Mergi la conţinut
neacsuconstantin

legislatie Cum Fac Sa Aduc Un Motor Nou Din Sua

Recommended Posts

VREAU SA ADUC UN KAWASAKI 250R MODEL 2008 DIN SUA

AM UN PRIETEN CARE AR FI DISPUS SA MI-L PUNA INTRUN CONTAINER

MODELU DIN SUA COSTA 3500$ (2600e) DAR E PE CARBURATOR

MODELUL DIN EUROPA COSTA UNDEVA LA 3800e CIP (4400e :jawdrop: DDP) SI ESTE PE INJECTIE

DIN CATE AM INTELES CONTAINERU COSTA UNDEVA LA 800$ PANA LA CONSTANTA

INTREBAREA MEA CUM FAC CU ACTELE ?? AM INTELES CA TREBUIE SA PLATESC VAMA SI TVA DAR CUM INSCRIU EU MOTORU PE NUMELE MEU CA BAIATU NU VINE IN TARA DOAR TRIMITE ACTELE SI MOTORU(SEPARAT) CA BANUIESC CA NU POATE SA-LCUMPERE PE NUMELE MEU DIN SUA, NU ??????

PT CINE ESTE DISPUS SA AJUTE LA ACTE VORBIM SI DE UN ONORARIU :beer:

DACA MAI SUNT DORITORI (INCEPATORI CA MINE) CARE DORESC ACEST MOTOR POATE NE BAGAM LA UN CONTAINR MAI MULTII IN SPERANTA SA SCUTIM NISTE $$$$$

PRIMU MEU TOPIC :help:

nu stie nimeni nimic??????????? nu pot sa cred ca nu sa adus nici ubn motor din usa in romania ori ce detaliu este apreciat multam

MODELUL DIN EUROPA COSTA UNDEVA LA 3800e CIP (4400e :jawdrop: DDP) SI ESTE PE INJECTIE

INTREBAREA MEA CUM FAC CU ACTELE ?? AM INTELES CA TREBUIE SA PLATESC VAMA SI TVA DAR CUM INSCRIU EU MOTORU PE NUMELE MEU CA BAIATU NU VINE IN TARA DOAR TRIMITE ACTELE SI MOTORU(SEPARAT) CA BANUIESC CA NU POATE SA-LCUMPERE PE NUMELE MEU DIN SUA, NU ??????

DACA MAI SUNT DORITORI (INCEPATORI CA MINE) CARE DORESC ACEST MOTOR POATE NE BAGAM LA UN CONTAINR MAI MULTII IN SPERANTA SA SCUTIM NISTE $$$$$

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salutare aceelasi lucru urmaresc si eu si din cate am inteles din auzite nu surse oficiale ar mai fi o belea cu un COC( nu stiu ce mama dracului certificat)

vama am inteles ca ar fi 10% din valoarea de catalog a vamii din romania plus tva 19% dar nu stiu la care suma se aplica tva-ul