scully 0 Adaugat pe 15 Octombrie, 2009 gd Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
florinbarbone 1 Adaugat pe 4 Decembrie, 2009 buggy cu motor de dacie 1410 , greutate sub 400 de kg , sasiu din profil U 120 , suspensie independenta pe fiecare roata , tractiune spate , ideal pentru terenurile offroad, distractie pe cinste . pret 2000euro se poate face oricand proba cu el accept variante atv tg jiu , cosmin 0765382880 pentru mai multe detalii si video culina_constantin@yahoo.com Attached thumbnail(s) Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
satana pe mobra 3 Adaugat pe 20 Decembrie, 2009 esti dus rau cu capul,sa ceri pe asa jeg 2000euro,uuuuuuuuuuu :))))))))) hahahaha dacia by KTM :))))) Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
focusufd 0 Adaugat pe 20 Ianuarie, 2010 stiu ca ai muncit mult la el dar trebuia sa stii ca nu vei scoate banii pe el niciodata ...de aia ii zice hobby Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
DeusEx1 141 Adaugat pe 20 Ianuarie, 2010 Bai fratilor aici se vinde munca unui om nu fiarele, intr-adevar daca le iei pe bucati mai mult de 10 mil nu face dar se mai gandeste cineva in tara asta la valoarea muncii fizice si intelectuale a celui care l-a construit? Ps: Daca ii dai o vopsea cat de cat, schimbi panarama aia de rezervor facuta din extinctor, amortizoru de pe fata schimbat, furtunu flexibil de 1" de hidrofor inlocuit cu tub aspiratie, in loc de filtru de aer de dacia (parca e aspirator) ii pui o caseta si un alt filtru de la dezmambrari, un volan cat de cat, scoasa rugina la peria de sarma, un vitezometru (de oricare pe cablu din cutia de viteze), schimbi powerd cu POWERED poate zic poate poti cere 1000.Scuze uitasem de cauciucuri si jante. Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
focusufd 0 Adaugat pe 17 Februarie, 2010 Bai fratilor aici se vinde munca unui om nu fiarele, intr-adevar daca le iei pe bucati mai mult de 10 mil nu face dar se mai gandeste cineva in tara asta la valoarea muncii fizice si intelectuale a celui care l-a construit? Ps: Daca ii dai o vopsea cat de cat, schimbi panarama aia de rezervor facuta din extinctor, amortizoru de pe fata schimbat, furtunu flexibil de 1" de hidrofor inlocuit cu tub aspiratie, in loc de filtru de aer de dacia (parca e aspirator) ii pui o caseta si un alt filtru de la dezmambrari, un volan cat de cat, scoasa rugina la peria de sarma, un vitezometru (de oricare pe cablu din cutia de viteze), schimbi powerd cu POWERED poate zic poate poti cere 1000.Scuze uitasem de cauciucuri si jante. si inca o mica problema...voi nu vedeti ce joasa e..? asta-i buggy de asfalt....dar daca iti place sa mesteresti se rezolva si asta Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
xorx 2 Adaugat pe 16 Martie, 2010 cu 2000 euro, iti cumperi un 4x4 pe care nu-l inmatriculezi, si sigur te distrezi mai bine decit cu ... ce o fi asta.. Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
Godfathermaxi 0 Adaugat pe 6 Aprilie, 2010 Man. intentia e buna dar nici pe o dacie nu iei 2000 de euro si poti sa faci ce faci si cu asta si e poate si mai sigura serios acuma pentru 2000 de batrane trebuie sa iti dai mai mult silinta dar ori cum numai respect macar ai incercat sa faci ceva . Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
DARK-RIDER-82 196 Adaugat pe 6 Aprilie, 2010 buggy cu motor de dacie 1410 , greutate sub 400 de kg , sasiu din profil U 120 , suspensie independenta pe fiecare roata , tractiune spate , ideal pentru terenurile offroad, distractie pe cinste . pret 2000euro se poate face oricand proba cu el accept variante atv tg jiu , cosmin 0765382880 pentru mai multe detalii si video culina_constantin@yahoo.com Attached thumbnail(s) bun... motor de dacie... DAR : daca ziceai transmisie independenta pe fiecare roata POATE mai "tresaream" putin ... Asa , nici macar reductor blocabil ceva... Nici PUNTI RIGIDE , nici transmisie 4x4 cu reductor blocabil , nici GARDA LA SOL DE OFF-ROAD , Nici roti ZDRAVENE cu anvelope de off-road corespunzatoare , de fapt CE RAHAT VINZI TU AICI?! Sau anuntul e la "oha" sa te faci cat mai de cacat posibil?! "chestia ta" ce o numesti Buggy , este MAXIM o panarama de "raliu"(clasificare dupa suspensie si garda la sol) pe drum cu "putin praf", si nici acolo... SINCER ? Consider ca face maxim 200 euro cu tot cu munca ta IRATIONALA si fara nici un scop si proiect bine stabilit! DAR NAH , MAI EXISTA SI "DE-ASTIA " CA TINE CE AU PREA MULT TIMP LIBER SI PREA PUTINA MATERIE... P.S. : daca-i "distractie pe cinste" de ce il dai la schimb cu "o minciuna" de ATV? " Una din multele clasificari ale masinilor 4x4 se poate face in functie de tipul puntilor - RIGIDE sau INDEPENDENTA. Am atasat doua poze pentru exemplificare. Puntea rigida - cu siguranta ati vazut pe sub unele masini, de obicei 4x4, o punte ca o bara, cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate. Avantajul acestora este ca sunt foarte rezistente, neavand planetarele descoperite sau bascule, ceea ce le face preferate in randul amatorilor de off-road. Masini cu punti rigide pe ambele axe: - jeep cherokee - wrangler - Land Rover defender - Aro IMS - Toyota Land Cruiser - Nissan Patrol - Mercedes G-Klass Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta): - Nissan Terrano - Isuzu Trooper - Lada Niva - Mitsubishi Pajero - Aro - etc. (majoritatea masinilor de teren au punte rigida pe spate si independenta pe fata) Puntea cu suspensie independenta Aceasta se gaseste pe majoritatea masinilor 4x4, de obicei pe fata, unde in spate este rigida. Aceasta punte este ca la orice masina normala si permite ca planetarele sa iasa direct din cutie spre roti, suspensia avand bascule. Avantajul se vede la drum intins si in curbe, fiind mai stabila ca masinile cu ambele punti rigide. Dezavantajul se vede in teren, la off-road, unde este mai vulnerabila. Masini care au punti independente pe ambele axe: - mai toate SUV-urile moderne - Honda CRV, Santa FE, Forester, etc. - scopul acestora este in principal mersul in oras si pe drumuri putin accidentate, asadar stabilitatea este pusa in fata performantelor in teren. " Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
jadeu69 5 Adaugat pe 6 Aprilie, 2010 bun... motor de dacie... DAR : daca ziceai transmisie independenta pe fiecare roata POATE mai "tresaream" putin ... Asa , nici macar reductor blocabil ceva... Nici PUNTI RIGIDE , nici transmisie 4x4 cu reductor blocabil , nici GARDA LA SOL DE OFF-ROAD , Nici roti ZDRAVENE cu anvelope de off-road corespunzatoare , de fapt CE RAHAT VINZI TU AICI?! Sau anuntul e la "oha" sa te faci cat mai de cacat posibil?! "chestia ta" ce o numesti Buggy , este MAXIM o panarama de "raliu"(clasificare dupa suspensie si garda la sol) pe drum cu "putin praf", si nici acolo... SINCER ? Consider ca face maxim 200 euro cu tot cu munca ta IRATIONALA si fara nici un scop si proiect bine stabilit! DAR NAH , MAI EXISTA SI "DE-ASTIA " CA TINE CE AU PREA MULT TIMP LIBER SI PREA PUTINA MATERIE... P.S. : daca-i "distractie pe cinste" de ce il dai la schimb cu "o minciuna" de ATV? " Una din multele clasificari ale masinilor 4x4 se poate face in functie de tipul puntilor - RIGIDE sau INDEPENDENTA. Am atasat doua poze pentru exemplificare. Puntea rigida - cu siguranta ati vazut pe sub unele masini, de obicei 4x4, o punte ca o bara, cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate. Avantajul acestora este ca sunt foarte rezistente, neavand planetarele descoperite sau bascule, ceea ce le face preferate in randul amatorilor de off-road. Masini cu punti rigide pe ambele axe: - jeep cherokee - wrangler - Land Rover defender - Aro IMS - Toyota Land Cruiser - Nissan Patrol - Mercedes G-Klass Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta): - Nissan Terrano - Isuzu Trooper - Lada Niva - Mitsubishi Pajero - Aro - etc. (majoritatea masinilor de teren au punte rigida pe spate si independenta pe fata) Puntea cu suspensie independenta Aceasta se gaseste pe majoritatea masinilor 4x4, de obicei pe fata, unde in spate este rigida. Aceasta punte este ca la orice masina normala si permite ca planetarele sa iasa direct din cutie spre roti, suspensia avand bascule. Avantajul se vede la drum intins si in curbe, fiind mai stabila ca masinile cu ambele punti rigide. Dezavantajul se vede in teren, la off-road, unde este mai vulnerabila. Masini care au punti independente pe ambele axe: - mai toate SUV-urile moderne - Honda CRV, Santa FE, Forester, etc. - scopul acestora este in principal mersul in oras si pe drumuri putin accidentate, asadar stabilitatea este pusa in fata performantelor in teren. " sa fiu al dracu!!!!!chiar era necesar???? Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
Godfathermaxi 0 Adaugat pe 24 Mai, 2010 bun... motor de dacie... DAR : daca ziceai transmisie independenta pe fiecare roata POATE mai "tresaream" putin ... Asa , nici macar reductor blocabil ceva... Nici PUNTI RIGIDE , nici transmisie 4x4 cu reductor blocabil , nici GARDA LA SOL DE OFF-ROAD , Nici roti ZDRAVENE cu anvelope de off-road corespunzatoare , de fapt CE RAHAT VINZI TU AICI?! Sau anuntul e la "oha" sa te faci cat mai de cacat posibil?! "chestia ta" ce o numesti Buggy , este MAXIM o panarama de "raliu"(clasificare dupa suspensie si garda la sol) pe drum cu "putin praf", si nici acolo... SINCER ? Consider ca face maxim 200 euro cu tot cu munca ta IRATIONALA si fara nici un scop si proiect bine stabilit! DAR NAH , MAI EXISTA SI "DE-ASTIA " CA TINE CE AU PREA MULT TIMP LIBER SI PREA PUTINA MATERIE... P.S. : daca-i "distractie pe cinste" de ce il dai la schimb cu "o minciuna" de ATV? " Una din multele clasificari ale masinilor 4x4 se poate face in functie de tipul puntilor - RIGIDE sau INDEPENDENTA. Am atasat doua poze pentru exemplificare. Puntea rigida - cu siguranta ati vazut pe sub unele masini, de obicei 4x4, o punte ca o bara, cu diferentialul mare pe mijloc sau intr-o parte. In acest caz, planterele sunt in interiorul acestei punti metalice si in capat au cruci cardanice (in cazul puntilor fata pentru bracare) sau fuzete normale in cazul rotilor spate. Avantajul acestora este ca sunt foarte rezistente, neavand planetarele descoperite sau bascule, ceea ce le face preferate in randul amatorilor de off-road. Masini cu punti rigide pe ambele axe: - jeep cherokee - wrangler - Land Rover defender - Aro IMS - Toyota Land Cruiser - Nissan Patrol - Mercedes G-Klass Masini care au punte rigida doar pe spate (pe fata au independenta): - Nissan Terrano - Isuzu Trooper - Lada Niva - Mitsubishi Pajero - Aro - etc. (majoritatea masinilor de teren au punte rigida pe spate si independenta pe fata) Puntea cu suspensie independenta Aceasta se gaseste pe majoritatea masinilor 4x4, de obicei pe fata, unde in spate este rigida. Aceasta punte este ca la orice masina normala si permite ca planetarele sa iasa direct din cutie spre roti, suspensia avand bascule. Avantajul se vede la drum intins si in curbe, fiind mai stabila ca masinile cu ambele punti rigide. Dezavantajul se vede in teren, la off-road, unde este mai vulnerabila. Masini care au punti independente pe ambele axe: - mai toate SUV-urile moderne - Honda CRV, Santa FE, Forester, etc. - scopul acestora este in principal mersul in oras si pe drumuri putin accidentate, asadar stabilitatea este pusa in fata performantelor in teren. " Asta e facut de tine ? daca da Ce motor ai pe el si cam cat ai bagat in el tot piese si fiere . asa un pret . Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
tmc 3 Adaugat pe 7 Iunie, 2010 Nu inteleg de unde atata rautate si prostie in acelasi timp ! Este munca lui si poate sa ceara cat vrea. Este o vorba [aviz bagatorilor de seama]- Nu este prost cine cere.................... De ce nu va vedeti de treaba voastra si sa lasati omul in pace ? Ii mai faceti si reclama proasta. Ar trebui sa va fie rusine ! Specialistii lui GEORGETA ! Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
sarapicaso.@yahoo.com 1 Adaugat pe 8 Octombrie, 2010 DACA VREI SA DAI SI NISTE DETALII DESPRE MONSTRUL TAU, NU AR FI RAU DELOC.THE BEST !NO COMENT!! Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri
motorij 0 Adaugat pe 23 Octombrie, 2010 Salutare! Se intampla sa stii mai multe despre buggy-ul din imagini? Stii cine l-a facut, unde este, etc? Eventual un link? Mergi sus Distribuie această postare Link la postare Distribuie pe alte site-uri