Mergi la conţinut
Autentifica-te  
amolea

adventure touring Heellppp Idle Speed Regulator

Recommended Posts

Salut ! E cineva pe aici cu aprilia caponord care poate sa ma ajute si pe mine? Am o problema pe care nu o inteleg : am avut probleme cu regulatorul de relanti (era facut varza ... ruginit ca a intrat apa in el) si imi mergea motorul undeva intre 2000 si 3000 RPM. M-am hotarat sa il schimb ... ca oricum nu aveam alta solutie si pana sa imi vina cel nou ( o luna am asteptat ... sa mor de ciuda) l-am mai pornit fara regulator si statea la 5000 RPM. Pana acum comportamentul e ok dar a venit si noul regulator si va dati seama ca nu am avut stare pana nu l-am instalat. Si acum surpriza cea mare : nu mai porneste de nici o culoare ... am omorat o baterie si nimic nici macar un rateu ceva .... Daca e cineva prin bucuresti care sa ma poata ajuta ii fac cinste cu o bere suc sau ce vrea el.

Cateva lamuriri:

Regulatorul de relanti este de fapt un motor care obtureaza niste gauri dispuse dupa clapetele de admisie si in functe de cat de mult obtureaza cu atat merge mai repede sau mai incet.

Motorul mergea cu 2000~3000 RPM cand avea regulatorul defect. In cel defect a intrat apa si nici nu vrei sa stii cum arata. Dupa ce am dat comanda pentru unul nou la United Motors l-am spart sa vad cam ce costa 430 RON deci si daca vreau nu mai pot sa-l pun la loc. Din punct de vedere electronic era bun adica atunci cand il masurai avea pe borne 50 ohm exact cum trebuie dar nu mergea de rugina smile.gif. In timp ce asteptam sa vina regulatorul cel nou din italia am pornit ragalia si s-a accelerat pana la 5000 RPM ... ceea ce mi se pare normal avand in vedere ca tragea aer fals intr-o veselie. Dupa ce l-am pus pe cel nou bateria nu era asa ok sau am dat eu la demaror mai mult decat e cazul cert e ca s-a inecat. Am scos bujiile si cu ocazia asta am verificat si daca are scanteie ... si are. oricum de pornit nu a vrut sa porneasca. Am observat ca in momentul in care ii obturez gaura de la regulator motorul tinde sa porneasca ... ceva rateuri etc.

Cam asta e tot ce va pot spune.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! E cineva pe aici cu aprilia caponord care poate sa ma ajute si pe mine? Am o problema pe care nu o inteleg : am avut probleme cu regulatorul de relanti (era facut varza ... ruginit ca a intrat apa in el) si imi mergea motorul undeva intre 2000 si 3000 RPM. M-am hotarat sa il schimb ... ca oricum nu aveam alta solutie si pana sa imi vina cel nou ( o luna am asteptat ... sa mor de ciuda) l-am mai pornit fara regulator si statea la 5000 RPM. Pana acum comportamentul e ok dar a venit si noul regulator si va dati seama ca nu am avut stare pana nu l-am instalat. Si acum surpriza cea mare : nu mai porneste de nici o culoare ... am omorat o baterie si nimic nici macar un rateu ceva .... Daca e cineva prin bucuresti care sa ma poata ajuta ii fac cinste cu o bere suc sau ce vrea el.

Cateva lamuriri:

Regulatorul de relanti este de fapt un motor care obtureaza niste gauri dispuse dupa clapetele de admisie si in functe de cat de mult obtureaza cu atat merge mai repede sau mai incet.

Motorul mergea cu 2000~3000 RPM cand avea regulatorul defect. In cel defect a intrat apa si nici nu vrei sa stii cum arata. Dupa ce am dat comanda pentru unul nou la United Motors l-am spart sa vad cam ce costa 430 RON deci si daca vreau nu mai pot sa-l pun la loc. Din punct de vedere electronic era bun adica atunci cand il masurai avea pe borne 50 ohm exact cum trebuie dar nu mergea de rugina smile.gif. In timp ce asteptam sa vina regulatorul cel nou din italia am pornit ragalia si s-a accelerat pana la 5000 RPM ... ceea ce mi se pare normal avand in vedere ca tragea aer fals intr-o veselie. Dupa ce l-am pus pe cel nou bateria nu era asa ok sau am dat eu la demaror mai mult decat e cazul cert e ca s-a inecat. Am scos bujiile si cu ocazia asta am verificat si daca are scanteie ... si are. oricum de pornit nu a vrut sa porneasca. Am observat ca in momentul in care ii obturez gaura de la regulator motorul tinde sa porneasca ... ceva rateuri etc.

Cam asta e tot ce va pot spune.

Salutari! Acum am vazut postul tau (destul de tarziu) banuiesc ca pana la momentul asta ai rezolvat problema, dar daca ai cumva nevoie de un manula de service pt Caponord te pot ajuta eu. E in format pdf si incape pe un cd...poate o sa-ti foloseasca. Eu am un Caponord dar nu am avut problema cu el pana acum,asa ca sfaturi nu pot sa-ti dau.Daca vrei sa-ti trimit un cd-ul da-mi un telefon la 0744-529189 si rezolvam. :thumbup1:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a comenta

Trebuie să fii membru pentru a putea lăsa comentarii

Creează un cont

Înregistrează-te în comunitate. Este uşor!

Înregistrare

Autentifică-te

Ești deja membru? Autentifică-te aici.

Autentificare

Autentifica-te  

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×