Mergi la conţinut

Cbr 900 Rr


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Depinde foarte mult la care versiune te referi : sunt 5 modele , toate fiind 900RR :P , trei pe carburatoare , si doua pe injectie. Ultimele doua , au foarte multa putere , sunt usoare , in special 954, deci , si necesar de mai multa experienta in a le tine. Exista pareri si pareri , unii spun ca ultima versiune cu carb e cea mai buna dintre 900 , altii zic ca 954. Eu am un 919 SC33 fab 99 , de care sunt mai mult decat multumit. Fiabilitate 100% , si eu zic ca poti sa il tii linistit sub control , daca esti cumpatat , defapt , mai mult se tine el singur pe strada , ciclistica care o are fiind una dintre cele mai reusite dintre motoarele super sport. Eu iti recomad 98-99, fiind cel mai bine pus la punct , atat ca motor , cat si ca restul , frane , comezi etc. Nu are putere enorma , dar cu mici inbunatatiri face fata la multe motoare mai noi ca el. Mult succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
Depinde foarte mult la care versiune te referi : sunt 5 modele , toate fiind 900RR :P , trei pe carburatoare , si doua pe injectie. Ultimele doua , au foarte multa putere , sunt usoare , in special 954, deci , si necesar de mai multa experienta in a le tine. Exista pareri si pareri , unii spun ca ultima versiune cu carb e cea mai buna dintre 900 , altii zic ca 954. Eu am un 919 SC33 fab 99 , de care sunt mai mult decat multumit. Fiabilitate 100% , si eu zic ca poti sa il tii linistit sub control , daca esti cumpatat , defapt , mai mult se tine el singur pe strada , ciclistica care o are fiind una dintre cele mai reusite dintre motoarele super sport. Eu iti recomad 98-99, fiind cel mai bine pus la punct , atat ca motor , cat si ca restul , frane , comezi etc. Nu are putere enorma , dar cu mici inbunatatiri face fata la multe motoare mai noi ca el. Mult succes !

:D Eu am un 919 HRC fab 99 si nu l-as recomanda niciunui "incepator" :unsure: Consumu' e de camion si trebuie sa iubesti motorul,acceleratia e destul de brutala,putere din plin...Eu m-am tinut cu pasager dupa un k6 din 2006...si n-am avut probleme :D E o motocicleta care da dependenta :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Eu am un 919 din '97, sunt foarte multumit de el in toate privintele mai putin la consum dar asta e, nu-ti iei motocicleta de 900 fara sa te gandesti ca consuma mult. Depinde acum de cati bani esti tu dispus sa cheltuiesti. Eu inaite de CBR am avut o yamaha de 400 si 30 de cai, si cu toate astea n-am avut probleme cu cbr-u si nu am mers tocmai batraneste. totul depinde de cati bani ai de cheltuit.

bafta asfalt uscat si alea alea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut, sunt la al doilea Fireblade (am avut un sc28, acum sc33). Motoare foarte fiabile, puternice cat e nevoie, excelente dpdv al ciclisticii, frane si suspensii bunicele din standard si se spune ca ar fi cele mai comode din clasa superbike-urilor.

Intre cele doua, am avut un Hornet care consuma exact la fel de mult. Asa ca nu ma plang de consum si nici nu cred ca ar fi cazul ca cineva sa se planga: daca vrei un motor de navetist sau un motor utilitar, nu iti iei in nici un caz Fireblade.

Cu toate ca par mai masive (mai putin cazul 929 sau 954), nu sunt motociclete grele; la aprox 200 kg au aceeasi greutate ca un CBR 600 F, pe care toata lumea le recomanda ca usoare.

Despre incepatori pe Fireblade, pot sa va dau un exemplu: primul Fireblade l-am vandut unui prieten care l-a cumparat ca prim motor. Au deja un an impreuna si n-au patit nimic, nici el, nici motorul. Sigur ca daca era un tampit, era mort demult. Insa daca ar fi fost asa, murea oricum, chiar si pe un Bandit de 400 (exemplu aleatoriu de motocicleta mai mica).

P.S.: Hai ca poate ne adunam Blade-istii pe aici.

Voie buna! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre incepatori pe Fireblade, pot sa va dau un exemplu: primul Fireblade l-am vandut unui prieten care l-a cumparat ca prim motor. Au deja un an impreuna si n-au patit nimic, nici el, nici motorul. Sigur ca daca era un tampit, era mort demult. Insa daca ar fi fost asa, murea oricum, chiar si pe un Bandit de 400 (exemplu aleatoriu de motocicleta mai mica).

P.S.: Hai ca poate ne adunam Blade-istii pe aici.

Voie buna! :beer:

:thumbup1:

Si eu am un Fireblade. E primul meu motor. Avem un sezon impreuna si n-am avut intamplari nefericite (o sa cad anu' asta =)) ), asa ca subscriu la cele spuse de Hellicks. :P Si mai este cel putin un posesor de Blade care e in aceeasi ipostaza. :rolleyes:

Si daca tot e lunga iarna...

Inainte: post-21327-1231328043_thumb.jpg

Astazi: post-21327-1231329025_thumb.jpg

Partea atractiva doar de acum incepe, trebuie lipite autocolantele. :unsure:

Ceasuri bune! :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt la al doilea Fireblade,am avut un sc 28 din 94(prima mea motoreta),acum am un sc 33 din 99,ca minusuri poti sa-ti spun enumar cateva de care m-am lovit: partea de incarcare-releu-stator,distributia(intinzatorul de lant), cauciucul fata diferit la marime respectiv 130/70/16 fata de 120 ca, marea majoritate a vitezistelor,in rest o motocicleta foarte echilibrata,putere destula pentru drumurile noastre si un look frumos chiar daca peste modelele enumerate au trecut ceva ani!In concluzie daca doresti un Fireblade,nu sta pe ganduri nu o sa regreti!

post-6017-1231708767_thumb.jpg

post-6017-1231708802_thumb.jpg

post-6017-1231708893_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salutare tuturor posesorilor .... eu am avut un yamaha de 1000 ca prim motor ... din fereicire dupa 10 000 de km nu am patit mare lucru.... si am trecut la 900rr sc33 din 99 ... asta era visul meu .... pot sa confirm si eu spusele celorlalti .. sunt niste motoare foarte reusite ....parte mai proasta mai proasta e consumul ... insa merita ;)

pun si poze cu primul si cel de acuma

post-13063-1235684252_thumb.jpg

post-13063-1235684276_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca nu pare usoara dar e destul de jucarie. Am una din '99 si e chiar nostima pana si prin oras. Nu mai e motor de pista, asta e clar dar e mai comoda la drum lung decat alte surate. Daca schimbi pana in 8000 de ture poti sa zici ca-i blanda :P

Consumul e cvasi-justificat pentru ca e mare motorul si desi are (doar) 130 de cai, cuplul nu e de motor de 600, e mai mare. Daca sunt si carburatoarele dereglate, atunci poate sa consume ceva mai mult.

Cele mai nasoale lucruri la ea sunt: releul de incarcare, cauciucul fata (ca nu-i prea usor de gasit), viteza a doua si evacuarea stock. Daca i-ai pus alta evacuare parca ai alta motoreta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

Eu imi pot exprima parerea visavis de 954 RR , un motor foarte usor si foarte puternic .

Datorita faptului ca dozeaza aceiasi putere pe toata plaja de turatii este si foarte controlabil , partea proasta ar fi consumul undeva pe la 10-10,5 in oras daca mergi mai sportiv ( adica s-a schimbi pe la 8-9000 ) .

In acelasi timp pot sa-ti spun ca este un motor extrem de fiabil , eu am facut aproape 8000 de km cu el pana sa-l vand , iar in acesti 8000 de km i-am facut doar o data presiunea la roti in rest nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . As vrea cateva opinii despre cbr 900 rr in special de la posesori . M ar interesa daca credeti ca poate fii tinut sub control de un incepator pt. ca din cate am inteles e un motor foarte fiabil dar si periculos . ms anticipat

ia-ti cu incredere fireblade ca dak mergi atent la inceput nu se intampla nimic.toti pe aici bat apa-n piua de pomana cu consumul care iti zic eu ca nu e nici mai mic nici mai mare decat la alta motocicleta tot de 900.in rest am facut 9000 pe ea si nu am avut nici o probl la motor.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

salut !

detin si eu un cbr 919rr din 97 replica repsol si sant tare multumit de el.il am de 1 an si printre timp me-am loat o kawa zx6r 2007care nu ma dezamagit.dar cand merg cu cbr-ul nu prea mai i-mi vine sa ma sui pe motor de 600 nu vreau sa fac nici o comparatie intre cele doua.

daca nu ar fi fost anul care isi spune cuvantul nu as fi avut motie sa renunt la cbr.am toba arrow cap coada se aude bestial roata pe 17 pe fata,scarite racing,si aripi de carbon.

da este buna si pentru incepatori dar nu pentru teribilisti pentru ca motorul iti permite sa faci multe cu el dar sa sti ce faci.

post-17776-1241900274_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...