RA007tuning Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Autor Share Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 traiesti intr'o lume ideala noi traim intr'o lume plina de frecari in care cel mai nou R1, K7 1000 abia depasesc 290/h reali testate cu cele mai noi sisteme GPS unde eroarea e minima sau tinde spre 0 Acuma am aflat si eu, ca, partial ai dreptate Da stii care-i mai exact faza: APASAREA !!! Gandeste-te ca R1 2007 are o apasare aerodinamica de 2 ori mai mare decat Hayabusa 1999, lucru care ajuta enorm la stabilitate si mai ales gandeste-te ce frana ai cu o apasare de vo 300kg in plus la 250 kmph sa zicem la franare, Sa-ti dau un ex si mai concludent, uita-te la o masina de F1 din 1950 sa zicem si una de anu asta: -aia din 1950 avea 360CP si viteza maxima de 315kmph da aveau forma aerodinamica ca si un glontz si apasare infima -astea de acuma aprox 800CP si viteza maxima 350-360 kmph in functie tocmai de setarile aerodinamice specifice fiecarui circuit in parte sau si de conditiile meteo. Deci la R1 sau gixer de care ai tu si k7 sa fie mai mult de 305-310 nu cred ca potzi prinde daca nu-i schimbi aerodinamica si "calcatura" , sau sa-i mai dai niste calutzi in plus in ture mai mari decat cea nominala Si faza cu gps-u da-i pace, hai sa nu mai pupam undeva tate tampeniile americanesti si strict comerciale pt ca erorile lui sunt DEPARTE de a fi 0 zero, daca ai asa ceva pe moto/auto si te iei dupa el in trafic o sa vezi ca are erori de peste 30-40 de m, ce zici ca am auzit la moto-magia(pilotu lor de teste "Fratele Hayabusha" , Dan Sovu) ca o prins cu "Busha" 340kmph masurat de gps-u asta, si amu sa nu zici ca Hayabusha o fi ceva OZN care nu se supune legilor fizicii si implicit enormelor frecari cum ai zis tu ca is pe la 300 la ora, sau pa hayabusha o masoara altfel gps-u asta..... hai sa fim seriosi! Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paizisc Adaugat pe 28 Mai, 2008 Share Adaugat pe 28 Mai, 2008 casca sare de pe cap doar daca nu este asigurata la barbie mai ales un sistem DD ( double d ) este imposobil de desfacut, chit ca pici cu ea de pe luna fix in cap Deci tine minte....chiar daca ai casca pe cap, sint extrem de mari sanse sa iti zboare de acolo la cel mai mic impact daca nu e legata bei, io nu am prea condus in Romania, in ultimii 6-7 ani de cand merg pe moto, insa de fiecare data cand am fost amendat, pentru lipsa castii am fost, k de, la 45 de grade la umbra, numai casca imi lipsea de pe dovleac in oras. in rest, sfatuiesc, doritorii de senzatii tari, sa lase vitezele de 300 si/h, pentru ca sunt inutile si nu exista drum in Ro pentru asa ceva si sa fie cu adrenalina la maxim, pe niste serpentine, atingand scaritele de asfalt..........(ateentie, eu nu am reusit si eram aproape sa o comit ) Acuma am aflat si eu, ca, partial ai dreptate Da stii care-i mai exact faza: APASAREA !!! Gandeste-te ca R1 2007 are o apasare aerodinamica de 2 ori mai mare decat Hayabusa 1999, lucru care ajuta enorm la stabilitate si mai ales gandeste-te ce frana ai cu o apasare de vo 300kg in plus la 250 kmph sa zicem la franare, Sa-ti dau un ex si mai concludent, uita-te la o masina de F1 din 1950 sa zicem si una de anu asta: -aia din 1950 avea 360CP si viteza maxima de 315kmph da aveau forma aerodinamica ca si un glontz si apasare infima -astea de acuma aprox 800CP si viteza maxima 350-360 kmph in functie tocmai de setarile aerodinamice specifice fiecarui circuit in parte sau si de conditiile meteo. Deci la R1 sau gixer de care ai tu si k7 sa fie mai mult de 305-310 nu cred ca potzi prinde daca nu-i schimbi aerodinamica si "calcatura" , sau sa-i mai dai niste calutzi in plus in ture mai mari decat cea nominala Si faza cu gps-u da-i pace, hai sa nu mai pupam undeva tate tampeniile americanesti si strict comerciale pt ca erorile lui sunt DEPARTE de a fi 0 zero, daca ai asa ceva pe moto/auto si te iei dupa el in trafic o sa vezi ca are erori de peste 30-40 de m, ce zici ca am auzit la moto-magia(pilotu lor de teste "Fratele Hayabusha" , Dan Sovu) ca o prins cu "Busha" 340kmph masurat de gps-u asta, si amu sa nu zici ca Hayabusha o fi ceva OZN care nu se supune legilor fizicii si implicit enormelor frecari cum ai zis tu ca is pe la 300 la ora, sau pa hayabusha o masoara altfel gps-u asta..... hai sa fim seriosi! prietyene, sfatul meu, este sa lasi google si revistele si imaginea celor care se dau cu hayaburas de 500cp,pentru a iesi in evidenta, avand in vedere ca altfel nu ii vede nimeni pentru altceva, ca nu o sa ajungi bine. ia-ti una de 600-750cc si vreo 100-120cp si cauta un drum cu serpentine de munte si asfalt bun, fara multa circulatie, invata sa mergi si o sa vezi ce senzatii tari o sa ai cand scrie acolo limita 30 si tu ai 130, nu 330/h eu am cazut de 3 ori in 6 ani si de fiecare data din cauza "figurilor" mult succes si nu mi-o lua in nume de rau bye bye Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RA007tuning Adaugat pe 28 Mai, 2008 Autor Share Adaugat pe 28 Mai, 2008 bei, io nu am prea condus in Romania, in ultimii 6-7 ani de cand merg pe moto, insa de fiecare data cand am fost amendat, pentru lipsa castii am fost, k de, la 45 de grade la umbra, numai casca imi lipsea de pe dovleac in oras. in rest, sfatuiesc, doritorii de senzatii tari, sa lase vitezele de 300 si/h, pentru ca sunt inutile si nu exista drum in Ro pentru asa ceva si sa fie cu adrenalina la maxim, pe niste serpentine, atingand scaritele de asfalt..........(ateentie, eu nu am reusit si eram aproape sa o comit ) prietyene, sfatul meu, este sa lasi google si revistele si imaginea celor care se dau cu hayaburas de 500cp,pentru a iesi in evidenta, avand in vedere ca altfel nu ii vede nimeni pentru altceva, ca nu o sa ajungi bine. ia-ti una de 600-750cc si vreo 100-120cp si cauta un drum cu serpentine de munte si asfalt bun, fara multa circulatie, invata sa mergi si o sa vezi ce senzatii tari o sa ai cand scrie acolo limita 30 si tu ai 130, nu 330/h eu am cazut de 3 ori in 6 ani si de fiecare data din cauza "figurilor" mult succes si nu mi-o lua in nume de rau bye bye Pai cum dai sfaturi cand tu zici ca nu porti tot timpul casca.....deci cred ca pe caldura nici echipament adica mergi si-n pantaloni scurti, tricou sau "maiou" si slapi......ca la strand...... Eu aveam o discutie pur teoretica.....n-am mers decat cu 240 pa ceas deci vo 218 reali ca nu era nimeni pe drum (decat o dacie ce ave max 80 pe care am depasit-o cu vo 160...cred ca ce fatza o facut ala ), iar cu faza sa mergi cu 130 in locuri de 30 limita legala sa mergi tu si mai ales urmareste sa fie si radar sa stii ca ai mers cu atata "real" si pe urma 90 de zile poti sta linistit pe bara PS: Nu-mi spune te rog sa-mi iau vitezana de 600 ca le urasc "de moarte"(ajungem rau toti care ne luam d-alea si ne dam in figuri cum zici tu ).....eu prefer sport-turerele de peste 1000cc sau enduro-turing mare de 600-1200cc si cateodata si cross-urile(pe la padure ii super)......asta-i gustu meu si nu se discuta Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Adaugat pe 28 Mai, 2008 Share Adaugat pe 28 Mai, 2008 eu am modificat rapoartele ..asa ca vad des viteze mari ..de genul 230-260 --desi in realitate am mai putin va sfatuiesc sa faceti la fel..in felul asta veti avea impresia ca alergati mai tare Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Adaugat pe 24 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 24 Februarie, 2009 Tare, nu stiam de TRE astea care delimiteaza cuplul. A pus cineva pe motor asa ceva ? Sunt curios daca schimba si top speedul, atunci ar fi cea mai buna varianta decat aia cu schimbatul pinioanelor si a foii din spate care iti scad viteza de top. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 24 Februarie, 2009 Share Adaugat pe 24 Februarie, 2009 am avut eu TRE pe un k5 1000....s-a simtit cand l-am montat iar baiatul la care e mobra a simtit si el o scadere a cuplului cand l-a dat jos....de vmax nujt ce sa zic ca nu sint fan 300-400 :) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serious sam Adaugat pe 30 Martie, 2009 Share Adaugat pe 30 Martie, 2009 Buna seara.Limitarile apar in primul rand datorita anvelopelor "road use".treisute reali nu e joaca de copil.Aici nu suntem la moto gp/dtm/f1.O seara buna . Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.