Mergi la conţinut
  • 0

Cine-mi Da Niste Sfaturi?


jolly_jokre

Întrebare

Buna!

Vreau si eu niste sfaturi de la cei mai experimentati.

M-am hotarat, de cum se incalzeste vremea sa dau de carnet!!! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Ce motocicleta i-mi recomandati, in situatia in care eu sunt cam mititica de inaltime, am doar 152 cm.

Am avut un Mz Etz 250, dar era cam inalta de mine. Ma plimbam cu ea pe la noi pe stradutele din cartier.Am cazut o data cu ea, si sotul meu a vandut-o:(. Primul meu motor a fost un Simson s 51 :confused: parca??? de 50 cmc. Din pacate nu avea acte, asa ca am dat-o mai departe.

Am vazut o Tula de vanzare. :wub:A fost dragoste la prima vedere!!! Ce credeti e prea sus seaua pt. mine????

Asta ar fi prima alegere, dar nu am putut lua inca legatura cu vanzatorul.

Bani alocati pt motocicleta ar fi cam 1000 de euro.... asta in cazul in care nu mai creste euro.....

Va poop si astept sfaturi! :thanks:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recommended Posts

  • 0
Buna!

Vreau si eu niste sfaturi de la cei mai experimentati.

M-am hotarat, de cum se incalzeste vremea sa dau de carnet!!! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Ce motocicleta i-mi recomandati, in situatia in care eu sunt cam mititica de inaltime, am doar 152 cm.

Am avut un Mz Etz 250, dar era cam inalta de mine. Ma plimbam cu ea pe la noi pe stradutele din cartier.Am cazut o data cu ea, si sotul meu a vandut-o:(. Primul meu motor a fost un Simson s 51 :confused: parca??? de 50 cmc. Din pacate nu avea acte, asa ca am dat-o mai departe.

Am vazut o Tula de vanzare. :wub:A fost dragoste la prima vedere!!! Ce credeti e prea sus seaua pt. mine????

Asta ar fi prima alegere, dar nu am putut lua inca legatura cu vanzatorul.

Bani alocati pt motocicleta ar fi cam 1000 de euro.... asta in cazul in care nu mai creste euro.....

Va poop si astept sfaturi! :thanks:

Muhaha... :Jumpy: Poi bine mai baieti:daca aratam si eu precum colega noastra poate va ingramadeati cu ceva mai multe sfaturi cand mai aruncam cu cate o intrebare;deh,tot ca-ncepator :dance: Si-acu sa cadem pe subiect:

Depinde de ce cauti la un motor:daca e doar de agrement atunci cred ca un cruiseras de clasa mica-medie ar fi ok,ceva usurel,manevrabil pe care sa-l poti stapani si care ca pret cred ca se incadreaza in bugetul sus mentionat.La inaltimea pe care o ai probabil iti va fi mai greu sa mergi pe altceva,o vitezana,un naked sa nu mai vb de touring sau enduro :punk: . Nu recomand moto comunista(MZ,Simson,Tula etc)pt o fata/femeie.Au ele frumusetea lor dar ca s-o vezi tre sa te murdaresti bine pe maini de vaselina,uleiuri samd si sa injuri inainte de pornire(asta face parte din descantecul de inceput).Recomand un moto usor pt ca ceva mai greu daca agata piciorul in cadere s-ar putea sa fie de rau si probabil iti doresti distractie,fun si nu vizite pe la urgente.Numai bine si asfalt uscat cu ce-o fi;numa sa fie ca stiu cum e cand stai pe tusa :scare:

asta cu muult mai instabile te contrazic si pot sa iti zic ca ma simpt muult mai insiguranta pe scuter in bucuresti (acum depinde si ce scuter)

da,da...stabile de nu mai poti;sa nu mai vb de suspensii care-ti roop c...u prin hartoapele de pe strazi.Iar daca vb de siguranta...ne orientam catre masini blindate sau statul in casa la TV :P Numa bine!

E si tu acuma!

Fiecare cu gusturile lui! Mie mi-a atras atentia pt ca e mai altfel decat oricare motor care-l vezi la noi pe strazi.

Si inca ceva: are pornire la buton!!! S-ar putea sa fie singura ruseasca cu pornire la buton din generatia lui. Ma cam chinuiam cu Mz-ul ala de 250 sa-l pornesc la pedala :download:

In orice caz mie mi se pare simpatica.

Un motor fara kick starter mi se pare ca are un handicap;ti-o spun din experienta (sa ma dau si eu mare).Kick-ul e singurul lucru care-mi lipseste la DR si crede-ma ca e bun,cel putin ca alternativa de pornire.Daca iti ineci motorul sau porneste mai greu de la frig GARANTAT ramai fara baterie;si de acolo incepe distractia-cea cu injuraturi si spume de care-ti vorbeam mai devreme :wacko:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

jolly,vad ca esti comunista inraita

ce idee e asta cu mz ul?iar pornire la pedala???inainte ziceai ca nu ti placea

sunetul ala de 2 timpi e absolut infiorator,cateodata ti e rusine cand intorc oamenii capul dupa tine

plus ca in caz de cazaturi,nu are carene,e adevarat,dar sa vezi ce fain e sa se infunde rezervorul sau sa se indoaie cadrul

si mz urile sunt slabe rau la cutiile de viteze,agata si sar din viteze,sau nu intra deloc daca sunt foarte uzate

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Daca vrei ciudatenii, adica ceva mai rar pe strazi cu suspensie mai larga si inaltimea joasa la sa (770, 790 mm)... mai sunt si din astea:

http://www.arpem.com/motos/modelos/yamaha/...aha-tw-200.html

http://www.arpem.com/motos/modelos/suzuki/...vanvan-125.html

Poate gasesti la SH ceva interesant :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Daca vrei ciudatenii, adica ceva mai rar pe strazi cu suspensie mai larga si inaltimea joasa la sa (770, 790 mm)... mai sunt si din astea:

http://www.arpem.com/motos/modelos/yamaha/...aha-tw-200.html

http://www.arpem.com/motos/modelos/suzuki/...vanvan-125.html

Poate gasesti la SH ceva interesant :D

Oau!

Arata tare bine yamaha asta. Dar totusi ma cam depaseste pretul. Pe mobile.de cel mai ieftin e la 1000 de euro. :sad:

Ms oricum!

jolly,vad ca esti comunista inraita

ce idee e asta cu mz ul?iar pornire la pedala???inainte ziceai ca nu ti placea

sunetul ala de 2 timpi e absolut infiorator,cateodata ti e rusine cand intorc oamenii capul dupa tine

plus ca in caz de cazaturi,nu are carene,e adevarat,dar sa vezi ce fain e sa se infunde rezervorul sau sa se indoaie cadrul

si mz urile sunt slabe rau la cutiile de viteze,agata si sar din viteze,sau nu intra deloc daca sunt foarte uzate

Ce sa zic, la pretul la care sunt de vanzare, anii de fabricatie si provenienta comunista nici nu te poti astepta sa functioneze fara problme!!!

Pornirea la pedala la modelul de 150 cmc merge, la cel de 250 ma deranja ca avea compresia mare, iar eu cu kilograme putine, ma saltam pe pedala de pornire, si cateodata acolo ramaneam, fara sa imping pedala in jos.... Dc intelegeti ce zic :flex:

Da si sunetul e naspa, dar nu mi-e rusine... la cum arata motorul asa si suna. Mai naspa e cu vre-una de aia carenata arata de zici ca e de la GP , iar in afara de sunet, poate nu depasaste nici 50/h...

Si la reparatii bate orice japoneza, sau nu neaparat japoneza, ma refer aici la toate cele fabricate in afara blocului comunist.

Ma refer aici la piese noi care se gasesc inca si costa putin, dar si la piese sh, de ex la 100 e gasesti motoare intregi fara acte pt piese!!!

Deci la un mz se poate repara aproape orice fara investitii mari.

Un motor de mz care pierde compresia se poate aleza , astea noi nu mai ai ce sa le faci dc pierde si dupa segmentare...

Acu dc as dispune de ceva mai mult banet normal ca mi-as alege de ex un yamaha tw (ms Armadyllo pt pont), dar leul e in cadere libera, iar banutii mei sunt in lei :shout:

Asa ca in cazul in care nu gasesc unul bunicel neforjat mai astept :sweat: sa strang cateva salarii... Uff ce nu-mi place sa astept... :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

de aia am zis ca e slaba cutia

nu zi ca se poate repara orice cu bani putini,ca nu e asa,eu am avut etz,a 3 era deja slaba si s a dus de tot,asa ca turam tare a 2 si saream direct in 4,si mergeam subturat in oras cu 4,ca nu aveam ec afce

piesele pe care le gasesti sunt de calitate slaba,nu sunt originale mz,iar o cutie stricata nu stiu cine ti o repara tie,fie pe bani putini sau multi

in fine,eu nu mai zic altceva decat sa ai noroc cu achizitia si sa ne o arati si noua

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Oau!

Arata tare bine yamaha asta. Dar totusi ma cam depaseste pretul. Pe mobile.de cel mai ieftin e la 1000 de euro. :sad:

Ms oricum!

Ce sa zic, la pretul la care sunt de vanzare, anii de fabricatie si provenienta comunista nici nu te poti astepta sa functioneze fara problme!!!

Pornirea la pedala la modelul de 150 cmc merge, la cel de 250 ma deranja ca avea compresia mare, iar eu cu kilograme putine, ma saltam pe pedala de pornire, si cateodata acolo ramaneam, fara sa imping pedala in jos.... Dc intelegeti ce zic :flex:

Da si sunetul e naspa, dar nu mi-e rusine... la cum arata motorul asa si suna. Mai naspa e cu vre-una de aia carenata arata de zici ca e de la GP , iar in afara de sunet, poate nu depasaste nici 50/h...

Si la reparatii bate orice japoneza, sau nu neaparat japoneza, ma refer aici la toate cele fabricate in afara blocului comunist.

Ma refer aici la piese noi care se gasesc inca si costa putin, dar si la piese sh, de ex la 100 e gasesti motoare intregi fara acte pt piese!!!

Deci la un mz se poate repara aproape orice fara investitii mari.

Un motor de mz care pierde compresia se poate aleza , astea noi nu mai ai ce sa le faci dc pierde si dupa segmentare...

Acu dc as dispune de ceva mai mult banet normal ca mi-as alege de ex un yamaha tw (ms Armadyllo pt pont), dar leul e in cadere libera, iar banutii mei sunt in lei :shout:

Asa ca in cazul in care nu gasesc unul bunicel neforjat mai astept :sweat: sa strang cateva salarii... Uff ce nu-mi place sa astept... :mad:

1-La pornirea pe kick starter totul sta in echilibru,nu prea are a face cu greutatea.Po sa ai si 15shpe kile,daca simti pistonul unde-i trebuie scanteia nu e nevoie sa te lupti cu capra sa porneasca;la capitolul reglaj avans/aprindere poti avea surprize neplacute,te loveste pedala cand dai sa pornesti si daca nu esti atent/a cam doare :shok: Si crede-ma,daca nu pe mine macar pe altii, ca la comuniste chestiile de finete sunt cele care-ti creaza probleme.Am desfacut motorul de IJ doar cu o surubelnita si o cheie de 14 (si nu mi-s mare mecanic) am schimbat segmentii ca erau dusi (s-a calat) l-am inchis si era totu' parfum (mecanic vb) dar la aprindere mi-am prins urechile.

2-Sunetul la 2T e marfa,nu vad de ce ti-ar fii rusine.Are si el farmecul lui;multi prieteni imi spun:Bah!e frumos motorul asta de acum(DR-ul) dar cealalta (IJ-ul) avea ceva al ei,era mai retro,mai marfa.

3-Nu te uita sa fie piesele ieftine si motoru' usor de reparat.Mai bine ai in vedere sa fie cat mai fiabil;sa fie piese mai scumpe dar sa nu-ti trebuiasca prea des.Ia un motor in care sa bagi mooolti Km nu injuraturi si bani.Zic eu, ca daca stai prea mult in loc de lovele mai bine mai agonisesti ceva si iei un japan,pledez pentru japan in defavoarea oricarei alte capre.Mult succes!

P.S.-Ma minunez de cat succes are postul initiat de tine,mergi la un post TV,fa-le rating cel putin cat aici si sigur te umpli de bani cat sa-ti iei ce capra iti pofteste inima :beer: Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
de aia am zis ca e slaba cutia

nu zi ca se poate repara orice cu bani putini,ca nu e asa,eu am avut etz,a 3 era deja slaba si s a dus de tot,asa ca turam tare a 2 si saream direct in 4,si mergeam subturat in oras cu 4,ca nu aveam ec afce

piesele pe care le gasesti sunt de calitate slaba,nu sunt originale mz,iar o cutie stricata nu stiu cine ti o repara tie,fie pe bani putini sau multi

in fine,eu nu mai zic altceva decat sa ai noroc cu achizitia si sa ne o arati si noua

succes

Si Ezt-ul meu de 250 avea aceeasi problema, intra greu sau deloc in a 3-a dar in rest nu prea am auzit de etz-uri ireparabile.

Cu piesele noi ai dreptate se gasesc, dar sunt made in china, si cunoastem cu totii chinezariile, in schimb se gasesc piese sh,

A adevarat, ca la o motocicleta mai noua ai sanse mai putine sa se strice ceva, dar dc pica ceva vai de portofelul tau!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Si la reparatii bate orice japoneza, sau nu neaparat japoneza, ma refer aici la toate cele fabricate in afara blocului comunist.

Ma refer aici la piese noi care se gasesc inca si costa putin, dar si la piese sh, de ex la 100 e gasesti motoare intregi fara acte pt piese!!!

Deci la un mz se poate repara aproape orice fara investitii mari.

Un motor de mz care pierde compresia se poate aleza , astea noi nu mai ai ce sa le faci dc pierde si dupa segmentare...

barbata-tu ce face? nu poa sa dea si el un ajutor acolo, un sfat? eu m-as simti jignit ca dracu daca gagica are deschide topicuri in loc sa imi ceara mie sfaturi (pentru care fireste va plati prin extra satisfactie sexuala pentru mine)

daca el are tenere si te lasa sa iti ie mz, sau te incurajaza e cam .........

un om care stie ce e motociclismu, care are japoneza, nu cred ca isi pune nevasta pe o comunista. stie si el ce sunt alea probleme mecanice, frane pe tambur, pornire la pedala, tinut bujii in buzunar, suspenisii, calar motor in mers etc.. eu nu mi-as urca prietena pe o comunista decat pentru distractie..

sfatul meu e sa astepti sa iti iei ceva calumea.. am inca ij , am mers pe ij o vreme, stiu cu ce se mananca.. nu te baga la comuniste iar termen de comparatie ai numai dupa ce ai mers pe o japoneza..

povestile alea de mai sus ale tale cu segmentarea si reparatul sunt baliverne.. chestii la care ma gandeam si eu cand aveam ij dar care ma fac sa rosesc...

am invatat in timp un lucru : nu merita sa ma bag la solutii intermediare.. merita asteptat pana iti permiti ceva de doamne ajuta..ia o japoneza, ia echipament.. motoreta presupune multe chetuieli, si gandeste te daca le poti face... sau fa le la timpul potrivit..

daca vrei mz, si nu iti permiti altceva , cumpara l dar fii constienta ce cumperi, cumperi un motor mai batran ca tine.. ca se repara usor, asa e .. dar la ce ajuta daca tre sa il repari des ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Mai

comunistele sunt foarte capabile offroad. mult mai capabile decat pot sa banuiasca unii.....

Problema este ca necesita ceva intretinere(nu multa) si daca e una mai batrana - e bine sa o protejezi. in plus e greu sa pornesti una daca ai 40 kile

in 1000E gasesti honda dominator 250 (merge la inaltimea ta - probat cu persoana de aceeasi lungime), alte scule din aceeasi gama (soft enduro capacitate mica/medie) - suzuki dr 125 - yamaha xt 125

Trebuie sa te veresti de variantele enduro/cross - foarte inalte pentru tine - gen dr 250 dr 350 - xt 350 ssi altele

mai poti apela la naked mici - sunt ff joase - gen honda CB 250 (gasesti si sub 600 E - veche dar duce, e simpla de reparat) si chiar suzuki gs 500

O clasa de motoare cu comportament bun offroad lejer sunt si chopperele mici - cuplu interesant, ciclistica ok, furca lunga, nu prea au deloc garda la sol dar asta e un lucru pozitiv la 1.52 :D

acu mai depinde si ce procent din 1.50 reprezinta lungimea cracilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Vad ca nu a observat nici unul din baieti ca la un moment dat a fost amintita solutia unui cross junior.

Da, ar putea fi o idee, dar din cate stiu motoarele astea de statura joasa merg pana prin 85 cmc. KTM are de astea sigur, ca am vazut. Stiu ca nu-s chiar rele, am vazut cateva in concursuri de cross in "deschidere" si copiii faceau minuni cu ele. Copii fiind intre 13 si 17 ani (fete si baieti), unii chiar solizi pentru varsta lor. Deci nu pot fi foarte slabe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0
Vad ca nu a observat nici unul din baieti ca la un moment dat a fost amintita solutia unui cross junior.

Da, ar putea fi o idee, dar din cate stiu motoarele astea de statura joasa merg pana prin 85 cmc. KTM are de astea sigur, ca am vazut. Stiu ca nu-s chiar rele, am vazut cateva in concursuri de cross in "deschidere" si copiii faceau minuni cu ele. Copii fiind intre 13 si 17 ani (fete si baieti), unii chiar solizi pentru varsta lor. Deci nu pot fi foarte slabe.

Bine ca adus Zoltan vb , ca ideile astea s-au cam pierdut printre randuri .

Acu e cineva care sa stie vre-un model din acesta inmatriculabil?

Am vazut crossuri de juniori, dar neechipate cu far si semnal, asa ca nu pot fi inmatriculate.

Mie i-mi trebuie sa ma misc prin oras cu ea, dar sa pot parasi si asfaltul.

Mai

comunistele sunt foarte capabile offroad. mult mai capabile decat pot sa banuiasca unii.....

Problema este ca necesita ceva intretinere(nu multa) si daca e una mai batrana - e bine sa o protejezi. in plus e greu sa pornesti una daca ai 40 kile

Ai foarte multa dreptate!!! Inainte sa-si ia tennere sotul meu a avut un nipru. Mergea super pe teren offroad.

Niprul acela ne-a inspirat incredere in comuniste. L-a avut cam 4 ani dar nu a necesitat niciodata reparatii. Am fost cu ea pana-n Vama , de acolo in delta, si inapoi Bucuresti, dar in afara de benzina la discretie nu a cerut altceva.

Ne-a dus pana sus la cetatea Enisala, dc a fost careva pe acolo si stie drumul intelege despre ce vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 0

Salut , nu sunt nici macar in stadiul de incepator dar sunt un pasionat al motocicletelor SPORT -Touring sport , nu sunt sutinut de nimeni in acest tel ce vreau sa il indeplinesc cat de curand posibil (1 luna-2).cineva in varsta mi-a spus sa nu renunt niciodata la ceea ce vreau sa fac si indiferent de cei care iti vor spune ca "Vei fi un donator de organe" nu vreau sa fiu tras in jos de asemenea persoane care nu stiu ce inseamna pasiunea pentru un sport care iti va aduce satisfactii nemarginite , in acelasi timp respectand conduita si bunul simt al societatii in care traim. Vreau parerea unor oameni cu capul pe umeri (are rost sa incep acest sport cu un motor de 600 cmc?)sau in cazul asta as fi inconstient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la întrebare...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...