SL152 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Salutare sunt Daniel am 23 de ani din Slobozia. Va rog daca aveti placerea cei din Ialomita scrieti aici un id de mess sau un nr de tel sa luam legatura sa ne intalnim si sa face cateva ture de oras. id mess : h1_laurentiu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cristianrusu Posted July 18, 2009 Share Posted July 18, 2009 Vezi ca i-am dat cateva nume unui baiat din Calarasi in topicul "Cristos a Inviat!"-Cauta-i!! Daca nu-ti plac,cauta-l pe "Kamikaze" sa-ti faca si tie motorul praf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckgil Posted July 22, 2009 Share Posted July 22, 2009 salut eu nu sunt din Slobozia ci din Urziceni asa ca daca ai drumprin Urziceni da un semn iesim la o tura, da asa mai incetisor ca sunt incepator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SL152 Posted February 22, 2010 Author Share Posted February 22, 2010 salut eu nu sunt din Slobozia ci din Urziceni asa ca daca ai drumprin Urziceni da un semn iesim la o tura, da asa mai incetisor ca sunt incepator dupa ce repar motorul sigur dar lasa un nr tel sau cevakamikaze nu cred ca vrea sa merga cu mine viteza mea de croaziera e 110-130 :) a lui 230-270 :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mciaulih Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Salutare, Sunt Eugen Ghete si sunt nascut in Fetesti(partea de sat la capat),in spitalul vechi.In acest oras am si petrecut o parte a copilariei,din 1976 pana in 1982 cand ai mei s-au mutat in Bucuresti.de asemenea vacantele de vara aproape toate pana in 1992 tot acolo le-am petrecut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilio Posted March 30, 2010 Share Posted March 30, 2010 Si eu sunt din Fetesti si vin destul de des prin Slobozia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...