Mergi la conţinut

Recommended Posts

De curand am intrat in posesia acestui motor. Fiind incepator nu cunosc prea multe despre el dar pentru moment am doua probleme cu el:

1.Deoarece nu are cric sunt nevoit in unele situatii sa las motoreta pe o parte.Pe la pinion curge ulei din cutie.Presupun ca este vorba de niste semeringuri uzate.Imi poate confirma careva daca asta este cauza? Si datorita faptului ca a pierdut ceva ulei din cutie, de unde stiu cat trebuie completat?Trebuie scos tot si completat cu unul nou?

2.Pe la unul dintre amortizoarele din fata curge un ulei gri.Cum se remediaza aceasta problema?

Pe aceasta cale invit si ceilalti posesori de CR uri sa si prezinte motoreta si eventuale probleme intampinate in exploatare.

Multumesc

post-10178-1223405260_thumb.jpg

post-10178-1223405276_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
De curand am intrat in posesia acestui motor. Fiind incepator nu cunosc prea multe despre el dar pentru moment am doua probleme cu el:

1.Deoarece nu are cric sunt nevoit in unele situatii sa las motoreta pe o parte.Pe la pinion curge ulei din cutie.Presupun ca este vorba de niste semeringuri uzate.Imi poate confirma careva daca asta este cauza? Si datorita faptului ca a pierdut ceva ulei din cutie, de unde stiu cat trebuie completat?Trebuie scos tot si completat cu unul nou?

2.Pe la unul dintre amortizoarele din fata curge un ulei gri.Cum se remediaza aceasta problema?

Pe aceasta cale invit si ceilalti posesori de CR uri sa si prezinte motoreta si eventuale probleme intampinate in exploatare.

Multumesc

Sal stapanesti sanatos.

Problema 1, trebuie sa dai pinionul jos, scoti semerigul, fugi la un magazin de rulmenti cu semeringul in mana sa iti dea exact aceleasi cote. Sau poti comanda direct semeringul de la pinion de la un magazin de profil moto si il inlocuiesti.

Trebuie sa completezi cu ulei, cel mai indicat ar fi sa il dai afara pe tot si sa pui altul(scrie pe blocul motor in partea dreapta, cum stai pe motocicleta, ce cantitate exacta), ar trebui sa intre undeva sub 1000ml in cutie.

Problema 2, tot de la un magazin de profil moto trebuie sa-ti comanzi semeringurile de furca si ulei de furca si sa le inlocuiesti(de preferat ar fi sa te duci la un mecanica daca nu ai nici cea mai vaga idee cum se schimba, sau documenteaza-te bine inainte).

Spor la treaba...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. M am interesat la un magazin de profil privind semeringul de la pinion, si am aflat ca sunt de fapt 2:unul pt ulei si unul pentru praf. Aveti ceva documentatie privind schimbarea lor, deoarece cred ca am ceva indemanare privind schimbarea lor, dar nu am exersat o pe moto.

O alta intrebare:care este pozitia ideala pentru cross? Pentru a mentine moto in pozitie verticala sunt nevoit sa stau pe varfuri.

Si o alta problema e ca nu prea sta la relanti.Am incercat sa mai umblu la reglajul de sus de la cablul de acceleratie dar nu prea am avut rezultate. Mai este vreo posibilitate de reglaj?

Multumesc

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

am si eu tot asa ceva .. daca te intereseaza o carte tehnica in form electronic da-mi pm .... :) Eu am cumparat Haynes de pe ebay (60ron) .. zice exact ce e de facut si cum.

- despre relanti .. vezi ca se regeaza din stanga carb (cum stai pe ea) este un knob negru .. invarti de el - sa stii ca relantiu nu o sa reusesti sa il reglezi cum trebuie .. intr-un fel sta cand e rece motorul si altfel sta cand e cald ... eu o tin un pic turata

- eu am 170 si stau perfect pe ea ..adica cu jumatate de talpa ... asta dupa ce am lasat-o din amortizorul spate

post-6518-1224860246_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp m am plimbat cu ea , m am obisnuit, am luat si prima cazatura zdravana , dar, a aparut o prblema la una dintre ele(am uitat sa va spun ,de fapt sunt 2 motorete cam la fel). Dupa 3-4 ore de mers continuu moare bujia, in sensul ca trb curatata cu peria de sarma ca mai mearga. Culoarea ei este neagra si am considerat ca mai trebuie umblat la aer.Am umblat si cred ca din cauza aia nu mai merge deloc. Scot bujia o curat, dau pedala merg aprox 1 km si moare. De unde sa incep rezolvarea problemei?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×