Mergi la conţinut
Autentifica-te  
rama

vreau sa stiu daca se poate imatricula

Recommended Posts

vreau sa iau un motor care a fost adus din afara a fost radiat in italia are radierea lui din Italia si scheda tehnica eliberata de la politia din Italia in original dar motorul e pe numele italianilui si vreau sa stiu daca se poate imatricula ca sa stiu daca sa il cumpar

multumesc anticipat la toti care imi raspundeti

mi s-a mai spus ca in loc sa platesc vama sa il folosesc pe actele la alt motor asemanator ca caracteristici si vreau sa stiu cat de buna e si solutia asta am inteles ca se pot modifica seriile de la cadru si de la motor ca sa para in regula dar la rar sa ma duc cu motorul de la care am actele care ar fi ceva ieftin si vechi ca sa nu coste mult numai pt acte si vreau sa imi spuneti daca e posibil ca mi se pare cam curios adica iau o ruseasca ieftina si pun seriile pe o japoneza si pot umbla cu ea :huh:

va multumesc mult daca ma lamuriti si pe mine ca sunt tare incepator dar mort dupa motor si ma chinui sa imi iau primul motor :wub::blink::blink:

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

serii pe motor se pot bate, serii pe sasiu la fel dar mai bine iei tabla cu seria de sasiu si o pui pe alt sasiu, dar cu grija mare si la un om care se pricepe.

cat de legal este nu discut dar sa stii ca eu am avut 2 neplaceri ....m-au lovit de doua ori masini si mereu cei de la asigurari s-au uitat la serii.....trebuie sa te gandesti si sa pui in balanta ...eu mai multe nu stiu sa iti spun ...eu am ij....mult nu costa....sa mai sara in ajutor cei ce se pricep....

Link la postare