so_OzZz 0 Adaugat pe 7 Iulie, 2009 In primul rand vreau sa va salut pe toti pt ca sunt nou aici! Pai as vrea sa-mi cumpar unul din aceste modele DNA,Rs,Tzr dar sincer nu m-am hotarat as vrea sa stiu parerea voastra mentionez ca vreau ceva de 50cc nu de alta dar sunt incepator :)) poate puteti sa imi aduceti si mie niste argumente care ar fi mai buna si o sa caut sa achizitionez de aici de pe forum Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
alf76tm 0 Adaugat pe 7 Iulie, 2009 sal am un tzr dak te intereseaza uita id-ul meu de mess si putem vb mai multe acolo alf76tm Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
m_eastbay 0 Adaugat pe 9 Iulie, 2009 Salut, in acceasi postura eram si eu acum jumatate de an cand mi-am luat un Aprilia RS 50. Parerea mea e ca TZR-ul e mai tare decat RS 50. Sincer daca as fi in locul tau as lua un TZR. Dna-ul e fara viteze..e putin mai mic, dar pentru aglomeratie e foarte ok.. nu ai probleme cu ambreiajul..cu opritul motorului in interesectii (daca esti la inceput si inca nu le ai cu schimbatu vitezelor). Eu imi vand RS-ul. Daca totusi te-ar interesa, intra pe id-ul meu: m_eastbay sau telefon: 0749 532 083. Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
so_OzZz 0 Adaugat pe 11 Iulie, 2009 chiar nu stie nimeni inafara de m_eastbay cate ceva despre aceste scutere sa pot sa-mi fac si eu o idee ce sa achizitionez? Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
lionofjudah 32 Adaugat pe 11 Iulie, 2009 TZR de departe "rules" ! /index.php?showtopic=59736&st=0#entry304095">http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...t=0#entry304095 Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri