Mergi la conţinut

Recommended Posts

exact, toparceanu a prins esenta. arghezi, creanga, chiar si eminescu au abordat subiecte altfel social stanjenitoare sau interzise. oricum, treaba asta cu dormitul in casa prietenului e importata la noi, de sorginte araba, la aia e mare cinste sa-i onorezi cu vizita, unii te pun sa le futi si nevasta. civilizatia occidentala e mai practica, o prefer. aici in europa e cam la jumate intre america si est. la americani poate sa vina si ma-ta ca nu o duci acasa ci la carciuma iar seara la hotel (evident exagerez nitel dar cam asa se procedeaza). care lucrati in business international observati ce diferente de obiceiuri/ proceduri de la est la vest sau invers. daca iti vine un strain cu treaba si il inviti acasa face ochii cat cepele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

, la aia e mare cinste sa-i onorezi cu vizita, unii te pun sa le futi si nevasta.

Inca se mai practica la unele triburi berbere ;din fericire , eu nu sunt chiar atat de ospitalier :)

Apropos de cultura vestica in ceea ce priveste ospitalitatea , "civilizatii" astia uita cateva lucruri esentiale :

si ei sunt facuti cu poola , tot din pixda mamelor lor au iesit si omul este un animal de turma , nu este (si nu poate fi) solitar !

Increderea , ingredientul de baza in relatia inter-umana nu se poate dezvolta atata vreme cat ai ceva de ascuns ; astfel , deschizand usa invitatului si oferind ce e mai bun , da dovada de "transparenta"(ca tot se vehiculeaza termenul) .

Asa ca , renuntand la buna traditie a ospitalitatii de baza , "civilizatii" ne demonstreaza de fapt cat sunt ei de mici si cat de bine stiu ei sa se ascunda dupa deget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

"zi mai bine cu harley ala, cam cati km mergi pana te rupe de spate? cat baga, sa pun si eu intrebarea idiotilor? ma invart sa iau un road king "

Doru ,felicitari pentru intentie ,dar cred ca ar trebui sa incerci una timp de mai multe zile pentru a-ti putea da seama de ce si cum . Harley, este o motocicleta "speciala" . Cand la randu-mi am intrebat ce vrea sa insemne asta , mi s-a raspuns: "ai sa vezi tu..."

Cand iesi cu un Harley , nu de spate trebuie sa-ti faci griji ci de brate ; un Harley nu-l conduci , te lupti cu el . Am inteles ca astea din "generatia lambda" nu mai au "vibro-masaj" de serie ,nu mai scutura si vobleaza din cauza vibratiilor ca cele vechi.

Al meu este un 1340 , un Road-King este un 1450 . Nu am condus , dar banuiesc ca este inca mai naravas decat Calu' .

Sunt si R-K cu motoare 1340 ,dar nu-ti lua .

Din pacate , n-am apucat sa merg cu Calu dupa pofta . Cel mai lung traseu facut intr-o singura zi a fost de aprx 500km - putin , foarte putin . In sensul ca nu a fost atat de mult incat sa ma oboseasca .

Harley mai inseamna eleganta , stil si pentru foarte multi posesori doar basini ; dar nu te astepta la performante .

Se spune ca pe un Harley tre' sa uiti de frane in sensul ca orice manevra de franare trebuie anticipata ;nu frana monodisc si monopiston o sa opreasca 400 kile de fier .

Viteza . Harley nu este o motocicleta de curse,este un cruiser . Am inteles ca se pot face fel de fel de transformari pentru a mari viteza . Eu nu m-am hazardat , a ramas tot original si desi nu am reusit sa-l urc mai mult de 160km/h am reusit in schimb sa fac 50.000km in 3 ani fara nici-o reparatie la motor. Se descurca bine in reprize , urca bine in ture in treptele inferioare , dar nu-l compara cu BMW-ul tau de exemplu , ptr ca ai sa fii dezamagit .

Daca mai ai intrebari ,nu ezita , am sa-ti raspund cu placere .

Desi acesta este un raspuns personal limitat la experienta proprie acumulata doar pe motocicleta mea , invitam si alti posesori sa-si dea cu parerea pentru ca Doru sa-si faca o idee cat mai apropiata de realitate . Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de informatii. nu prea sunt posesori de harley pe aici si e si un curent de opinie ostil, la fel ca la bmw. eu am incercat sportster de 90 cp, mergea f misto dar e mic de mine (ca gabarit). am mai mers cu fat boy asta nou, negru, motorul e rasuflat, frane n-are, tot un disc, pozitia e cam naspa, cu genunchii in manere. am mai mers pe un custom dar tot pe sasiu de softail cu motor de 100 cp, frate, nu puteai opri matahala cand lua viteza, foarte scary. si cu virajele era o problema din cauza unghiului furcii cred si al scaritelor joase. pe rk m-am urcat, pozitia e mult mai ok, stai chiar bine si ai 2 discuri fata + suspensie adevarata nu ca la softail. nu stiu insa cum merge, aici la harley n-au nici unul de test si nici nu stiu pe careva sa aiba. sunt in tratative pt unul 2012 in america, albastru inchis. transport pana in olanda nu gasesc sub 1500. de fapt am gasit si la 800 dar de la niste unii care nici nu stii daca exista. am sa vad. uite asta vreau s-o iau:

harleyrk.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Ostilitatea" asta este alimentata exclusiv de anumiti(majoritatea) posesori de HD...Indivizi care de altfel si pe mine ma fac sa vomit . N-ai loc de figurile si de deghizarile lor de week-end dar , nu-i vezi pe sosea daca bate vantul sau ploua . Majoritatea nu incearca decat sa-si etaleze buna-starea , fara a avea prea mult in comun cu pasiunea .

Un adevarat pasionat HD , tocmai asta cauta -caracterul motocicletei . Ca si comparatie , la 3 sapt dupa ce l-am luat pe Calu' , m-am urcat pe Babacica . Ei bine , aveam impresia ca sunt pe trotineta!!!

Babacica (VN 1500),super manevrabila , foarte iute ,frane super si 100kg in minus , aveam impresia ca merge singura !

Daca iei decizia de ati cumpara un RK , vezi ca poti sa-l treci pe carburatie . De-abia atunci ai sa te bucuri cu adevarat de caracterul unei HD . Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu "suspensia adevarata" e relativa . Acu' 3 sapt am facut revizia la furca si a fost suficient un ulei mai gros ptr a avea o suspensie compatibila cu o tinuta de drum corecta ; apoi , mai exista si posibilitatea montarii unor resorturi mai tari

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu n-am nici o treaba cu proprietarii de hd. am fost si la faak am see acum 2 ani la intalnirea lor. in afara ca arata ca dracu' (vopsiti, tatuati...ma rog in stilul lor), mi s-au parut oameni normali, pasnici, fara scandal. cu mersul nu ai dreptate, nu stiu cat ai stat tu pe sosele prin europa, eu am stat ceva, cei care merg tare si apasat indiferent de vreme sunt tocmai cei cu hd. eu mergeam pe bmw cu tot ce puteam pune pe mine, ei cu hd in trentele alea cu 150 pe ploaie. grupuri mari, 20-50 de motoare. la fel prin alpi, prin toate pasurile, numai hd din alea grele, nu sportstere. impresia, de fapt convingerea mea e ca astia cu hd sunt mai hardcore decat mine cel putin, iar eu merg indiferent de vreme. cred ca e vorba de fapt de un fel de rasism al amaratilor, nu-i inghit pe aia ca au si pot, iar motoarele pe cale de consecinta, pentru ca nu pot face distinctia intre om si masina. ii urasc pe aia si urasc deci si masina, cretinism romanesc. si tu gresesti, uzezi de acelasi folclor obosit, cum ca numai aia saraci pot aprecia una sau alta, numai aia se pricep, sunt pasionati...etc. aia care isi si pot permite respectivele lucruri, motociclete, masini, ce-or fi, aia sunt idioti, demni de dispret, niste prosti. adevarul este cu totul altul, aia care si le pot permite sunt mult mai destepti, au meserii cu mai mare calificare si venituri in consecinta, astfel incat au un nivel de trai mai ridicat si isi pot permite una sau alta. faptul ca se pisa pe aia mai amarati e numai din cauza ostilitatii si prostiei alora. nu cei care au sunt ostili in prima faza, alora li se rupe de orice, nu ii intereseaza. ostili sunt aia de n-au, am vazut asta de milioane de ori si se repeta la nesfarsit. mie imi plac multe chestii retro, de aceea imi place si harley si norton si triumph. tocmai pt ca sunt revolute, primitive tehnic (ma rog, norton e cam retro wannabe cu brembo, ohlins si toate alea). imi plac si cele high-tech cum a fost k1600. astea vai de viata lor de nu sunt de niciun fel nu-mi spun nimic, dar fiecare merge cu ce are.

Treaba cu "suspensia adevarata" e relativa . Acu' 3 sapt am facut revizia la furca si a fost suficient un ulei mai gros ptr a avea o suspensie compatibila cu o tinuta de drum corecta ; apoi , mai exista si posibilitatea montarii unor resorturi mai tari

nu de asta e vorba, clasa softail e principial diferita de clasa touring. vezi suspensia spate, la softail, care a fost proiectata sa imite un sasiu rigid, suspensia spate e minimala si ascunsa, cursa foarte scurta. la touring e suspensie pricopsita, reglabila cu gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc sa o iau spre gibraltar- portugalia.

o destinatie f misto - portugalia. e unul din visele mele. sper sa-l implinesc intr-o buna zi... fireste, calare pe motoreta.

evident, cu o escala pe la prietenul nostru windfucker. un om special.

e si un curent de opinie ostil, la fel ca la bmw.

curentul ostil de acest gen e creeat de cativa trepadusi ametziti, de vulpile carora li-s strugurii acri... mai mult decat de harleystii figurantzi. a face figuri, mofturi si fitze este apanajul unei educatii precare, indiferent de nivelul material. adica, astia-s cretini si punct, indiferent ca esti bogat ori sarac.

calitatea motociclistului conteaza, nu a motocicletei.

de un Indian ce zici, Doru? dar tu, WF? http://www.indianmot...pages/home.aspx

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa zic ala e chiar collectible. am citit undeva ca cineva invie marca. sa am unul l-as tine pe post de mobila. as vrea ceva retro pe care sa pot umbla.

astia-s cretini si punct, indiferent ca esti bogat ori sarac.

asa este dar oricat as fi de antipatic sunt cu mult mai multi cretini saraci care in plus sunt de un cretinism agresiv. asta din cauza ca asa cum am spus, fara sa doresc sa generalizez, saracia e rezutatul cretinismului. uitate-te si pe forumuri si peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, si mie imi place mult Indianul. prietenul Doug a strabatut lumea cu unul din 1948. alti americani (si Doug, printre ei) au traversat America si cu "Indiane" de epoca... am scris cate ceva pe blog despre asta, pentru ca eu cred ca ASTA inseamna MOTOCICLISM: http://calatoriifest...latul-americii/ . am scris si pe forum, insa nu prea am starnit interes...

iar noul model DE INDIAN e chiar misto de tot - ma rog, am vazut si eu cateva poze. pare-se ca marca a fost preluata de Polaris. m-as bucura mult sa reinvie cu adevarat, desi piata lui e ingusta: colectionari, nostalgici si cunoscatori.

despre saracie/cretinism/antipatii nu vreau sa continui o discutie fara miza si in care partial suntem in dezacord; poate la o bere, cu mare placere. toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu berea ok, dar mai mult ca pretext, nu prea mai beau. in rest esti liber sa nu fii de acord cu orice, mai ales ca nu am idei fixe si nu dezbat ce cred sau as dori, am facut niste simple observatii, o reflectare a starii de fapt. la astia prosti le pute tot, numai gunoaiele lor sunt bune. e un sindrom cu arie larga, n-are legatura cu moto. prostii, pentru ca nu pot urca, tind sa demoleze, sa desfiinteze ierarhii, numai pentru a aduce lucrurile la nivelul lor, o incercare de a le face tangibile. din aceeasi categorie fac parte si aia care vor sa ia parte si ei la o discutie, dar pentru ca nu au nimic de spus te injura de mama sa fie si ei bagati in seama. la fel aia de inghesuie masina cand o parcheaza fix cu botul in aleea din fata scarii blocului, sa te impiedici de ei si in felul asta sa-i remarci. e o forma de prostie/ mitocanie pe care la alte popoare nu am observat-o dar poate nu am calatorit destul sau unde trebuie. cred ca are legatura cu faptul ca termenii de "manelist" sau "cocalar" nu sunt traductibili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in urma cu 2-3 ani, nu mai stiu exact, harley a vandut aici mai mult decat bmw, ca numar de unitati. au luat si o distinctie ca dealer. unde or fi motoarele alea nu stiu, pe strada nu le vad. probabil le-au cumparat oameni cu bani dar care nu prea au timp de motociclism, doar asa sa le aiba si sa iasa cand si cand. altfel pe aici cand ma intalnesc cu o gasca de harley (foarte rar) merg aliniati, incet ca ochiu' mortului, maxim 90. pe afara fug aia de rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clasa softail e principial diferita de clasa touring. vezi suspensia spate, la softail, care a fost proiectata sa imite un sasiu rigid, suspensia spate e minimala si ascunsa, cursa foarte scurta. la touring e suspensie pricopsita, reglabila cu gaz.

Asa este , numai ca ,ptr cele 70 kg ale mele suspensia spate originala este suficienta . Pentru oameni "cu greutate" , exista kit-uri de suspensii reglabile ptr modelele softail .

Acum tu trebuie sa stii ce vrei sa faci cu motorul ; daca este intr-adevar ptr drumuri lungi si foarte lungi , eu ti-as recomanda o Goldwing .

Super-manevrabila ,fara trepidatii , incalzire iarna , climatizare vara , muzichii , suspensii reglabile si tot felul de alte dracii la o atingere de boton .

Altfel , vezi si avizul lui Cesar dupa ce l-a tras pe Calu' de urechi cateva pagini mai in spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut gt1600 ce dracu' sa fac cu gw? am si masina - hahaha. cred ca la ora asta cea mai versatila e gsa-ul, asta pe care o am acum. cu aia de acum 3 ani mergem numai blana 200 pe autostrazi si n-a sughitat. mai iei o groapa nu rupi janta...etc. cel mai naspa e rt-ul, e prea protejat, mori de somn pe el, e prea scurt si prost balansat, cu 2 pers+ bagaj e vesnic cu fata pe sus. in pasuri la deal era naspa rau. pt o persoana e ok la drum f lung nu te oboseste nu te bate vantul. de asta as lua un rk, sa pot merge la drum lung comod. astea noi au abs si tot ce le trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In maximum 30 de km cat am facut pe un Harley Softail am aflat cateva lucruri. Nu pot sa spun ca am descoperit secrete dar am constatat una-alta.

Odata pusa in miscare se conduce usor , fara efort. Pe loc sau la viteza mica mi-a fost foarte greu pentru ca e joasa si grea, a trebuit sa depun eforturi mari.

Merge si tare si usurel, depinde doar de motociclist ce chef are :D La mers mai tare insa am reusit sa ating cu scaritele de asfalt.

Nu are probleme cu drumurile de pamant sau neamenajate. Hartoapele sa nu fie foarte mari insa, pentru ca nu are garda la sol.

Mana dreapta trebuie sa fie foarte relaxata, altfel e dureros chiar dupa cativa km pentru ca motocicleta vibreaza destul de tare si nu se poate merge decat daca cineva reuseste sa tina acceleratia alternativ cu stanga si cu dreapta :D

Franele sunt ... de chopper :D Trebuie folosit spatele desi pozitia pedalei de frana este cam ne-ergonomica. Este clar ca nu este o motocicleta de franat tare desi se poate merge tare cu ea.

Senzatia cea mai puternica v-am mai spus-o..... balaur :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma stiu dar e diferenta enorma intre softail si alea touring. nimic nu e la fel. nici motor, nici sasiu..frane..nimic. in plus nu stiu cu ce softail a mers, ce an, astea noi sunt sticla, nu vibreaza deloc. am mers cu fatboy asta nou, e lesinat dar nu vibreaza. motoarele au suferit modificari la harley in timp, arbore contrabalans, prinderi...fel de fel. vibreaza ceva la relanti, la alea vechi bataiau ghidoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Mi-e "dor" de o naratiune experimentata de tine. Inteleg ca, oarecum se apropie o noua ocazie de plimbare catre Saint Tropez, un nou "motiv" de a mai schimba live o vorba. Avantajul meu e ca sunt tot pe aici, tu va trebui sa te pui iar pe drum...nici nu iti place.

Nici macar de vreo iesire scurta pe doua roti, "la paine", nu ai mai avut parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Nici macar de vreo iesire scurta pe doua roti, "la paine", nu ai mai avut parte?

Nu prieteni , din pacate nu ! Dupa multa vreme , debia ieri(15.03)am reusit sa mai invart roata pret de cateva zeci de km . Nesatisfacator .

Ieseala a fost de fapt motiv ptr soata mea sa "dea cu batu-n balta" ; OK , am spus eu , cu conditia ca eu sa vin cu motorul . Si totusi patetic ! Nu pentru ture de genul am cumparat Calu' .

De fapt , nici n-am facut trasee mai lungi de 450 km cu motocicleta asta si realizez ca scopul ptr care am cumparat motorul asta nu a fost nciodata atins . Adevarat , am facut peste 50.000km cu ea , dar sincer nici nu stiu ptr ce am tocit atata sosea in afara celor cateva iesiri mai importante .

Daca cu "Babacica" am facut trasee f lungi , unele de peste 1000km/zi ,din Portugalia pana in Romania , hivernala de la Valladolid(13 IAN 2005) si multe altele , cu Calu' n-am realizat nici macar pe sfert...

Cate-odata , sa putem sari mai departe , e nevoie sa facem cativa pasi inapoi ; am luat deci decizia (pe care eu o consider de bun-simt) sa vand Calu' .

Postul asta nu asteapta vre-o confirmare , nu se vrea nici scuza . Dar , asa cum am anuntat cu surle si trambite in momentul in care am facut achizitia , mi se pare corect fata de voi sa stiti ca se vinde Calu' .

Plimbari si "relatari" motociclistice vor mai fi si de aici incolo , cu acelasi sarm , dar cu alte roti care se invart la fel de rotund .

Un nechezat calduros!

post-25027-0-81561200-1363543759_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Babacica nu este dezmembrata , are doar cateva ..."probleme de imagine" .

Cam asa arata saua dupa ce a trecut prin niste maini pricepute din Slobozia:

post-25027-0-10704200-1363587800_thumb.j

Urmeaza rezervorul ,unul de 20 litri (fata de doar 12cat are cel original), evident cu aerograful care a facut-o pe Babacica "vedeta":

post-25027-0-00803700-1363588065_thumb.j

Intre timp tre' sa ma gospodaresc si de un stator , pe al meu l-am dat(nu vandut) unui prieten care avea nevoie la vremea respectiva .

Am mai putin de lucru la ea decat s-ar parea .

post-25027-0-62193600-1363588296_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participa la conversatie

Poti raspunde acum si inregistra mai tarziu. Daca ai un cont, autentifica-te pentru a comenta folosind contul existent.
Nota: Comentariul necesita aprobarea moderatorului inainte sa devina vizibil.

Oaspete
Răspunde la topic...

×   Inserat ca 'rich text'.   Insereaza ca text simplu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Linkul a fost inserat automat sub formă de conținut.   Șterge formatarea și afișează ca link simplu

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent activi   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.
×
×
  • Creează O Nouă...