Jump to content

Neseriosii De La Mymoto


Recommended Posts

Salut. Am fost la magazinul MYMOTO din Cotroceni sa achizitionez o toba finala Leovince.Baietii de acolo mi-au spus ca au modelul cautat de mine, ba chiar este o promotie care ma avantajeaza, dar trebuie sa astept putin. Mi-au spus pretul final , eu le-am dat un avans de 15 milioane,restul ramanand sa achit la primirea produsului, ce urma sa vina peste 2 saptamani. Am plecat fericit de la magazin cu gandul la frumusetea de toba ce urma sa vina in "scurt" timp. Au trecut cele 2 saptamani, dau telefon la ( cu toate ca stabilisem sa sune ei) si.......surpriza!!!! (sau poate ca nu ). Toba mea nu venise, si nici nu aveau argumente in acest sens. Ok, ma inarmez cu rabdare, mai astept 1 saptamana , sun la ei........NIMIC. Toba tot nu venise. Mai astept 1 saptamana, sun la magazin si o voce "suava" de barbat imi spune ca toba nu a venit deoarece la fabrica(leovince) a fost o comanda foarte mare pentru nu stiu ce concurs moto si trebuia onorata,ceea ce a dus la oprirea productiei pt, celelalte modele de finale!!!!!!!OMFG !!!! Ce ghinionist sunt !!! Mai astept INCAAAAAA 1 saptamana, sun, iar NESIMTITII de acolo imi spun ca NU se mai fabrica modelul comandat de mine !!!!! (cand am dat avansul mi-au spus ca o au pe stoc, dar este in nu stiu ce depozit ).Evident ca m-am dus la ei si mi-am luat banii inapoi. Sfatul meu este sa evitati acest magazin MYMOTO(Cotroceni), pentru ca sunt total NESERIOSI, si totodata recomand achitarea unui avans cat mai mic (minim) pentru ca acesti nesimtiti sa nu se foloseasca de banii nostri, dupa care sa ne dea teapa. Oare cand vom avea si in Romania , posibilitatea sa colaboram cu niste oameni seriosi ??? Evitati MYMOTO Cotroceni. Asfalt uscat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
cred ca a fost o intamplare. am cumparat mai multe accesorii de la ei si s-au miscat f natural!!

si eu cred ca esteun caz izolat. personal am comandat mai multe piese care nu erau pe stoc prin sevisul lor si nu a durat mai mult de 2-3 sapt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
tocmai am fost pe la ei si nu stia nimeni de incidentul in cauza!

Si cam ce-ai fi vrut tu?....................sa recunoasca?!!!!!!!!!! :blink: . sa-si ceara si scuze???!!! E mult mai usor sa negi. Este posibil sa fi fost un incident izolat, insa eu am ramas cu un gust amar.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Mi-e teama ca si eu sunt pe cale sa devin "un incident izolat" al MyMoto:

- pe 2 aprilie le-am lasat avans jumatate din pretzul unei piese comandate, mi s-a spus ca va sosi in 2-3 sapt;

- dupa vreo 2 sapt am fost de doua ori la pravalia lor din Cotroceni si mi-au spus ca doar tipa ce se ocupa de piese poate sa-mi dea un raspuns (ea nu era acolo) si ca sa astept, ca voi fi sunat...

- nu am fost sunat nici pana acum si au trecut deja 5 saptamani...

Va voi tzine la curent cu aceasta epopee.

Link to comment
Share on other sites

intentionez sa le cer un discount, datorita intarzierii. si normal, daca piesa va veni vreodata.

dar nu cred ca am sanse reale sa obtzin discountul: pe factura de avans scrie doar "avans piese" iar termenul de livrare nu este trecut, mi-a fost comunicat doar verbal... la momentul acela am tratat cu lejeritate asta, ca nu-mi place sa fac pe nebunul, dar acum sunt destul de ingrijorat.

te referi la yamaha din pipera, langa pod? mi s-a parut un magazin cam scump, gresesc? mai stiti vreunul si altii dedicati pt yamaha?

Link to comment
Share on other sites

mymoto mi se par neseriosi pur si simplu pt ca nu raspund la tel...am incercat de vre-o 3-4 ori la un moment dat, pt un ghidon...iar pe net au doar un site in constructie cu un nr de tel diferit de cel de pe cartea de vizita...

in fine, asta nu inseamna ca nu sunt vanzatori buni...ci doar greu de gasit:))

Link to comment
Share on other sites

azi am ridicat de la mymoto piesa mult dorita si comandata acum o luna si 10 zile... mi-au spus ca piesa era sosita demult dar s-a facut o incurcatura (figura in computer ca fiind livrata) si in plus colegii ei nu au verificat in cele doua datzi cand am fost acolo si i-am intrebat, desi ar fi putut s-o faca...

tipa ce se ocupa de piesele de schimb si-a cerut scuze pt intarziere. verbal, discount nu mi-a facut, desi am deschis subiectul... dar in fine, nici nu tzineam neaaparat.

am apreciat mult ca si-a cerut scuze intr-un mod convingator si nicidecum formal.

totu-i bine cand se termina cu bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Eu mai am un pic si fac un an de cand astept un raspuns de la My moto Bucuresti. Am lansat o comanda si .............nimic ...dupa cateva convorbiri pe mess si telefonic am renuntat. Invoca fel de fel de motive , ba ca a ajuns coletu" in alta parte , ba ca mai dureaza o luna , ... drept urmare am revenit cu comenzile, din Polo, la romimoto , www.romimoto.ro , cu toate ca se mai plateste transportul 20 ron , bucuresti-cluj , dar merita pe deplin , sti ca soseste repede si la pretul din site.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

site-ul lor este EXECRABIL.

Ce anume ti se pare "execrabil" la el.Detaliaza te rog.

Eu mai am un pic si fac un an de cand astept un raspuns de la My moto Bucuresti. Am lansat o comanda si .............nimic ...dupa cateva convorbiri pe mess si telefonic am renuntat. Invoca fel de fel de motive , ba ca a ajuns coletu" in alta parte , ba ca mai dureaza o luna , ... drept urmare am revenit cu comenzile, din Polo, la romimoto , www.romimoto.ro , cu toate ca se mai plateste transportul 20 ron , bucuresti-cluj , dar merita pe deplin , sti ca soseste repede si la pretul din site.

Asta e modul tau de a proceda in efectuarea unei comenzi(messenger,telefonic)?.Te-ai dus vreodata personal acolo sa clarificati situatia?

POLO Motorrad trimite la fel si la Mymoto,si la Romimoto,oriunde vrei tu,toata discutia este in COMANDA FERMA,Ce discuti pe mess, discuti detalii nu chestii concrete.

90% din toate persoanele care apeleaza pe messenger intreaba orice altceva decat ar trebuii.Pe demonstrate.

Link to comment
Share on other sites

Ce anume ti se pare "execrabil" la el.Detaliaza te rog.

Asta e modul tau de a proceda in efectuarea unei comenzi(messenger,telefonic)?.Te-ai dus vreodata personal acolo sa clarificati situatia?

POLO Motorrad trimite la fel si la Mymoto,si la Romimoto,oriunde vrei tu,toata discutia este in COMANDA FERMA,Ce discuti pe mess, discuti detalii nu chestii concrete.

90% din toate persoanele care apeleaza pe messenger intreaba orice altceva decat ar trebuii.Pe demonstrate.

Salut !

Stai linistit ca la vremea respectiva am fost si la magazin.....si in legatura cu modul de a proceda in efectuarea unei comenzi iti precizez ca a mers foarte bine acest mod de a efectua comenzi , adica TELEFONIC , EMAIL , SAU MESS , dar cu altzii din tzara ( ex. Romimoto, Moto-gear , All-moto, Achimoto, ......etc).

Link to comment
Share on other sites

Ce anume ti se pare "execrabil" la el.Detaliaza te rog.

La vremea cand am postat(25 March 2012 )ce aveati voi nu se putea numi site,ci maxim blog,mereu neactualizat,si cu minime informatii.acum de curiozitate am intrat si vad ca lucrurile sau schimbat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

din ciclul "inchis! reveniti maine la 8" sau "avem numai ce se vede", in dupa amiaza asta, o noua sceneta jucata de cei de la MyMoto:

EPISODUL 1: la depozitul lor (sau ce-o fi) din Sos. Viilor :

_ salut! aveti cumva doua bujii ca aceasta?

cei 4 (patru) indivizi din biroul depozitului ma privesc cu totii ca pe-unu` care cere la farmacie doua legaturi de patrunjel... se uita condescendent la mine si la bujia ce-o tin in mana... raspuns:

_ magazinul s-a inchis! incercati la MyMoto Cotroceni.

_ bine, zic, dar au asa bujii pe stoc?

_daaa, au, au bujii pe stoc!

mi se raspunde, sec (ca sa inteleg ca nu am de ce sa mai zabovesc p`acolo) dar linistitor, fara ca vreunul insa sa verifice ce cod de bujie caut, ori sa ma intrebe ceva. inteleg din tonul raspunsului ca acolo, la magazinul din Cotroceni, bujiile stau gramezi, sa cada pe ei, din toate soiurile si modelele, asteptandu-si cumparatorul... salut, multumesc si plec.

goneta pana acolo, ca mai era juma` de ora -magazinul din Cotroceni se inchide la 6.

EPISODUL 2: la magazinul MyMoto Cotroceni :

_ salut! aveti cumva doua bujii ca aceasta?

zic io si arat bujia cu pricina unui tip care-mi raspunde foarte amabil de data asta:

_ un moment, sa verific... da, avem, dar avem numai una singura, nu doua... incercati la depozit...

_ pai de-acolo m-au trimis aici, zic.

omul se blocheaza. da din umeri, incurcat... nu-mi plac pauzele lungi intr-o discutie asa ca-l intreb:

_ faza asta, genul asta de atitudine e de tip "comertul socialist", nu ti se pare?

omul incearca amabil sa dreaga busuiocul, lansandu-se in explicatii stufoase, dar... salut, multumesc si plec.

aceste doua episoade NU vor fi urmate, de catre mine, de o revenire la vreunul din magazinele lor.

Asadar... -NU VA URMA-

FINAL: am comandat dupa 15 min, telefonic, in alta parte... vor sosi luni si tot raul spre bine: costa 13 lei/buc, nu 19 lei/buc, ca la My Moto... bafta la vanzari, baieti!

Link to comment
Share on other sites

Rares, in biroul ala cu 4 insi de pe Viilor era si Valicaddy, dar e o problema, o confuzie mare pe care o faceti. Acolo e Schumoto, e dealer pt MyMoto, ei nu vand de acolo (politica firmei mama din Austria). Iar tipul de la magazin trebuia sa iti faca o comanda, nu sa te trimita la depozit.

In ceea ce priveste pretul, cred ca nu ai luat de la alt magazin cu 13 lei, nu?

Link to comment
Share on other sites

ei nu vand de acolo (politica firmei mama din Austria). Iar tipul de la magazin trebuia sa iti faca o comanda, nu sa te trimita la depozit.

In ceea ce priveste pretul, cred ca nu ai luat de la alt magazin cu 13 lei, nu?

- pai vand si acolo, Mihai. au un fel de container metalic cu geamuri chiar in fata depozitului, ei vand deci acolo. la 4 metri in fata depozitului. posibil sa fi fost si amicul tau, eu nu il cunosc pe Valicaddy si nici habar nu am cu ce se ocupa. doar online am vorbit cu el, putin. inca ceva: in trecut am cumparat de la depozit.

- de acord, profi era ca tipul de la magazin sa-mi faca o comanda, nu sa ma trimita inapoi la depozit, iar cei de la depozit puteau ca inainte de a ma trimite la magazin sa-mi dea un nr de tel. sunam, vedeam daca au pe stoc si nu bateam drumul degeaba, in goana, ca sa nu inchida la magazin; comanda o puteam face telefonic, nu?

- da, de la o cu totul alta firma am comandat telefonic. aceleasi bujii NGK, acelasi cod CR6HS. 13 lei/buc, nu 19 lei/buc. (mai ieftin cu 2 beri per bujie...) tocmai de-aia am comandat acestei firme 4 bucati, nu doar doua...

Mihai, eu povestesc aici despre o atitudine si un mod de a trata un client... E drept ca amaratul de client nu voia sa cumpere decat doua bujii, normal ca nu merita atentie... :laugh:

(politica firmei mama din Austria)

plimbatul aiurea al clientilor sper ca nu e inclus in manualul de proceduri al firmei mama din Austria... :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Astia vand si pe aici motoare... Si da, a mai fost cineva pe aici care a avertizat poporul cu rivire la mymoto, neseriosi!

Multumim pt feedback, desi sunt departe de Bucale, o sa stau departe de firma lu peste aka mymoto!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...