Mergi la conţinut
Autentifica-te  
Nitescu

INCA UN NEBUN?

Recommended Posts

DJ-ul Pro Fm, realizator al emisiunii "Rondul de dimineata", Mihai Dobrovolschi este, de saptamana trecuta, cursant al scolii de "motoare".

Prietena lui Dobro strange deja "bani de inmormantare", fiind foarte speriata de aceasta pasiune a lui. Dobrovolschi are insa alte ganduri. "Visez sa-mi iau un supermotor de 400 cmc, pe care sa "zbor" cu 220 km la ora", ne-a spus el.

Marele examen pentru carnet e programat pe 11 mai.

Sursa:www.libertatea.ro

Articol de: Gabriel Penes

De atunci si-a luat permisul si motocicleta.Daca este pasiune,necesitate sau fite o sa vedem.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Poate reusim sa-l aducem la Arc.Inca nu are numere sa poata circula

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

mdea...a dat examen odata cu mine..mare scofala,ce intelegeti voi cand auziti de VIP?.. :mellow:

VIP inseamna VERY IMPORTANT PERSON, nu???? :lol:

No offence Mariane,ma sacaie vip-urile inchipuite :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un Susuki GS 500 E si sunt multumit. E limitat la vreo 35 de cai si deocamdata il las asa. N-am apucat sa ies decat vreo trei zile da' am o nelamurire. La scoala, vestitul Nea Dobre zicea ca franezi cu spatele si doar rar cu fata. Pe tutorial scrie ca franezi cu amandoua da' mai ales cu fata. Daca isi face cineva timp, cineva cu experienta, ziceti-mi si mie cu ce ma-sa franez si cum. Multam si ne-om intalni cand m-oi considera si eu motociclist, ca inca sunt cam fazan.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Mi-am luat un Susuki GS 500 E si sunt multumit. E limitat la vreo 35 de cai si deocamdata il las asa. N-am apucat sa ies decat vreo trei zile da' am o nelamurire. La scoala, vestitul Nea Dobre zicea ca franezi cu spatele si doar rar cu fata. Pe tutorial scrie ca franezi cu amandoua da' mai ales cu fata. Daca isi face cineva timp, cineva cu experienta, ziceti-mi si mie cu ce ma-sa franez si cum. Multam si ne-om intalni cand m-oi considera si eu motociclist, ca inca sunt cam fazan.

Nici io nu sunt cine stie ce motociclist. Am la activ decat vreo 4-5 mii de km parcursi pe soselele patriei, dar in general franezi cu fatza. Cel mai bine e sa folosesti ambele frane: Fatza 60-70% - Spatele 30-40%. Parerea mea. Ii rog pe cei care sunt mai experimentati sa-si dea si ei cu parerea. ;)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Mi-am luat un Susuki GS 500 E si sunt multumit. E limitat la vreo 35 de cai si deocamdata il las asa. N-am apucat sa ies decat vreo trei zile da' am o nelamurire. La scoala, vestitul Nea Dobre zicea ca franezi cu spatele si doar rar cu fata. Pe tutorial scrie ca franezi cu amandoua da' mai ales cu fata. Daca isi face cineva timp, cineva cu experienta, ziceti-mi si mie cu ce ma-sa franez si cum. Multam si ne-om intalni cand m-oi considera si eu motociclist, ca inca sunt cam fazan.

Sal Dobro.Bine ai venit printre noi.Sa o stapanesti sanatos.Esti la fel de "nebum"ca si noi.La Nea' Dobre nu ai invatat prea multe asa ca te asteptam cu intrebari.Franezi cu spatele numai la "comuniste "pentru ca nu ai o frana eficienta.La motocicletele de "viteza" frana principala este cea de fata(80%fata si 20% spate).La o alta intebare iti raspund ca poti pune benzina cu plumb pt ca tu nu ai catalizator :P Benzina cu pb te ajuta sa mergi mai repede ;) Toti am fost "fazani" la inceput.Te asteptam in fiecare miercuri incepand cu ora 19.00 in parcul Herastrau intrarea de la Arcul de Triumf.Vei vedea ca nu esti singurul incepator.Ne strangem cam 100 de motoare

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Sal Dobro.Bine ai venit printre noi.Sa o stapanesti sanatos.Esti la fel de "nebum"ca si noi.La Nea' Dobre nu ai invatat prea multe asa ca te asteptam cu intrebari.Franezi cu spatele numai la "comuniste "pentru ca nu ai o frana eficienta.La motocicletele de "viteza" frana principala este cea de fata(80%fata si 20% spate).La o alta intebare iti raspund ca poti pune benzina cu plumb pt ca tu nu ai catalizator :P Benzina cu pb te ajuta sa mergi mai repede ;) Toti am fost "fazani" la inceput.Te asteptam in fiecare miercuri incepand cu ora 19.00 in parcul Herastrau intrarea de la Arcul de Triumf.Vei vedea ca nu esti singurul incepator.Ne strangem cam 100 de motoare

100 de motoare daca vi si tu (nea Nitescu)...daca nu ,suntem doar 99 :P ...cred ca am calculat bine :D ...off matematica asta... :lol:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Franezi cu spatele numai la "comuniste "pentru ca nu ai o frana eficienta.

nici macar

franezi cu fata 80% ...

cu cat franezi mai puternic cu atat franezi mai putin spatele

incearca sa eviti franarea pe curbe ...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Multam si ne-om intalni cand m-oi considera si eu motociclist, ca inca sunt cam fazan.

Ok atunci nu te mai lauda pe post ca ai mers cu 140 ,daca nu vrei sa se ia pustii dupa tine sa avem 20 de morti pe saptamana... <_<

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
La scoala, vestitul Nea Dobre zicea ca franezi cu spatele si doar rar cu fata.

Asta este o timpenie. Frina fata e de baza. De asemenea, nu uita nici de frina de motor, poate fii foarte eficienta. E pe SBZ un topic despre frinare si cum sa exersezi frinarea, e misto, arunca un ochi ca merita.

http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...viewtopic&t=436

PS.

Bine ai venit si bafta multa :)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

eu la nepra am descoperit ca cea mai eficienta este frana de motor :) ..ca restul nu prea tineau...am mers o data 200 km si am folosit numai frana de motor..la curbe... cand am oprit nu am folosit nici o frana pt ca sa oprit singura in plin camp ..din cauza motorului..evident B)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
:o:o:o:lol::lol::lol::lol::lol: hehehehe imi inchipui ca de nebun esti,si eu mai mult frana de fata folosesc,foarte putin la suta si aia de spate,in oras mai mult aia de fata.bye bye

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
Oaspete maximus

CEA MAI PROASTA IDEIE ESTE AIA CA TE DURI IN CAP DIN CAUZA FETEI,

BINE NICI NU TREBUIE SA EXAGEREZI, CI SA TRAGI DE EA PROGRESIV, IAR LA FAZA CU PROCENTAJU' CRED CA AI DREPTATE.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Dobrovolschi a venit la Arc .Asa da!Cred ca data viitoare va sta mai mult si va merge cu noi la plimbare chiar daca este "incepator". :D

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, trebuie sa-i spuneti sa fie f atent si pe ce suprafata merge!

Ce te faci daca esti pe-un drum cu nisip sau mult praf (pe marginea unui drum "obisnuit" de la noi sau -de ce nu- pe un drum pietruit) si mizezi mai mult pe frana de fata?? Esti jos, una-doua!!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

gsx-ul e din 93, are 26 de mii de km e super ingrijita, ca a fost a tatalui unui patron de parc de motoare. rog pe calea asta, daca organizeaza cineva actiuni de sensibilizare pana la lacrimi a soferilor romani sa ma contacteze si pe mine. pot abuza microfonul pentru cauze nobile. eu mai zic asa pe post da' alta e cand e o campanie mai mare. baftone cu tona!

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

felicitari mihai pt achizitie. prin pozitia ta, poti ajuta foarte multa la campania de atentionare a soferilor romani vis a vis de motociclisti.mai multe detalii pe sbz si motociclism.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

IL ASCULT PE DOBRO ASTA IN FIECARE DIMINEATA, E PIZDOS ADICA COOL MAI ALES ATUNCI CAND POMENESTE DE MOTOCICLETE,CRED CA LA PRINS MICROBUL MOTOARELOR....DOBRO SPER SA NE VEDEM LA INTRUNIREA DE LA BUCURESTI,BAFTA SI DRUM USCAT.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×