Mergi la conţinut

Arhivat

Acest topic este acum arhivat şi este închis viitoarelor răspunsuri.

scully

vand Buggy

Recommended Posts

buggy cu motor de dacie 1410 , greutate sub 400 de kg , sasiu din profil U 120 , suspensie independenta pe fiecare roata , tractiune spate , ideal pentru terenurile offroad, distractie pe cinste .

pret 2000euro

se poate face oricand proba cu el

accept variante atv

tg jiu , cosmin 0765382880

pentru mai multe detalii si video culina_constantin@yahoo.com Attached thumbnail(s)

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor aici se vinde munca unui om nu fiarele, intr-adevar daca le iei pe bucati mai mult de 10 mil nu face dar se mai gandeste cineva in tara asta la valoarea muncii fizice si intelectuale a celui care l-a construit?

Ps:

Daca ii dai o vopsea cat de cat, schimbi panarama aia de rezervor facuta din extinctor, amortizoru de pe fata schimbat, furtunu flexibil de 1" de hidrofor inlocuit cu tub aspiratie, in loc de filtru de aer de dacia (parca e aspirator) ii pui o caseta si un alt filtru de la dezmambrari, un volan cat de cat, scoasa rugina la peria de sarma, un vitezometru (de oricare pe cablu din cutia de viteze), schimbi powerd cu POWERED poate zic poate poti cere 1000.Scuze uitasem de cauciucuri si jante.

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor aici se vinde munca unui om nu fiarele, intr-adevar daca le iei pe bucati mai mult de 10 mil nu face dar se mai gandeste cineva in tara asta la valoarea muncii fizice si intelectuale a celui care l-a construit?

Ps:

Daca ii dai o vopsea cat de cat, schimbi panarama aia de rezervor facuta din extinctor, amortizoru de pe fata schimbat, furtunu flexibil de 1" de hidrofor inlocuit cu tub aspiratie, in loc de filtru de aer de dacia (parca e aspirator) ii pui o caseta si un alt filtru de la dezmambrari, un volan cat de cat, scoasa rugina la peria de sarma, un vitezometru (de oricare pe cablu din cutia de viteze), schimbi powerd cu POWERED poate zic poate poti cere 1000.Scuze uitasem de cauciucuri si jante.

si inca o mica problema...voi nu vedeti ce joasa e..? asta-i buggy de asfalt....dar daca iti place sa mesteresti se rezolva si asta

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Man. intentia e buna dar nici pe o dacie nu iei 2000 de euro si poti sa faci ce faci si cu asta si e poate si mai sigura serios acuma pentru 2000 de batrane trebuie sa iti dai mai mult silinta dar ori cum numai respect macar ai incercat sa faci ceva .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

buggy cu motor de dacie 1410 , greutate sub 400 de kg , sasiu din profil U 120 , suspensie independenta pe fiecare roata , tractiune spate , ideal pentru terenurile offroad, distractie pe cinste .

pret 2000euro

se poate face oricand proba cu el

accept variante atv

tg jiu , cosmin 0765382880

pentru mai multe detalii si video culina_constantin@yahoo.com Attached thumbnail(s)

:thumbdown: bun... motor de dacie...

DAR : daca ziceai transmisie independenta pe fiecare roata POATE mai "tresaream" putin ...

Asa , nici macar reductor blocabil ceva...

Nici PUNTI RIGIDE , nici transmisie 4x4 cu reductor blocabil , nici GARDA LA SOL DE OFF-ROAD , Nici roti ZDRAVENE cu anvelope de off-road corespunzatoare , de fapt CE RAHAT VINZI TU AICI?!

Sau anuntul e la "oha" sa te faci cat mai de cacat posibil?!

"chestia ta" ce o numesti Buggy , este MAXIM o panarama de "raliu"(clasificare dupa suspensie si garda la sol) pe drum cu "putin praf", si nici acolo...

SINCER ? Consider ca face maxim 200 euro cu tot cu munca ta IRATIONALA si fara nici un scop si proiect bine stabilit!

DAR NAH , MAI EXISTA SI "DE-ASTIA " CA TINE CE AU PREA MULT TIMP LIBER SI PREA PUTINA MATERIE... :russian_roulette:

P.S. : daca-i "distractie pe cinste" de ce il dai la schimb cu "o minciuna" de ATV? :to_become_senile:

" Una din multele clasificari ale masinilor 4x4 se poate face in functie de tipul puntilor - RIGIDE sau INDEPENDENTA.

Am atasat doua poze pentru exemplificare.

Puntea rigida - cu siguranta ati vazut pe sub unele masini, de obicei 4x4, o punte ca o bara, cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate. Avantajul acestora este ca sunt foarte rezistente, neavand planetarele descoperite sau bascule, ceea ce le face preferate in randul amatorilor de off-road.

Masini cu punti rigide pe ambele axe:

- jeep cherokee

- wrangler

- Land Rover defender

- Aro IMS

- Toyota Land Cruiser

- Nissan Patrol

- Mercedes G-Klass

Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta):

- Nissan Terrano

- Isuzu Trooper

- Lada Niva

- Mitsubishi Pajero

- Aro

- etc. (majoritatea masinilor de teren au punte rigida pe spate si independenta pe fata)

Puntea cu suspensie independenta

Aceasta se gaseste pe majoritatea masinilor 4x4, de obicei pe fata, unde in spate este rigida. Aceasta punte este ca la orice masina normala si permite ca planetarele sa iasa direct din cutie spre roti, suspensia avand bascule.

Avantajul se vede la drum intins si in curbe, fiind mai stabila ca masinile cu ambele punti rigide. Dezavantajul se vede in teren, la off-road, unde este mai vulnerabila.

Masini care au punti independente pe ambele axe:

- mai toate SUV-urile moderne - Honda CRV, Santa FE, Forester, etc.

- scopul acestora este in principal mersul in oras si pe drumuri putin accidentate, asadar stabilitatea este pusa in fata performantelor in teren. "

post-2120-12705609075728_thumb.jpg

post-2120-12705609126343_thumb.jpg

post-2120-12705609224508_thumb.jpg

post-2120-12705609307992_thumb.jpeg

post-2120-12705609391039_thumb.jpeg

post-2120-1270560947501_thumb.jpeg

post-2120-12705609558842_thumb.jpeg

post-2120-12705609675335_thumb.jpeg

post-2120-12705609739816_thumb.jpg

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

:thumbdown: bun... motor de dacie...

DAR : daca ziceai transmisie independenta pe fiecare roata POATE mai "tresaream" putin ...

Asa , nici macar reductor blocabil ceva...

Nici PUNTI RIGIDE , nici transmisie 4x4 cu reductor blocabil , nici GARDA LA SOL DE OFF-ROAD , Nici roti ZDRAVENE cu anvelope de off-road corespunzatoare , de fapt CE RAHAT VINZI TU AICI?!

Sau anuntul e la "oha" sa te faci cat mai de cacat posibil?!

"chestia ta" ce o numesti Buggy , este MAXIM o panarama de "raliu"(clasificare dupa suspensie si garda la sol) pe drum cu "putin praf", si nici acolo...

SINCER ? Consider ca face maxim 200 euro cu tot cu munca ta IRATIONALA si fara nici un scop si proiect bine stabilit!

DAR NAH , MAI EXISTA SI "DE-ASTIA " CA TINE CE AU PREA MULT TIMP LIBER SI PREA PUTINA MATERIE... :russian_roulette:

P.S. : daca-i "distractie pe cinste" de ce il dai la schimb cu "o minciuna" de ATV? :to_become_senile:

" Una din multele clasificari ale masinilor 4x4 se poate face in functie de tipul puntilor - RIGIDE sau INDEPENDENTA.

Am atasat doua poze pentru exemplificare.

Puntea rigida - cu siguranta ati vazut pe sub unele masini, de obicei 4x4, o punte ca o bara, cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate. Avantajul acestora este ca sunt foarte rezistente, neavand planetarele descoperite sau bascule, ceea ce le face preferate in randul amatorilor de off-road.

Masini cu punti rigide pe ambele axe:

- jeep cherokee

- wrangler

- Land Rover defender

- Aro IMS

- Toyota Land Cruiser

- Nissan Patrol

- Mercedes G-Klass

Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta):

- Nissan Terrano

- Isuzu Trooper

- Lada Niva

- Mitsubishi Pajero

- Aro

- etc. (majoritatea masinilor de teren au punte rigida pe spate si independenta pe fata)

Puntea cu suspensie independenta

Aceasta se gaseste pe majoritatea masinilor 4x4, de obicei pe fata, unde in spate este rigida. Aceasta punte este ca la orice masina normala si permite ca planetarele sa iasa direct din cutie spre roti, suspensia avand bascule.

Avantajul se vede la drum intins si in curbe, fiind mai stabila ca masinile cu ambele punti rigide. Dezavantajul se vede in teren, la off-road, unde este mai vulnerabila.

Masini care au punti independente pe ambele axe:

- mai toate SUV-urile moderne - Honda CRV, Santa FE, Forester, etc.

- scopul acestora este in principal mersul in oras si pe drumuri putin accidentate, asadar stabilitatea este pusa in fata performantelor in teren. "

sa fiu al dracu!!!!!chiar era necesar????

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

:thumbdown: bun... motor de dacie...

DAR : daca ziceai transmisie independenta pe fiecare roata POATE mai "tresaream" putin ...

Asa , nici macar reductor blocabil ceva...

Nici PUNTI RIGIDE , nici transmisie 4x4 cu reductor blocabil , nici GARDA LA SOL DE OFF-ROAD , Nici roti ZDRAVENE cu anvelope de off-road corespunzatoare , de fapt CE RAHAT VINZI TU AICI?!

Sau anuntul e la "oha" sa te faci cat mai de cacat posibil?!

"chestia ta" ce o numesti Buggy , este MAXIM o panarama de "raliu"(clasificare dupa suspensie si garda la sol) pe drum cu "putin praf", si nici acolo...

SINCER ? Consider ca face maxim 200 euro cu tot cu munca ta IRATIONALA si fara nici un scop si proiect bine stabilit!

DAR NAH , MAI EXISTA SI "DE-ASTIA " CA TINE CE AU PREA MULT TIMP LIBER SI PREA PUTINA MATERIE... :russian_roulette:

P.S. : daca-i "distractie pe cinste" de ce il dai la schimb cu "o minciuna" de ATV? :to_become_senile:

" Una din multele clasificari ale masinilor 4x4 se poate face in functie de tipul puntilor - RIGIDE sau INDEPENDENTA.

Am atasat doua poze pentru exemplificare.

Puntea rigida - cu siguranta ati vazut pe sub unele masini, de obicei 4x4, o punte ca o bara, cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate. Avantajul acestora este ca sunt foarte rezistente, neavand planetarele descoperite sau bascule, ceea ce le face preferate in randul amatorilor de off-road.

Masini cu punti rigide pe ambele axe:

- jeep cherokee

- wrangler

- Land Rover defender

- Aro IMS

- Toyota Land Cruiser

- Nissan Patrol

- Mercedes G-Klass

Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta):

- Nissan Terrano

- Isuzu Trooper

- Lada Niva

- Mitsubishi Pajero

- Aro

- etc. (majoritatea masinilor de teren au punte rigida pe spate si independenta pe fata)

Puntea cu suspensie independenta

Aceasta se gaseste pe majoritatea masinilor 4x4, de obicei pe fata, unde in spate este rigida. Aceasta punte este ca la orice masina normala si permite ca planetarele sa iasa direct din cutie spre roti, suspensia avand bascule.

Avantajul se vede la drum intins si in curbe, fiind mai stabila ca masinile cu ambele punti rigide. Dezavantajul se vede in teren, la off-road, unde este mai vulnerabila.

Masini care au punti independente pe ambele axe:

- mai toate SUV-urile moderne - Honda CRV, Santa FE, Forester, etc.

- scopul acestora este in principal mersul in oras si pe drumuri putin accidentate, asadar stabilitatea este pusa in fata performantelor in teren. "

Asta e facut de tine ? daca da Ce motor ai pe el si cam cat ai bagat in el tot piese si fiere . asa un pret .

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de unde atata rautate si prostie in acelasi timp ! Este munca lui si poate sa ceara cat vrea. Este o vorba [aviz bagatorilor de seama]- Nu este prost cine cere.................... De ce nu va vedeti de treaba voastra si sa lasati omul in pace ? Ii mai faceti si reclama proasta. Ar trebui sa va fie rusine ! Specialistii lui GEORGETA !

Distribuie această postare


Link la postare
Distribuie pe alte site-uri

  • Recent activi   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează pagina.

×