Mergi la conţinut
ninu

istorice 1-st comunista=help

Recommended Posts

va cer ajutorul intr-o privinta care ma cam roade de ceva timp: am gasit la un "old time biker" o jawa de 175 cota 2 aprox 5000km. shi multe piese de rezerva, toate astea la "uimitorul pret" de 8 mil. actele se rezolva da mai greut. intrebarea mea este: se merita atat pe un motor din `60 care arata ca o epava dar inca mai partaie??? astept parerile voastre.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

ceea ce trebuie sa iti dea de gandit sunt cei 5 000 km si cota 2 la piston. eu nu pot sa cred ca un motor care este la cota 2, si este din 60 are numai 5000km. se poate sa fie din 60 si s aiba 5000km, dar e imposibil ca la 5000 sa fie cota 2,. Nu stiu despre model nimic si nu imi dau cu parerea..stiu numai ca sa bagi bani intr-o rabla nu merita . acum faci si tu o socoteala si vezi cat de profitabila este situatia ....bafta

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

salut!!

am si eu o roaba de asta (mz es 250 din 61') care inca mai merge (dupa ce am bagat modica suma de vreo 3.5 milioane in ea pe electrica, segmenti,baterie,etc..)

Sfatul meu pt tine este sa nu te GRABESTI si sa vezi cat mai multe oferte inainte sa iti arunci banii pe ceva care ii pe moarte...nu cobesc das si din 60...si jawa...daca esti vrajitor in mecanica si pasionat de old-timere,si crezi ca ai putea sa o restaurezi....totusi nu stiu ce sa zic...parerea mea este sa mai astepti ca ocazii sunt bugat...eu personal nu as cumpara-o decat daca ii cu vopseaua originala intacta pe ea si toate piesele originale (si chiar si atunci as mai trage la pret)

Iti repet..nu te grabi...cu banii astia iti iei ceva k-lumea si mai recent dc. cauti!!

Happy Huntng

:red:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Omule, nu stiu de unde esti tu,dar la mine in sv gasesti in 8 mil un ij vechi, da bun, la care se gasesc piese usor, ca se potrivesc de la astea mai noi. Ii mai faci instalatia electrica, nr noi si merge bine. La jawa de 175 nu m-as baga decat daca mi-ar da proprietarul 8 mil sa o iau. Am un prieten care a avut asa ceva, care a reparat-o, deabia a facut rost de cilindru bun(al tau e la cota 2, deci tre sa te gandesti la asta pt ca bucastul e de kkt), a facut-o, a mers cu ea 3 luni si mai avea nevoie de nus ce piese prin cutie ca erau uzate si nu a gasit. De nerrvi, dupa 4 luni de cautari a dat-o la fier vechi si a baut banii. Concluzie: nu lua, nu merita. Mai bine un minsk.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

la minsk m-am gandit si eu, da unu cerea 10 mil si cu actele,azi, maine. ceva mai acceptabil am vazut la vanzari: ij-uri de prin `93, da` nu mai tin minte ce fel(1/2 pistoane) cu 6 mil si cu verificarile facute... daca aveti ceva oferte tell me first... multam mult

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea ....... JUPITER sau PLANETA 5 gasesti cu aceeasi bani

iar de piese nu se pune problema (gasesti noi si de calitate destul de buna)

Si nu mai vorbesc de an ...gasesti si tu din 80 chiar 90 si cota 2 nu trebuie sa te sperie

Eu l-am luat la cota 0 si avea camasa zghiriata rau din cauza unui secment prost si a trebuit sa fac din el cota 2 casa fie oglinda camasa.

Nu stiu daca cei 5000 de km se refera la motorul de la inceputul rularii lui ci cred ca se refera ca de la cota 2 de chind a facut motorul a mai mers 5000 km cu ia

Cred ca trebuie sa iei o decizie care sa te avantajeze

DRUM USCAT

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

1 - se schimba generatorul

2 - se schimba releul regulator

3 - se schimba bateria

4 - se schimba becuri si releu semnalizare

chiar daca ai pe magnetou, aprinderea se schimba

zi ce motor ai si poate am detalii mai precise.

Daca pui de la minsk, dinamul si cutia includ tot

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

@zidu` intrebarea se pune in felul urmator: ce motor am sau ce motor vreau sa modifik....:P la o jawa de 125 vreau sa-i modifik aprinderea de pe 6V pe 12. apropo motoru` nu`i al meu shi nu vreau sa risc "orbeste"..... la :motoru`" meu (o mobra turist de pe vremea lu` strabuniku` k de alta nu ma pot atinge inca) cum pot sa modific (motoru`) sa "traga" mai bine da` fara sa-i fac mari modificari??

vreau sa fac ceva de cross cu un cadru mai usor.... is just a dream????

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

ninu, uite ce am gasit eu pt mobra

tot cam de pe vremea lui strabunicu, dar poate te intereseaza...

post-2219-1116032461_thumb.jpg

post-2219-1116032509_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
@zidu` intrebarea se pune in felul urmator: ce motor am sau ce motor vreau sa modifik....:P la o jawa de 125 vreau sa-i modifik aprinderea de pe 6V pe 12. apropo motoru` nu`i al meu shi nu vreau sa risc "orbeste"..... la :motoru`" meu (o mobra turist de pe vremea lu` strabuniku` k de alta nu ma pot atinge inca) cum pot sa modific (motoru`) sa "traga" mai bine da` fara sa-i fac mari modificari??

vreau sa fac ceva de cross cu un cadru mai usor.... is just a dream????

<{POST_SNAPBACK}>

daca vrei sa vezi un ij din 61 trecut pe 12 v cu magnetou de minsk, atunci poti sa il vezi pe al meu. merge treaba la orice motor, se face cu flansa de adaptare iar rotorul se prinde pe con. Daca e jawa atunci poti sa mai incerci daca intra un alternator de la o jawa pe 12.

La mobra poti sa pui un set de carpati (kit de 70 cc :thumbup: ) sau am mai auzit de niste modificari publicate intr-o carte mai veche prin care se putea duce un hoinar la 10 cai. Toate astea asociate cu o toba de cross de 50 cc sau o toba sport facuta de tine.

Orice modificare ai face creste consumul si scade fiabilitatea. Mai bine strangi bani de minsk sau de ij

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

a se multumi celor care sar in ajutorarea tinerilor si...neinitiatilor.

pt chopper Suceava:

1 la mana: cu cat il dai (io nu am decat 200 de euro si aia trasi de coada)

2 la mana: numai motoru` sau ....?? k nu pricep...

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Gindestete mai intii ce motor iti place si ai vrea sa ai, dupa care treci la cautari amanuntite: de pret, acte, data fabricatiei, detalii tehnice, etc.

Dupa ce ai gasit ce iti place, ia-o si ori te informezi bine despre tot ce tre sa faci la noua ta achizitie sau cauta pe cineva care se pricepe FOARTE bine dar sa ai grija sa nu fie cirpaci ca destia gasesti peste tot. daca nu gasesti pe nimeni apucate de invatat. ar fi pacat sa investesti bani in ceva care dupa un timp nu iti mai place. dupa ce ai facut rost de tot ce iti trebuie si te-ai pus la punct si d.p.d.v. "teoretic" apucate de lucru dar sa ai grija sa nu o choperesti pina nu esti cu actele la punct. Dupaia iti trebuie bani si pile. BAFTA si ai grija de motor ca si el sa aiba grija de tine.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

to FARFUI: ce sa zic..."ce motor imi place si as vrea sa am.." ...de la etz la yamaha v-max toate imi plac ....dar banii.... d`asta incerc sa tot "carpesc" mobra asta ,da adevaru-i altu: NU POT SA O VAND!! pot zice ca m-am nascut pe motoru` asta si ,pe langa asta , nu multe mobre mai arata (si merg!!!!) ca asta a mea... daca aveti ceva "rablamente" prin curti nu m-ar deranja sa aflu. mersi oricum..

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din cate am inteles vrei sa cumperi la 8 milioane o Jawa 175 din 60 cu actele in pioneze si in stare jalnica... :chair:

Asculta de la Stan Patitul:

NU MERITA !!!!!!

Mai ai rabdare si mai strange ceva banuti. Banii aia in plus tot o sa-i bagi in jawra daca si vrei s amergi cu ea , plus multe ore de munca(zile, luni) si neuroni consumati. Cu actele e belea daca vrei sa le descurci( nr vechi, fara carte,acte pe alt nume samd). Eu nu o sa-mi mai cumpar vreodata moto fara acte la zi complete pe numele vanzatorului, cu certificat de lapte supt de la ma-sa si ta-su plus arbore genealogic :nea::D

Daca totusi vrei sa inveti serios mecanica si esti dispus sa o refaci de la 0 , baga un ochi aici sa vezi ce inseamna:

moto de la 0

Pana am avut o motocicleta in stare perfecta de functionare cu care sa pot bate tara in lung si in lat a durat 5 luni de munca si am bagat in ea tot atatia bani cat as fi dat pe una in stae buna la inceput. :rtfm:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

eu am si o jawa de 250 intr-un piston din 1960.de gasit piese foarte greu,umblam pe la toti mosii dipa un fier vechi.daca vrei sa schimbi aprinderea pe 12 ,poti sa pui de minsk.eu am de mobra,porneste foarte usor insa faru-i opait.sfatul meu este sa gasesti una cu nr.nou si pe la 2-3 mil.ca sa merite sa bagi niste bani in ea.gaseste un mz es,sunt foarte bune.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

salut.am un ij jupiter 4 si ma gandesc sa-l vand.motor si cutie tot nou cu piese originale inclusiv cauciucuri si bobine inductie.are aprindere electronica.vopsea si tapiterie sa de anu trecut.are numere vechi dar actele in regula.nu am mai apucat in toamna sa-l inmatriculez.arata si merge ft bine.cer pe ea 15 mil.poate mai negociez putin.oricum ma ajuns mult mai mult restaurarea.tel.0752981950.sunt din braila.

daca te intereseaza pun si poze detailate.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare


  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×