Mergi la conţinut
  • 0
pici

service Limitatorul..o Problema La Scuterele Noi..exzista Oare Asa Ceva?

Întrebare

scriu acest new topic cu speranta de a lamuri pe toti oamenii despre limitator.Cred ca toti cei care acceseaza acest topic sunt ghinionistii care au cumparat de la magazinele de motoscutere precum First Bike ,Carefour si multe altele ,scutere in 4 Timpi a caror viteza este de MAXIM 45 KM\H.Acest lucru mi se pare a fi ceva nu doar haios dar si enervant.Avand o viteza de 40-45 Km/h aceste scutere sunt precum melcii prin toata tara.Acum multi spun ca ele merg asa deoarece sunt LIMITATE.Exzista oare acest limitator decare multi spun.Unde ar fi aceasta limitare si daca se poate scoate.As dori ca prin experienta dumneavoastra sa postati aici parerile si daca se poate ceva poze lecate de acest limitator ,,misterios".

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

10 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

din cate stiu eu marea majoritate daca nu toate scooterele astea luate noi din mag sunt limitate electronic, adica din aprindere si asta in primul rand din pricina garantiei, daca incerci sa umbli la aprindere si sa-i scoti acel limitator sau sa inlocuiesti aprinderea cu una fara limitator vei avea surpriza ca nu mai beneficiezi nici de garantie, nici de service la scooter in atelierele lor specializate.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

ok ku aprinderea m-am lamurit .Acum am schimbat aprinderea standard cu una Top Performance si tot asa ..diferenta este ca ..are scanteile mai albastre si porneste mai bine.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
ok ku aprinderea m-am lamurit .Acum am schimbat aprinderea standard cu una Top Performance si tot asa ..diferenta este ca ..are scanteile mai albastre si porneste mai bine.

tre sa fie un modul electronic din cate stiu eu care limiteaza viteza

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

de curand mi-am cumparat un scuter Atala byte este facut in italia in 2 timpi,deci nu e chinezarie,am citit mai multe topicuri despre delimitare dar nu prea a dat rezultate.

IN prima faza am vrut sa delimitez si m-am apucat cu variatorul am gasit acolo o saiba fff subtine,am dat-o jos nimik merge normal adica cu 40 maxim 50 dar greu tare am desfacut sa vad ce bile are:polini usore nu stiu exact gramajul.Pe variator este prins un colier in 3 suruburi pt a sustine bilele cred am opus niste piulete c-a sa urc capacul mai sus dar tot degeaba,am dat si pe ala jos nimik,am schimbat bilele si am pus mallosi de 5,5 gr tot nimik,are toba arrow dar nu este intoarsa e simpla,limitare in toba nu are,carburatorul este de stock adica un dellorto de 12.De pe loc pleaca bine adica are demaraj dar dupa aia parca ii pune cineva piedica si urca ff greu pana la 40 maxim 50

Cer ajutor de la cine se pricepe cat de cat si sine a mai intaklnit asa ceva,poate sa fie si in cdi limitare cum delimitez cdi

ast rasp aici sau pe mees pustiu003 .ms mult si asfalt uscat

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

a...am aflat..kum ...role de 4,5 grame..nu conteaza firma

....un filtru sport ajuta la putere(demaraj)

.....jigler mai mare.. pt alimentarea mai buna

....arcul cel mare...cel de pe spate.. sa fie mai moale..gen malossi racing..sau cv de genul

saptamana viitoare incep cu astea si am sa va anunt ce a iesit..:D:wub::blink:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

salut cine ma poate ajuta sa deliitez un malaguti f 12 r phantom an 2008 racire pe aer,Nu merge mai mult de 6000 de ture pe crick,si 5500 pe sosea ,si merge cu 60 la drum lung sau 62 in panta ,dar trage f greu,si am inteles ca unul ca al meu se duce delimitat pana la 11000 de ture echivalentul lui 100 km/h,Va rog sa ma ajutati,am verificat toba,carburatorul,am schimbat variatorul,la cdi am intrerupt cate un fir pe rand ,la muzicuta nu are ,in filtrul de aer nu are,va rog ajutati-ma cuniste idei,acesta e id meu s3b1s3b1@yahoo.com

salut cine ma poate ajuta sa deliitez un malaguti f 12 r phantom an 2008 racire pe aer,Nu merge mai mult de 6000 de ture pe crick,si 5500 pe sosea ,si merge cu 60 la drum lung sau 62 in panta ,dar trage f greu,si am inteles ca unul ca al meu se duce delimitat pana la 11000 de ture echivalentul lui 100 km/h,Va rog sa ma ajutati,am verificat toba,carburatorul,am schimbat variatorul,la cdi am intrerupt cate un fir pe rand ,la muzicuta nu are ,in filtrul de aer nu are,va rog ajutati-ma cuniste idei,acesta e id meu s3b1s3b1@yahoo.com

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

sebifam,ai limitare de turatie din CDI.

Pentru initiatorul acestui topic,constatarea ta e de bun simt,motorul 4T de 50cc nu e limitat,el nu poate ajunge la 4CP cu nici un chip.

Am avut un Sachs Madass 50 si singura solutie ca sa-l fac sa se miste a fost un set de 70cc dar si ala cu tot cu chiulasa de la 107.

Incercasem inainte carburator marit,galerie marita,totul degeaba. La setul de 70cc facea un zgomot foarte mare galeria de admisie prea mica iar eu dadeam vina pe esapament. Cred ca trebuie sa evoluezi,sa iei permis si sa-ti cumperi un 125 decent facut de japonezi,nu ai prea mare viteza,max 110 dar ai avantaje nebanuite,fiabilitate,stabilitate,multe.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Salut.Nu ma prea pricep la motoare de nici un fel.Am un scuter Suzuki uf50.Ce trebuie sa schimb la el sa il fac de 80cc,si unde se afla limitatorul de viteza?Va multumesc anticipat.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×