Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

mateialex11

vand Renault Cabrio Inmatriculat

Recommended Posts

Renault 19 cabrio , inmatriculata in Romania in iulie 2008 , un singur proprietar in Germania , un singur proprietar in Romania .

Motor 1.8 Benzina , 95 CP , consum 6-11% .

Impecabila si accept orice test .

Schimb Renaultul / YZF 600 / Renaultul + Yzf cu auto mai nou de familie .

Tel : 0770.92.65.60

Pt cash 3000 euro urgent!

post-22157-1227552081_thumb.jpg

post-22157-1227552114_thumb.jpg

post-22157-1227552146_thumb.jpg

post-22157-1227552165_thumb.jpg

Distribuie această postare

Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
R 19 cabrio , inmatriculata in Romania in iulie 2008 , un singur proprietar in Germania .

ce bani vrei pe ea????

Link la postare

Salut,am sa incerc sa vin sa o vad si mai vb.

Thx(nu te mai lua dupa mobile sau scout 24 deoarece sunt irelevante)

Link la postare

am un amic care 2 ani a adus masini de pe mobile.de ,

doar ca sunt anume hinturi sa te prinzi care sunt tzepe, in timp le afli

asadar...

oricum sunt numere de telefon, nu unul ci 100 de fiecare parte

Link la postare
In cazul in care ne plac reciproc,cam ce diferenta ai fi dispus sa dai?

nici o diferenta :)

vorbim despre o masina de 14 ani care afara valoreaza ... cat ai vazut pe mobile de

justificarea pretului pe care tu il ceri ar veni din aberatia lu'tariceanu care cade o data cu el, si asta daca eu as fi mort copt sa cumpar un reno de 14 ani... ceea ce

nu stau in cei 3200 euro cit as fi vrut minim pe mobreta, daca nu iau banii astia nu o dau nici acum nici alta data de stiu ca ma dau pe ea o data la o luna si tot nu pierd mai mult la ea, altfel zis pe mobile de sau altundeva nu gasesti ceva similar in pretul asta

iti doresc succes sa o dai cu cit ti ai propus, daca vrei sa ti cumperi motor din bani, ai din ce alege

sanatate !

Link la postare
Sal,din pacate nu,vreau ceva dupa 2ooo.