Mergi la conţinut
maryoos

Despre Scutere Chinezesti

Recommended Posts

CEI CARE AU CHINEZARI SI SE SIMT FRUSTRATI DE "SMECHERI" CU SCUTERE DE FIRMA SI EXCLUSI DIN DISCUTIILE LOR ,HAI SA VORBIM DESPRE CHINEZARIILE NOASTRE .

apropo , eu am o chinezarie de la First Bike :Champion , cu motor in 4 timpi , prinde 60-65 maxim , o am de un an si nu am schimbat decat uleiul de motor , de transmisie , o bujie si acumulatorul (vreau sa precizez ca acumulatorul l-am schimbat din cauza mea , motive de nepricepere ) am 2500 de Km parcursi si pot spune ca merge perfect. Nu stiu daca am avut noroc sau trebuie sa mai am rabdare sa vad daca apuc mai mult de 10000 de Km (sper sa nu cobesc )dar daca mai tine 2 ani pot sa spun ca si-a facut treaba! :beer:

Sper sa mai gasesc pe cineva care sa poata vorbi despre scutere , ca fiind un misloc de transport mic si fiabil (nu despre ce demaraj bengos am sau despre viteza de peste 100 de Km ),sa fim seriosi daca vrem viteza de peste 100 de Km , hai sa ne luam motoare nu scutere ! :D

post-14746-1204559159_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

2500 Km pt motoru al unui scooter ca asta e echivalent cu cam 5000-7500 km pt un moto mare, oricum inca ar trebui sa fie boboc, daca-i si 4T motoru, ii si mai bine, ii si mai fiabil.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

sunt jalnice chinezariile......pana prinzi 60 km\h...te rogi 15 min de scooter....si tragi de acceleratia aia mare degeaba...mai ales dak este 4t.... :P

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Si unde prinzi prin Bucuresti 60 km/h? Intre 2 semafoare si printre masini, dimineata? Poate prin pasajul Unirii, cand este liber. Atat.

Eu traversez zilnic centrul Bucurestiului la o ora la care niciun sofer nu s-ar incumeta sa plece, asta daca ar vrea sa ajunga la timp la serviciu.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

si pe langa asta....urez tuturor (viitorilor) posesori de chinezarisme sa se bucure cat mai mult de cei 400 de eur economisiti fata de o marca taiwaneza ( sym, kymco) si la cat mai multe schimburi de cabluri de frana, curatari de carburatoare, schimburi de curele si role, ghidoane strambe din fabrica, lipsa uleiului in amortizoare....and so on....si asta ptr suma sus-amintita...la mai mare

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Daca mi-as lua scooter cred ca marca italiana ar fi iarasi, am avut Piaggio ciao cu set de 70 timp de 3 ani in care n-am avut mari probleme, si am tras de el maxim mai tot timpul, ii si puneam ce-i drept min 5% ulei in benzina, da nici sa ma lese in drum nici macar inafara loc.; numai o data din prostia mea ca am uitat sa-i pun benzina, da si asa am pedalat numai 2-3 km pana la pompa :P

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Consider o afacere proasta orice scuter chinezesc ... dar de departe cel mai prost brand este first-bike ... probabil si pt ca este o combinatie chino-romaneasca

Ma bucur ca ai deschis acest topic si ca esti multumit de scuterul tau, satisfactia ta cred ca vine din multumire cu putin + km putini parcursi si grija maxima + NECUNOASTERE

Si eu daca mas fi nascut fara apa curenta nu as fi putut intelege marea diferenta de comfort decat dupa ce as fi trait si in alte conditii.

Nu ti-o zicem cu rautate, iar eu unul am mers cu cam toate tipurile de marci de scutere si pe strada si pe circuit si ei bine ... diferenta este monstruoasa

Eu personal as baga la inchisoare toti patronii first bike pt ca vand asa porcarii (de la role la biciclete si scutere)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

nu am nimic cu scooterele chinezesti, insa ma plimbam ieri cu motorul si am ajuns din urma un scooter chinezesc, cred ca era nou ca arata prea bine la exterior insa daca vedeai cum facea roata de pe spate, era descentrata fest, acu stau si ma gand asa a venit scooterul sau la prima bordura so indoit ??? sustin ideea ca decat sa dai 30 si ceva de mil pe o chinezarie, cumperi un second din italia adus si e mult mai bun, am avut o aprilia area 51, superb scooterul mergea super misto se ducea lejer in 90 km/h in ciuda faptului ca avea doar 49,2 cc si fara sa mint a costat undeva la vreo 500 euro in italia, ulterior l-am vandut in romania cu 950 euro si proprietarul e super fericit si acu, asta se intampla acu vreo 3 ani, uite si poze,frane fata + spate pe disc, racire cu lichid, bord electronic, nu cred ca se compara cu chinezariile nici la pret, nici la calitate

post-16304-1214656199_thumb.jpg

post-16304-1214656225_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

mai oameni buni , omul acesta a deschis acest topic pentru posesori de chinezarii pentru a discuta unul cu altul si voi imediat i-ati sarit in cap ca, chinezariile sunt asa si pe dincolo , sincer daca omul este multumit de scuterasul lui eu il felicit , sincer la ce tzepari sunt in ziua de astazi mai bine iti iei o chinezeasca noua decat unul de marca shi dupaia te miri ce mai pica la el caci cel dinaintea ta l-a forjat in draci, deci domnule Maryoss felicitari si sa ne vedem cu bine pe strazi , pentru ceilalti imi pare rau ca unii oameni pot fi asa rautaciosi.PS: nu sunt posesor de chinezarie ci am chiar un gilera runner de care sunt foarte mandru dar scuterist sau motorist nu conteaza ar trebui sa fim uniti ca tot 2 roti avem sub noi.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
CEI CARE AU CHINEZARI SI SE SIMT FRUSTRATI DE "SMECHERI" CU SCUTERE DE FIRMA SI EXCLUSI DIN DISCUTIILE LOR ,HAI SA VORBIM DESPRE CHINEZARIILE NOASTRE .

apropo , eu am o chinezarie de la First Bike :Champion , cu motor in 4 timpi , prinde 60-65 maxim , o am de un an si nu am schimbat decat uleiul de motor , de transmisie , o bujie si acumulatorul (vreau sa precizez ca acumulatorul l-am schimbat din cauza mea , motive de nepricepere ) am 2500 de Km parcursi si pot spune ca merge perfect. Nu stiu daca am avut noroc sau trebuie sa mai am rabdare sa vad daca apuc mai mult de 10000 de Km (sper sa nu cobesc )dar daca mai tine 2 ani pot sa spun ca si-a facut treaba! :beer:

Sper sa mai gasesc pe cineva care sa poata vorbi despre scutere , ca fiind un misloc de transport mic si fiabil (nu despre ce demaraj bengos am sau despre viteza de peste 100 de Km ),sa fim seriosi daca vrem viteza de peste 100 de Km , hai sa ne luam motoare nu scutere ! :D

tu zici le zici bine loco_mc dar nu prea imi dau seama cine e mai ratacios : noi sau ei ? n-am nimic cu omu , insa ultima fraza a stricat toata frumusetea povestii. Si ma simt cu musca pe caciula. Eu zic asa :hai sa tunam scuterele sa le aratam celor cu motoare ce putem si noi sa facem. Ca multi dintre ei nu cred ca scuterele de 50 prind mai mult de 70 pe ora. Si despre chinezarii ce sa mai spun ca oricum sunt bani aruncati aiurea. Asta e parerea mea. Sory daca am suparat pe cineva.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

salut si eu am unul chinezesc e al meu si ma mandresc cu el.il am din februarie si nemaipomenit .am ajuns sa-l iubesc.am cu el 849km.il ingrijesc mult,nu stie ce este apa,nu am apucat nici o ploaie cu el,si nici nu voi apuca fiindca nu plec cu el cand se anunta ploaie.am garaj facut special pt. el,si un mic atelier cu aproape toate sculele inclusiv aparat de sudura.nu merg cu mai mult de 45km cu toate ca se duce la 55-60km.as vrea sa-l tunez numai pt.aspect si motorul sa fie mai puternic nu pt. viteza ci sa ma ajute mai mult in pante mai inclinate.de ce sa dau 2000 si ceva de euro pe una cica de firma cand as putea sa imi iau 2 ca al meu.a am uitat sa va spun ca este un scuter vitality de 49.5.este foarte fiabil fiindca ma duc des cu el la pescuit la dunare(am traseu cu drum bun) asa ca cine are scutere chinezesti sa fie mandru de asta.sa va apuce 99 de ani pe scuter

sunt din bucuresti,sunt un pescar inrait ,poate este cineva care vrea sa mearga la un pescuit pe dunare sa imi dea un mail la mihaicarasescu@yahoo.com.este drum bun de scuter,sunt in jur de 70 km

salut si eu am unul chinezesc e al meu si ma mandresc cu el.il am din februarie si nemaipomenit .am ajuns sa-l iubesc.am cu el 849km.il ingrijesc mult,nu stie ce este apa,nu am apucat nici o ploaie cu el,si nici nu voi apuca fiindca nu plec cu el cand se anunta ploaie.am garaj facut special pt. el,si un mic atelier cu aproape toate sculele inclusiv aparat de sudura.nu merg cu mai mult de 45km cu toate ca se duce la 55-60km.as vrea sa-l tunez numai pt.aspect si motorul sa fie mai puternic nu pt. viteza ci sa ma ajute mai mult in pante mai inclinate.de ce sa dau 2000 si ceva de euro pe una cica de firma cand as putea sa imi iau 2 ca al meu.a am uitat sa va spun ca este un scuter vitality de 49.5.este foarte fiabil fiindca ma duc des cu el la pescuit la dunare(am traseu cu drum bun) asa ca cine are scutere chinezesti sa fie mandru de asta.sa va apuce 99 de ani pe scuter

sunt din bucuresti,sunt un pescar inrait ,poate este cineva care vrea sa mearga la un pescuit pe dunare sa imi dea un mail la mihaicarasescu@yahoo.com.este drum bun de scuter,sunt in jur de 70 km

merg numai daca ai scuter chinezesc(am glumit)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca eu unul consider risipa de bani piesele de tuning pe un scuter de 50.

Al meu e chinez, de la scootermania.ro si are 3200 km fara probleme, nu am reglat decat ralantiul din motive de vreme (la schimbari de temperatura facea fite), am schimbat uleiurile si i-am pus o bujie NGK preventiv (aia veche inca e buna, de rezerva). Am luat trante la care un Vclick isi spargea carenele si a scapat doar cu zgarieturi mici.

E mic, fasnet in trafic si consuma pe jumate cat un Aprilia SR. Reprizele nu sunt grozave, insa de la semafor pleaca bine. Poate cu niste role mai usoare evolueaza treaba.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
sunt jalnice chinezariile......pana prinzi 60 km\h...te rogi 15 min de scooter....si tragi de acceleratia aia mare degeaba...mai ales dak este 4t.... :P

Frate vreau sa te contrazic in legatura cu chinezariile ca sunt sunt praf (asa stiam si eu ) ,mi-am cumparat si eu un baotian gopop Runner in patru timpi care era limitat la 52 de km/h si am mers asa cu el cam 1500 de km sa se caleasca motorul si pe urma iam scos limitatorul (al 6-lea fir de culoare roz de la baterie) si acum prind aproape 77 dekm/h singur iar cu a doau persoana in spate cam 68-69 km si vreau sa va spun ca am depasit 4000 de km cu el si nu am schimbat decat uleiul de 3 ori ,in rest nimic.E silentios e destul de nervos iar la faza cu 50/H intre doua semafoare sa sti ca prinde.Vreau sa ii schimbtoba de esapament cu una sport si filtrul de aer tot cu unu sport.Sa vedem ce va urma.Am sa revin cu vesti.Deci sunt bune.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
si pe langa asta....urez tuturor (viitorilor) posesori de chinezarisme sa se bucure cat mai mult de cei 400 de eur economisiti fata de o marca taiwaneza ( sym, kymco) si la cat mai multe schimburi de cabluri de frana, curatari de carburatoare, schimburi de curele si role, ghidoane strambe din fabrica, lipsa uleiului in amortizoare....and so on....si asta ptr suma sus-amintita...la mai mare

Scuze pt gresala aceea cu misloc , dar nimeni nu este perfect , iar despre cei 400 euro mai vorbim.

Poate nu toti mai avem cei 400 in buzunar si oricum pot pe acolo se afla si kymco nu este o mare diferenta, dar m-a rog asta este alta discutie .

Ideea era sa vedem daca mai sunt si alti posesori de chinezari care sunt multumiti , la fel ca si mine , nu despre ce are fiecare si cat de buni sunt ei . Fara suparere ( care se simte)!!!!! :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

fratilor astia cu scutere chinezesti am si eu un MD50 QT-15 cu motor 139QMB si vreau sa va intreb ceva... se poate pune pe scutere astea alt filtru de aer unu sport,direct? ca sunt tot felu de fortunuri si tot felu de kkturi pe acolo, si dak da cum... scot tot filtri si-l pun direc la intrare in motor? poate o poza dak avetzi vre-1 asa ceva si cu furtunashele alea ce ati facut?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am si eu tot o chinezarie insa cea mai mare greseala este sa bagati bani in tuning am dat pe el 30 de milioane anu trecut si pot spune ca am bagat tot atat in el.Performantele s-au marit se vede clar in timp ce toti din cartier au dat o chinezarie pe unu italian eu am ramas la piticu albastru NoName insa fie vreme buna furtuna zi noapte ma dau cu ei fara probleme.Se duce 80km/h chiar mai mult dar atat am pe bord.Aspectul fizic lasa de dorit este vina mea ca nu am avut grija de el.Mai intalnesc pe strada "acei smecheri" fara casca si sa scrie aprillia si fara oglinzi eu stau in banca mea cu casca si dau de maneta de acceleratie ca nu imi mai sta la relanti deloc.Dar altfel se uita lumea cum cel fara casca pleaca de pe loc si eu cand accelerez sare pe o roata:).Am parcurs cu el in jur de 12000km numai in bucuresti accidente nu am avut decat cateva zgarieturi din cauza unora care cred ca daca au masina este dreptul lor sa mearga pe toata strada.Acum trebuie sa ma prezint la examenul auto pentru A.Insa nu o sa dau scuterul niciodata chiar si atunci cand nu va mai merge il tin in garaj.Am motoarele in sange de mic si am numarat fiecare an de la 10 pana la 18 pana sa apuc sa dau de A dar si atunci voi mai iesi la plimbari fie in cartier sau chiar la liceu cu scuterul.De obicei si acum nu vreau sa jignesc pe nimeni scuterele de firma si le i-au copii cu bani, dar din punct de vedere al scuterelor sunt la pamant.Sunt si copii/tineri/oameni maturi care isi cumpara scutere de firma si stiu ceva despre ele.Dar din toate cunostintele mele si-au luat scutere de firma la mana a 2 a pe langa faptul ca au dat o groaza de bani si-au luat si tepe si acuma stau cu ele in fata blocului si se intreaba de ce nu pornesc?

Fi mandru un scuter tot scuter ramane este facut pentru oras daca vrei sa pleci cu el la mare poti doar sa il urci in duba si sa pleci cu el sa ajungi pe plaja si sa ai numar de bucuresti dar daca vrei sa pleci pe el ori este destept si iei cort si faci opriri nu dese dar regulate pentru ca se incinge ori esti prost si la mijlocul drumului te opresti si suni acasa sa te tracteze.Pentru oras orice scuter e bun si daca il folosesc numai pentru a te deplasa este un + chinezariilor ca poate cel care il va cumpara nu are nevoie de el cativa ani are nevoie o perioada nu foarte mare de timp.Si decat sa cumpar cu 25 de milioane un scuter la mana a 2 a mai bine cumpar un chinezesc pentru ca mereu am mers pe premiza ce e nou e mai bun ca ceva folosit si nu am gresit niciodata

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta gresesti aici. noi nu luam scutere de firma ca sa ne dam mari. o facem pentru ca sunt mult mai bune. te asigur ca scuterul meu la mana a doua ingroapa cel putin 3 chinezarii si asta fara sa bag cine stie ce bani in el. ma doare tare cand vad ca dupa atata timp de cand ne-au invadat chinezariile inca mai exista persoane cu mentalitate ca a ta.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

depinde aici foarte mult poate la tine acolo nu se dau tepe dar aici la noi crede ma ca sunt foarte multi tepisti si tie frica sa iei la mana a 2 a ceva de firma daia eu imi exprim parerea..insa cineva care ia scuterul pentru 1 an sau 2 si dupa sa ia ceva mai mare nu se merita sa iei un scuter de firma..desi acum recunosc ca regret ca la cati bani am bagat in el imi luam lejer ceva nou si bun

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

cu bagatul banilor ai dreptate. e o chestiune mai complicata , dar daca te gandesti logic un motor in 4 t este mult mai complex decat unul in 2 t. de aici si costurile de intretinere. crede-ma este mult mai convenabil sa cumperi un scuter de firma si nu pentru ca 'e de firma' , pentru ca e mai rezistent si esti mult mai sigur de el. e adevarat si cu faptul ca ce e nou e nou dar nu se aplica la scuterele chinezesti. intr-un sfarsit o sa te convingi si de asta. si chiar daca iti cumperi un scuter de firma 'obosit' nu iti trebuie o avere sa il readuci la viata, sunt piese care se gasesc si sunt cat se poate de accesibile oricui.

post-18904-1219943151_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Sunt nou atat pe forum cat si in domeniul moto.. detin un scuter chinezesc de 49 si 1/4 :) . Sunt de acord si cu unele pareri pro-china si cu cele anti-china. Orice lucru are plusuri si minusuri de aici si varietatea lor... Eu am luat scuterul nou adus din china de catre un prieten care a comandat 5 . am platit pe el pret producator + cost transport maritim.. am ajuns la 18 milioane in noiembrei anul trecut..costurile de vama . transport pana in bucuresti , costuri montaj furca fata( scuterele nu ajung intregi din motive de economisire spatiu), RAR si el mai stie ce sa tot fie 10 milioane ... asa a fost intelegerea asa a ramas..restul nu le mai da la pretul ala:))

La pret eu am fost multumit.. nu gasesti nimic in 4 timpi la banii astia insa.. nu putem compara o chinezarie.. cu un produs facut de o firma care a investit atat in portofoliul de materie prima cat si turnatorii si asamblare . pune o bucata de fonta din china langa una romaneasca .. nici nu o sa crezi ca e acelasi material ... scuterele chinezesti se gasesc si la 250 dolari in China .. atat costa sa le produca .. una dintr-o fabrica respectabila are deja pretul cu un zero in plus(nici atat dar peste 1200 dolari )... de aici si diferentele de calitate ... un scuter chinezesc nu e facut sa mearga foarte mult fara limitarile respective.. sunt puse acolo pentru prelungirea vietii motorului nu ca Wang Shi se gandeste ca in romanica limita de viteza e 50.. motorul racit cu aer dirijat nu prea face fata la turatii foarte mari / durata mare de timp , daca era asa motoarele cele mai puternice nu necesitau radiatoare cu racire prin lichid si ferrari tot cu motoare tip 139 ar fi mers.

Si eu am probleme cu scuterul..iarna nu vroia sa mearga , pierdea curent , turatie . Sunt scuterele ,cred eu , perfecte pentru un incepator pasionat , bun sa stai cu degetele in el si sa inveti sa mergi..Eu tot raman la premisa ca un carnet auto luat pe dacia 1310 e mai "bazat" decat unu pe citroen .asa si cu moto daca nu ti-ai bagat niciodata degetele sub carena chit ca ai scuter , naked , chopper sau vitezista parerea mea e ca ai motorul doar de fala . le bagai chiar si de curiozitate nu neaparat ca are probleme

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o problema cu pornirea la un scuter chinezesc in 4t. Nu o ia la prima incercare,adica prima pornire pe zi,trebuie vreo 5 minute sa ii dau si la buton si la pedala.

Daca m-ati putea ajuta..precizez ca mai demult i-am umblat la carburator..am strans un surub din lateral stanga..e undeva pe jos (care aveti asa carburator stiti) dar acum i-am mai dat cateva ture inapoi..dar degeaba.

Si inca ceva..nu sta la relanti imediat dupa pornire..sta dupa cativa km de mers..iar daca ii reglez relatiul sa stea imediat dupa pornire dupa ce se incalzeste pleaca de sub mine. Please help me !!!

PS. mai acum ceva timp i'am fisurat furtunul care pleaca de la pompa aia de vacuum de sub rezervor si duce in galeria de admisie..si i'am pus o teava subtire..ca nu am alt furtun..sa fie din cauza ca teava aceea are diametru interior un pic mai mare decat cel al furtunului ??

Astept raspunsurile voastre

Numai bine !!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Salut. Am si eu o problema cu pornirea la un scuter chinezesc in 4t. Nu o ia la prima incercare,adica prima pornire pe zi,trebuie vreo 5 minute sa ii dau si la buton si la pedala.

Daca m-ati putea ajuta..precizez ca mai demult i-am umblat la carburator..am strans un surub din lateral stanga..e undeva pe jos (care aveti asa carburator stiti) dar acum i-am mai dat cateva ture inapoi..dar degeaba.

Si inca ceva..nu sta la relanti imediat dupa pornire..sta dupa cativa km de mers..iar daca ii reglez relatiul sa stea imediat dupa pornire dupa ce se incalzeste pleaca de sub mine. Please help me !!!

PS. mai acum ceva timp i'am fisurat furtunul care pleaca de la pompa aia de vacuum de sub rezervor si duce in galeria de admisie..si i'am pus o teava subtire..ca nu am alt furtun..sa fie din cauza ca teava aceea are diametru interior un pic mai mare decat cel al furtunului ??

Astept raspunsurile voastre

Numai bine !!

up

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×