nano Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Spuneti-mi va rog ce presiune bagati in cauciucurile voastre (honda cbr 600 f3) in carte scrie fata 36 psi si spate 42 psi (puteti sa traduceti ca eu nu stiu). Multumesc Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RA007tuning Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Spuneti-mi va rog ce presiune bagati in cauciucurile voastre (honda cbr 600 f3) in carte scrie fata 36 psi si spate 42 psi (puteti sa traduceti ca eu nu stiu). Multumesc Pai imparte valorile respective la 14,7 si aflii cate atmosfere corespund Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Autor Share Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Adica fata 2.4 si spate 2.8 nu este cam mult ? Poti sa-mi spui de unde ai luat acel 14.7 ca sa stiu si eu pe viitor. Multumesc Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RA007tuning Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 17 Aprilie, 2008 Adica fata 2.4 si spate 2.8 nu este cam mult ? Poti sa-mi spui de unde ai luat acel 14.7 ca sa stiu si eu pe viitor. Multumesc Nu cred, io la Aprilia AF de 125 (tot gen speed, doar mai mic:P) i-am bagat 3 pe spate si 2.5 pe fatza si-i numai bine. Am un convertor de marimi fizice pe calculator. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coxanelu Adaugat pe 21 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 21 Aprilie, 2008 pai vrei sa te tina gumele mai mult? vrei sa fie mai aderente? cate kg ai? pe unde umbli cu mobra? ca o setare generala eu as recomanda un 2.1 fata si 2.3 spate ptr strada Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Adaugat pe 21 Aprilie, 2008 Autor Share Adaugat pe 21 Aprilie, 2008 Am 83 kg fara echipament si circul numai in oras. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Adaugat pe 23 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 23 Aprilie, 2008 iti recomand un 2.3-2.4 fata si 2.4-2,5 spate de unul singur cu pasager mai pui 0,2 doar pe spate Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 30 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 30 Aprilie, 2008 Presiunea recomandata de constructor este 2,5 fata cu 2,9 spatele. Punand o presiune mai mica schimbi radical handlingul mobrei, mai ales pe viraje http://www.louis.de/_10fbbc549ad86c7c30513...amp;typ_id=PC31 Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Adaugat pe 30 Aprilie, 2008 Share Adaugat pe 30 Aprilie, 2008 presiunea indicata este o mare prostie .. tre sa urmezi sfatul celui care dezvolta gumele si care iti recomanda presiune optima ptr guma respectiva. presiunea indicata e ptr un lung pasaj autostradal incarcat la maxim. ptr strada ..ramai la 2.3-2.4 fata si 24-2.5 spate cu dunlop presiunile scad fata de pirelli metzeler : 2.3 fata-spate sau 2.3 fata si 2.5 spate cu pasager. sfatul unui amic, tehnic Dunlop, cel care dezvolta Dunlop in pistele din italia (atat stradale, cat si pista) Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Adaugat pe 1 Mai, 2008 Share Adaugat pe 1 Mai, 2008 presiunea indicata este o mare prostie .. De ce? Am devenit mai intelepti decat constructorii de motociclete? Daca aste e presiunea pe care o bagi tu, nu inseamna ca e buna, mai ales pt oras unde iti trebuie manevrabilitate maxima. Nano nici macar nu a spus ce guma foloseste... Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Adaugat pe 2 Mai, 2008 Autor Share Adaugat pe 2 Mai, 2008 pe fata scrie : Vipersport Avon AV59 si pe spate : Dunlop Sportmax Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Adaugat pe 10 Iunie, 2008 Autor Share Adaugat pe 10 Iunie, 2008 vreau sa va spun ca am facut presiunea ca la carte adica 2,5 cu 2,9 si sunt foarte multumit de felul cum se comporta chiar daca zdruncina din cand in cand ciclistica este super. Citează Link către comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Recommended Posts
Participa la conversatie
Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.