Mergi la conţinut
Autentifica-te  
dragon666

primul meu motor - Kawasaki Zx6r

Recommended Posts

:ph34r: salutare.tocmai mi-am luat un motor dupa 4 ani de cand am carnet.asta e Romania, tb sa strangi din buci sa iti cump ceva.Dar multum lu' D-zeu ca m-a ajutata si in sf am intrat in lumea voastra

De cand mi-am luat carnetul, nu am mai condus de loc pana acum. stiu ca pare o nebunie (sau altii o considera prostie) sa imi iau din prima un asa monstru dar sper sa fie totul ok ca de regula sunt cu capul pe umeri(cand vreau :D ) si stiu de pericolul ce ma asteapta

Tb e ca sunt inca in germ ca de aci am luat-o si vreu sa exerses pe aci(noroc cu un prieten ca pot sa stau la el).Despre taxe si vama stiu in principiu, dar daca stiti voi vreo cale sa platesc taxe mai putine..., ar fi bine venita ca si asa am cam depasit bugetul.

Sau sa imi da-ti ceva idei cum sa o transport in tara cel mai bine ca nu vreau sa vin pe el...

Motorul e acum inmatric pe num la prietenul meu.E adevarat ca legal, numai el are dreptul sa intre in tara cu motorul?sau nu! Stie cineva legea vamala in privinta asta??

ca as vrea sa circul asa cu el vreo 2 luni prin rom cat mai e vara si apoi sa fac cumva sa mai strang niste bani si sa o inmatric ca la carte daca nu gasesc alta solutie.Adica ca piese de schimb, sau printr-o firma de leasing.

Va multumes de pe acum.si o sa ne vedem mult mai des de acum in colo ca e super super site-ul.

orice sfat e bine venit :blink:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Frate sa ai parte de sosele cat mai drepte si cat mai uscate. Sa-l stapanesti sanatos. Si sa ai mare grija ca e destul de mare fiara. Bine ai venit printre noi.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Frate sa ai parte de sosele cat mai drepte si cat mai uscate. Sa-l stapanesti sanatos. Si sa ai mare grija ca e destul de mare fiara. Bine ai venit printre noi.

merci omule.Sa dea D.zeu la toata lumea sosele cat mai sigure.

Si cat mai multi adepti ai motoarelor. :ph34r:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

eu iti dau sfatul sa te stapinesti, nai fii primul care isi cumpara motor tare si moare pe el,

motorul asta are o herghelie de cai si cum am inteles tu nu ai de loc experienta. sa nu te superi dar eu nas pune pariu ca supravietuiesti vara asta, de ce nu tia ajuns ceva mai mic din prima ceva rabla mai ieftina cu care sa te inveti un pic.

acuma o ai si ma gindesc ca vrei so si folosesti, nu incerca sa-ti masori puterile cu nimeni, si daca te duci cu un grup cauta-ti un grup care merge linistit. pentru sa te spargi in figuri mai ai timp mai tirziu si nu te lasa provocat de nimeni chiar si daca fac altii misto de tine.

sfat vamal:

cit timp vehicolul este inmatriculat si tu ai o inputernicire notariala si o carte verde poti circula cu el

drum bun si ai grije de tine

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
eu iti dau sfatul sa te stapinesti, nai fii primul care isi cumpara motor tare si moare pe el,

motorul asta are o herghelie de cai si cum am inteles tu nu ai de loc experienta. sa nu te superi dar eu nas pune pariu ca supravietuiesti vara asta, de ce nu tia ajuns ceva mai mic din prima ceva rabla mai ieftina cu care sa te inveti un pic.

acuma o ai si ma gindesc ca vrei so si folosesti, nu incerca sa-ti masori puterile cu nimeni, si daca te duci cu un grup cauta-ti un grup care merge linistit. pentru sa te spargi in figuri mai ai timp mai tirziu si nu te lasa provocat de nimeni chiar si daca fac altii misto de tine.

sfat vamal:

cit timp vehicolul este inmatriculat si tu ai o inputernicire notariala si o carte verde poti circula cu el

drum bun si ai grije de tine

Man,n-am de ce sa ma supar.

Sunt constient de puterea lui si de aia o sa o iau incet.

Cat despre provocari..., ma doare in c... de aia care vor face misto.

Sincer, am vrut mai intai unul de 125cc, dar am zis ca intr-o luna o sa ma satur si vreau ceva mai mare, si nu o sa am timp sa umblu sa il vand pe asta si sa caut altu.Si am zis ca imi iau ceva pana in 500cc. Dar, a fost sa fie 600cc.

Asta e.

Oricum merci de sfaturi, si orice alte sfaturi viit, sunt bine venite.

Cat despre, sfarsitul verii asteia, printer muritori, vom vedea atunci :wacko:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

incearca sa-i pui limitator. daca nu, limiteaza-ti turatiile in gand si nu le incerca peste limita. (6-7 hai 8 mii sunt de ajuns). cu timpul vei creste fara sa vrei plaja de turatii dar, te rog, sa te gandesti de 100 ori inainte sa-ti depasesti limita fixata in minte ... sa fii absolut convins ca esti SIGUR PE TINE !

exerseaza franari, imagineaza-ti obstacole si lucreaza la evitarea lor; citeste (f. important) tutoriale, baga la cap ce se scrie acolo si pune in practica.

bafta !

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
incearca sa-i pui limitator. daca nu, limiteaza-ti turatiile in gand si nu le incerca peste limita. (6-7 hai 8 mii sunt de ajuns). cu timpul vei creste fara sa vrei plaja de turatii dar, te rog, sa te gandesti de 100 ori inainte sa-ti depasesti limita fixata in minte ... sa fii absolut convins ca esti SIGUR PE TINE !

exerseaza franari, imagineaza-ti obstacole si lucreaza la evitarea lor; citeste (f. important) tutoriale, baga la cap ce se scrie acolo si pune in practica.

bafta !

Asa am si facut.Adica mai mult de 7000 nici nu ma gandesc deocamdata sa merg.

Deja am citit tutorialul de mers pe motocicleta care mi s-a parut super k-lumea.

Merci de sfatul cu franarile si celelalte.

Si mai astept si altele.

URA

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Asa am si facut.Adica mai mult de 7000 nici nu ma gandesc deocamdata sa merg.

Deja am citit tutorialul de mers pe motocicleta care mi s-a parut super k-lumea.

Merci de sfatul cu franarile si celelalte.

Si mai astept si altele.

URA

sal ,te rog frumos imi poti trimite si mie tutorialul pe mail: mihaicupidon@yahoo.com....multumesc anticipat

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete JOHNY2005
eu iti dau sfatul sa te stapinesti, nai fii primul care isi cumpara motor tare si moare pe el,

motorul asta are o herghelie de cai si cum am inteles tu nu ai de loc experienta. sa nu te superi dar eu nas pune pariu ca supravietuiesti vara asta, de ce nu tia ajuns ceva mai mic din prima ceva rabla mai ieftina cu care sa te inveti un pic.

acuma o ai si ma gindesc ca vrei so si folosesti, nu incerca sa-ti masori puterile cu nimeni, si daca te duci cu un grup cauta-ti un grup care merge linistit. pentru sa te spargi in figuri mai ai timp mai tirziu si nu te lasa provocat de nimeni chiar si daca fac altii misto de tine.

sfat vamal:

cit timp vehicolul este inmatriculat si tu ai o inputernicire notariala si o carte verde poti circula cu el

drum bun si ai grije de tine

primul meu motor a fost r6,in prezent terorizez vecinii cu un cbr 125r....oare dc?????

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut..si eu vreau sa incep cu acelasi model :)...doar ca ma cam sperie cel ce a inceput forumul...nu a mai postat din 2004 :))...cat despre grupurile de motociclisti...erau vreo 3-4 care admirau peisajul cu 40-50 hm/h iar la vreo 2 km erau 2 la semafor...credeai ca sar unul pe altul...2 super sport ce turau de mama mama...cred ca in 5-6 secunde nu i am mai vazut pe linie dreapta ..:) nu stiu precis dak era unul dintre cei doi dar aceasi honda la vreo 2 saptamani s a lipit de un copac ...la fel si creierii celuia ce o conducea..prefer doar sa imi vad de drum ..beau o cafea si plec linistit acasa fara sa "ii dau clasa" vecinului ce merge cu 80 cu masina ...

intradevar...tentatiile pot fi foarte mari..mai ales la nervi pt a te relaxa :)

am deviat cam mult de la subiect...au mai inceput si altii pe zx-6 ?cum s au simtit?

ciao!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Catre initiatorul topicului: ia-o usor.

Nu s-a nascut nimeni invatat, asa ca este foarte indicat sa stai cuminte si sa nu incerci sub nici o forma sa-ti depasesti limitele.

Pentru inceput multumeste-te cu lucruri simple, nu face nimic din ceea ce nu esti obligat sa faci.

Adica daca nu te simti ok sa faci stanga in intersectia X, n-o face. Mergi inainte pana in acea intersectie in care te simti ok pentru manevra. Stiu ca suna haios insa, crede-ma, mai bine mai faci un km in plus decat sa te bubuie vreo masina pe care n-ai vazut-o deoarece erai prea concentrat cu virarea motocicletei.

Apoi, peste o perioada vine acea senzatie de incredere in fortele proprii. Senzatia este sporita si de anumite semnale: schimbi viteza mai smooth, parca franezi mai bine, vezi din ce in ce mai multe lucruri in trafic and so on.

Nu te lasa pacalit de acel sentiment, si SUB NICI O FORMA nu-ti forta limitele.

Atentie la mersul in grup, nu incerca sa te tii dupa ceilalti caci vei fi nevoit sa mergi peste ritmul tau.

Invata foarte bine s-o tii din ambreiaj, sa-ti formezi reflex.

Mergi subturat, si schimba pana in 7000.

Si in oras, tot timpul mergi cu cel putin 2 degete pe abreiaj si 2 degete pe frana fata. Scurteaza enorm din timpul de reactie in caz de eveniment neprevazut.

"Succesuri multe".

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Asa am si facut.Adica mai mult de 7000 nici nu ma gandesc deocamdata sa merg.

Deja am citit tutorialul de mers pe motocicleta care mi s-a parut super k-lumea.

Merci de sfatul cu franarile si celelalte.

Si mai astept si altele.

URA

post-25378-1241708483_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Topicurile sunt f vechi si cred ca ar trebui sa-i cautam la RIP-uri....sper din suflet sa ma insel

DAAAAA.E mult prea mult 600cc pentru inceput.Punct

nu trage asa tare 600 CC, 4 IN LINIE,atata timp cat stai sub 8000 de ture in trepte mici nu da cu tine.Eu am inceput cu un sv de 650(v2) si pot sa va zic ca de jos tragea mai tare decat zx6r-ul pe care il am acum.Sv-ul se termina la 10 000 de ture in timp ce kawa deabia acolo incepe sa traga ca dracu.Sunt de parare ca pentru inceput este bun un 600,nu merita sa-ti iei ceva mai slab pt ca te vei plictisi de el repede si apoi te chinui sa il vinzi.Daca ai capul pe umeri si nu targi de el,ar trebui sa fii ok.O alta problema mai importanta este zic eu,sigur ca incepator o sa cazi cu el,eu am cazut de 4 sau 5 ori in primul an la viteze mici(40-50km/h),ori ca am blocat fata,ori am alunecat pe nisip,odata in garaj cand il scoteam,sau in peco la iesire.Poti sa cazi in cele mai stupide situatii,cand te astepti cel mai putin.Este mai ieftin sa iti pui crashpaduri(eu am dat 70 de euro),decat sa spargi vreo carena care costa o gramada de bani.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sunt de acord cu tot ce spuneti despre ZX6. Eu cred ca un incepator nu ar trebui sa inceapa cu un 125, dar daca incepe cu ceva puternic trebuie sa fie ponderat.

Sa auzim numai de bine.

Asfalt uscat!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×