Mergi la conţinut

Furt Pe Fata Sau Doar Teapa Ptr Creduli ?


ALIANCE-STEEL

Recommended Posts

:rtfm: Urmaresc stupefiat cum 99% din cei care isi vind motoarele le dau km inapoi..fie ca sint ei importatori fie ca sint vechi useri ai acestor motoare.Mai stupefiat sint cind realizez ca nimeni nu ia atitudine macar asa aici si ma duc cu gindul la faptul ca probabil fiecare se gindeste ca are un motor de vindut si nu vrea discutii neplacute pe topicul sau.Oricum rusine..voi cei care faceti asta nu va ginditi ca este jenant si murdar ce faceti ? Credeti ca facind asta va vindeti mai usor fiarele ? Eu unul prefer sa iau unul cu multi km decit facaturile voastre. Toti dar toti nu aduceti decit motoare de babe, de ologi ,uitate prin garaje, sau vindute de vaduve.Afara exista legi ptr tepari de-alde voi aici doar obrazuri care vi se bat mai devreme sau mai tirziu..Eu m-am ferit, ptr ca am stiut cum ,altii poate nu au avut norocul asta si v-au luat fiarele, dar va spun ca nu pierdeti nimik daca lasati km reali..omul va sti atunci cum sta treaba ce are de facut in continuare , la ce sa se astepte.

Mi-e jena si scrirba de-alde voi care faceti asta..si intotdeauna cind voi merge cu cineva sa vad un motor o sa il sfatuiesc sa nu il ia daca are km contrafacuti.!

Fara respect ..fireste ptr tepari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate dar nu in totalitate.sunt si motociclete care nu au multi kilometrii datorita faptului ca nu sunt folosite regulat.,posesorii umbla si cu masina(poate mai mult).

deasemenea nu ai de unde sa stii daca au fost kilometrii dat inapoi pt simplul fapt ca se poate schimba kilometrajul cu totul(in urma unui accident etc)(lacele digitale) iar la cele mecanice nu la toate se cunoaste.

asa ca poti sa te autotzapesti si sa iei o caruta cu gramezi de km reali cand poti sa iei alta cu kilometrii mai putini si tot reali

in plus nu te uiti numai la kilometraj,sunt multe care spun despre moto daca km sunt reali,de la discuri de frana,sa ,vopsea uzuri generale etc.

ps:nu se pune problema pt fiare din 99-2000 si pe aproape care au 5000 de km.astea sunt clar facaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost vba de o atitudine..nu de o provocare dar daca unii se simt lezati..foarte bine, inseamna ca stiu ei ce stiu.Asa este poti gasi uneori motoare cu km putini fie ele si vechituri dar un asemenea motor il vezi..il simti si nu poti fi inselat..in privinta km..adu-mi unul care zici ca nu se vede ca este umblat si mai vbm, intotdeauna exista o corelare intre uzuri si km..Pina atunci astia sintem..ma asteptam sa fie atitudini pro..dar vad ca sint mai mult contra..oricum..ma stept la mai mult..

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urmaresc stupefiat cum 99% din cei care isi vind motoarele le dau km inapoi..

Deoarece furtul a devenit element cultural si anectodic in romania si sinceritatea este privita cu batjocura.

Tare mi-ar place sa vad o lista publica cu indivizi care fac asa ceva sau orice fel de furt.

Opinia publica poate i-ar marginaliza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Andrei..nimeni nu ne opreste sa facem asta aici...daca administratorul forumului ne sustine [ si cred ca ar putea sa o faca] putem incerca sa facem o lista.Nu neaparat numai noi..in primul rind cei care s-au simtit furati...care au patit-o pe pielea lor..apoi daca privim la rubrika anunturi..90% sint facaturi la km.In felul asta cei care doresc sa isi ia un motor..vor cauta si aici in LISTA NEAGRA. Sint sigur ca vor iesi discutii si scandaluri..dar ce poate face un astfel de smecher daca mai multe persoane spun "..da nene..km au fost contrafacuti la mai multe motoare..nu este un caz singular." Poate aceasta initiativa este doar o picatura dar in mod sigur dusa pina la capat va avea probabil un efect in fata nesimtirii unora si ii va descalifica de a mai face astfel de gesturi...! Asadar cei care v-ati lovit de astfel de situatii puteti subscrie aici.Ar fi f bine daca adminul ar supraveghea acest topic si ar permite ptr unii sa poata scrie ca guest [daca o cer]astfel de observatii dar asta numai ptr cei ce reclama.Cei care isi pot asuma responsabilitatea propiilor declaratii o pot face pe fata daca s-au simtit lezati.Fireste spun unii dar motorul desii are km contrafacuti este totusi ok...de ce as reclama????...Stimate coleg motociclist ..acum poate fi ok..si miine dar poimiine ??De ce sa patesti si tu ce au patit altii ? Fiti barbati ca tara geme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact pentru a expune atitudini de genul asta s-a facut "coltul turnatorilor". Din cate s-a vazut, nu a intervenit nimeni in discutiile de acolo, cred ca e un loc bun pentru a ridica semne de intrebare daca ai dat de tepari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost vba de o atitudine..nu de o provocare dar daca unii se simt lezati..foarte bine, inseamna ca stiu ei ce stiu.Asa este poti gasi uneori motoare cu km putini fie ele si vechituri dar un asemenea motor il vezi..il simti si nu poti fi inselat..in privinta km..adu-mi unul care zici ca nu se vede ca este umblat si mai vbm, intotdeauna exista o corelare intre uzuri si km..Pina atunci astia sintem..ma asteptam sa fie atitudini pro..dar vad ca sint mai mult contra..oricum..ma stept la mai mult..

nu ma intelege gresit .... eu sunt impotriva unor asemenea practici ... eu nu sunt importator de motoare si nu am vandut niciodata vreun motor ... asta ca sa ma intelegi de la inceput ... ideea e ca eu am avut mare noroc ... am cumparat de la un baiat care chiar nu se preteaza la astfel de treburi ... mi-a luat mobra si merge si a fost OK ... nu dau nume pt ca unii ar interpreta asta ca pe reclama ... omul se ocupa de asa ceva si nu a vut pana acum nici o ragalie de motocicleta ... dar asta e ... are niste preturi un pic mai maricele ar zice unii ... dar sunt preturi normale ... pt ca, calitatea se plateste ...

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu m-am gandit sa o intrerup, am indicat doar locul dedicat. Apropo, ca o chestie, eu am cumparat 2 motoare pana acum, intamplator din aceeasi sursa. Primul a fost un motor din 1994 cu doar 12000 km, al doilea din 1989 cu 23000. Ambele aratau si se comportau (si acum la fel) astfel incat justificau numarul de kilometri declarat. De aceea nu sunt de acord nici cu cei care pe nevazute zic ca "e imposibil ca un motor din 1994 sa aiba doar 1200 km, e sigur tzapa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Zoltan...asa este si eu am avut asa ceva...insa asemenea ocazii sint ton mai rare.Ceea ce ma intriga este ca desi sint vizibili km in uzurile motorului in foarte multe cazuri , nonsalanti importatorii se jura ca nu ei fac asta..desii au zapacit compresoarele cu cit aer au consumat ptr munca asta murdara.La cele electronice..aceiasi hiba...km contafacuti..Ideea este ca totusi nimeni nu doreste sa facem ceva concret..o lista sau macar o rubrica cu recomandari de importatori care sint dubiosi.Poate ca nu ar mai ramine loc ptr ceilalti.. :D ptr ca mai sint totusi si oameni corecti.Stiu ca de afara vin multe asa..si aici nu avem ce face,,noi..poate doar cei ce le iau..care pina la urma le iau oricum daca este cerere aici la ele. LUPTAM CU MORILE DE VINT ASA-I ? Pasiunile ne determina sa facem compromisuri si orbi pasim pe calea hazardului..o fi sau nu or fi umblati km...??? o crapa sau nu o crapa ceva la motorul ales de noi...??

Am citit si coltul turnatorilor..un inceput timid dar totusi inceput..insa acolo nu scriu decit cei care au deja probleme..aici doream atitudine..propuneri..etc..

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"e imposibil ca un motor din 1994 sa aiba doar 1200 km, e sigur tzapa"

Da, de multe ori poate sa fie eroare din partea cumparatorului.

Am luat si eu motor din 1994 si avea doar 7000 la bord.

Chiar fusese cazut si reparat frumos de proprietar.

Cum poate fi dat km inapoi la alea electronice? Eu stiam ca doar poti schimba bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motoare nu stiu, la masini am vazut ca se poate umbla in softul calculatorului masinii. Se fac resetari ale softului, si dupa resetare trebuie reintrodusi parametrii, inclusiv kilometrii parcursi. E drept ca din cate am vazut, exista un numar limitat de "resetari" care se pot face, dar asta nu opreste un vanzator veros, pe care-l doare-n cot daca prin asta pune in pericol reparatii utile ulterioare.

Asta e ce am vazut, astept corecturi sau completari de la cei care stiu mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intinerirea kilometrajului este o marlanie care uneori prinde la cei care se entuziasmeaza atunci cand se intalnesc cu o motoreta ce li se pare potrivita. astfel de `ocazii` sunt , de regula, garnisite cu tot felul de `elemente custom` asa incat sa lase impresia ca motoreta a fost tinuta in casa de catre o mamaie nemtzoaica ce o folosea numai ca sa isi faca targuiala saptamanala si care isi cheltuia juma` de pensie numai ca sa infrumuseteze motoreta.

in astfel de cazuri `vanzatorul` adopta o atitudine calduroasa chiar suspect de prietenoasa asa incat incepi sa crezi ca ai intalnit un om de toata isprava. nu va faceti iluzii!

numarul de kilometri parcursi si inregistrati de aparatele de bord nu trebuie sa constituie un element absolut pentru a lua o hotarare atunci cand vrei sa achizitionezi o motocicleta.

cei ce vor sa cumpere o motocicleta trebuie sa caute cu atentie pe forum si or sa gaseasca suficienta documentatie referitoare la verificarea unei motorete inainte de achizitionare.

PS

de curand mi-am cumparat o alta masina! inainte de a cumpara masina asta am facut drumuri inutile in tara (Lugoj, Timisoara, Brasov, Sibiu, Tg. Mures) manat de anunturi care prezentau masinile ca fiind `impecabile`. termenul asta este atat de relativ incat am ajuns sa il urasc.

atunci cand contactam telefonic indivizii care le vindeau, acestia imi jurau ca masina este impecabila, ca are sa imi placa si ca sigur am sa o cumpar. faceau asta stiind ca deplasandu-ma pana acolo, nu are sa imi fie pe plac sa plec cu mana goala. in speranta ca odata ajuns acolo tot am sa cumpar rabla numai ca sa nu fi pierdut vremea de pomana. dobitocii de genul asta iti zugravesc o cu totul alta imagine a bunului pe care vor sa il vanda.

asadar multa m..e indivizilor care fac chestii de genul asta!

pana la urma am cumparat o masina de la un neamt din Sighisoara... si el motociclist.

PPS

mai grav decat masluirea kilometrajului este mascarea urmelor unui accident. mare atentie atunci cand cumparati! verificati cadrul motocicletei chiar daca va va lua o zi sa dati jos carenele.

PPPS

la garajul tomina puteti sa cumparati orice motocicleta pe care baietii nu o au pe stoc! nu va vine sa credeti ?

in maxim doua zile tomina va asambleaza orice motocicleta doriti. au suficiente rable in curte, iar baietii de acolo reusesc sa scoata din trei motociclete una completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:beer:Iata ca incep ca curga discutii,,se fac afirmatii concrete..este un inceput totusi.Vreau sa vad aici persoane care de curind au fost sa cumpere motoare si care s-au lovit de situatii similare.Si pentru nu a fi un ipocrit o sa incep chiar eu.Prefer sa scriu aici si nu in posturile respective ptr a nu crea scandal acolo unde sa presupune ca ar trebuii sa fie numai discutii referitoare la vinzare si nu altceva. De curind am fost sa "vad" o moto la galati..este vba de un deauville 98 care arata beton in poze dar adata ajuns am decoperit ca nu putea avea nici km respectivi ,nici nu arata asa cum mi s-a spus .Desii afara astfel de moto au un pretz relativ mare aici pot fi gasite cu aceleasi pretzuri la km mult mai putini....Mi s-a insirat o intreaga poveste gen femeie gravida nevoita sa vinda etc..carte de service ...si am muscat.Acolo nici pomeneala de carte service..ca nu o are la el, ca este acasa..cei 17000 de km din care 5000 facuti de vinzator sint reali dar furca fata fusese deja violata la semeringuri..toba o adevarata mina de rugina ghidonul la fel, saua statea sa ii crape vinilinul etc.Practic un motor neingrijit ptr care vinzatorul s-a scuzat ca nu se pricepe la el. Nu am comentat ptr ca eram in galati seara cu sotia si nu cunosteam pe nimeni..Am profitat totusi de ocazie si ptr ca nu stiam cum se sta pe un astefel de motor am facut citiva metrii cu el intr-o parcare [macar atit].Amabiliatea vinzatorului a disparut odata cu dezamagirea mea..si practic a motivat o urgenta si a plecat .Bine ca nu eram intr-un cimp si chiar in centru..orasului.Fireste nu am dat pe loc un raspuns concret desii il stiam..asa ca mi-am luat sotia si am petrecut la -2 grade timpul printr-un oras pustiu pina cind am dat de gara si am asteptat urmatorul tren spre Buc.Motorul se gaseste aici pe forum..Eu am spus deja pe cineva si nu am facut-o ptr ca ma simt in vre-un fel frustrat de ce mi s-a intimplat ptr ca puteam sa fac asta mai demult cind am testat ptr mine sau ptr alti amici diferite motoare dar acum fenomenul a luat amploare si-i pacat de banii dati . Apoi un astfel de drum este un risc asumat.Voi nu puteti piri pe nimeni ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La moto cu kilometraj mecanic ii foarte usor sa scoti cablul si gata, faci km linistit; fara sa se inregistreze; :mad:

dar un client cu ochiul format te poate prinde mai ales daca exagerezi cu km fara sa-i inregistrezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai copii. Imi place faptul ca cineva doreste sa ia atitudine impotriva acestor indivizi.Insa vreau sa fiu putin cinic, si sa va fac remarcat un lucru pe care cred ca il stiti deja : Astfel de practici sunt incurajate de cei care cumpara. Eu am un mic magazinas de profil, si am si eu cateva motoare la vanzare, care au mai multi sau mai putini km. Insa pot sa va spun ca deja m-am saturat de placa : km. mai putini decat al tau si in aceeasi bani, sau poate chiar mai bine".Degeaba incerci sa explici ca ii oferi garantie 6 luni chiar si la 30.000 - 40.000 km, nimeni nu intelege acest aspect. Faptul ca  o motocicleta de 3-4-5 ani are "asa multi km." ii face pe foarte multi sa apeleze la asa-zisii "vanzatori de vise". Ei nu inteleg ca o motocicleta intretinuta corespunzator (nu neaparat la modul maniac) poate merge impecabil si la mai multi km. Asa ca, solutia nu sta numai in demascarea acestor indivizi, ci si in constientizarea celor care cumpara astfel de motociclete. insa eu cred ca noi romanii suntem intr-un fel sau altul un pic masochisti. Nu ne place sa dam cativa bani in plus si sa cumparam un lucru cu garantie, dar in schimb ne place sa ne plangem pe forumuri, prin ziare si pe unde apucam de ce tzepe ne-am luat.

Va salut si sper ca acest punct de vedere sa va fac sa va ganditi de 2-3 ori inainte sa cumparati un motor cu km. putini.

Aveti grija de voi si asfalt uscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand eu am cumparat africa era putin lovita. fusese reparata in romania nu in italia de unde venise si fusese reparata ca la noi, avant in vedere ca reparatia era la carena si nu la motor nu mi-a pasat prea mult. cand m-am uitat la bord, o motoreta de 16 ani avea numai 23 000km. i-am zis aluia ca e nesimtit si ca vreau sa o vad cum merge. tipul mi-a zis ca el nu a umblat la kilometraj si ca asa a venit. fireste nu am inghitit treaba asta. am cumparat motoreta, am inceput sa merg cu ea, toate bune si frumoase. intr- zi am desfacut una dintre carenele laterale, si pe interorul carenei, era lipit un abtibild de la o revizie tehnica in italia. in 1998, motoreta avea 16000km ea fiind inmatriculata in 90. in ritmul asta foarte posibil sa aiba numai 23k, si foarte posibil sa fi fost vanduta dupa o cazatura. puse una peste alta motoreta merge perfect si in 20 000 nu am avut nici cea mai mica problema.

BUN

belgia, sunt aici de aproape un an si jumatate. de un an si jumatate ma uit la o honda cbf600 care sta parcata in fata unui garaj si niciodata nu am vazut schimbata pozitia acelei motoerte. fie ploaie, fie ninsoare sta afara, necaoperita, si frumoasa foc. in fata motoretei se mai parcheaza un audi tt si inca o masina (proprietarul are 2 masini si un motor). acea motoreta nu face km deloc. pur si simplu sta. imi e mila mie sa o vad plouata si ninsa.

de fapt o singura data CRED ca pozitia era putin diferita, deci poate a mers nitel la plimbare.

super motor, stat numai in ploaie, km putini , va fi o minune de cumparat. nu stiu cat afecteaza ploaie si ninsoarea un motor dar cred ca il mai manaca rugina pe ici pe colo.

motoarele daca sutn ingrijita fac multi km.. multi, si daca te uiti o sa vezi motoare care au peste 80k si s vand fara probleme pentru ca cine merge de mult nu pune la suflet. am un amic care a cumparat un bmw cu peste 100 000 la bord. si zice: motoreta este deabia adolescenta. sa mai pun eu inca 100 000 si o sa fie adulta. ramane ca peste inca 100 000 sa ne gandim daca e sau nu batrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine la moto astea mai noi mai ales ca, astea costa cam o avere pt noi romanii, sa aiba carte de service unde scrie

Km reali + trebuie urmarite si alte indicii care ar indica ceva "umblari" la km cum ar fi daca s-a umblat la suruburile carenei care-s de obicei cu cap imbus sau tors la cele foarte noi, pe care se vede f usor daca a fost pusa cheia pe ele;

sau mai ales daca unele is schimbate cu suruburi cu cap hexagonal ii clara treaba :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,A ai dreptate asa am patit si io in cj am cumparat un motor si dupa ce i-am dat bani si am facut actele l-am intrebat ce probleme are o zis ca nici una dar culmea ca dupa trei luni o crapat i-am schimbat setu si o mai mers vreo 2 luni si iara o crepat l-am intrebat ce are si o zis sa vad daca nu are apa in benzina l-am dus la un service si mio zis ca tat motoru ii prastie asai uni nesimptiti te mint pe fata numa sa faca bani astai in romania din cauza ca ind moto nui dezvoltata ca sa conteze daca is pirde un client daca is putini pe piata fac ce vor bani astfel furati de la clienti sa dea DUMNEZEU sa le fie de folos la mormintare sau la spital

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ptr ce ai patit Lucian.Poti posta aici cine te-a tepuit ptr ca Dumnezeu nu se ocupa cu astfel de blesteme.

Daca vrei sa spui ceva spui de unde ai luat moto, nickul celui care l-a vindut si pe ce forum il gasim.

:huh:

Remarka ta este korekta dar din punctul tau de vedere.Din punctul meu ca si cumparator mi-ar place ca atunci cind vin sa iau un motor SH de la un magazin.. motorul respectiv sa poata avea o istorie certificata cu cartea service si stampile la zi si dealerul fireste sa poata oferi o garantie.Este varianta ideala..stiu cum se iau motoarele de afara..daca pretzul convine restul nu mai conteaza..acum citiva ani cind fenomenul moto nu era ce este acum..se puteau gasi motoare cu carte afara..dar oamenii s-au conformat si ei si daca tot se vindeau au preferat sa ascunda cartile service daca aveau.Noi i-am stricat ! Ba mai mult dealerii germani stiind ca exista o reputatie la motoarele rulate in DE au inceput sa aduca la vinzare motoare pe care ei le iau din ITALIA si le vind ca rulate in DE .Italianul este ca si noi..nu face service ..doar cirpeala si cind nu mai tine o da ,apoi vara este mult mai lunga in IT decit in DE implicit km sint mult mai multi la bord.Fenomenul km este intretinut de ambele parti implicate in tranzactie..ptr profit de unii si ptr kilipiruri de ceilalti.Daca legislatia ar fi mai clara in domeniul SH si s-ar mai si aplika atunci te asigur stimate coleg motociclist cu magazin moto ca nu s-ar mai lua asa orice ,oricum atit de aici cit si de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vin si eu cu o remarca - ma ocup de asa ceva - import moto - ideea cu km schimbati nu o suport din plecare deoarece incerc sa ma pun in pielea aluia care cumpara .. km schimbati, sa zic .. dar macar cit avea ca sa pot sa-mi dau seama ce ma asteapta..ce am de facut .. ce tre sa schimb si la ce tre sa ma gindesc.

Pt a cumpara o motoreta de oriunde de pe glob care nu are absolut nimik .. e perfecta..doar uzata si are ceva km .. binenteles citzi mai putini ca asa se doreste in Romania - 20.000 km is multzi frate...va povestesc mai tirziu- revin la cele initiale .. este destul de greu sa daca nu pretul este pe masura.

Ceea ce se importa in romania si nu voi da nume is 90% lovite (fata cel mai des - nu ridetzi) km schimbati de cel ce o aduce sau km comandati (tre sa aiba cam atit) ... pina la urma dai drq de km .. ca nimeni nu crede la urma ca are citzi zici ..totzi suntem sceptici decit sa ai .. acte doveditoare .. poti sa le ai si pe alea si tot nu esti crezut..dar ce ma seaca is motoarele facute din bucati si vindute ca ...noi. NU am sa mai continuuu.. ca nu are rost.

Am zis ca va povestesc .... am luat anul trecut de la un concesionar un r6 - intimplarea a facut ca proprietarul sa vina cu ea in ziua in care eram acolo .. am vazuto mi-a placut .. am luat-o.. motoreta acea 30.800 km parca ..anuntul a stat deajuns pe forum. Veneau posibilii clientii una alta discutii .. frate are multi km (motoreta era perfecta, nelovita, fara zgirieturi, fara probleme batai sau altceva si problema era ca avea km originali) deci nu se putea sa aiba 10.000 sau 15.000 deci nu aveam ce face ... asa ca acest lucru sau aceasta impunere a fost din partea potentialilor clienti romani care - nu vreau sa jignesc- nu se pricep la motoare .. unii is dusi .. dar frate are km .. si tre sa fie la cel mai mic pret daca se poate chiar moca.

Asadar ii blamez pe cei ce aduc motoare facute bucati .. dar cit despre km ... e vina noastra .. nu avem piata moto .. feicare incearca sa caute ceea ce e mai bun pt buzunarul sau si in loc sa ia ceva cinstit ajunge sa ia o cazatura facuta din piese numai din cauza a 10.... 20 .... in + ai motoretei.

2 la mina - marea maoritate a concesionarilor italieni si "nemti" ca deja nu mai exista asa ceva practica aceasta chestie pentru ca le este ceruta si deja este obisnuinta .. poate deschid si romanii ochii la anumite anunturi de motociclete "demolita per exportazione" sau "moto per rivenditore o exportazione" chiar credeti ca italienii / romanii/ nemtii/ si ce culori ale pielii mai preferati is prosti sa dea ceva bun pe degeaba... am concesionar suzuki care nu are de 1 luna si jumatate nici o motoreta pe stoc noua (ca uzata) deoarece is praf ... marea majorirtate si nu merita cumparate .

Nu am sa mai aberez aiurea - problema este nu avem piata interna cum au alte tari ca sa putem cumpara ...schimba motoretele intre noi...nu avem bani ...is prea putini care si le iau noi... si nu mai vrb nu avem pe unde sa mergem cu ele...puiii mei ...de acasa pina la serv am 10 min si 20 de gropi este inadmisibil.

So ... injurati-ma sau zicetzi ce vreti ...asta e parerea mea

Numai bine

Sa mai completez cu ceva .. nu am citit tot postul, doar pe alocuri - exista motocicleta cu fff puini km, is mici sansele de a fi gasite dar sunt (ex am adus hayabusa cu 10.200 km) proprietarul actual poate confirma motoreta era ca noua cu tiple de protectie la monopost - varianta 2-a motorete ca mai nou asa se practica in italia - luate in rate si date pe pista fo 7- 10.000 km ... copii are 10.000 km reali dar uzura la motor e alta (vrb de speed).. si am o rugaminte noiilor posesori de carnet cat A, fratilor cind vreti sa va cumparati ceva veniti cu un mecanic bun care stie ceva despre motociclete ...ca e jale.

NUmai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumin morrissonxxx ptr sinceritate..ne dam seama ca sint multe lucruri de dedus in spatele cuvintelor tale.Faptul ca CONFIRMI observatiile noastre ne face sa zimbim trist. Tu ca si importator cum crezi ca ar trebuii procedat de cei ce se ocupa cu un astfel de comert sa isi schimbe atitudinea ? Evident..ca trebuie sa fie o solutie care daca nu sa schimbe radical astefl de practici macar sa le limiteze atit ptr vinzatorii de vise cit si ptr cei care limitati din nastere sau nestiutori si inginfati doresc sa achizitioneze un SH pe baza propiilor pareri subiective...????

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumin morrissonxxx ptr sinceritate..ne dam seama ca sint multe lucruri de dedus in spatele cuvintelor tale.Faptul ca CONFIRMI observatiile noastre ne face sa zimbim trist. Tu ca si importator cum crezi ca ar trebuii procedat de cei ce se ocupa cu un astfel de comert sa isi schimbe atitudinea ? Evident..ca trebuie sa fie o solutie care daca nu sa schimbe radical astefl de practici macar sa le limiteze atit ptr vinzatorii de vise cit si ptr cei care limitati din nastere sau nestiutori si inginfati doresc sa achizitioneze un SH pe baza propiilor pareri subiective...????

Nu itzi pot da un raspuns...sa fiu rau..clientului i se ofera ceea ce vrea si ce cere. Sa limitezi vanzarea de moto cu "" nu ai cum sa o faci ..cum nici altii nu au putut in alte tari. Problema se pune ..cel ce vrea sa cumpere un fier sa se documenteze cit de cit despre ce vrea, sa intrebe in stg dreapta, sa aiba un mecanic, sa aiba pareri de la prieteni.. de la cine vrea ...o recomandare ..etc nu sa se duca cu capu direct la primul .. si sa ia "ca-mi place cum arata".

Nu ai cum sa opresti acest fenomen cit este cauzat de noi insine si cit este si va fi intretinut la nesfarsit.

Daca ai motorete corecte cu + sau - pe ici pe colo ti se zice frate uite cit costa la ala...daca e tipla si nu are nimic frate are km multzi .... si eu am visat cind eram mic la chestii "roz" nu se poate ...ori esti ca ceilalti ..si esti si u unu ca ei ...ori esti impotriva si nu vei face nimic ...esti unu acolo si el neinsemnat.

Este greu ceea ce vrei atit timp cit este repet incurajat de noi - alegerea unei motociclete de afara am constatat este la pretul cel mai mic - nimeni nu se intreaba de ce oare unu vrea cu fo 1000 de euro mai mult...

So ... numai bine si tregeti concluziile si ochii si urechile mari deschise la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20.000km la un motor pot fi si multi dar si putzini, depinde de cand ii motoru.

Hai sa facem un calcul: 20000km la un motor din 2000 din Italia ( aici se merge 12 luni pe an nu 7-8 ca-n Germania)

adica de 8 ani buuun.....=> 2500km per an adica in 52 de saptamani => aprox 50km (49km)pe saptamana si 7km pe zi.

50km pe sapt la un moto de viteza dupa parerea mea e mult prea putzin, mai ales ca, in general isi ia speed un pasionat

de motociclete care poate merge la servici zilnic cu el si in Week-end la plimbari si excursii, si nicidecum un v-un preot

care mergea cu el numai duminica la slujba 10-20 km =))

Mai degraba 200-250km saptamanal trebuie calculat, sunt satul de povesti "ca o fost a unui bogatash care mai avea inca

10-20 de motoare si 5-10 masini si cu asta se ducea rar, max o data pe sapt deci ii ca nou, si ca l-o ingrijit enorm"

Sanse sa fi fost asa is sub 5% :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...