Mergi la conţinut
  • 0
florin_blk

service Problema La Cutia De Viteze

Întrebare

Va salut! Am o Honda Dominator din '95, am luat-o pe la 33000 km, adusa din Italia.

Problema care o are e ca atunci cand e rece motorul, primii 6-7 km e ok, intra bine in viteze. Dupa ce se incalzeste intra greu in viteze si iese la fel de greu pe neutru.

Stie cineva ce ar putea fi? S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Ma gandesc ca o fi ambreiajul tocit...

astept pareri. multumesc.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

18 răspunsuri la această întrebare

Recommended Posts

  • 0

i-am bagat si yacco 10w50 apoi motul 10w50. nu are joc la maneta.

iar cand e motorul oprit chiar daca e cald, functioneaza ok.

Am evitat sa-l demontez dar nu am incotro. O sa-l desfac sa verific placutele/discurile de ambreiaj.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

tot ce pot sa spun este ca am avut aceeasi problema si rezolvarea a fost prin schimbarea uleiului (in loc de yacco 10w40 am optat pentru motorex), dar asta dupa ce am incercat fara succes urmatoarele: verificare uzura discuri ambreiaj (erau bune) si a arcurilor de comprresie a discurilor de ambreiaj (care erau .. mai putin bune, se pot "intinde" un pic pentru a le readuce oarecum intr-o forma initiala - nu de alta la la momentul respectiv nu gaseam de cumparat) Motorul era un rotax racit cu aer/ulei.

deci eu as demonta ambreiajul as schimba arcurile (nu sunt scumpe si cred ca se gasesc pentru honda) si apot schimba furnizorul de ulei. bafta la surubarit.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

La cati ani are trompeta, asteapta-te sa ai uzuri mari la piesele de la cutie. Adica asa: selector si furci. Canelurile selectorului sa fie tocite si furcile strambe. Pana nu desfaci ca sa vezi cu ochii tai nu ai de unde sa stii precis. Poate fi si din ambreiaj, daca ai manualul motoretei scoate arcurile si masoara-le inaltimea. Daca sunt sub parametri schimba-le. Cu ocazia asta poti sa vezi si in ce stare sunt discurile.

Bafta!

P.S.

Am si eu Honda si nu face cutiile cele mai stralucite.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Ai masurat arcurile si discurile?Sunt in limitele normale de service?

Daca ar fi tamburul selector cred eu ca nu ar intra ca lumea in viteza.Daca sunt duse furcile selectoare intra in viteza insa nu iti trage si se aude cand o turezi ca si cand ar fi turata in gol sau ar avea simtome ca si cand ar sarii din viteza

Cat despre ulei parerea mea ca nu are nici o importanta dar asta repet e doar parerea mea.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Am masurat si discurile si arcurile. Sunt noi. Cred ca a fost schimbat ambreiajul de curand.

Nu sare din viteza, pur si simplu trebuie sa bruschez pedala mai tare cand schimb, se comporta ca si cum nu ar avea ungere.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0
Nu e de la cablu. Da, e reglat. E ceva din interior.

Aveti idee unde gasesc o garnitura pentru capacul de ambreiaj?

da, pune mana si fa-o ... :D

este posibil sa fie de la ulei problema ta ,daca tot ai desfacut ambreiajul si ii schimbi uleiul ,era bine sa cureti discurile ,se creeaza o pelicula . aaa si cred ca nu ai bagat vreun aditiv prin ulei ,nu ?

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Scuzati ca schimb un pic topicul da mi se pare mai bine decat sa deschid unul nou. In legatura cu uleiul de la cutia de viteze, am un SYM Husky de 125 CC, tot 10w50 sa pun si eu sau e diferit la mine?

P.S. Si eu am exact aceeasi problema, doar ca mie se intampla sa se blocheze complet schimbatorul..

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

Placile de metal sau cele de ferodo strimbe!(asta daca zici ca jocul la ambreiaj,si comanda lui este ok)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
  • 0

daca problema apare doar dupa ce se incalzeste motorul, cred ca este din ambreaj, poate dupa ce se incalzeste nu mai debraieza cum trebuie, de obicei fenomenul asta ar trebui sa se intample la rece cand uleiul este mai vascos...., dubios, cand gasesti rezolvarea sa ne anunti

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×