la Motul k auziem k e cam scump dar e bun...

Pai un motor d drujba ii mai stresat ca unul d curse,si Motul ii bun, totul e ca, pe frigul asta uleiul pe care-l iei tre sa fie viscos ca si mierea d albine.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

asa am patit si eu la rs`u meu.schimba uleiu .baga motul..si tine-ti relantiu la 2000 de ture.cel putin iarna acum..furtunele alea 2 care sunt taiate:vezi ca trebuie sa fie 2 stuturi inaintea la carburator orientate in sus.acolo trebuie sa duca.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×