Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

Recommended Posts

Fabricatie 1995, 44.000km,suport Givi, acte ok pentru inmatriculare.

Bonus: casca streetfighter M (100 euro), prelata Louis (50 euro), combinezon ploaie Louis

Negociem cu cei care stiu sa negocieze.

0751/566.037

post-4111-1248083694_thumb.jpg

post-4111-1248083728_thumb.jpg

post-4111-1248083777_thumb.jpg

post-4111-1248083843_thumb.jpg

post-4111-1248083895_thumb.jpg

post-4111-1248083942_thumb.jpg

post-4111-1248083998_thumb.jpg

post-4111-1248084052_thumb.jpg

post-4111-1248084090_thumb.jpg

post-4111-1248084139_thumb.jpg

post-4111-1248084161_thumb.jpg

post-4111-1248083694_thumb.jpg

post-4111-1248083728_thumb.jpg

post-4111-1248083777_thumb.jpg

post-4111-1248083843_thumb.jpg

post-4111-1248083895_thumb.jpg

post-4111-1248083942_thumb.jpg

post-4111-1248083998_thumb.jpg

post-4111-1248084052_thumb.jpg

post-4111-1248084090_thumb.jpg

post-4111-1248084139_thumb.jpg

post-4111-1248084161_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

stai sa o si auzi...

banuiesc ca stii motorul, cineva ma facea pe aici bisnitar...scazand insa bonusurile, negocierea si mai ales faptul ca nu conteaza pretul cu care l-am cumparat eu, fiecare om pe care il duce capul putin isi poate da seama ca motorul face absolut toti banii.

doar daca te uiti la vopseaua lui (originala) iti dai seama cat de bine a fost protejat.

Motorul l-am luat pentru mine exclusiv, incerc sa-l vand pentru ca pana spre toamna va sta nenmatriculat, dupa aceea ramane la mine.

Ramane o okazie chiar si la banii astia.

:rolleyes:

hai fratilor, va e teama sa negociati?

:huh:

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
arata frumos motorul tau, chopper-ul e o chestie de atitudine, tot un motor este.Dintre toate motoarele cu asa vechime, cred ca un chopper sau un tourer/sport cum este TDM-ul as mai alege (la anu daca il dau pe asta). Un speed mai vechi de 9 ani deja e un risc mare ca motorul sa fie in regula. Nu inteleg de ce multi care au bani putini vor un motor de viteza vechi si nu incearca un motor care desi are 15-20 ani nu este un motor care sa aiba o uzura prin natura lui ( asa cum sunt cele de turatie...speed-urile).

Bafta tuturor in cumparare de seconduri.

PS. Anuntul ramane inca putin timp sus, cred ca il voi lua numere provizorii pana la urma.

Ramane okazie si peste alta mai negociem.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri
arata frumos motorul tau, chopper-ul e o chestie de atitudine, tot un motor este.Dintre toate motoarele cu asa vechime, cred ca un chopper sau un tourer/sport cum este TDM-ul as mai alege (la anu daca il dau pe asta). Un speed mai vechi de 9 ani deja e un risc mare ca motorul sa fie in regula. Nu inteleg de ce multi care au bani putini vor un motor de viteza vechi si nu incearca un motor care desi are 15-20 ani nu este un motor care sa aiba o uzura prin natura lui ( asa cum sunt cele de turatie...speed-urile).

Bafta tuturor in cumparare de seconduri.

PS. Anuntul ramane inca putin timp sus, cred ca il voi lua numere provizorii pana la urma.

Ramane okazie si peste alta mai negociem.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

1. Ai dreptate in legatura cu speed-urile. Motoarele de viteza (in patru pistoane, de regula) se uzeaza mai repede datorita mecanicii (cursa pistonului este mai mica, diametrul pistonului este mai mic pte cele cu cilindree similara si, de aici, uzura iar aici nu mai adaugam modul in care sunt pilotate/calarite. 8-9000 rpm sunt ceva uzual la ele (zona rosie fiind pe la 13000 rpm)

2. Suza mea nu este o "vitezana" consacrata, regimul de turatii fiind udneva la 4-6500 rpm (si doua pistoane, fiecare de 250cmc, adica destul de mari).

3. In ce priveste vechimea, cred ca-si spune cuvantul daca este pusa in legatura cu numarul de km rulati. Spun asta pentru ca sunt o gramada de "cauciuce" (furtune si garnituri) care imbatranesc.

delirium tremens-nu m-apuc sa clantan prea mult ca n-are farmec- exemple de motorete 4 in linie care merg foarte mult-honda cbr 600 f, honda cbr 900,kawasaki zx9, zx 12, suzuki gsxr 1000, yamaha fzr 1000, fz 750.....etc

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×